quote:Op zondag 12 september 2010 19:56 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb gehoord dat Depeche Mode al bevestigd is.
Een van de bestequote:
Slim! Wat voor drukknopje bedoel je? Foto?quote:Op zondag 12 september 2010 22:16 schreef TWP het volgende:
[..]
Een van de beste![]()
Trouwens gister m'n bandje afgedaan, drukknoopjes erop getimmerd en nu kan 'ie dus op en af
Dat is gay. Gayer zijn mensen die hun bandjes weer vast naaien als ze weer naar lowlands gaan.quote:Op zondag 12 september 2010 22:16 schreef TWP het volgende:
[..]
Een van de beste![]()
Trouwens gister m'n bandje afgedaan, drukknoopjes erop getimmerd en nu kan 'ie dus op en af
Wat hij zegt.quote:Op maandag 13 september 2010 11:49 schreef SicSicSics het volgende:
Nog gayer dan het omhouden, opnieuw omdoen met drukknoopjes of vastnaaien van bandjes is mensen vertellen dat als ze een bepaalde leeftijd hebben bereikt iets echt niet meer kunnen maken omdat jij ook opgehouden bent met betreffende te doen omdat je zo enorm volwassen geworden bent.
Ofzo! Ik dacht dat het Lowlands publiek zo enorm ruimdenkend was, blijkt dat er tegenwoordig ook gewoon strikte Lowlands gedragscodes bestaan...
Het zijn hele standaard drukknoopjes die bestaan uit 2 (of eigenlijk 4 delen). Een onderkant met haakjes en een bovenkant met het putje of het bolletje. De haakje steek je aan de ene kant van het bandje er doorheen en de andere kant zet je op de haakjes. Dan timmer je het vast en dan vouwen de haakjes zich aan de binnenkant van het andere deel.quote:Op zondag 12 september 2010 22:53 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Slim! Wat voor drukknopje bedoel je? Foto?
Ja dat had ook gekund. Nu zit 'ie op de manier waarop het op Lowlands ook zit. Als je het vlak wilt hebben kan dat natuurlijk ook. Ik vond dat wel wat minder zitten omdat er dan een vervelende hardplastic bobbel onder zit.quote:Op maandag 13 september 2010 16:09 schreef PiRANiA het volgende:
Je had alleen de knoop 'andersom' moeten laten uitkomen denk
cmon, serieus?quote:Op maandag 13 september 2010 15:47 schreef TWP het volgende:
[..]
Het zijn hele standaard drukknoopjes die bestaan uit 2 (of eigenlijk 4 delen). Een onderkant met haakjes en een bovenkant met het putje of het bolletje. De haakje steek je aan de ene kant van het bandje er doorheen en de andere kant zet je op de haakjes. Dan timmer je het vast en dan vouwen de haakjes zich aan de binnenkant van het andere deel.
Verder maakt het me gelukkig niks uit wat anderen ervan vinden. Ik vind het zelf leuk dus dan doe ik hetAls het je niet bevalt doe je het anders, ook goed
Foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mn mobiel maakt geen mooie foto's![]()
Ja maar waarom zou je hem dan überhaupt dragen?quote:Op maandag 13 september 2010 18:54 schreef MaJo het volgende:
Ik heb mijn bandje omgedraaid om, dan is ie gewoon zwart
Ben benieuwd naar het resultaatquote:Op maandag 13 september 2010 18:24 schreef Mr.DD het volgende:
Dat ziet er best top uit![]()
*gaat van het weekend even klussen*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |