Dat ga je nu doen?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je hebt niks gemist, XM, ik had er niets over gezegd nog..
Welkom en goed bezig!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:02 schreef V1z0R het volgende:
Zal anders nog maar ff duidelijk maken wat ik hier doe
- Ideeën opdoen voor gezonde gerechten
- Stiekem meelezen om niet het gevoel te hebben dat ik de enige ben die zo met eten/sporten bezig is
Verder nog wat info
Man / 25jr / 2.00m
Ben sinds vorig jaar april bezig met sporten en gezonder eten omdat ik was veranderd in een slappe nerd van 135Kilo.
Daarom sport ik nu 3 tot 4x in de week (krachttraining en cardio) waardoor ik nu ben beland op 108Kilo en kan zeggen dat ik vrij gespierd ben geworden
Tot slot wil ik de vaste posters bedanken voor de ideeën die ik heb opgedaan uit de lijstjes!
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:07 schreef neen het volgende:
Oh, vanochtend niet ontbeten omdat ik solidair benof lui, whatever
Dus:
O: -
T: -
L: gebakken ei (2) met bruin brood
T: koffie, appel
D:
T: koffie, bier
Ja, D is sowieso wel groentes hoor. Vanavond ga ik natuurlijk dansen he dus dan moet ik drinkenquote:
Uhm nee, want het regent en daar ben ik allergisch voor, dus ik toch toch niets boeiends. En mn dag is niet korter, want ik ga gewoon later mn bed inquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
@jt, vind je het nou niet zonde van je dag door zo laat uit je bed te komen?
Danku!quote:
Ehhhquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, wat willen jullie weten?.
Is 'ie fan van Bruce?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, wat willen jullie weten?.
Het *is* Bruce!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hij heeft vrijwel al z'n albums.
Moet bekennen dat ik het boek noet gelezen heb, maar de strekking ken ik. Wat dat betreft moet ik wel zeggen dat er een groot verschil is tussen mannen en vrouwen. Mannen zijn erop gebouwd om 6 weken te kunnen overleven op jacht naar voedsel, vrouwen zitten iets anders in elkaar en hun lichaam legt met alle plezier een voorraadje aan om 9 maanden zwangerschap te overleven.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:14 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Danku!
Heb trouwens een boel gehad aan het boek 'Burn the fat, feed the muscle' en High Intensity Interval Training (HIIT), misschien leuk om te weten voor mensen die net starten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |