Ik was zelf de group leader. De paladin wou er 'eerlijk voor rollen', als het shield zou droppen. Ja ik dacht t niet... dan verlies ik m zeker met mijn geluk en kan ik de dungeon nog 120 keer lopenquote:Op donderdag 2 september 2010 00:51 schreef Ventilatorkoeler het volgende:
[..]
Uuuhm, wat zeiden de andere mensen in je groep erover?
En is het dan ook zo dat je voornamelijk Holy Light als heal gebruikt? Ondanks de grote mana pool lijkt het me dat je in de langere gevechten daar toch makkelijk oom van raakt?quote:Op donderdag 2 september 2010 06:40 schreef Knut het volgende:
[..]
Yep
http://wow-heroes.com/ind(...)%20Cartel&name=Yules
Mijn holydin
Ik heb echt totaal geen manaproblemen.quote:Op donderdag 2 september 2010 08:34 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik was zelf de group leader. De paladin wou er 'eerlijk voor rollen', als het shield zou droppen. Ja ik dacht t niet... dan verlies ik m zeker met mijn geluk en kan ik de dungeon nog 120 keer lopen
[..]
En is het dan ook zo dat je voornamelijk Holy Light als heal gebruikt? Ondanks de grote mana pool lijkt het me dat je in de langere gevechten daar toch makkelijk oom van raakt?
HL is de heal om te gebruiken idd. al zijn er nog steeds zoveel figuren die het totaal niet snappen. ik had laatst een VOA25m raid gemaakt met 2 pala healers. 1 was slecht geared, maar wist wat hij deed en de ander betere gear en spamt flash of light. FoL spammen isquote:] Op donderdag 2 september 2010 08:34 schreef GlenSpey het volgende:
En is het dan ook zo dat je voornamelijk Holy Light als heal gebruikt? Ondanks de grote mana pool lijkt het me dat je in de langere gevechten daar toch makkelijk oom van raakt?
Je moest wel healen want ik was slecht als magequote:Op donderdag 2 september 2010 10:49 schreef lifeblind het volgende:
Gisteren trouwens weer eens verder gegaan op m'n priest. Was lvl 8 ofzo, nu bijna lvl 12. Begin het eerlijk gezegd nog leuk te vinden ook, beetje met shields rondgooien en renew eroverheen mocht er schade zijn. Ga er in ieder geval een discipline priest van maken, offspec zal mij kennende wel dps worden
Je moest gewoon niet zoveel tegelijk pullenquote:Op donderdag 2 september 2010 11:40 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Je moest wel healen want ik was slecht als mage![]()
gelukkig begin ik het nu een beetje door te krijgen![]()
BAM ZN GROTE VUURBAL JONGE
Ze houden van mequote:Op donderdag 2 september 2010 11:50 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Je moest gewoon niet zoveel tegelijk pullen
Wat voor 30% buff is dat? Als ik zie wat voor gearscores ze vragen voor ICC-10 (5300+ ofzo), dan komt zelfs mijn lock (4642) daar lang nog niet aan. ToC zou ik inderdaad ook nog kunnen doen, alleen daar heb ik het meeste al wel van gezien.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:36 schreef Sjiznit het volgende:
Priest en Lock kunnen allebei wel naar ICC, helemaal met de 30% buff. Alleen is de vraag of een pug je meeneemt. Anders kan je ToC10 en 25 nog proberen en wat meer Triumph gear bij elkaar sparen.
SInds een paar maanden is er in ICC een speciale buff (voor Alliance heet ie "strength of Wrynn", geen idee hoe tie voor Horde heet), waarmee de damage done, healing done en total health met een x aantal % verhoogd wordt. Eerst was dit 5%, na een paar weken 10%, etc. Nu is dat dus op 30%. Oftewel: blizzard wil ook dat de wat minder goede spelers met wat mindere gear toch nog de endgame content zienquote:Op donderdag 2 september 2010 12:22 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Wat voor 30% buff is dat? Als ik zie wat voor gearscores ze vragen voor ICC-10 (5300+ ofzo), dan komt zelfs mijn lock (4642) daar lang nog niet aan. ToC zou ik inderdaad ook nog kunnen doen, alleen daar heb ik het meeste al wel van gezien.
maak je pally prot, je shammy/dudu resto.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:30 schreef Stranger het volgende:
Mijn level 80's op een rijtje
Boomkin Druid
Holy Pally
Arcane Mage
Enh. Shammie
Ik heb al ongeveer 7 maanden niet meer geraid, maar zit er toch over te denken weer te beginnen.. Maar met welke char.. Zo lastig te beslissen. Misschien dat ik mijn pally prot maak, ben het healen in principe zat, maar heb wel de meeste achievement punten op hem.
en pak um van het "bewerk" gedeelte, anders klopt er van de opbouw ook een holquote:Op donderdag 2 september 2010 11:57 schreef lifeblind het volgende:
Oja, aangezien dit topic bijna vol is een tip voor de TS van het nieuwe topic: pak de openingspost gewoon uit de wiki ipv de huidige door te kopieren.... er mist gewoon een hoop nu
Mag ik hopen van wel dat 't makkelijker is geworden om te doen, de gear die je uit ICC haalt is stukken beter!quote:Op donderdag 2 september 2010 14:03 schreef GlenSpey het volgende:
Zojuist mijn eerste Ulduar run in een jaar tijd... voor de weekly raid.
Sjonge jonge, wat is dat makkelijk geworden zegbinnen 10 minuten 2 bazen neer en 3 achievements erbij + de weekly raid rijker. Er was ook praktisch geen dmg om te healen.
Dat was een jaar ofwat terug toch wel anders
Tis gewoon een uit de kluiten gewassen normal dungeon geworden. Had eigelijk wel interesse gehad in een full clear voor de achievements op mijn pala maar dat zat er natuurlijk niet inquote:Op donderdag 2 september 2010 14:04 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Mag ik hopen van wel dat 't makkelijker is geworden om te doen, de gear die je uit ICC haalt is stukken beter!
Er is voor Ulduar toch ook een achievement om het te clearen met alleen maar ulduar gear aan?quote:Op donderdag 2 september 2010 14:06 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Tis gewoon een uit de kluiten gewassen normal dungeon geworden. Had eigelijk wel interesse gehad in een full clear voor de achievements op mijn pala maar dat zat er natuurlijk niet in
dit gaan we (als het goed is tenminste) vandaag doen. Full ulduar achievement run voor de mount (10 man)quote:Op donderdag 2 september 2010 14:06 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Tis gewoon een uit de kluiten gewassen normal dungeon geworden. Had eigelijk wel interesse gehad in een full clear voor de achievements op mijn pala maar dat zat er natuurlijk niet in
yup, iig NIET met gear beter dan van ulduar zelfquote:Op donderdag 2 september 2010 14:08 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Er is voor Ulduar toch ook een achievement om het te clearen met alleen maar ulduar gear aan?
Had je zoveel frosties dan voor die primordial saronite of heb je AH gebruikt?quote:Op donderdag 2 september 2010 14:35 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben weer bezig op m'n warrior op Chromaggus. Eergisteren voor 2k Ring of Rotten Sinew gekocht. Daarna die primordial saronite boots laten craften en eindelijk de needle encrusted scorpion. Zit nu op 5.3k gearscore, dus moet genoeg zijn om de meeste pugs in te komen. Binnenkort maar eens een ICC10/25 of een ToC doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |