ToyBoyquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Verder heeft 'ie een baardje, sport 'ie veel en eet 'ie veel groente. Geen idee of het potentie heeft, hij wilde me wel graag vaker zien in ieder geval.
En hij is jonger dan ik..
.
Wat is er mis met 'The Boss'?!?!?!quote:
Niks, da's juist een goede eigenschap van de knaap in kwestie.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:21 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wat is er mis met 'The Boss'?!?!?!
Ja hoi!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:26 schreef V1z0R het volgende:
[..]
De vegetariėrs die ik meegemaakt heb, konden wel wat vlees gebruiken!
Paar keer meegemaakt dat ze flauwvielen...
Ongewenst meeluisteren naar zijn muziek. Nu heb ik er een hekel aan.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:21 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wat is er mis met 'The Boss'?!?!?!
Oh, wat lekker! Ben jaloers, hihi.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Echt baggerweer ja(valt hier nog iets mee)... ben blij dat ik volgende week op Kos zit
Ik snap dat er verschil zit tussen vrouwen en mannen, neemt alleen niet weg dat het op kracht houden van je spieren zeer belangrijk is bij het afvallen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Moet bekennen dat ik het boek noet gelezen heb, maar de strekking ken ik. Wat dat betreft moet ik wel zeggen dat er een groot verschil is tussen mannen en vrouwen. Mannen zijn erop gebouwd om 6 weken te kunnen overleven op jacht naar voedsel, vrouwen zitten iets anders in elkaar en hun lichaam legt met alle plezier een voorraadje aan om 9 maanden zwangerschap te overleven.
Een man ontwikkelt veel sneller spierweefsel dan vrouwen en verbrandt daarom ook veel makkelijker vet. Verhoudingsgewijs hebben mannen (veel) meer spieren dan vrouwen, dus meer verbrandingscapaciteit. Het is dus voor mannen fysiologisch veel makkelijker om af te vallen.
Daarbij komt dat het voor bepaalde vrouwen niet wenselijk is om (te) veel spierweefsel op te bouwen (daar ben ik een voorbeeld van, als ik met gewichten ga slepen wordt het te gespierd).
Dat gezegd hebbende, niks mis met ijzer tillen.
hoe is de seks?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Verder heeft 'ie een baardje, sport 'ie veel en eet 'ie veel groente. Geen idee of het potentie heeft, hij wilde me wel graag vaker zien in ieder geval.
En hij is jonger dan ik..
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu dit positieve gevoel vasthouden
![]()
Ik heb je 06 nietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:48 schreef motorbloempje het volgende:
nou, da's toch super!
dat zal iemand mij dan weer niet zo snel sms-en!!
Ze heeft gisteren dan ook een uur van mijn geblaat moeten aanhoren, hihi. Maar wel superlief jaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:48 schreef motorbloempje het volgende:
nou, da's toch super!
dat zal iemand mij dan weer niet zo snel sms-en!!
Jammer...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oooh Coco, wat lief..
De directheidsaward gaat vandaag naar Nynke.. No comment.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |