Dan ben ik echt vet vaak langs jou tent gelopen!quote:Op maandag 13 september 2010 19:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
Handig zo'n drukknoop.
Ik heb foto's van mijn mobiel, niet de beste (!! ) kwaliteit (mobiel jwtz) maar hee, het is iig iets!
[ afbeelding ]
De 'ik heb mijn tent opgezet dus nu kan ik genieten' foto.
[ afbeelding ]
Bravo, volgens mijn mobiel tijdens Dave Clarke maar ik wist niet eens dat ik daar ben geweest.Oja wel trouwens. Maar niet dat ik daar een foto had gemaakt. Anywayzzzz
[ afbeelding ]
Same.
[ afbeelding ]
Waaat dan ben ik echt vet vaak langs jou tent gelopen!
[ afbeelding ]
Vissenkommannen! Alleen ze liepen net weg toen ik een foto wilde maken, beetje jammer. Links zie je wel een visje zwemmen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uitzicht vanuit de tent.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deadmau5
En filmpje van toeterman!
[ link | afbeelding ]
Dat weerquote:Op maandag 13 september 2010 19:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
Handig zo'n drukknoop.
Ik heb foto's van mijn mobiel, niet de beste (!! ) kwaliteit (mobiel jwtz) maar hee, het is iig iets!
[ afbeelding ]
De 'ik heb mijn tent opgezet dus nu kan ik genieten' foto.
Is nu moeilijk voor te stellen inderdaad, terwijl het nog maar een paar weken geleden is... Fuck ik mis het nu al, LL hequote:
Da's niet zo heel moeilijk haha, dat ding stond bijna OP het gangpad.quote:Op maandag 13 september 2010 20:40 schreef WeirdWestMan het volgende:
[..]
Dan ben ik echt vet vaak langs jou tent gelopen!
quote:Op donderdag 16 september 2010 22:13 schreef vaasinbloem het volgende:
Kweenie of al gepost was, maar Dr. Lektroluv brengt zijn DJ set uit:
http://www.bol.com/nl/p/m(...)010596279/index.html
GVD die heb ik mooi gemist dusquote:12. Bart B More - Brap
Ik was onder invloed van, niets van meegekregen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:41 schreef julian6 het volgende:
[..]
[..]
GVD die heb ik mooi gemist dus
Die kwam na Major Lazer toch? Toen stond ik te zweven in de groove tube
Ja klopt, was flink knallen, Cd maar eens bestellen, en hjij is maar ¤ 15 dus denk dat ik maar voor het orgineel ga.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:41 schreef julian6 het volgende:
[..]
[..]
GVD die heb ik mooi gemist dus
Die kwam na Major Lazer toch? Toen stond ik te zweven in de groove tube
Oja dat was wel irritant. Maar verder was ik ontzettend dronken dus ik weet het echt niet meer. Dronken is alles leukquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:29 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik vond ze tegenvallen en die MC was erg vervelend.
Te kapot om eigenlijk nog op m'n benen te staan, snel m'n munten opgemaakt aan bier en daarin de kracht gevonden om nog 1 keer los te gaan op Boemklatschquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
En ik heb die hele MC niet meegekregen.Hoorde eigenlijk alleen maar boemboemboemboem en ik kan me de visuals nog herinneren.
Een maat van mij bleef zn bandje maar omhouden na LL. Maar telkens als ik 'm zag bleef ik maar zeiken om dat k*t bandje en laatst toen we allebei dronken waren met uitgaan trok hij 'm er in 1x keihard af. Ik blij want ik vind het werkelijk geen gezicht. Het past eigenlijk alleen maar bij die alternatieve net-niet hippies m.i.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |