Whahaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
lekkere chicks met onkruid. Is dit het niet-douchen op LL-topic?
en tis nog wel zo makkelijkquote:
Of niet scheren....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
lekkere chicks met onkruid. Is dit het niet-douchen op LL-topic?
Knop? Ik zie geen knop. Ik gebruik de goeie ouwe layout.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en tis nog wel zo makkelijkzit in een knop voor in het oude topic
ai, ja dan heb je dat niet. In de nieuwe lay out heb je met één druk op de knop een nieuw topic met OPquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Knop? Ik zie geen knop. Ik gebruik de goeie ouwe layout.
Saaaaaaiquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ai, ja dan heb je dat niet. In de nieuwe lay out heb je met één druk op de knop een nieuw topic met OP
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:43 schreef friekin_ het volgende:
Nou. Ik ben er in al die jaren nooit geweest (Groovetube). Maar het klinkt sjuust als de tent voor mij. Negers aan de ketting. Negermuziek. Aye.
Bospopquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:48 schreef SpauldingPF het volgende:
C, S, N & Y is vet !
2 maanden geleden nog bij C, S & N geweest.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Saaaaaai
Maargoed, als mensen erg echt panisch van worden als er geen OP is van een festival dat al is geweest, dan wil ik 'm er wel inzetten hoor
Idd. John Fogerty in de regen ook.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:51 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Jij ook dan ?Wel leuk feestje.
Haha, en dan Have you ever seen the rain spelenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:52 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Idd. John Fogerty in de regen ook.
Niet veel Negers gezienquote:
zie de PI, niet echt serieusquote:
Gaat opzich best goed, gister weer lekker aan het bier, en zoveel heb ik niet bijgeslapen, alleen de maandag maximaalquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:50 schreef MaJo het volgende:
Anderen ook nog zo brak van Lowlands? Vandaag af en aan weer liggen tukken tot 18.30![]()
Maandag om 13.00 gaan slapen na doorhalen en toen heb ik 20 uur geslapen. Nergens last meer vanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:50 schreef MaJo het volgende:
Anderen ook nog zo brak van Lowlands? Vandaag af en aan weer liggen tukken tot 18.30![]()
ja hoor, maar moest dinsdagochtend ook meteen weer vol aan het werkquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:50 schreef MaJo het volgende:
Ik ook de maandagquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja hoor, maar moest dinsdagochtend ook meteen weer vol aan het werk
Voor LL tukte ik tot 4 uur 's middags maar nu kom ik er netjes om 12 uur uit elke dagquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:50 schreef MaJo het volgende:
Brak niet, maar ben heel de week al vrij en ken m'n ei niet kwijt, iedereen is voor de rest werken.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:50 schreef MaJo het volgende:
Ik werk bij een vakantiepark, en ik heb vandaag echt 5x de opmerking gehad "Was het leuk"quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:06 schreef Irien het volgende:
ik ben aan het werk sinds woensdag maar nog steeds erg verkouden. Kwam vandaag ergens op een kantoortje in ons pand waar ik nog nooit geweest was. Zat een vrouw van jaar of 40, veel gouden armbanden om de pols, maar OOK het Lowlandsbandje !schept meteen een band.
Ik ookquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb standaard een WC-rol in mijn tas zitten omdat er niet tegenop te snuiten valt bij mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |