Whahaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
lekkere chicks met onkruid. Is dit het niet-douchen op LL-topic?
en tis nog wel zo makkelijkquote:
Of niet scheren....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
lekkere chicks met onkruid. Is dit het niet-douchen op LL-topic?
Knop? Ik zie geen knop. Ik gebruik de goeie ouwe layout.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en tis nog wel zo makkelijkzit in een knop voor in het oude topic
ai, ja dan heb je dat niet. In de nieuwe lay out heb je met één druk op de knop een nieuw topic met OPquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Knop? Ik zie geen knop. Ik gebruik de goeie ouwe layout.
Saaaaaaiquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ai, ja dan heb je dat niet. In de nieuwe lay out heb je met één druk op de knop een nieuw topic met OP
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:43 schreef friekin_ het volgende:
Nou. Ik ben er in al die jaren nooit geweest (Groovetube). Maar het klinkt sjuust als de tent voor mij. Negers aan de ketting. Negermuziek. Aye.
Bospopquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:48 schreef SpauldingPF het volgende:
C, S, N & Y is vet !
2 maanden geleden nog bij C, S & N geweest.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Saaaaaai
Maargoed, als mensen erg echt panisch van worden als er geen OP is van een festival dat al is geweest, dan wil ik 'm er wel inzetten hoor
Idd. John Fogerty in de regen ook.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:51 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Jij ook dan ?Wel leuk feestje.
Haha, en dan Have you ever seen the rain spelenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:52 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Idd. John Fogerty in de regen ook.
Niet veel Negers gezienquote:
zie de PI, niet echt serieusquote:
Gaat opzich best goed, gister weer lekker aan het bier, en zoveel heb ik niet bijgeslapen, alleen de maandag maximaalquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:50 schreef MaJo het volgende:
Anderen ook nog zo brak van Lowlands? Vandaag af en aan weer liggen tukken tot 18.30![]()
Maandag om 13.00 gaan slapen na doorhalen en toen heb ik 20 uur geslapen. Nergens last meer vanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:50 schreef MaJo het volgende:
Anderen ook nog zo brak van Lowlands? Vandaag af en aan weer liggen tukken tot 18.30![]()
ja hoor, maar moest dinsdagochtend ook meteen weer vol aan het werkquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:50 schreef MaJo het volgende:
Ik ook de maandagquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja hoor, maar moest dinsdagochtend ook meteen weer vol aan het werk
Voor LL tukte ik tot 4 uur 's middags maar nu kom ik er netjes om 12 uur uit elke dagquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:50 schreef MaJo het volgende:
Brak niet, maar ben heel de week al vrij en ken m'n ei niet kwijt, iedereen is voor de rest werken.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:50 schreef MaJo het volgende:
Ik werk bij een vakantiepark, en ik heb vandaag echt 5x de opmerking gehad "Was het leuk"quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:06 schreef Irien het volgende:
ik ben aan het werk sinds woensdag maar nog steeds erg verkouden. Kwam vandaag ergens op een kantoortje in ons pand waar ik nog nooit geweest was. Zat een vrouw van jaar of 40, veel gouden armbanden om de pols, maar OOK het Lowlandsbandje !schept meteen een band.
Ik ookquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb standaard een WC-rol in mijn tas zitten omdat er niet tegenop te snuiten valt bij mij.
Ik ben na Werchter en ook voor Werchter al een keer flink ziek geweest. Mijn weerstand is waarschijnlijk wat beterquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb standaard een WC-rol in mijn tas zitten omdat er niet tegenop te snuiten valt bij mij.
Ja dat was ook de reden dat ik niets had gegeten en alleen water had gedronken. Vier dagen dus 0 suikers binnengekregen, was niet zo slim.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:24 schreef Gitaarmat het volgende:
Maar werchter was ook gewoon zwaarder door het extreme weer ofzo
Ik had het zondagnacht zooooo koud, maar heb de hele nacht in een topje/legging/slippers gelopen. Was denk ik niet zo slim.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:13 schreef VorteXxX het volgende:
maat van mij was ook ziek zo hoor ik meerdere mensen... Ik heb helemaal nergens last van alleen maar in een t-shirtje gelopen... Ook in de regen
Ik heb nu ook een verkoudheid te pakken en veel slijm ophoesten.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:26 schreef SpauldingPF het volgende:
Ik ben na de tijd pas ziek geworden, aangestoken door m`n kamergenoot, nu wel flink verkouden helaas
Dat huwelijksaanzoek met die achtergrondgeluidenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:24 schreef Junkie het volgende:
Heb net nog 2 filmpjes geupload.
Er was dit jaar wel gabber op Lowlands.![]()
En nog een ogoNONogo momentje bij het afsluiten op zondag.
Owh, en vandeweek ook zwaar verkouden geweest. Net nog een bloedneus gehad.
Wie was patient Zer0?![]()
Gemist... Wat zei hij?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:22 schreef Corkscrew het volgende:
Eric van Eerdenburg is nu te horen op Radio 1 over het bekerrapen.
En wat had hij te melden?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:22 schreef Corkscrew het volgende:
Eric van Eerdenburg is nu te horen op Radio 1 over het bekerrapen.
Hmm, verlagen van de waarde lijkt me absoluut geen goede oplossing, zo wordt het bekers rapen straks alleen nog maar door de fanatiekelingen gedaan. Mensen die alleen de bekers van eigen groep bij zich houden maar niet actief rapen, gaan echt niet de hele dag een stapeltje bij zich houden tot ze genoeg gespaard hebben (als je er bv 30 bijeen moet sparen voor een muntje, ik noem maar iets). Als je bv met 3 personen bent, heb je nu na 3 rondjes bijna een stapel compleet die je weg kunt brengen, dat is goed te doen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:55 schreef Corkscrew het volgende:
Van Eerdenburg zei dat ze het probleem dat zich nu heeft gevormd - agressief bekers rapen, mensen die er geld aan verdienen e.d. - niet aan hadden zien komen. Ze hadden bij de organisatie niet al een heel actieplan bedacht om het aan te pakkeren (hoewel het verlagen van de waarde van de bekers volgens mij nog wel kort genoemd werd), ze hadden immers ook nog een jaar de tijd om er iets op te verzinnen en wilden eerst nog wel even nagenieten/uitrusten.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:50 schreef Malens het volgende:
[..]
Hmm, verlagen van de waarde lijkt me absoluut geen goede oplossing, zo wordt het bekers rapen straks alleen nog maar door de fanatiekelingen gedaan. Mensen die alleen de bekers van eigen groep bij zich houden maar niet actief rapen, gaan echt niet de hele dag een stapeltje bij zich houden tot ze genoeg gespaard hebben (als je er bv 30 bijeen moet sparen voor een muntje, ik noem maar iets). Als je bv met 3 personen bent, heb je nu na 3 rondjes bijna een stapel compleet die je weg kunt brengen, dat is goed te doen.
Het idee uit het andere topic over de bekers: een muntje van een andere kleur dat alleen voor consumpties kan worden ingewisseld maar niet voor geld, is een hele goede verbetering van het systeem.
Groove Armada en BRS ookquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:24 schreef JopJuh het volgende:
QOTSA, Placebo, LCD Soundsystem in zijn geheel @ 3voor12 video
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ohhh Groove Armada.Dat was toch wel mijn nummer 1 verrassing.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja, ik wist dus niet zo goed wat ik moest verwachten, maar ik vond het zoooo vet.
Wat is dat voor onzin? Hoe rijmen ze dat met de dringende oproep (verplichting eigenlijk) om je tent niet daar achter te latenquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:48 schreef smoeske het volgende:
Zo wat ben ik ziek geweest zeg , ik heb denk ik vanaf dinsdag t/m vrijdag alleen maar geslapen , hooguit 4 uurtjes wakker per dag ! Nu weer aan 't werk en begin steeds meer te beseffen wat een mazzel we gehad hebben met 't weer !
Verder is de security ook niet meer zo vriendelijk als vroegah op de maandag ochtend!![]()
we wisten het altijd goed te rekken op camping 3 en gaan traditioneel pas als laatste weg, maar met 10 man security om ons heen ging dat lastig , uiteindelijk hebben ze 2 van onze tenten kapot gesneden omdat we genoeg gewaarschuwd waren![]()
Maar 't was weer gezellig !!!!!![]()
![]()
Iemand nog opgepakt trouwens ?
Dat nemen ze net zo hard als dat de ingang echt pas op 18.00 uur open gaat donderdagquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:04 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Wat is dat voor onzin? Hoe rijmen ze dat met de dringende oproep (verplichting eigenlijk) om je tent niet daar achter te laten
Lijkt mij niet zo'n lastige keuze.quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:14 schreef Mr.DD het volgende:
En volgend jaar moet ik ook nog eens kiezen tussen introductieweek of Lowlands![]()
Life's not fair.
Combineren I guess.quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:16 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Lijkt mij niet zo'n lastige keuze.
Eerste schooldag, de dinsdag na Lowlands, was echt vreselijk. Die stilte. Bah. En het binnenzitten.quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:33 schreef PiRANiA het volgende:
Nu school/stage/werk weer is begonnen merk ik pas hoe erg ik het lowlands-gevoel mis zeg.
Herkenbaar?
ik was helemaal klaar met wraps en andere deegplaten waar een beetje warm voer in zat.quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:23 schreef friekin_ het volgende:
Volgend jaar eet ik geen saté meer.
Paar weken voor de verkoop?quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:24 schreef Da hopman het volgende:
[..]
ik was helemaal klaar met wraps en andere deegplaten waar een beetje warm voer in zat.
Wanneer wordt een naprettopic een voorprettopic.![]()
1 januari I guess?
Of in februari, bij de voorverkoopquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:24 schreef Da hopman het volgende:
[..]
ik was helemaal klaar met wraps en andere deegplaten waar een beetje warm voer in zat.
Wanneer wordt een naprettopic een voorprettopic.![]()
1 januari I guess?
Kijk ook eens naar de optredens van Laura Marling en Villagers zou ik dan als tip willen geven.quote:Op zondag 12 september 2010 12:19 schreef MaJo het volgende:
Ik ben niet ziek geweest door Lowlands, nooit eigenlijkheb wel het gevoel dat het maanden geleden is terwijl het 3 weken geleden was
Ik luister nog dagelijks naar Mumford and Sons en krijg dan gewoon weer kippevel als ik aan Lowlands denk
quote:Op zondag 12 september 2010 19:56 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb gehoord dat Depeche Mode al bevestigd is.
Een van de bestequote:
Slim! Wat voor drukknopje bedoel je? Foto?quote:Op zondag 12 september 2010 22:16 schreef TWP het volgende:
[..]
Een van de beste![]()
Trouwens gister m'n bandje afgedaan, drukknoopjes erop getimmerd en nu kan 'ie dus op en af
Dat is gay. Gayer zijn mensen die hun bandjes weer vast naaien als ze weer naar lowlands gaan.quote:Op zondag 12 september 2010 22:16 schreef TWP het volgende:
[..]
Een van de beste![]()
Trouwens gister m'n bandje afgedaan, drukknoopjes erop getimmerd en nu kan 'ie dus op en af
Wat hij zegt.quote:Op maandag 13 september 2010 11:49 schreef SicSicSics het volgende:
Nog gayer dan het omhouden, opnieuw omdoen met drukknoopjes of vastnaaien van bandjes is mensen vertellen dat als ze een bepaalde leeftijd hebben bereikt iets echt niet meer kunnen maken omdat jij ook opgehouden bent met betreffende te doen omdat je zo enorm volwassen geworden bent.
Ofzo! Ik dacht dat het Lowlands publiek zo enorm ruimdenkend was, blijkt dat er tegenwoordig ook gewoon strikte Lowlands gedragscodes bestaan...
Het zijn hele standaard drukknoopjes die bestaan uit 2 (of eigenlijk 4 delen). Een onderkant met haakjes en een bovenkant met het putje of het bolletje. De haakje steek je aan de ene kant van het bandje er doorheen en de andere kant zet je op de haakjes. Dan timmer je het vast en dan vouwen de haakjes zich aan de binnenkant van het andere deel.quote:Op zondag 12 september 2010 22:53 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Slim! Wat voor drukknopje bedoel je? Foto?
Ja dat had ook gekund. Nu zit 'ie op de manier waarop het op Lowlands ook zit. Als je het vlak wilt hebben kan dat natuurlijk ook. Ik vond dat wel wat minder zitten omdat er dan een vervelende hardplastic bobbel onder zit.quote:Op maandag 13 september 2010 16:09 schreef PiRANiA het volgende:
Je had alleen de knoop 'andersom' moeten laten uitkomen denk
cmon, serieus?quote:Op maandag 13 september 2010 15:47 schreef TWP het volgende:
[..]
Het zijn hele standaard drukknoopjes die bestaan uit 2 (of eigenlijk 4 delen). Een onderkant met haakjes en een bovenkant met het putje of het bolletje. De haakje steek je aan de ene kant van het bandje er doorheen en de andere kant zet je op de haakjes. Dan timmer je het vast en dan vouwen de haakjes zich aan de binnenkant van het andere deel.
Verder maakt het me gelukkig niks uit wat anderen ervan vinden. Ik vind het zelf leuk dus dan doe ik hetAls het je niet bevalt doe je het anders, ook goed
Foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mn mobiel maakt geen mooie foto's![]()
Ja maar waarom zou je hem dan überhaupt dragen?quote:Op maandag 13 september 2010 18:54 schreef MaJo het volgende:
Ik heb mijn bandje omgedraaid om, dan is ie gewoon zwart
Ben benieuwd naar het resultaatquote:Op maandag 13 september 2010 18:24 schreef Mr.DD het volgende:
Dat ziet er best top uit![]()
*gaat van het weekend even klussen*
Dan ben ik echt vet vaak langs jou tent gelopen!quote:Op maandag 13 september 2010 19:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
Handig zo'n drukknoop.
Ik heb foto's van mijn mobiel, niet de beste (!! ) kwaliteit (mobiel jwtz) maar hee, het is iig iets!
[ afbeelding ]
De 'ik heb mijn tent opgezet dus nu kan ik genieten' foto.
[ afbeelding ]
Bravo, volgens mijn mobiel tijdens Dave Clarke maar ik wist niet eens dat ik daar ben geweest.Oja wel trouwens. Maar niet dat ik daar een foto had gemaakt. Anywayzzzz
[ afbeelding ]
Same.
[ afbeelding ]
Waaat dan ben ik echt vet vaak langs jou tent gelopen!
[ afbeelding ]
Vissenkommannen! Alleen ze liepen net weg toen ik een foto wilde maken, beetje jammer. Links zie je wel een visje zwemmen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uitzicht vanuit de tent.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deadmau5
En filmpje van toeterman!
[ link | afbeelding ]
Dat weerquote:Op maandag 13 september 2010 19:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
Handig zo'n drukknoop.
Ik heb foto's van mijn mobiel, niet de beste (!! ) kwaliteit (mobiel jwtz) maar hee, het is iig iets!
[ afbeelding ]
De 'ik heb mijn tent opgezet dus nu kan ik genieten' foto.
Is nu moeilijk voor te stellen inderdaad, terwijl het nog maar een paar weken geleden is... Fuck ik mis het nu al, LL hequote:
Da's niet zo heel moeilijk haha, dat ding stond bijna OP het gangpad.quote:Op maandag 13 september 2010 20:40 schreef WeirdWestMan het volgende:
[..]
Dan ben ik echt vet vaak langs jou tent gelopen!
quote:Op donderdag 16 september 2010 22:13 schreef vaasinbloem het volgende:
Kweenie of al gepost was, maar Dr. Lektroluv brengt zijn DJ set uit:
http://www.bol.com/nl/p/m(...)010596279/index.html
GVD die heb ik mooi gemist dusquote:12. Bart B More - Brap
Ik was onder invloed van, niets van meegekregen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:41 schreef julian6 het volgende:
[..]
[..]
GVD die heb ik mooi gemist dus
Die kwam na Major Lazer toch? Toen stond ik te zweven in de groove tube
Ja klopt, was flink knallen, Cd maar eens bestellen, en hjij is maar ¤ 15 dus denk dat ik maar voor het orgineel ga.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:41 schreef julian6 het volgende:
[..]
[..]
GVD die heb ik mooi gemist dus
Die kwam na Major Lazer toch? Toen stond ik te zweven in de groove tube
Oja dat was wel irritant. Maar verder was ik ontzettend dronken dus ik weet het echt niet meer. Dronken is alles leukquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:29 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik vond ze tegenvallen en die MC was erg vervelend.
Te kapot om eigenlijk nog op m'n benen te staan, snel m'n munten opgemaakt aan bier en daarin de kracht gevonden om nog 1 keer los te gaan op Boemklatschquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
En ik heb die hele MC niet meegekregen.Hoorde eigenlijk alleen maar boemboemboemboem en ik kan me de visuals nog herinneren.
Een maat van mij bleef zn bandje maar omhouden na LL. Maar telkens als ik 'm zag bleef ik maar zeiken om dat k*t bandje en laatst toen we allebei dronken waren met uitgaan trok hij 'm er in 1x keihard af. Ik blij want ik vind het werkelijk geen gezicht. Het past eigenlijk alleen maar bij die alternatieve net-niet hippies m.i.quote:
Een maand later?quote:Op maandag 20 september 2010 23:06 schreef JackHerrer het volgende:
Ik ben nog steeds verkouden sinds LL, misschien moet ik maar een keertje mijn rust pakken.
Van mij ook niet echt, vorige was ergerquote:Op maandag 20 september 2010 23:19 schreef frame-saw het volgende:
Ik had hem er laatst afgehaald toen ik het echt zat was dat ie zo lang nat bleef na het douchen.
Het was niet eens een emotioneel moment. Maar misschien heb ik het weggestopt en komt het er allemaal ooit nog uit.
WTF. Ik zou schreeuwend van ellende wakker worden.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:01 schreef frame-saw het volgende:
Ik heb weer eens een epische droom gehad over Lowlands.
Ik was daar aangekomen met m'n familie, donderdagavond. Toen ging ik naar de Starbucksstand om het programmaboekje te halen, wat het formaat van een krant had.
En toen stond er de zaterdag een vage vorm in de krant, en je kon dus niet zien wat er dan speelde. (het was zegmaar pixel-achtig die vorm van dat dier van Walibi)
Kon je blijkbaar tijdens LL naar Manchester en daar traden dan wat bands opHelaas werd ik wakker voordat het zaterdag was.
Nee want het was heel vet en volgens mij ging je met een bus maar dan was je er binnen vijf minuten.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:59 schreef TWP het volgende:
[..]
WTF. Ik zou schreeuwend van ellende wakker worden.
Het begon met hoesten, daarna een ontzettende overload aan snot, dat ging allemaal in mijn oren zitten en kreeg daar last van, en nu komt de hoest weer terug. Terwijl ik voor LL al jaren niet meer verkouden ben geweest.quote:
Dat; en stomen. Werkt als een tiet.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:33 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Het begon met hoesten, daarna een ontzettende overload aan snot, dat ging allemaal in mijn oren zitten en kreeg daar last van, en nu komt de hoest weer terug. Terwijl ik voor LL al jaren niet meer verkouden ben geweest.Misschien maar aan een vitamine c-kuurtje beginnen.
Ik hoest ook al een maand lang, produceer ook nog veel snot dagelijks maar ben niet echt verkoudenquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:33 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Het begon met hoesten, daarna een ontzettende overload aan snot, dat ging allemaal in mijn oren zitten en kreeg daar last van, en nu komt de hoest weer terug. Terwijl ik voor LL al jaren niet meer verkouden ben geweest.Misschien maar aan een vitamine c-kuurtje beginnen.
Jaaa geweldigquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:08 schreef t0mmyb0y199 het volgende:
Ik moest opeens weer denken aan het moment dat ze Truckers Delight(zie onder) afspeelden op de schermen in de Alpha voor of na het optreden van QOTSA en het massale gejuich van iedereen bij 3:02 minuten
Memories
Als ze dat nou eens een paar uurtjes eerder doen. Morgen maar even terug kijken op uitzending gemistquote:Op zaterdag 25 september 2010 19:45 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Rond die tijd zit iedereen toch in de kroeg
Terwijl ze hem gewoon moeten stenigen.quote:Op zondag 26 september 2010 09:29 schreef Da hopman het volgende:
Goh, die Kluun wordt ook nogsteeds aan een boterham gehouden.
Kluunquote:Op zondag 26 september 2010 13:40 schreef Corkscrew het volgende:
Lowlands terugzien is altijd leuk. Alleen interesseerde dat gewauwel van Kluun me 0,0: er had veel meer muziek in gemogen van mij.
Volgende week is er weer een aflevering trouwens, met Roosbeef.
Nog nooit zo'n lelijk naaiwerk gezienquote:Op maandag 27 september 2010 20:38 schreef Mr.DD het volgende:
Guess what.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wees er maar trots op!quote:Op maandag 27 september 2010 20:38 schreef Mr.DD het volgende:
Guess what.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mannen kunnen dat ook niet.quote:Op maandag 27 september 2010 20:44 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nog nooit zo'n lelijk naaiwerk gezienSorry hoor.
quote:Op maandag 27 september 2010 20:44 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nog nooit zo'n lelijk naaiwerk gezienSorry hoor.
quote:
Ik weet nog niet of ik er blij mee benquote:
Ik ken er eentje die hem heeft omgedraaid en goud heeft geverfd. "Dan heb ik Lowlands toch bij me maar mooier".quote:Op maandag 27 september 2010 21:37 schreef frame-saw het volgende:
Je weet niet wat een hipster is joh, die halen ze er meteen af (uitzonderingen daargelaten).
Idd, die hipsters haal ik er het liefst zo snel mogelijk afquote:Op maandag 27 september 2010 21:37 schreef frame-saw het volgende:
Je weet niet wat een hipster is joh, die halen ze er meteen af (uitzonderingen daargelaten).
Wat een Marijke opmerking.quote:Op maandag 27 september 2010 22:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Idd, die hipsters haal ik er het liefst zo snel mogelijk af
Dan is ze daar mooi te laat meequote:
Nee.quote:Op maandag 27 september 2010 22:08 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik ken er eentje die hem heeft omgedraaid en goud heeft geverfd. "Dan heb ik Lowlands toch bij me maar mooier".
Kleine drukknopjesquote:
Ik doe hem volgend jaar voor lowlands weer aan, geen idee of het het lang uit houdtquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:14 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Kleine drukknopjesBlijft dat wel stevig zitten? Mooi gedaan though.
Ik volg het idee niet helemaal, maar klinkt best awesome!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:40 schreef WeirdWestMan het volgende:
http://www.bhznet.nl/nieuws.asp?ID=13895
Linkdump![]()
Klinkt best wel apart?
Dus iedereen moet met een rugzak omlopen? En dan gaat iedereen in tenten staan.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:40 schreef WeirdWestMan het volgende:
Linkdump![]()
Klinkt best wel apart?
Klinkt niet alleen apart, klinkt ook als een onzettend kutplan.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:40 schreef WeirdWestMan het volgende:
Linkdump![]()
Klinkt best wel apart?
Okequote:Op zondag 10 oktober 2010 16:26 schreef vault_tec het volgende:
Mensen die hun bandje af doen![]()
Mensen die hun bandje altijd om laten![]()
![]()
Mensen die er druk knoopjes in zetten![]()
![]()
![]()
Nee het plan was ze ergens te monteren, dus dat je niet met die dingen op hoeft te lopen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:29 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Dus iedereen moet met een rugzak omlopen? En dan gaat iedereen in tenten staan.
Ja joepie klinkt goed.
http://onstage.nl/onstage/0,2083,1859_1129-11647591,00.htmlquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:30 schreef viagraap het volgende:
Ik kan de uitzendinggemist shizzles van Terug Naar Lowlands niet vinden, die zoekmachine van die site is echt kut.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:48 schreef t0mmyb0y199 het volgende:
Heden middag besloten dat het ondanks de eventuele introweken toch weer Lowlands gaat worden
Nu alweer zin om m'n kaartje te kopen en dan maandenlang lowlands.nl refreshen voor nieuwe namen
Deed ik ook dit jaar, gewoon doenquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:03 schreef viagraap het volgende:
LL so-oui-so wat mij betreft. Als ik de liquide middelen heb wil ik het combineren met Sziget, maar dat moeten we nog zien.
Je kan wat betreft Lowlands ook bijna niet anders dan vroeg een kaartje kopen.... Aankomend jaar zal het in één dag uitverkocht zijn.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:07 schreef MOD het volgende:
[..]
Deed ik ook dit jaar, gewoon doenVroeg een kaartje kopen, dan valt de schade achteraf, gevoelsmatig, mee!
Hij vervangt het papieren ticket voor een tas, niet het bandje. Die tas dump je dan meteen bij een grote zonnecollectorplek als ik het goed begrepen heb en je bandje is vanaf dan dus je ticket :-)quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:04 schreef SpauldingPF het volgende:
En over wubbo, hij wil de kaartjes vervangen door die zonnepanelen, dus het bandje gaat niet weg denk ik, zou wel een heel erg dom idee zijn om het hele weekend met zo`n paupertas rond te lopen.
Ja dat zeg ik.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:47 schreef t0mmyb0y199 het volgende:
[..]
Hij vervangt het papieren ticket voor een tas, niet het bandje. Die tas dump je dan meteen bij een grote zonnecollectorplek als ik het goed begrepen heb en je bandje is vanaf dan dus je ticket :-)
Waarom zet Wubbo ze zelf niet neer. Of het idee is te dom voor woorden of ik begrijp het niet helemaal..quote:
Zonnepanelen hebben sowieso een negatief rendement, dus het idee is inderdaad te dom voor woorden.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:09 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Waarom zet Wubbo ze zelf niet neer. Of het idee is te dom voor woorden of ik begrijp het niet helemaal..
Gelukkig heeft wubbo wel wat meer verstand van zonnecellen als jou en weet ik wel zeker dat deze geen negatief rendement hebben. Verder is het ockels zonnecel plan een utopisch idee wat totaal niet uitvoerbaar is. Of men moet zo goedkope coating hebben dat elke tent daarmee behandeld zou zijn. Maar dan nog hebben we niet genoeg vierkante meters bij elkaar om lowlands autarkisch in zijn energievoorziening te kunnen laten zijn. Wanneer de tenten met coating zouden blijven staan dan kan het zo maar zijn dat er na een jaar zonnewinnig op die verlaten campings wel genoeg energie gewonnen wordt welke we er in 4 dagen doorheen jagen met lowlands.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:15 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Zonnepanelen hebben sowieso een negatief rendement, dus het idee is inderdaad te dom voor woorden.
Ongetwijfeld, maar zonnepanelen zitten nog steeds in de ontwikkelfase, het kan sowieso in Nederland bijna niet uit om zo`n ding te plaatsen, alleen als we een erg zonnig jaar hebben.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:22 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft wubbo wel wat meer verstand van zonnecellen als jou en weet ik wel zeker dat deze geen negatief rendement hebben. Verder is het ockels zonnecel plan een utopisch idee wat totaal niet uitvoerbaar is. Of men moet zo goedkope coating hebben dat elke tent daarmee behandeld zou zijn. Maar dan nog hebben we niet genoeg vierkante meters bij elkaar om lowlands autarkisch in zijn energievoorziening te kunnen laten zijn. Wanneer de tenten met coating zouden blijven staan dan kan het zo maar zijn dat er na een jaar zonnewinnig op die verlaten campings wel genoeg energie gewonnen wordt welke we er in 4 dagen doorheen jagen met lowlands.
Energie technisch gezien is het idd beter om die zonnecellen in zuidelijkere landen te gebruiken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:32 schreef SpauldingPF het volgende:
Ongetwijfeld, maar zonnepanelen zitten nog steeds in de ontwikkelfase, het kan sowieso in Nederland bijna niet uit om zo`n ding te plaatsen, alleen als we een erg zonnig jaar hebben.
Inderdaad. Wat zou er in godsnaam duur moeten zijn aan feestmaand december?quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:38 schreef PiRANiA het volgende:
Jeetje, dit jaar al kaarten. Het scheelt dat dit niet zo'n dure maanden zijn.
Kerst en Sinterklaas zijn overratedquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:43 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat zou er in godsnaam duur moeten zijn aan feestmaand december?
Ik had het over alle toffe (doch dure) eindejaarsfeestjes.quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:51 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Kerst en Sinterklaas zijn overrated
Oh ja. En mijn weekend Amsterdam en Berlijn en Frankfurt in 2 weken tijdquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:52 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik had het over alle toffe (doch dure) eindejaarsfeestjes.
Die oudere die ik had was toffer.quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:53 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Laat ik mijn penniemaat dan maar instellen op lowlandskaartjes in december.
QFT! Maar ik vond de guldenversie van die van die van Pieranja mooier.quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:55 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Die oudere die ik had was toffer.
[ afbeelding ]
Nostalgie!quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:53 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Laat ik mijn penniemaat dan maar instellen op lowlandskaartjes in december.
Jaa precies datquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
QFT! Maar ik vond de guldenversie van die van die van Pieranja mooier.Die kon ik namelijk opentrekken als ik mijn code was vergeten en dat vond ik heel cool
![]()
![]()
![]()
gewoon wat extra stufi aanvragen?quote:Oh trouwens chill dat ze LL kaarten nu al gaan fixen ivm die verhoging, maar kut want ik HEB GEEN GELD.
Nee doe ik niet aan. Kijk masm wel lief aa nof ze even geld overmaakt (zij heeft hetw achtwoord van mijn spaarrekeningquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:56 schreef julian6 het volgende:
[..]
gewoon wat extra stufi aanvragen?
Volwassen mensen die sinterklaas vierenquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:43 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat zou er in godsnaam duur moeten zijn aan feestmaand december?
pakjesavondquote:Op zondag 14 november 2010 15:41 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Volwassen mensen die sinterklaas vierenfaal.
Daarvoor moeten ze een btw-stijging op bier voorstellen.quote:Op maandag 15 november 2010 20:07 schreef julian6 het volgende:
Eerst maar is wachten op updates daarover.
Ik zou het ook niet erg vinden als het eerder begon
Dan verander je zelf de tekst toch iets. Of wil je het dan nog niet sturen en vind je het normaal dat we opeens een flinke accijns verhoging op sommige kunsten erbij krijgen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:41 schreef julian6 het volgende:
Nee vind die mail te raar.. met woorden als 'linkse hobbys' en 'henk en ingrid' erin krijg ik teveel het gevoel dat dit door een gefrustreerde groenlinks stemmer is opgesteld
denk dat het zelfs weleens averechts kan werken.
quote:als 18 november wordt besloten om de BTW te verhogen dan gaat Lowlands nog dit jaar in de voorverkoop.
Natuurlijk ga je.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Damn, moet ik nóg eerder bepalen of ik wel ga..
Wel prima actie, uiteraard.
't is waarschijnlijk. Maar het wordt nu zo'n festival dat al uitverkoopt voordat er 1 naam bekend is, dit keer al helemaal. En Lowlands is tof, maar zó tof..quote:
Lowlands 2010 was voor mij tof, ondanks de muziekquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
't is waarschijnlijk. Maar het wordt nu zo'n festival dat al uitverkoopt voordat er 1 naam bekend is, dit keer al helemaal. En Lowlands is tof, maar zó tof..
Dan ben je nog niet op heel veel andere festivals geweestquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
Lowlands is het vetste festival waar ik ben geweest. Dus ik koop gelijk een kaartje dit jaar, van het geld wat ik op wonderbaarlijke wijze van mijn oude school heb gekregen.
Jaja true. Maar Lowlands sowieso weer want I loved it.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dan ben je nog niet op heel veel andere festivals geweest
Ik zie elk jaar weer voldoende, voor mij onbekende, maar zeer gave nieuwe bandsquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mja,maar die sfeer ken ik ook wel weer zo'n beetje nu.. ik wil ook wel een behoorlijke band zien. En dat graag van tevoren weten. Maar ik heb al vrije dagen opgenomen voor de zekerheid. En 't kaartje raak ik ook wel kwijt.
Ik wel, en in zijn klasse, blijf ik Lowlands het tofste te vindenquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dan ben je nog niet op heel veel andere festivals geweest
Dat vond ik echt de charme van Lowlandsquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie elk jaar weer voldoende, voor mij onbekende, maar zeer gave nieuwe bandsHoef ik niet van te voren te weten
Sterker nog, ik ben nu 8x geweest, dus zou theoretisch 24 dagafsluiters kunnen hebben gezien (in de Alpha), denk dat ik er 4 heb gezien.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat vond ik echt de charme van LowlandsEn ook genoeg dingen gezien die ik wel echt wilde zien. Vond de line-up prima. Geen bands als Metallica maar d aarvoor ga ik wel naar Pinkpop of Werchter. Of RAR misschien dit jaar maar heuj.
Daarbij, sport een eerste levensbehoefte? Ja, absoluut! Naar sport kijken? Nonsens!quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:18 schreef Basp1 het volgende:
Met sport bedoelt men daarmee ook voetbal wedstrijden waar maar 6% btw op zit, maar waar we wel veel politiebezetting aan kwijt zijn.
Geldt natuurlijk precies hetzelfde voor muziek.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daarbij, sport een eerste levensbehoefte? Ja, absoluut! Naar sport kijken? Nonsens!
Daarom roep ik het ookquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Geldt natuurlijk precies hetzelfde voor muziek.
Maar waarom gaat de btw op sport dan ook niet naar de 19%.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Geldt natuurlijk precies hetzelfde voor muziek.
Qau geestelijke ontwikkeling is muziek veel belangrijker om aan te sporen dan sporten.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Naja, qua gezondheidsredenen is sport misschien wel belangrijker om aan te sporen dan muziek.
Er wordt dan ook naar het totale evenement gekeken denk ik. En dan is het opgeteld: "entertainment".quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:15 schreef stbabylon het volgende:
De ZC heeft het ook wel mooi gezegd:
Overigens is de organisatie het niet eens met de kabinetsplannen, want de unieke formule van het Zwarte Cross Festival levert problemen op met betrekking tot de BTW tarieven. Is de Zwarte Cross nu sport (6%) of muziek (19%)? Het evenement is een combinatie van sport (6%), muziek (19%), stunts (indien atleten 6% en overig 19%?), theater (19%), literatuur (6%), poëzie (in boekvorm 6%, voorgedragen 19%), camping (19%) en humor. Het BTW tarief op humor is (nog) niet bekend. De Feestfabriek vindt dit onoverzichtelijk en niet uit te leggen aan de bezoeker.
Dat snapt toch ook geen hond meer
Een voetbalwedstrijd bezoeken is nou niet echt gezond hequote:Op dinsdag 16 november 2010 15:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Naja, qua gezondheidsredenen is sport misschien wel belangrijker om aan te sporen dan muziek.
Al kun je bij een dance event natuurlijk nog veel meer bewegen dan op een tribune. Geen idee oe die knakkers denken.
Zekers, maar dat kost natuurlijk allemaal niet zoveel als de gezondheidszorg.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:32 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Qau geestelijke ontwikkeling is muziek veel belangrijker om aan te sporen dan sporten.
Is er weleens een toelichting gegeven op die hoge servicekosten? Het is werkelijk nergens zo hoog als bij mojo voor lowlands.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:49 schreef PearlySpencer het volgende:
Schaamteloos ¤ 10,- kosten vragen om je eigen e-ticket te mogen printen, maar als "alleen al" een BTW verhoging ¤ 20,- kost is het tijd voor aktie, want zo kun je een jaarlijkse prijsverhoging nog moeilijker verkopen
Anders lees je even terug.quote:Op woensdag 17 november 2010 01:34 schreef vogelkooi het volgende:
Voorverkoop in december zag ik dat gerucht nou goed?
Waarbij het nog vreemder is dat de servicekosten afhankelijk van de ticketprijs zijn, terwijl de verleende service van alle tickets net zo minimaal is.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:14 schreef julian6 het volgende:
Is er weleens een toelichting gegeven op die hoge servicekosten? Het is werkelijk nergens zo hoog als bij mojo voor lowlands.
quote:Niet iedereen blij met Lowlands-actie tegen hogere BTW
Dus niet alle Tweede Kamer-leden waren blij met de oproep van Lowlands om het hele parlement te mailen met de boodschap tegen de aankomende BTW-verhoging op cultuur te stemmen. Zie de geïrriteerde en later nota bene verwijderde - tweet van oud-CDA-dissident Ad Koppejan, zelfbenoemd kritisch volger van het nieuwe kabinet.
""
Naar verluidt zaten alle mailboxen van de politici binnen de kortste keren stampvol. Effectief is de actie dus zeker. Eens zien hoe kritisch volgend Koppejan donderdag 18 november is, als de Tweede Kamer mag stemmen over de BTW-verhoging van zes naar negentien procent op alle cultuurkaartjes.
Intussen heeft ook Pinkpop zich van harte aangesloten bij de actie van Lowlands, wiens organisatie dinsdag een e-mail en alle e-mailadressen van de Tweede Kamer-leden vrijgaf. Of het Limburgse popfestival bij verhoging ook de voorverkoop nog dit jaar start, is nog niet bekendgemaakt. Overigens was dit vorig jaar sowieso al het geval.
alternative.blog.nl
20 euro is een week eten man.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:10 schreef kikoooooo het volgende:
Wat een gezeik om 20 euroEcht, die hele actie slaat nergens op.
Lieve schat. Het gaat niet alleen om ¤20. Het gaat om de extra belasting op elk ticket. Voor Solar. Voor een optreden in Paradiso. Voor een feestje in Doornroosje. Voor een theatervoorstelling.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:10 schreef kikoooooo het volgende:
Wat een gezeik om 20 euroEcht, die hele actie slaat nergens op.
Ja en? Net of dat wereldschokkende bedragen zijn.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:17 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Lieve schat. Het gaat niet alleen om ¤20. Het gaat om de extra belasting op elk ticket. Voor Solar. Voor een optreden in Paradiso. Voor een feestje in Doornroosje. Voor een theatervoorstelling.
Dat is iig de reden dat ik gemaild heb.
Dan betaal je het dus alsnogquote:Op woensdag 17 november 2010 16:22 schreef Gitaarmat het volgende:
Laat de overheid hun extra inkomen lekker ergens anders vandaan halen dan.
Als ik na ga rekenen hoe vaak ik naar zoiets toe ga, ja. Dan ben ik echt veel extra geld kwijt.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:22 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja en? Net of dat wereldschokkende bedragen zijn.
Dus uiteindelijk zal het de overheid meer kosten. Domme actie van het kabinet dus.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Artiesten moeten hun inkomen tegenwoordig van hun optredens hebben, aangezien bijna niemand meer cd's koopt. Als die optredens nóg duurder worden (ik vind ze nu al te duur) komen er nog minder mensen op af.
Aangezien ik jaarlijks wel rond de 1000 euro kwijt ben aan conecert kaartjes kan ik toch stellen dat het best erin gaat hakken.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:22 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja en? Net of dat wereldschokkende bedragen zijn.
daarbij is de volkomen willekeur van de verhoging totaal belachelijk.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:25 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Als ik na ga rekenen hoe vaak ik naar zoiets toe ga, ja. Dan ben ik echt veel extra geld kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |