Oh ja. En mijn weekend Amsterdam en Berlijn en Frankfurt in 2 weken tijdquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:52 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik had het over alle toffe (doch dure) eindejaarsfeestjes.
Die oudere die ik had was toffer.quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:53 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Laat ik mijn penniemaat dan maar instellen op lowlandskaartjes in december.
QFT! Maar ik vond de guldenversie van die van die van Pieranja mooier.quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:55 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Die oudere die ik had was toffer.
[ afbeelding ]
Nostalgie!quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:53 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Laat ik mijn penniemaat dan maar instellen op lowlandskaartjes in december.
Jaa precies datquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
QFT! Maar ik vond de guldenversie van die van die van Pieranja mooier.Die kon ik namelijk opentrekken als ik mijn code was vergeten en dat vond ik heel cool
![]()
![]()
![]()
gewoon wat extra stufi aanvragen?quote:Oh trouwens chill dat ze LL kaarten nu al gaan fixen ivm die verhoging, maar kut want ik HEB GEEN GELD.
Nee doe ik niet aan. Kijk masm wel lief aa nof ze even geld overmaakt (zij heeft hetw achtwoord van mijn spaarrekeningquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:56 schreef julian6 het volgende:
[..]
gewoon wat extra stufi aanvragen?
Volwassen mensen die sinterklaas vierenquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:43 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat zou er in godsnaam duur moeten zijn aan feestmaand december?
pakjesavondquote:Op zondag 14 november 2010 15:41 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Volwassen mensen die sinterklaas vierenfaal.
Daarvoor moeten ze een btw-stijging op bier voorstellen.quote:Op maandag 15 november 2010 20:07 schreef julian6 het volgende:
Eerst maar is wachten op updates daarover.
Ik zou het ook niet erg vinden als het eerder begon
Dan verander je zelf de tekst toch iets. Of wil je het dan nog niet sturen en vind je het normaal dat we opeens een flinke accijns verhoging op sommige kunsten erbij krijgen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:41 schreef julian6 het volgende:
Nee vind die mail te raar.. met woorden als 'linkse hobbys' en 'henk en ingrid' erin krijg ik teveel het gevoel dat dit door een gefrustreerde groenlinks stemmer is opgesteld
denk dat het zelfs weleens averechts kan werken.
quote:als 18 november wordt besloten om de BTW te verhogen dan gaat Lowlands nog dit jaar in de voorverkoop.
Natuurlijk ga je.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Damn, moet ik nóg eerder bepalen of ik wel ga..
Wel prima actie, uiteraard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |