Ik ben na Werchter en ook voor Werchter al een keer flink ziek geweest. Mijn weerstand is waarschijnlijk wat beterquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb standaard een WC-rol in mijn tas zitten omdat er niet tegenop te snuiten valt bij mij.
Ja dat was ook de reden dat ik niets had gegeten en alleen water had gedronken. Vier dagen dus 0 suikers binnengekregen, was niet zo slim.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:24 schreef Gitaarmat het volgende:
Maar werchter was ook gewoon zwaarder door het extreme weer ofzo
Ik had het zondagnacht zooooo koud, maar heb de hele nacht in een topje/legging/slippers gelopen. Was denk ik niet zo slim.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:13 schreef VorteXxX het volgende:
maat van mij was ook ziek zo hoor ik meerdere mensen... Ik heb helemaal nergens last van alleen maar in een t-shirtje gelopen... Ook in de regen
Ik heb nu ook een verkoudheid te pakken en veel slijm ophoesten.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:26 schreef SpauldingPF het volgende:
Ik ben na de tijd pas ziek geworden, aangestoken door m`n kamergenoot, nu wel flink verkouden helaas
Dat huwelijksaanzoek met die achtergrondgeluidenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:24 schreef Junkie het volgende:
Heb net nog 2 filmpjes geupload.
Er was dit jaar wel gabber op Lowlands.![]()
En nog een ogoNONogo momentje bij het afsluiten op zondag.
Owh, en vandeweek ook zwaar verkouden geweest. Net nog een bloedneus gehad.
Wie was patient Zer0?![]()
Gemist... Wat zei hij?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:22 schreef Corkscrew het volgende:
Eric van Eerdenburg is nu te horen op Radio 1 over het bekerrapen.
En wat had hij te melden?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:22 schreef Corkscrew het volgende:
Eric van Eerdenburg is nu te horen op Radio 1 over het bekerrapen.
Hmm, verlagen van de waarde lijkt me absoluut geen goede oplossing, zo wordt het bekers rapen straks alleen nog maar door de fanatiekelingen gedaan. Mensen die alleen de bekers van eigen groep bij zich houden maar niet actief rapen, gaan echt niet de hele dag een stapeltje bij zich houden tot ze genoeg gespaard hebben (als je er bv 30 bijeen moet sparen voor een muntje, ik noem maar iets). Als je bv met 3 personen bent, heb je nu na 3 rondjes bijna een stapel compleet die je weg kunt brengen, dat is goed te doen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:55 schreef Corkscrew het volgende:
Van Eerdenburg zei dat ze het probleem dat zich nu heeft gevormd - agressief bekers rapen, mensen die er geld aan verdienen e.d. - niet aan hadden zien komen. Ze hadden bij de organisatie niet al een heel actieplan bedacht om het aan te pakkeren (hoewel het verlagen van de waarde van de bekers volgens mij nog wel kort genoemd werd), ze hadden immers ook nog een jaar de tijd om er iets op te verzinnen en wilden eerst nog wel even nagenieten/uitrusten.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:50 schreef Malens het volgende:
[..]
Hmm, verlagen van de waarde lijkt me absoluut geen goede oplossing, zo wordt het bekers rapen straks alleen nog maar door de fanatiekelingen gedaan. Mensen die alleen de bekers van eigen groep bij zich houden maar niet actief rapen, gaan echt niet de hele dag een stapeltje bij zich houden tot ze genoeg gespaard hebben (als je er bv 30 bijeen moet sparen voor een muntje, ik noem maar iets). Als je bv met 3 personen bent, heb je nu na 3 rondjes bijna een stapel compleet die je weg kunt brengen, dat is goed te doen.
Het idee uit het andere topic over de bekers: een muntje van een andere kleur dat alleen voor consumpties kan worden ingewisseld maar niet voor geld, is een hele goede verbetering van het systeem.
Groove Armada en BRS ookquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:24 schreef JopJuh het volgende:
QOTSA, Placebo, LCD Soundsystem in zijn geheel @ 3voor12 video
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ohhh Groove Armada.Dat was toch wel mijn nummer 1 verrassing.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja, ik wist dus niet zo goed wat ik moest verwachten, maar ik vond het zoooo vet.
Wat is dat voor onzin? Hoe rijmen ze dat met de dringende oproep (verplichting eigenlijk) om je tent niet daar achter te latenquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:48 schreef smoeske het volgende:
Zo wat ben ik ziek geweest zeg , ik heb denk ik vanaf dinsdag t/m vrijdag alleen maar geslapen , hooguit 4 uurtjes wakker per dag ! Nu weer aan 't werk en begin steeds meer te beseffen wat een mazzel we gehad hebben met 't weer !
Verder is de security ook niet meer zo vriendelijk als vroegah op de maandag ochtend!![]()
we wisten het altijd goed te rekken op camping 3 en gaan traditioneel pas als laatste weg, maar met 10 man security om ons heen ging dat lastig , uiteindelijk hebben ze 2 van onze tenten kapot gesneden omdat we genoeg gewaarschuwd waren![]()
Maar 't was weer gezellig !!!!!![]()
![]()
Iemand nog opgepakt trouwens ?
Dat nemen ze net zo hard als dat de ingang echt pas op 18.00 uur open gaat donderdagquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:04 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Wat is dat voor onzin? Hoe rijmen ze dat met de dringende oproep (verplichting eigenlijk) om je tent niet daar achter te laten
Lijkt mij niet zo'n lastige keuze.quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:14 schreef Mr.DD het volgende:
En volgend jaar moet ik ook nog eens kiezen tussen introductieweek of Lowlands![]()
Life's not fair.
Combineren I guess.quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:16 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Lijkt mij niet zo'n lastige keuze.
Eerste schooldag, de dinsdag na Lowlands, was echt vreselijk. Die stilte. Bah. En het binnenzitten.quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:33 schreef PiRANiA het volgende:
Nu school/stage/werk weer is begonnen merk ik pas hoe erg ik het lowlands-gevoel mis zeg.
Herkenbaar?
ik was helemaal klaar met wraps en andere deegplaten waar een beetje warm voer in zat.quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:23 schreef friekin_ het volgende:
Volgend jaar eet ik geen saté meer.
Paar weken voor de verkoop?quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:24 schreef Da hopman het volgende:
[..]
ik was helemaal klaar met wraps en andere deegplaten waar een beetje warm voer in zat.
Wanneer wordt een naprettopic een voorprettopic.![]()
1 januari I guess?
Of in februari, bij de voorverkoopquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:24 schreef Da hopman het volgende:
[..]
ik was helemaal klaar met wraps en andere deegplaten waar een beetje warm voer in zat.
Wanneer wordt een naprettopic een voorprettopic.![]()
1 januari I guess?
Kijk ook eens naar de optredens van Laura Marling en Villagers zou ik dan als tip willen geven.quote:Op zondag 12 september 2010 12:19 schreef MaJo het volgende:
Ik ben niet ziek geweest door Lowlands, nooit eigenlijkheb wel het gevoel dat het maanden geleden is terwijl het 3 weken geleden was
Ik luister nog dagelijks naar Mumford and Sons en krijg dan gewoon weer kippevel als ik aan Lowlands denk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |