Ah een mede collecter welke heb je allemaal?quote:Op woensdag 1 september 2010 10:53 schreef Olment het volgende:
Ben er ook over aan het denken om ZG te gaan farmen. Heb op het moment 65 mounts en wil het liefst voor Cata de 100 halen + de Red Dragonhawk
de tiger boss is makkelijk te solo'en. ze doen bijna geen dmg en de tijger zelf ook weinig. met me pala ben ik binnen 2/3min klaar iigquote:Op woensdag 1 september 2010 11:16 schreef Ventilatorkoeler het volgende:
Best moeilijk om te soloen als elemental shaman
dan ga ik er vanuit dat je het eerder hebt gedaan op een andere character. ik kom zat tegen die echt never nooit kunnen presteren met 4.3k GS. ze zouden waarschijnlijk nieteens kunnen presteren met 6k GSquote:Op woensdag 1 september 2010 10:32 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ik ben er al een tijdje mee bezig, nu maar hopen dat ze droppen voor Cata voor mij.
Nog even wat toevoegen aan de GS in onzin discussie. Gisteren met mijn 4,3k GS Shaman 7/12 gedaan in ICC10.
Vind ik ook de leukste spec, heb het al vanaf de release. Arcane is wel mn tweede, maar dat is zo saaiquote:Op woensdag 1 september 2010 09:00 schreef GI het volgende:
Ik ga van de week op mijn mage eens Frostfire proberen ipv de standaard saaie Arcane
quote:Op woensdag 1 september 2010 11:50 schreef Sapstengel het volgende:
Dat is het inderdaad. En dan die instant pyroblasts. Aoe is het leukst, living bomb op een paar mobs, flamestrike en dan blizzard.Echt enorme dps, maarja ook enorme threat :p .
Oh flamestrike is mijn standaard openingsaanval op packsquote:Op woensdag 1 september 2010 11:56 schreef GI het volgende:
[..]flamestrike, die heb ik sinds level 10 al niet meer gebruikt.
Ja, dat wel. Het is wel handig als je de tactics een beetje kent en je gezonde verstand kan gebruiken. Ben nu inmiddels 4,6k want heb een trinket en ring geregeld daarquote:Op woensdag 1 september 2010 11:41 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
dan ga ik er vanuit dat je het eerder hebt gedaan op een andere character. ik kom zat tegen die echt never nooit kunnen presteren met 4.3k GS. ze zouden waarschijnlijk nieteens kunnen presteren met 6k GS
POM+Flamestrike dan nog een keer flamestrike en dan blizzardquote:Op woensdag 1 september 2010 11:58 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Oh flamestrike is mijn standaard openingsaanval op packsdaarna meteen een blizzard eroverheen en gaan!
EDIT: mijn mainspec is arcane. Puur gekozen omdat dat de meest gebruikte spec was/is. Moet mn dualspec nog invullen. Wil frost gaan, maar misschien ook nog even wat gaan klooien met die frostfire, klinkt wel interessant voor mij als DPS hoer
uhmmquote:Op woensdag 1 september 2010 11:28 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ah een mede collecter welke heb je allemaal?
Ja waarschijnlijk, alleen mijn mana pool is niet zo groot, dat zou weleens een probleem kunnen zijn.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:50 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Volgens mij kun je in de classic dungeons ook prima healen in je dps spec. Er komt toch nauwelijks dmg ondanks dat je tanks waarschijnlijk ook dps zijn
Gaat de goede kant op dus, dit zijn de mijne: http://www.wowhead.com/profile=eu.skullcrusher.wyrihaximus#mountsquote:Op woensdag 1 september 2010 12:41 schreef Olment het volgende:
[..]
uhmm
qua speciale niet zo heel veel. Meeste zijn de Homecity mounts, mag'har mounts, alle mounts uit dalaran (behalve die van 16/18k) Red proto. Rest weet ik zo niet.
Ben iig elke dag samen met een kameraad van me Skadi aant farmen, ook Anzu.
Zelf doe ik stratholme voor die van Baron Rivendare.
En nu dan nog die van ZG, Ulduarmount gaan we volgende week met de guild ook doen.
Living Bomb > Flamestrike hoogste rank > Flame Strike 1 rank daar onder erover > Blizzardquote:Op woensdag 1 september 2010 11:58 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Oh flamestrike is mijn standaard openingsaanval op packsdaarna meteen een blizzard eroverheen en gaan!
EDIT: mijn mainspec is arcane. Puur gekozen omdat dat de meest gebruikte spec was/is. Moet mn dualspec nog invullen. Wil frost gaan, maar misschien ook nog even wat gaan klooien met die frostfire, klinkt wel interessant voor mij als DPS hoer
Frostfire is niet meer viable.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:00 schreef GI het volgende:
Ik ga van de week op mijn mage eens Frostfire proberen ipv de standaard saaie Arcane
Link/bron/spec ?quote:Op woensdag 1 september 2010 13:28 schreef OuweBaas het volgende:
[..]
Frostfire is niet meer viable.
De nieuwe shit is een fire/arcane build
http://www.xomba.com/best(...)ps_talent_spec_18530quote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 07:59 schreef Blistering het volgende:Waarom verwijderen ze zoiets eigelijk?SPOILER: FfuuuuuuOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blij dat ik beide mounts op 2 chars heb zeg
Wat komt er voor in de plaats?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |