Dat nemen ze net zo hard als dat de ingang echt pas op 18.00 uur open gaat donderdagquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:04 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Wat is dat voor onzin? Hoe rijmen ze dat met de dringende oproep (verplichting eigenlijk) om je tent niet daar achter te laten
Lijkt mij niet zo'n lastige keuze.quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:14 schreef Mr.DD het volgende:
En volgend jaar moet ik ook nog eens kiezen tussen introductieweek of Lowlands![]()
Life's not fair.
Combineren I guess.quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:16 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Lijkt mij niet zo'n lastige keuze.
Eerste schooldag, de dinsdag na Lowlands, was echt vreselijk. Die stilte. Bah. En het binnenzitten.quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:33 schreef PiRANiA het volgende:
Nu school/stage/werk weer is begonnen merk ik pas hoe erg ik het lowlands-gevoel mis zeg.
Herkenbaar?
ik was helemaal klaar met wraps en andere deegplaten waar een beetje warm voer in zat.quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:23 schreef friekin_ het volgende:
Volgend jaar eet ik geen saté meer.
Paar weken voor de verkoop?quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:24 schreef Da hopman het volgende:
[..]
ik was helemaal klaar met wraps en andere deegplaten waar een beetje warm voer in zat.
Wanneer wordt een naprettopic een voorprettopic.![]()
1 januari I guess?
Of in februari, bij de voorverkoopquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:24 schreef Da hopman het volgende:
[..]
ik was helemaal klaar met wraps en andere deegplaten waar een beetje warm voer in zat.
Wanneer wordt een naprettopic een voorprettopic.![]()
1 januari I guess?
Kijk ook eens naar de optredens van Laura Marling en Villagers zou ik dan als tip willen geven.quote:Op zondag 12 september 2010 12:19 schreef MaJo het volgende:
Ik ben niet ziek geweest door Lowlands, nooit eigenlijkheb wel het gevoel dat het maanden geleden is terwijl het 3 weken geleden was
Ik luister nog dagelijks naar Mumford and Sons en krijg dan gewoon weer kippevel als ik aan Lowlands denk
quote:Op zondag 12 september 2010 19:56 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb gehoord dat Depeche Mode al bevestigd is.
Een van de bestequote:
Slim! Wat voor drukknopje bedoel je? Foto?quote:Op zondag 12 september 2010 22:16 schreef TWP het volgende:
[..]
Een van de beste![]()
Trouwens gister m'n bandje afgedaan, drukknoopjes erop getimmerd en nu kan 'ie dus op en af
Dat is gay. Gayer zijn mensen die hun bandjes weer vast naaien als ze weer naar lowlands gaan.quote:Op zondag 12 september 2010 22:16 schreef TWP het volgende:
[..]
Een van de beste![]()
Trouwens gister m'n bandje afgedaan, drukknoopjes erop getimmerd en nu kan 'ie dus op en af
Wat hij zegt.quote:Op maandag 13 september 2010 11:49 schreef SicSicSics het volgende:
Nog gayer dan het omhouden, opnieuw omdoen met drukknoopjes of vastnaaien van bandjes is mensen vertellen dat als ze een bepaalde leeftijd hebben bereikt iets echt niet meer kunnen maken omdat jij ook opgehouden bent met betreffende te doen omdat je zo enorm volwassen geworden bent.
Ofzo! Ik dacht dat het Lowlands publiek zo enorm ruimdenkend was, blijkt dat er tegenwoordig ook gewoon strikte Lowlands gedragscodes bestaan...
Het zijn hele standaard drukknoopjes die bestaan uit 2 (of eigenlijk 4 delen). Een onderkant met haakjes en een bovenkant met het putje of het bolletje. De haakje steek je aan de ene kant van het bandje er doorheen en de andere kant zet je op de haakjes. Dan timmer je het vast en dan vouwen de haakjes zich aan de binnenkant van het andere deel.quote:Op zondag 12 september 2010 22:53 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Slim! Wat voor drukknopje bedoel je? Foto?
Ja dat had ook gekund. Nu zit 'ie op de manier waarop het op Lowlands ook zit. Als je het vlak wilt hebben kan dat natuurlijk ook. Ik vond dat wel wat minder zitten omdat er dan een vervelende hardplastic bobbel onder zit.quote:Op maandag 13 september 2010 16:09 schreef PiRANiA het volgende:
Je had alleen de knoop 'andersom' moeten laten uitkomen denk
cmon, serieus?quote:Op maandag 13 september 2010 15:47 schreef TWP het volgende:
[..]
Het zijn hele standaard drukknoopjes die bestaan uit 2 (of eigenlijk 4 delen). Een onderkant met haakjes en een bovenkant met het putje of het bolletje. De haakje steek je aan de ene kant van het bandje er doorheen en de andere kant zet je op de haakjes. Dan timmer je het vast en dan vouwen de haakjes zich aan de binnenkant van het andere deel.
Verder maakt het me gelukkig niks uit wat anderen ervan vinden. Ik vind het zelf leuk dus dan doe ik hetAls het je niet bevalt doe je het anders, ook goed
Foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mn mobiel maakt geen mooie foto's![]()
Ja maar waarom zou je hem dan überhaupt dragen?quote:Op maandag 13 september 2010 18:54 schreef MaJo het volgende:
Ik heb mijn bandje omgedraaid om, dan is ie gewoon zwart
Ben benieuwd naar het resultaatquote:Op maandag 13 september 2010 18:24 schreef Mr.DD het volgende:
Dat ziet er best top uit![]()
*gaat van het weekend even klussen*
Dan ben ik echt vet vaak langs jou tent gelopen!quote:Op maandag 13 september 2010 19:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
Handig zo'n drukknoop.
Ik heb foto's van mijn mobiel, niet de beste (!! ) kwaliteit (mobiel jwtz) maar hee, het is iig iets!
[ afbeelding ]
De 'ik heb mijn tent opgezet dus nu kan ik genieten' foto.
[ afbeelding ]
Bravo, volgens mijn mobiel tijdens Dave Clarke maar ik wist niet eens dat ik daar ben geweest.Oja wel trouwens. Maar niet dat ik daar een foto had gemaakt. Anywayzzzz
[ afbeelding ]
Same.
[ afbeelding ]
Waaat dan ben ik echt vet vaak langs jou tent gelopen!
[ afbeelding ]
Vissenkommannen! Alleen ze liepen net weg toen ik een foto wilde maken, beetje jammer. Links zie je wel een visje zwemmen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uitzicht vanuit de tent.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deadmau5
En filmpje van toeterman!
[ link | afbeelding ]
Dat weerquote:Op maandag 13 september 2010 19:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
Handig zo'n drukknoop.
Ik heb foto's van mijn mobiel, niet de beste (!! ) kwaliteit (mobiel jwtz) maar hee, het is iig iets!
[ afbeelding ]
De 'ik heb mijn tent opgezet dus nu kan ik genieten' foto.
Is nu moeilijk voor te stellen inderdaad, terwijl het nog maar een paar weken geleden is... Fuck ik mis het nu al, LL hequote:
Da's niet zo heel moeilijk haha, dat ding stond bijna OP het gangpad.quote:Op maandag 13 september 2010 20:40 schreef WeirdWestMan het volgende:
[..]
Dan ben ik echt vet vaak langs jou tent gelopen!
quote:Op donderdag 16 september 2010 22:13 schreef vaasinbloem het volgende:
Kweenie of al gepost was, maar Dr. Lektroluv brengt zijn DJ set uit:
http://www.bol.com/nl/p/m(...)010596279/index.html
GVD die heb ik mooi gemist dusquote:12. Bart B More - Brap
Ik was onder invloed van, niets van meegekregen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:41 schreef julian6 het volgende:
[..]
[..]
GVD die heb ik mooi gemist dus
Die kwam na Major Lazer toch? Toen stond ik te zweven in de groove tube
Ja klopt, was flink knallen, Cd maar eens bestellen, en hjij is maar ¤ 15 dus denk dat ik maar voor het orgineel ga.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:41 schreef julian6 het volgende:
[..]
[..]
GVD die heb ik mooi gemist dus
Die kwam na Major Lazer toch? Toen stond ik te zweven in de groove tube
Oja dat was wel irritant. Maar verder was ik ontzettend dronken dus ik weet het echt niet meer. Dronken is alles leukquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:29 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik vond ze tegenvallen en die MC was erg vervelend.
Te kapot om eigenlijk nog op m'n benen te staan, snel m'n munten opgemaakt aan bier en daarin de kracht gevonden om nog 1 keer los te gaan op Boemklatschquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
En ik heb die hele MC niet meegekregen.Hoorde eigenlijk alleen maar boemboemboemboem en ik kan me de visuals nog herinneren.
Een maat van mij bleef zn bandje maar omhouden na LL. Maar telkens als ik 'm zag bleef ik maar zeiken om dat k*t bandje en laatst toen we allebei dronken waren met uitgaan trok hij 'm er in 1x keihard af. Ik blij want ik vind het werkelijk geen gezicht. Het past eigenlijk alleen maar bij die alternatieve net-niet hippies m.i.quote:
Een maand later?quote:Op maandag 20 september 2010 23:06 schreef JackHerrer het volgende:
Ik ben nog steeds verkouden sinds LL, misschien moet ik maar een keertje mijn rust pakken.
Van mij ook niet echt, vorige was ergerquote:Op maandag 20 september 2010 23:19 schreef frame-saw het volgende:
Ik had hem er laatst afgehaald toen ik het echt zat was dat ie zo lang nat bleef na het douchen.
Het was niet eens een emotioneel moment. Maar misschien heb ik het weggestopt en komt het er allemaal ooit nog uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |