Even mijn meningquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:02 schreef Razztwizzle het volgende:
Ok, menu van Sonja voor vrouw van 25:
Ontbijt:
2 volkoren boterhammen met halvarine
1x pindakaas light (suiker...)
1x rookvlees
1 glas water
Tussendoor:
1 sultana koekje
1 glas verse jus
1 glas water
Lunch:
3 volkoren crackers met halvarine en smeerkaas (wat dubbelop?)
1 glas karnemelk of optimel (sponsormomentje)
1 glas verse jus
1 glas water
Tussendoor:
1 sinaasappel
1 eierkoek
1 glas water
Diner:
150 g aardappeltorentjes (que?)
200 gram doperwten
75 gram groenteburger
1 schaaltje rauwkost
Tussendoor:
1 time-out van Lu (sponsormomentje)
1 glas water
Behalve de rijstwafel en de krentenbol (zou ik toch niet dagelijks eten) zijn dit goede toevoegingen voor het standaardmenu, ipv de huidige T's..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:14 schreef Razztwizzle het volgende:
Ho, nieuwe ontwikkelingdeelneemster blijkt na een week zwanger. Dagelijkse aanvulling van Sonja:
2 rijstwafels
1 appel
1 glas halfvolle melk
1 schaaltje magere yoghurt
1 krentebol
1 perzik
Ik zou gigantisch van mijn stokkie gaan met zo weinig eten....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:02 schreef Razztwizzle het volgende:
Ok, menu van Sonja voor vrouw van 25:
Ontbijt:
2 volkoren boterhammen met halvarine
1x pindakaas light (suiker...)
1x rookvlees
1 glas water
Tussendoor:
1 sultana koekje
1 glas verse jus
1 glas water
Lunch:
3 volkoren crackers met halvarine en smeerkaas (wat dubbelop?)
1 glas karnemelk of optimel (sponsormomentje)
1 glas verse jus
1 glas water
Tussendoor:
1 sinaasappel
1 eierkoek
1 glas water
Diner:
150 g aardappeltorentjes (que?)
200 gram doperwten
75 gram groenteburger
1 schaaltje rauwkost
Tussendoor:
1 time-out van Lu (sponsormomentje)
1 glas water
och, vlees is niet persé nodig in een levensstijlquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:18 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik zou gigantisch van mijn stokkie gaan met zo weinig eten....
En waar is in hemelsnaam het vlees?
De vegetariërs die ik meegemaakt heb, konden wel wat vlees gebruiken!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
och, vlees is niet persé nodig in een levensstijl
ok, bedankt voor de informatie.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:26 schreef V1z0R het volgende:
[..]
De vegetariërs die ik meegemaakt heb, konden wel wat vlees gebruiken!
Paar keer meegemaakt dat ze flauwvielen...
Succesquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:28 schreef horned_reaper het volgende:
Zo dadelijk mijn laatste tentamen van dit jaar!
Ik ben erg benieuwd was het gaat worden...
Ojee, arme Vik! Ik was niet van plan vandaag de deur uit te gaan neequote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)verlast-in-land.html
Den Haag mijden en blijf vooral binnen als je er al bent.
Het ligt er aan wat je prioriteiten zijn.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
hm, ik zou een vaste klus kunnen krijgen, 1 keer per maand op zaterdag een kookdemonstratie geven in een keukenzaak![]()
nadeel: Zaterdag
voordeel: werk
*twijfel*
De Badhuisweg doet op dit moment ook zijn naam eer aanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:38 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ojee, arme Vik! Ik was niet van plan vandaag de deur uit te gaan nee
1x per maand is toch niet zo'n ramp? Ik zou het doen! Als je meer doordeweekse klussen krijgt, kan je het altijd weer stopzettenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
hm, ik zou een vaste klus kunnen krijgen, 1 keer per maand op zaterdag een kookdemonstratie geven in een keukenzaak![]()
nadeel: Zaterdag
voordeel: werk
*twijfel*
euh.. zo werkt dat bij ons niet, 'zorgen dat je genoeg geld hebt om het goed te maken', evenals het 'wennen-deel': ik werk gewoon liever niet in het weekend. Dat heb ik al in geen jaren gedaan, bewust, en was niet van plan om dit dus vast te gaan doen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:43 schreef horned_reaper het volgende:
Tja.... uiteindelijk maakt dat je niets meer uit hoor![]()
Mijn vriendin had zich er ook bij neer moeten leggen dat ze zelden een vrijdag of zaterdag avond met me had....
(soms nam ik wel eens vrij)
Maar het zorgde er tenminste wel voor dat ik genoeg geld had om haar op andere dagen naar van alles toe te nemen ^^
quote:
ja, ik ga 't iig zaterdag ook wel doen, om iig wat geld even te hebben én weer wat extra werkervaring op te doen, maar zodra ik bij die klus waar ik maandag voor op gesprek moet komen aardig wat uren kan maken, dan review ik het even opnieuwquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:43 schreef Phaidra het volgende:
Kan je niet aangeven dat je het nu wel wilt doen, omdat je net begint, maar dat je voorkeur uit gaat naar weekdagen voor zover dat mogelijk is?
We spoelen weg!!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:47 schreef Syrena het volgende:
[..]
![]()
Nu even lezen wat er in The Hague aan de hand is!
Denk niet dat die school is ondergelopenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:48 schreef Syrena het volgende:
Ik hoop dat Vik haar gesprek doorgaat zeg
Ik wil niet gemeen doen... absoluut niet.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
euh.. zo werkt dat bij ons niet, 'zorgen dat je genoeg geld hebt om het goed te maken', evenals het 'wennen-deel': ik werk gewoon liever niet in het weekend. Dat heb ik al in geen jaren gedaan, bewust, en was niet van plan om dit dus vast te gaan doen.
Leuk dat je hier mee post h_r, maar je post zoveel wat jij zelf vindt als 'feit' en 'dat het bij jou ook zo ging, dus bij de rest ook', dat het soms wat vervelend wordt
Heb in het begin van het jaar al paar keer gepost, maar lurk vooral voor maaltijdideeën.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ok, bedankt voor de informatie.
Kom je hier ook posten? Afvallen? Gezond leven? Lust je broccoli?
Dit vind ik aardig klinken als: ik weet dat jij het straks net zo gaat vinden als ik, want ik deed het ook zo.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:43 schreef horned_reaper het volgende:
Tja.... uiteindelijk maakt dat je niets meer uit hoor![]()
dat dus.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
@h_r: je posts hebben vaak een nogal 'belerend' toontje. Zo van: 'luister naar mij en dan komt alles goed'. Dat is misschien wel handig tegenover patiënten, maar hier komt het wel betweterig over. Alsof je alle wijsheid in pacht hebt. En waarschijnlijk bedoel je het helemaal niet zo, maar ben je je gewoon niet bewust dat je posts zo overkomen. Er hebben een aantal mensen hier al eens wat hints in die richting gegeven, maar je pikt ze niet echt op. Dus ja, dan wordt het een keer wat minder omfloerst gezegd. Probeer er gewoon een beetje op te letten, that's all.
Da's MoBlo. Moet jij even aan wennen denk ik. En wij even aan jouquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:51 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ik wil niet gemeen doen... absoluut niet.
Maar je reageert wel erg fel?
Je komt nogal belerend over, alsof jouw mening het aller belangrijkst is. En Mo vroeg niet om een mening, maar om advies, en dat is wat anders...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:51 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ik wil niet gemeen doen... absoluut niet.
Maar je reageert wel erg fel?
Ik zeg helemaal niet dat jij moet doen wat ik vind? .... ik geef alleen een voorbeeld van hoe ik het gewend ben en dat het in mijn belevenis na een tijdje behoorlijk goed wenbaar is. (zeker voor 1 keer in de maand)
Mijn vriendin en ik zijn ook heel erg close, we zien elkaar praktisch iedere dag. Toen ik ben gaan werken in de weekenden was dat soms best lastig voor ons beide, want je wilt elkaar toch heel graag zien. Maar uiteindelijk maakte het de avonden dat ik eens vrij nam wel specialer.
Oh en dingen als "goedmaken met geld" is natuurlijk onzin. Alleen moet ik wel mijn studie, mijn boeken en mijn verzekering kunnen betalen.... en daar heb ik met mijn stufie al mijn handen vol aan. Dus een beetje een ruim inkomen is dan heel erg fijn als je samen geregeld eens leuke dingen wilt gaan doen.
En nogmaals.... dat is puur hoe het in mijn situatie gaat. Ik zeg nergens dat anderen het ook zo moeten doen? En ik zeg al helemaal niet dat het fout is als anderen het anders doen. Ik zeg het alleen als weerlegging om te laten zien dat het in ieder geval in mijn geval geen probleem zou zijn om één keer in de maand op een zaterdag te werken.
Je vroeg toch immers om een mening?
Jammer je dan zo reageert......
spuit 12..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:57 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Je komt nogal belerend over, alsof jouw mening het aller belangrijkst is. En Mo vroeg niet om een mening, maar om advies, en dat is wat anders...
whehe, hij kan me zeker missenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:56 schreef Razztwizzle het volgende:
Mo, ik zou het ook doen hoor. Het is toch ook gewoon heel erg leuk? Koken is geloof ik iets waar je heel veel plezier aan beleeft, en 1x in de maand kan MrMo je toch wel missen op zaterdag
*zucht*quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
@h_r: je posts hebben vaak een nogal 'belerend' toontje. Zo van: 'luister naar mij en dan komt alles goed'. Dat is misschien wel handig tegenover patiënten, maar hier komt het wel betweterig over. Alsof je alle wijsheid in pacht hebt. En waarschijnlijk bedoel je het helemaal niet zo, maar ben je je gewoon niet bewust dat je posts zo overkomen. Er hebben een aantal mensen hier al eens wat hints in die richting gegeven, maar je pikt ze niet echt op. Dus ja, dan wordt het een keer wat minder omfloerst gezegd. Probeer er gewoon een beetje op te letten, that's all.
Ik vind het als zo'n leuke baan klinken dat het voor mij een beetje "relax" tijd zou zijn, eigenlijk!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
whehe, hij kan me zeker missen![]()
op zaterdagen doen we meestal toch geen hele interessante dingen, maar da's zo fijn aan de zaterdag: het even NIETS doen.. en dan in de middag als ik uitgenietst ben even aan de studie, of even de stad in ofzo.. en ik wil niet teveel 'relax' tijd opgeven in het weekend, juist omdat ik zoveel kan werken doordeweeks
heb gemailedquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:59 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik vind het als zo'n leuke baan klinken dat het voor mij een beetje "relax" tijd zou zijn, eigenlijk!
Ow fuck...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:01 schreef Noukjee het volgende:
Goodmorning!
Nou geen bijzonder nieuws, hier komt het ook met bakken de lucht uit. Even kijken op buienradar wat het de rest van de ochtend/middag word, want moet zo naar de stad voor lenzencontrole...
@ Phaidra, dat borrelen heb ik idd ook een keertje gehad. Toen kwam de gootsteen vol te staan met water en liep het over het hele aanrecht en toen over de vloer
En ik was 15/16 ofzo en alleen thuis. Heb toen maar m'n opa gebeld, haha!
Dude.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:26 schreef V1z0R het volgende:
Dankjequote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:12 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dude.![]()
Succes met je tentamen HR!
O: banaan, klein bakje kwark met muesli, glas verse jusquote:
Wat? Klasgenote op de MAVO viel geregeld flauw wanneer ze b.v. boekbespreking o.i.d. moest geven en die was vegetariër.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:12 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dude.![]()
Succes met je tentamen HR!
.... niet om weer betweterig te zijnquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:24 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wat? Klasgenote op de MAVO viel geregeld flauw wanneer ze b.v. boekbespreking o.i.d. moest geven en die was vegetariër.
Ook keer met een Duitse vegetariër in coffeeshop, zegt uit het niets 'Ich kan nichts sehen' en boem, lag op de grond.
1....2.....3......4........5......euh...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:26 schreef neen het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was maar op je tellen passen.
hey, daar issie al!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
1....2.....3......4........5......euh...
shit, de 6 is weg
Dat mensen flauwvallen die toevallig vegetariërs zijn, wil niet zeggen dat alle vegetariërs ongezond zijn en vaak flauwvallen. Bovengenoemde voorvallen werden vást niet veroorzaakt door te weinig eten door zenuwen of het verkeerd vallen van de gebruikte softdrugs?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:24 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wat? Klasgenote op de MAVO viel geregeld flauw wanneer ze b.v. boekbespreking o.i.d. moest geven en die was vegetariër.
Ook keer met een Duitse vegetariër in coffeeshop, zegt uit het niets 'Ich kan nichts sehen' en boem, lag op de grond.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:18 schreef shinydiscoball het volgende:
Het is goed hoor h_rEn succes met je tentamen. En ik duim voor Vik ofkeurz!
Een rel is wel weer spannend he![]()
Dus Mo: ik ben je zat! En jou trouwens ook loveli![]()
/random
tot in de dieetclubquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Nou, ik ga wel naar een ander topic zeuren over carbs en kom hier niet meer terug.
Fijn, good riddancequote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Nou, ik ga wel naar een ander topic zeuren over carbs en kom hier niet meer terug.
Dus...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:24 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Uiteraard. Het is zo lekker makkelijk mee te nemen! Ik overweeg al mijn maaltijden te vervangen door ontbijtkoek!quote:
Precies.... als iemand in een coffeeshop out gaat. Dan is een vegetarische eetpatroon niet het eerste dat in mij op zou komen...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:38 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dus...
Omdat jij twee keer hebt meegemaakt dat iemand die flauw viel toevallig ook vegetariër is heb jij de conclusie getrokken dat vegetarisch eten ongezond is.![]()
Ik ben sinds ik geen vlees of vis meer eet nog nooit flauwgevallen.
Ik zou bij die Duitser trouwens eerder denken aan de wiet ofzo.
Sonja een mail sturen om te zeggen dat ze meer vlees moet voorschrijven! Straks hebben we allemaal sonja-ers die met bosjes neervallen...quote:
Was de eerste keer dat ik iemand heb zien flauwvallen van softdrugs!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:38 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dus...
Omdat jij twee keer hebt meegemaakt dat iemand die flauw viel toevallig ook vegetariër is heb jij de conclusie getrokken dat vegetarisch eten ongezond is.![]()
Ik ben sinds ik geen vlees of vis meer eet nog nooit flauwgevallen.
Ik zou bij die Duitser trouwens eerder denken aan de wiet ofzo.
*herkenbaarheidsboks*quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
Lijstje:
O: 2 croisasntjes
T: banaan
L: 2 boterhammen met ardennerboterhamworst
T: appel of bouillon/soepje
D: spaghetti
T: nog geen idee...
S: skaten (als het droog blijft)
En nu moet ik eigenlijk hard aan het werk, want de lessen beginnen bijna weer. Maar ik krijg mezelf niet aan het werk gezet ><
Ben een beetje down, geloof ikIk vind mezelf stom, en lelijk, en vadsig. Ik vraag me af waarom mijn vrienden überhaupt mijn vrienden willen zijn. En dan durf ik niemand op te bellen omdat ik bang ben dat ze me toch afwijzen.
Was laatst eten met een paar collegaatjes, en ik was ervan overtuigd dat ze me alleen maar hadden gevraagd omdat ze zich verplicht voelden. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat mensen me leuk vinden en graag met me omgaan. Vind het niet meer leuk nu
Dit is de laatste keer!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:29 schreef neen het volgende:
Zeg maar niets meer, ik ga wel weg. Als jij dat wil.
*boks* (hihiquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
*herkenbaarheidsboks*maar hier gaat 't wel beter
ben zelfs uitgenodigd op een verjaardag van een studiegenoot!
dat vond ik echt zo tof!
ik moet dinsdag m'n bestuurspak aan, en ik weet zeker dat m'n broek niet meer past!
heb alleen geen tips ofzo...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
*boks* (hihi)
En yay voor die uitnodiging! Maar vooral omdat je je beter voelt
Dat zal ook wel zo zijn, ja. Thing is, ik ben raar. Qua hobbies en gedrag enzo. Maar dat heb ik altijd juist leuk gevonden, en ik vond mezelf altijd heel leukquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:34 schreef AKnynke het volgende:
Hup, Coco! Zet je er overheen, ik kan me niet voorstellen da het werkelijk zo is als jij dat denkt. Dan waren je vrienden je vrienden namelijk al lang niet meer..
Daar ben ik zelf superslecht in, dus kan ik je helaas niet mee helpen. Tis hier altijd banaan/appel/bouillon/soepje.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:34 schreef AKnynke het volgende:
Ik vind vooral T's erg moeilijk...ik eet voldoende fruit, en wil dus eigenlijk geen fruit meer in m'n T. Maar vind het lastig te bedenken wat dan wel..
Als hij die dag niet sport, lijkt het mij genoeg...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:36 schreef MinderMutsig het volgende:
Goeiemorgenmiddag!![]()
Mijn darmen lijken het gedoe van gisteren toch redelijk te doorstaan dus ik eet vandaag toch maar gewoon en dan zie ik wel wat er gebeurt.![]()
O: 2x volkoren boterham met appelstroop en pindakaas en een beker karnemelk
T: Kwart honingmeloen
L: 2x volkoren boterham met ham en oude kaas met een paar koppen thee
T: Kwart honingmeloen met een paar plakjes parmaham
D: Kung Pao kip met gestoomde rijst en gestoomde broccoli
T: Wat olijven, een handje amandelen en een glas witte wijn
En ik wil nog even wat advies vragen voor. Hij wil ook wel wat kilootjes kwijt dus hij is begonnen met ongeveer net zo eten als ik maar volgens mij moet hij meer hebben. Wat zouden jullie aan mijn daglijstje toevoegen voor een man? Zat zelf te denken aan in ieder geval twee boterhammen meer en hij eet 's avonds natuurlijk ook wat meer dan ik maar is dat genoeg volgens jullie deskundige mening?
Ik kan het natuurlijk ook aan Sonja vragen maar mijn man heeft de schurft aan eierkoeken en ontbijtkoek.
Is het ook!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:37 schreef motorbloempje het volgende:
oeh, dat recept klinkt goednom!
Fijn van de darmen! En naar mijn ondeskundige mening kan hij met 6-8 boterhammen en iets meer avondeten inderdaad wel afvallen. Doet hij iets aan sport?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:36 schreef MinderMutsig het volgende:
Goeiemorgenmiddag!![]()
Mijn darmen lijken het gedoe van gisteren toch redelijk te doorstaan dus ik eet vandaag toch maar gewoon en dan zie ik wel wat er gebeurt.![]()
O: 2x volkoren boterham met appelstroop en pindakaas en een beker karnemelk
T: Kwart honingmeloen
L: 2x volkoren boterham met ham en oude kaas met een paar koppen thee
T: Kwart honingmeloen met een paar plakjes parmaham
D: Kung Pao kip met gestoomde rijst en gestoomde broccoli
T: Wat olijven, een handje amandelen en een glas witte wijn
En ik wil nog even wat advies vragen voor. Hij wil ook wel wat kilootjes kwijt dus hij is begonnen met ongeveer net zo eten als ik maar volgens mij moet hij meer hebben. Wat zouden jullie aan mijn daglijstje toevoegen voor een man? Zat zelf te denken aan in ieder geval twee boterhammen meer en hij eet 's avonds natuurlijk ook wat meer dan ik maar is dat genoeg volgens jullie deskundige mening?
Ik kan het natuurlijk ook aan Sonja vragen maar mijn man heeft de schurft aan eierkoeken en ontbijtkoek.
Gezonde geest - gezond lijf staan met elkaar in verband. Van sporten is bekend dat mensen die sporten minder snel depressief zijn. Dus met voldoende broccoli, vitamientjes, vette vis en beweging leg je in ieder geval een goede basis neer.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb alleen geen tips ofzo...denk dat je gewoon jezelf tof moet gaan vinden ofzo..
!
quote:
Van sporten krijg je meer endorfine, waardoor je jezelf gelukkiger voelt en van de vetten in vis wordt je minder snel gestrest.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Gezonde geest - gezond lijf staan met elkaar in verband. Van sporten is bekend dat mensen die sporten minder snel depressief zijn. Dus met voldoende broccoli, vitamientjes, vette vis en beweging leg je in ieder geval een goede basis neer.
/broccolimaffia
Jij bent ook leukquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Herkenbaarheidsboks, Coco!
Edit: Zo was ik compleet verbijsterd toen ik zaterdag een sms'je kreeg van iemand die ik vrijdagavond had leren kennen met de vraag of ik eens iets samen wilde gaan doen. 't Is dat m'n naam erbij stond, anders had ik waarschijnlijk gevraagd of 'ie het verkeerde nummer had..
Weet je wel hoe lang ik over die verzameling heb gedaan?!?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nou Coco-mademoiselle, kijk eens rond in dit topic, volgens mij ben je dan heul zo raar niet meerKan altijd zijn dat je veel vrienden hebt die je interesses niet delen, maar dat betekent niet automatisch dat je de enige bent / raar bent.
Behalve natuurlijk als je een verzameling beschimmelde karbonades op je zolderkamer hebt of graag aan theezakjes-werpen doet oids
Ehrm, zat er in chocola niet ook zo'n stofje waar je je gelukkiger door voelt?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:47 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Van sporten krijg je meer endorfine, waardoor je jezelf gelukkiger voelt en van de vetten in vis wordt je minder snel gestrest.
We hebben al een date gehad.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Jij bent ook leukHeb je al wat afgesproken?
Van sex krijg je ook endorfinequote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:47 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Van sporten krijg je meer endorfine, waardoor je jezelf gelukkiger voelt en van de vetten in vis wordt je minder snel gestrest.
Huhhh, wait wut, date? Ik heb iets gemist?!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We hebben al een date gehad..
En er staat as we speak broccoli te koken!.
Oeh, leukquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We hebben al een date gehad..
En er staat as we speak broccoli te koken!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat ga je nu doen?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je hebt niks gemist, XM, ik had er niets over gezegd nog..
Welkom en goed bezig!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:02 schreef V1z0R het volgende:
Zal anders nog maar ff duidelijk maken wat ik hier doe
- Ideeën opdoen voor gezonde gerechten
- Stiekem meelezen om niet het gevoel te hebben dat ik de enige ben die zo met eten/sporten bezig is
Verder nog wat info
Man / 25jr / 2.00m
Ben sinds vorig jaar april bezig met sporten en gezonder eten omdat ik was veranderd in een slappe nerd van 135Kilo.
Daarom sport ik nu 3 tot 4x in de week (krachttraining en cardio) waardoor ik nu ben beland op 108Kilo en kan zeggen dat ik vrij gespierd ben geworden
Tot slot wil ik de vaste posters bedanken voor de ideeën die ik heb opgedaan uit de lijstjes!
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:07 schreef neen het volgende:
Oh, vanochtend niet ontbeten omdat ik solidair benof lui, whatever
Dus:
O: -
T: -
L: gebakken ei (2) met bruin brood
T: koffie, appel
D:
T: koffie, bier
Ja, D is sowieso wel groentes hoor. Vanavond ga ik natuurlijk dansen he dus dan moet ik drinkenquote:
Uhm nee, want het regent en daar ben ik allergisch voor, dus ik toch toch niets boeiends. En mn dag is niet korter, want ik ga gewoon later mn bed inquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
@jt, vind je het nou niet zonde van je dag door zo laat uit je bed te komen?
Danku!quote:
Ehhhquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, wat willen jullie weten?.
Is 'ie fan van Bruce?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, wat willen jullie weten?.
Het *is* Bruce!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hij heeft vrijwel al z'n albums.
Moet bekennen dat ik het boek noet gelezen heb, maar de strekking ken ik. Wat dat betreft moet ik wel zeggen dat er een groot verschil is tussen mannen en vrouwen. Mannen zijn erop gebouwd om 6 weken te kunnen overleven op jacht naar voedsel, vrouwen zitten iets anders in elkaar en hun lichaam legt met alle plezier een voorraadje aan om 9 maanden zwangerschap te overleven.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:14 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Danku!
Heb trouwens een boel gehad aan het boek 'Burn the fat, feed the muscle' en High Intensity Interval Training (HIIT), misschien leuk om te weten voor mensen die net starten.
ToyBoyquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Verder heeft 'ie een baardje, sport 'ie veel en eet 'ie veel groente. Geen idee of het potentie heeft, hij wilde me wel graag vaker zien in ieder geval.
En hij is jonger dan ik..
.
Wat is er mis met 'The Boss'?!?!?!quote:
Niks, da's juist een goede eigenschap van de knaap in kwestie.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:21 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wat is er mis met 'The Boss'?!?!?!
Ja hoi!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:26 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ongewenst meeluisteren naar zijn muziek. Nu heb ik er een hekel aan.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:21 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wat is er mis met 'The Boss'?!?!?!
Oh, wat lekker! Ben jaloers, hihi.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Echt baggerweer ja(valt hier nog iets mee)... ben blij dat ik volgende week op Kos zit
Ik snap dat er verschil zit tussen vrouwen en mannen, neemt alleen niet weg dat het op kracht houden van je spieren zeer belangrijk is bij het afvallen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Moet bekennen dat ik het boek noet gelezen heb, maar de strekking ken ik. Wat dat betreft moet ik wel zeggen dat er een groot verschil is tussen mannen en vrouwen. Mannen zijn erop gebouwd om 6 weken te kunnen overleven op jacht naar voedsel, vrouwen zitten iets anders in elkaar en hun lichaam legt met alle plezier een voorraadje aan om 9 maanden zwangerschap te overleven.
Een man ontwikkelt veel sneller spierweefsel dan vrouwen en verbrandt daarom ook veel makkelijker vet. Verhoudingsgewijs hebben mannen (veel) meer spieren dan vrouwen, dus meer verbrandingscapaciteit. Het is dus voor mannen fysiologisch veel makkelijker om af te vallen.
Daarbij komt dat het voor bepaalde vrouwen niet wenselijk is om (te) veel spierweefsel op te bouwen (daar ben ik een voorbeeld van, als ik met gewichten ga slepen wordt het te gespierd).
Dat gezegd hebbende, niks mis met ijzer tillen.
hoe is de seks?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Verder heeft 'ie een baardje, sport 'ie veel en eet 'ie veel groente. Geen idee of het potentie heeft, hij wilde me wel graag vaker zien in ieder geval.
En hij is jonger dan ik..
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu dit positieve gevoel vasthouden
![]()
Ik heb je 06 nietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:48 schreef motorbloempje het volgende:
nou, da's toch super!
dat zal iemand mij dan weer niet zo snel sms-en!!
Ze heeft gisteren dan ook een uur van mijn geblaat moeten aanhoren, hihi. Maar wel superlief jaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:48 schreef motorbloempje het volgende:
nou, da's toch super!
dat zal iemand mij dan weer niet zo snel sms-en!!
Jammer...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oooh Coco, wat lief..
De directheidsaward gaat vandaag naar Nynke.. No comment.
.
Say no more!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oooh Coco, wat lief..
De directheidsaward gaat vandaag naar Nynke.. No comment.
.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
Owww![]()
Kreeg net een smsje van m'n beste vriendinnetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu dit positieve gevoel vasthouden
wat lief!!
Ik heb een soort gist-ding op m'n huis waardoor ik allemaal witte plekken krijg, en het is net vitiligo en niet echt mooiquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En Perruche, waarom moet je aan de antibiotica?!
Que pasa?quote:
Fijn dat het goed geneestquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:53 schreef MinderMutsig het volgende:
Vinger is overigens netjes aan het genezen en het stukje huid lijkt goed te hechten.![]()
Verder yay voor DaD's nieuwe loveren een lieve-mensen-group-hug!
Owww![]()
Wat verschrikkelijk liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu dit positieve gevoel vasthouden
![]()
Ik heb niet écht een beste vriendin die dat soort dingen tegen me kan zeggen. Dat ligt overigens aan mezelf, ik heb ik het algemeen niet zo heel veel behoeft aan mensen om me heen en laat daardoor contacten verwateren. Het heeft er vast ook wat mee te maken dat ik er eigenlijk hele andere meningen en hobby's op nahoud dan mijn vriendengroepje. Maar eigenlijk ook best wel eens
![]()
Kun je beste vriendinnen nog wel tegenkomen na je 21e?
Fijn voor je, DaD![]()
Owww![]()
LiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu dit positieve gevoel vasthouden
En antibiotica voor Perruche? What's up?
Ik ga bammen smeren en dan gaan we een eind lopen met de honden. Lekker het bos in huis halen. Letterlijk want het zijn langharige honden.
There is no love sincerer than the love of food.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Lief
En antibiotica voor Perruche? What's up?
Ik ga bammen smeren en dan gaan we een eind lopen met de honden. Lekker het bos in huis halen. Letterlijk want het zijn langharige honden.
Dat is ook een beetje mijn probleemquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:55 schreef Sts het volgende:
[..]
Wat verschrikkelijk lief![]()
Ik heb niet écht een beste vriendin die dat soort dingen tegen me kan zeggen. Dat ligt overigens aan mezelf, ik heb ik het algemeen niet zo heel veel behoeft aan mensen om me heen en laat daardoor contacten verwateren. Het heeft er vast ook wat mee te maken dat ik er eigenlijk hele andere meningen en hobby's op nahoud dan mijn vriendengroepje. Maar eigenlijk ook best wel eens
![]()
Is 'ie van de studie?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik hug ook mee! En volgens mij verdient loveli een kusje van een meisjesvriendje:!
Het woord lover is nog wel veel te voorbarig hoor.. En misschien komen we daar ook nooit, maar dat hindert dan ook niet.
Mannenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:58 schreef loveli het volgende:
Mannelijke vrienden moeten mannelijke vrienden willen blijven. En niet denken dat als ze je een keer luduvudu zien hebben dat ze meteen een kans moeten wagen. En vooral eerst vragen of je het leuk vindt dat ze dingen met je plannen.
+1 herkenbaar. Ik heb wel veel vrienden maar volgens mij hebben die allemaal vriendinnen die closer met ze zijn dan met mijquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:55 schreef Sts het volgende:
[..]
Wat verschrikkelijk lief![]()
![]()
Bwehehehequote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Fijn dat het goed geneestVoelt hij zich ook al wat beter in z'n vel zitten?
En ik hug even mee
Jawel! Meer bos voor ons.quote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:58 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik zie 'm en ik doe d'r lekker niks an!
Dan ruiken de honden ook extra lekker (!) naar hond straksquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:00 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Bwehehehe![]()
Volgens mij wel.![]()
[..]
Jawel! Meer bos voor ons.
*boks, behalve het buitenland dan.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:59 schreef Perruche het volgende:
[..]
+1 herkenbaar. Ik heb wel veel vrienden maar volgens mij hebben die allemaal vriendinnen die closer met ze zijn dan met mijmaar idd ook beetje
maar ook mijn schuld, want ik ben niet zo goed in contact onderhouden en zat ook veel in het buitenland, dus eigen schuld dikke bult.
Nee. Ik ging afgelopen vrijdag uit met een paar collega's, en eentje had een vriend van 'm meegenomen. Het is die vriend dus.quote:
Oh, lol! Hihihi, zo bedoelde ik 'm nietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:00 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Bwehehehe![]()
Volgens mij wel.![]()
zeker dat in het buitenland zitten is lastig. Zomaar even bellen gaat niet (wat ik bijvoorbeeld vaak in de trein of bus of op de fiets deed), je moet altijd afspreken om te skypen, en je maakt weer nieuwe vrienden. Ik ben blij dat ik ook vriendschappen heb die niet zo onderhouden hoeven te worden, waarvan ik weet als ik de mensen 1x in de 2 of 3 maand spreek dat heto ok goed is...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:59 schreef Perruche het volgende:
[..]
+1 herkenbaar. Ik heb wel veel vrienden maar volgens mij hebben die allemaal vriendinnen die closer met ze zijn dan met mijmaar idd ook beetje
maar ook mijn schuld, want ik ben niet zo goed in contact onderhouden en zat ook veel in het buitenland, dus eigen schuld dikke bult.
*tikt hem aan* Jewaits! Ik ben stiekem een asobal maar dan probeer ik goed te maken door een bruisende aanwezigheidquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
*boks, behalve het buitenland dan.
Ik ben ook echt te slecht in verjaardagenlieve kaartjes
en ik heb een bloedhekel aan telefoneren
.
Ik ben laatst de verjaardag van een goede vriendin vergeten. Daar kwam ik 3,5 week (!) later achter. Toen heb ik haar bos bloemen gestuurd, precies een maand na haar verjaardag met een kaartje: "Hoera! Alweer een jaar en een maand ouder. (Alsnog) hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag, dikke zoen A & M"quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
.
Dat jaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:02 schreef AKnynke het volgende:
. Ik ben blij dat ik ook vriendschappen heb die niet zo onderhouden hoeven te worden, waarvan ik weet als ik de mensen 1x in de 2 of 3 maand spreek dat heto ok goed is...
Ja! Erg he. Zo heb ik ook vorig jaar voor de eerste keer in hel lang mijn eigen verjaardag gevierd, en was verbaasd dat er überhaupt mensen kwamenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
.
Ik probeer ook nu weer in NL dat weer aan te wakkeren, maar ik kan het gewoon ook heel goed met mezelf vindenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]
zeker dat in het buitenland zitten is lastig. Zomaar even bellen gaat niet (wat ik bijvoorbeeld vaak in de trein of bus of op de fiets deed), je moet altijd afspreken om te skypen, en je maakt weer nieuwe vrienden. Ik ben blij dat ik ook vriendschappen heb die niet zo onderhouden hoeven te worden, waarvan ik weet als ik de mensen 1x in de 2 of 3 maand spreek dat heto ok goed is...
*boks*quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:04 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje sluit aan in het rijtje
ik ben echt totaal niet attent en zulks!
Dat zijn de beste vriendschappen voor zo iemand als ikquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]
zeker dat in het buitenland zitten is lastig. Zomaar even bellen gaat niet (wat ik bijvoorbeeld vaak in de trein of bus of op de fiets deed), je moet altijd afspreken om te skypen, en je maakt weer nieuwe vrienden. Ik ben blij dat ik ook vriendschappen heb die niet zo onderhouden hoeven te worden, waarvan ik weet als ik de mensen 1x in de 2 of 3 maand spreek dat heto ok goed is...
Oh dat zou ik echt superleuk vindenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben laatst de verjaardag van een goede vriendin vergeten. Daar kwam ik 3,5 week (!) later achter. Toen heb ik haar bos bloemen gestuurd, precies een maand na haar verjaardag met een kaartje: "Hoera! Alweer een jaar en een maand ouder. (Alsnog) hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag, dikke zoen A & M"
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben laatst de verjaardag van een goede vriendin vergeten. Daar kwam ik 3,5 week (!) later achter. Toen heb ik haar bos bloemen gestuurd, precies een maand na haar verjaardag met een kaartje: "Hoera! Alweer een jaar en een maand ouder. (Alsnog) hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag, dikke zoen A & M"
Ter verduidelijking! >quote:
*boks*quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:08 schreef neen het volgende:
Mannen![]()
Ik nodig nooit mensen uit voor m'n verjaardag, dan ben ik bang dat er maar 1 of 2 komen en dan zit ik daar met 10 kratten bier omdat ik wel zoveel uitnodiglaat dan maar.
Oh, mensen die bellen met een onbekend nummerdan kan ik toch niet terugbellen? Damn
Oh, die is echt veel te lief!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
Van dit filmpje word ik trouwens altijd warm & fuzzy van binnenTis al oud, maar 't werkt iedere keer
![]()
![]()
Ja, maar, eigenlijk is het juist niet attent dat ik haar verjaardag was vergeten!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh dat zou ik echt superleuk vindenDan blijf je langer jarig
![]()
Briljant.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
Van dit filmpje word ik trouwens altijd warm & fuzzy van binnenTis al oud, maar 't werkt iedere keer
![]()
![]()
En kunnen wij nog ergens bij helpen?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:12 schreef de_nachtwacht het volgende:
Niet helemaal bijgelezen maar Vik is in nood. Ze is nu op de herengracht en moet naar korte voorhout. Of ik dat even in slank kon posten. Nou bij deze dan.
Ik ben overmorgen jarig. Beetje zelfde verhaal. Ik vier het nooit, maar laat wel mensen weten dat ze welkom zijn. Maar dat ik het niet echt vier. Maar toch taart enzo heb. Maar dat ze zich niet verplicht hoeven te voelen dus, omdat ik het officieel niet vier. Maar wél welkom zijn, als ze willen. Maar niet moeten komen omdat het moet.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:08 schreef neen het volgende:
Mannen![]()
Ik nodig nooit mensen uit voor m'n verjaardag, dan ben ik bang dat er maar 1 of 2 komen en dan zit ik daar met 10 kratten bier omdat ik wel zoveel uitnodiglaat dan maar.
Oh, mensen die bellen met een onbekend nummerdan kan ik toch niet terugbellen? Damn
Dat is ook mijn lievelingsstukje. Dan kijkt hij zó ontzettend zielig... *smelt*quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Briljant.. Vooral als ze op een gegeven moment ophoudt en je dat beest zo ziet kijken van, hallo? Ga je nog door?
.
Heb haar al een routebeschrijving gesmst!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:12 schreef de_nachtwacht het volgende:
Niet helemaal bijgelezen maar Vik is in nood. Ze is nu op de herengracht en moet naar korte voorhout. Of ik dat even in slank kon posten. Nou bij deze dan.
Oh ze heeft het al gevonden. Alle paniek voor niks. *veegt zweet van voorhoofd* Maar ze heeft ook nog 15 min, dus is ruim op tijd.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En kunnen wij nog ergens bij helpen?
Idem voor P.F.
Ze moet de Bleijenburg in, loopt over in de Schouwburgstraat en dan is ze op het Korte Voorhout!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:12 schreef de_nachtwacht het volgende:
Held.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb haar al een routebeschrijving gesmst!
Oeh, spannend! Ik ga hard voor haar zitten duimen hierquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:16 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Oh ze heeft het al gevonden. Alle paniek voor niks. *veegt zweet van voorhoofd* Maar ze heeft ook nog 15 min, dus is ruim op tijd.
ja, dat heb ik gesmst, of richting prinsengracht en dan linksquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ze moet de Bleijenburg in, loopt over in de Schouwburgstraat en dan is ze op het Korte Voorhout!
he, gelukkig!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:16 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Oh ze heeft het al gevonden. Alle paniek voor niks. *veegt zweet van voorhoofd* Maar ze heeft ook nog 15 min, dus is ruim op tijd.
Als in: er is een verband tussen naam en intelligentie? Of bedoel je gewoon dat het een naam is die voor een hoop verwarring gaat zorgen?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:35 schreef motorbloempje het volgende:
oei.. da's geen slimme naam..
Netjes!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:29 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh trouwens, ik ben sinds vorige week weer een halve kilo kwijt!![]()
Gaat netjes zo dus ik ben dik tevreden.![]()
Ik ben ook niet attent.Het is zelfs zo erg dat de kaartjes die ik heb liggen voor verjaardagen e.d. standaard "sorry, te laat" kaartjes zijn en die komen ook zelden uit de kast want zelfs die vergeet ik op te sturen. Ik heb ook nog ergens een stapeltje geschreven en gefrankeerde vakantiekaarten uit Denemarken liggen van een vakantie van drie jaar geleden en twee jaar aan geschreven kerstkaarten. Ik begin er niet meer aan.
![]()
Fijn dat Vik het gevonden heeft!
Bammetjes op, dus ik ga het bos in.
die laatste.. denk dat hij 't op z'n 11e zelf wel goed kan spellenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:40 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Als in: er is een verband tussen naam en intelligentie? Of bedoel je gewoon dat het een naam is die voor een hoop verwarring gaat zorgen?
Bhehe.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:34 schreef de_nachtwacht het volgende:
Oh en ik was net bij mijn zus in het ziekenhuis, en iedereen had het blijkbaar fout. Het kereltje heet namelijk 'Shaughn'. Na 'Kayleigh' is dit alweer zo'n naam die je altijd en overal moet spellen.![]()
![]()
En ik heb ook m'n eerste sollcitatiebrief af! Nog even laten checken door Vik, die zal wel weer van alles op en aan te merken hebben. Maar nu heb ik in ieder geval een soort van basisbrief. Voor volgende week moeten er nog een stuk of vier de deur uit.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:41 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Bhehe.
"We hebben een zoon! Hij heet <insert uitsprak sjawn>"
"S-E-A-N?"
"Nee, met een g"
"... S-G-E-A-N"
"nee, met een H en AU"
"S-G-H-E-A-U-N ?"
""
Herkenbaarquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:43 schreef Sts het volgende:
Over kaartjes gesproken, op naar een diploma-uitreiking. Het kaartje moet ik onderweg nog even kopen
[..]
Bhehe.
"S-E-A-N?"
"Nee, met een g"
"... S-G-E-A-N"
"nee, met een H en AU"
"S-G-H-E-A-U-N ?"
""
*boks*quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
*boks*
vorige keer had ik wel wat mensen uitgenodigd, maar ik weet ook nooit wie ik uit moet nodigen, omdat ik bang ben dat mensen denken 'waarom nodigt die me uit, zo goed kennen we elkaar niet... 'en zulks..
vorige keer had ik dan ook maar 4 gasten op m'n verjaardag...
hm.. misschien valt 't mee?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:54 schreef de_nachtwacht het volgende:
Vik heeft niet zo'n goed gevoel over haar sollicitatie. Ze vroegen maar weinig en ze hoort het vandaag nog. Er zijn twee andere kandidaten...
Ja ik hoop het ook. Maar ze is wel erg snel klaar.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hm.. misschien valt 't mee?![]()
*duimen gaat*
Ah, je kunt er altijd zo weinig over zeggen, misschien valt het mee. Wel fijn dat ze zo snel duidelijkheid gaan geven.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:54 schreef de_nachtwacht het volgende:
Vik heeft niet zo'n goed gevoel over haar sollicitatie. Ze vroegen maar weinig en ze hoort het vandaag nog. Er zijn twee andere kandidaten...
[..]
Bhehe.
"S-E-A-N?"
"Nee, met een g"
"... S-G-E-A-N"
"nee, met een H en AU"
"S-G-H-E-A-U-N ?"
""
Bummerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:54 schreef de_nachtwacht het volgende:
weest blij dat je geen 'Schaap' van je achternaam heetquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:57 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
![]()
Hij kan in ieder geval niet gepest worden met rijmpjes. Bij mij was het altijd: "Mark, kwark", "Mark loopt door het park" enz. enz. Trauma's.
Friese namen de mooiste namen aller tijden ooit natuurlijkquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:43 schreef AKnynke het volgende:
oi, zoiets zou ik m'n kind ook niet aandoen...
Ik vind het al vervelend dat iedereen die niet fries is m'n naam automatisch met ie schrijft...
Oh, en ik zou m'n kind internationaal-proof noemen. Grote kans dat ie wat van de wereld gaat zien, en Nynke is niet de meest handige naam in het buitenland..Qua achternaam zou het kind dan ook beter de achternaam van de Duutser kunnen hebben, m'n typisch frieze achternaam is ook niet zo handig..
genoeg bewegen en genoeg etenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:59 schreef brunette82 het volgende:
Als je wilt afvallen, waar moet je nou precies op letten, de calorieën of de koolhydraten.
ik hoor steeds andere verhalen..
Of een werkwoord als achternaam hebtquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
weest blij dat je geen 'Schaap' van je achternaam heet
wat voor een sollicitatie gesprek? weet je de uitslag al?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
BummerMaar misschien ging het juist wel heel goed, ik ga gewoon door met duimen
Als ik ooit een zoon krijg, dan noem ik hem Feddequote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:58 schreef neen het volgende:
[..]
Friese namen de mooiste namen aller tijden ooit natuurlijk
Viking heeft gesolliciteerd, maar ze is net pas klaar, dus nog geen uitslag.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:02 schreef brunette82 het volgende:
[..]
wat voor een sollicitatie gesprek? weet je de uitslag al?
oh ja, douchen...dat heb ik ook al gedaan vandaag..Best een goeie dag!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ok, ik ga nu mijn bevallige kont uit deze stoel hijsen, douchen, en dan naar de winkel.
dat dus...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oeh.. ik zou echt niet durven te lenen voor een auto. Als je 'm in de prak rijdt mag je doorbetalen voor een wrak dat je niet meer hebt... Ik zou me echt heel ongemakkelijk voelen bij dat risico. Nouja, hopelijk lukt het je jt!
Vind het ook niet prettig, maar ik heb nu al weken het gevoel dat t moet. En meestal zit mn gevoel wel goed, dus ik denk dat ik het gewoon even moet doen. We zullen zien, misschien pakt het goed uit, misschien wordt het een levensles.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oeh.. ik zou echt niet durven te lenen voor een auto. Als je 'm in de prak rijdt mag je doorbetalen voor een wrak dat je niet meer hebt... Ik zou me echt heel ongemakkelijk voelen bij dat risico. Nouja, hopelijk lukt het je jt!
Ligt niet in de planning eigenlijk...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:07 schreef motorbloempje het volgende:
ga jij eigenlijk naar de meet XM (en Duvel) op 4september? Ja toch?
Ik ga ervan uit dat je geen duursporter bent....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:59 schreef brunette82 het volgende:
Als je wilt afvallen, waar moet je nou precies op letten, de calorieën of de koolhydraten.
ik hoor steeds andere verhalen..
Had eigenlijk die hele meet ook niet meegekregenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
Douchen: checkquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:04 schreef AKnynke het volgende:
oh ja, douchen...dat heb ik ook al gedaan vandaag..Best een goeie dag!
Aankleden: checkquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:06 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb me zojuist omgekleed![]()
!
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:17 schreef Swietje het volgende:Hoe hebben ze het verkeerd begrepen dan? Geven ze je nu nog een kans om jezelf weer te verdedigen, of hoe moet ik dit zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nopequote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Douchen: check
[..]
Aankleden: check
Mis ik nog iets?
Opruimen moet ik eigenlijk ook nogquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:19 schreef j.t het volgende:
Nopeje bent net zover als ik nu ben (al heb ik zelf wat dingen opgeruimd
)
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:17 schreef Swietje het volgende:nou lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb het gefunden!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En kunnen wij nog ergens bij helpen?
Idem voor P.F.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hoe hebben ze het verkeerd begrepen dan? Geven ze je nu nog een kans om jezelf weer te verdedigen, of hoe moet ik dit zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
Mag ik bij je komen eten? Ben gek op zuurkoolschotelquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:57 schreef Noukjee het volgende:
lijstje is iets veranderd.
o: 2 boterhammen met kipfilet en komkommer, glas optimel drink
t: appel, cappuccino
m: 4 beschuitjes, 2 met appelstroop, 1 met vruchtenhagel, 1 met hagelslag
t: bakje magere vruchtenyoghurt cappuccino en 3 bonbons. Vond dat ik mezelf wel even mocht vertroetelen met m'n buikpijn. En had gister ook beetje chocola gehad, en daarvoor echt maanden niet meer. Dus als ik het doe, doe ik het wel goed (met lekkere dure bonbons)
a: zuurkoolstampot of andijviestampot zuurkoolovenschotel met gehakt, aardappelpurree en zuurkool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:00 schreef P.F. het volgende:
Hoe kunnen ze je verkeerd begrijpen dan?
Misschien gaan ze wel alleen wat met stenen sjouwen ofzo. Maar goed, ze kunnen toch wel eruit? Over een paar maandjes.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:56 schreef P.F. het volgende:
Ik snap dat met die mijnwerkers niet zo, als er een fitnesszaal gemaakt kan worden, dan kunnen ze er toch ook wel uit?
Bierbrouwer -> lekker bier -> veel verkopen -> veel geld -> veel bierquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:42 schreef P.F. het volgende:
Ooooo mijn hoofd, waarom is bier zo lekker
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:22 schreef P.F. het volgende:
Ik ben super bijna jarig MAAR ik dacht er te laat aan: geen feest voor mij!
Het regentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |