Even mijn meningquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:02 schreef Razztwizzle het volgende:
Ok, menu van Sonja voor vrouw van 25:
Ontbijt:
2 volkoren boterhammen met halvarine
1x pindakaas light (suiker...)
1x rookvlees
1 glas water
Tussendoor:
1 sultana koekje
1 glas verse jus
1 glas water
Lunch:
3 volkoren crackers met halvarine en smeerkaas (wat dubbelop?)
1 glas karnemelk of optimel (sponsormomentje)
1 glas verse jus
1 glas water
Tussendoor:
1 sinaasappel
1 eierkoek
1 glas water
Diner:
150 g aardappeltorentjes (que?)
200 gram doperwten
75 gram groenteburger
1 schaaltje rauwkost
Tussendoor:
1 time-out van Lu (sponsormomentje)
1 glas water
Behalve de rijstwafel en de krentenbol (zou ik toch niet dagelijks eten) zijn dit goede toevoegingen voor het standaardmenu, ipv de huidige T's..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:14 schreef Razztwizzle het volgende:
Ho, nieuwe ontwikkelingdeelneemster blijkt na een week zwanger. Dagelijkse aanvulling van Sonja:
2 rijstwafels
1 appel
1 glas halfvolle melk
1 schaaltje magere yoghurt
1 krentebol
1 perzik
Ik zou gigantisch van mijn stokkie gaan met zo weinig eten....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:02 schreef Razztwizzle het volgende:
Ok, menu van Sonja voor vrouw van 25:
Ontbijt:
2 volkoren boterhammen met halvarine
1x pindakaas light (suiker...)
1x rookvlees
1 glas water
Tussendoor:
1 sultana koekje
1 glas verse jus
1 glas water
Lunch:
3 volkoren crackers met halvarine en smeerkaas (wat dubbelop?)
1 glas karnemelk of optimel (sponsormomentje)
1 glas verse jus
1 glas water
Tussendoor:
1 sinaasappel
1 eierkoek
1 glas water
Diner:
150 g aardappeltorentjes (que?)
200 gram doperwten
75 gram groenteburger
1 schaaltje rauwkost
Tussendoor:
1 time-out van Lu (sponsormomentje)
1 glas water
och, vlees is niet persé nodig in een levensstijlquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:18 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik zou gigantisch van mijn stokkie gaan met zo weinig eten....
En waar is in hemelsnaam het vlees?
De vegetariërs die ik meegemaakt heb, konden wel wat vlees gebruiken!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
och, vlees is niet persé nodig in een levensstijl
ok, bedankt voor de informatie.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:26 schreef V1z0R het volgende:
[..]
De vegetariërs die ik meegemaakt heb, konden wel wat vlees gebruiken!
Paar keer meegemaakt dat ze flauwvielen...
Succesquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:28 schreef horned_reaper het volgende:
Zo dadelijk mijn laatste tentamen van dit jaar!
Ik ben erg benieuwd was het gaat worden...
Ojee, arme Vik! Ik was niet van plan vandaag de deur uit te gaan neequote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)verlast-in-land.html
Den Haag mijden en blijf vooral binnen als je er al bent.
Het ligt er aan wat je prioriteiten zijn.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
hm, ik zou een vaste klus kunnen krijgen, 1 keer per maand op zaterdag een kookdemonstratie geven in een keukenzaak![]()
nadeel: Zaterdag
voordeel: werk
*twijfel*
De Badhuisweg doet op dit moment ook zijn naam eer aanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:38 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ojee, arme Vik! Ik was niet van plan vandaag de deur uit te gaan nee
1x per maand is toch niet zo'n ramp? Ik zou het doen! Als je meer doordeweekse klussen krijgt, kan je het altijd weer stopzettenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
hm, ik zou een vaste klus kunnen krijgen, 1 keer per maand op zaterdag een kookdemonstratie geven in een keukenzaak![]()
nadeel: Zaterdag
voordeel: werk
*twijfel*
euh.. zo werkt dat bij ons niet, 'zorgen dat je genoeg geld hebt om het goed te maken', evenals het 'wennen-deel': ik werk gewoon liever niet in het weekend. Dat heb ik al in geen jaren gedaan, bewust, en was niet van plan om dit dus vast te gaan doen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:43 schreef horned_reaper het volgende:
Tja.... uiteindelijk maakt dat je niets meer uit hoor![]()
Mijn vriendin had zich er ook bij neer moeten leggen dat ze zelden een vrijdag of zaterdag avond met me had....
(soms nam ik wel eens vrij)
Maar het zorgde er tenminste wel voor dat ik genoeg geld had om haar op andere dagen naar van alles toe te nemen ^^
quote:
ja, ik ga 't iig zaterdag ook wel doen, om iig wat geld even te hebben én weer wat extra werkervaring op te doen, maar zodra ik bij die klus waar ik maandag voor op gesprek moet komen aardig wat uren kan maken, dan review ik het even opnieuwquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:43 schreef Phaidra het volgende:
Kan je niet aangeven dat je het nu wel wilt doen, omdat je net begint, maar dat je voorkeur uit gaat naar weekdagen voor zover dat mogelijk is?
We spoelen weg!!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:47 schreef Syrena het volgende:
[..]
![]()
Nu even lezen wat er in The Hague aan de hand is!
Denk niet dat die school is ondergelopenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:48 schreef Syrena het volgende:
Ik hoop dat Vik haar gesprek doorgaat zeg
Ik wil niet gemeen doen... absoluut niet.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
euh.. zo werkt dat bij ons niet, 'zorgen dat je genoeg geld hebt om het goed te maken', evenals het 'wennen-deel': ik werk gewoon liever niet in het weekend. Dat heb ik al in geen jaren gedaan, bewust, en was niet van plan om dit dus vast te gaan doen.
Leuk dat je hier mee post h_r, maar je post zoveel wat jij zelf vindt als 'feit' en 'dat het bij jou ook zo ging, dus bij de rest ook', dat het soms wat vervelend wordt
Heb in het begin van het jaar al paar keer gepost, maar lurk vooral voor maaltijdideeën.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ok, bedankt voor de informatie.
Kom je hier ook posten? Afvallen? Gezond leven? Lust je broccoli?
Dit vind ik aardig klinken als: ik weet dat jij het straks net zo gaat vinden als ik, want ik deed het ook zo.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:43 schreef horned_reaper het volgende:
Tja.... uiteindelijk maakt dat je niets meer uit hoor![]()
dat dus.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
@h_r: je posts hebben vaak een nogal 'belerend' toontje. Zo van: 'luister naar mij en dan komt alles goed'. Dat is misschien wel handig tegenover patiënten, maar hier komt het wel betweterig over. Alsof je alle wijsheid in pacht hebt. En waarschijnlijk bedoel je het helemaal niet zo, maar ben je je gewoon niet bewust dat je posts zo overkomen. Er hebben een aantal mensen hier al eens wat hints in die richting gegeven, maar je pikt ze niet echt op. Dus ja, dan wordt het een keer wat minder omfloerst gezegd. Probeer er gewoon een beetje op te letten, that's all.
Da's MoBlo. Moet jij even aan wennen denk ik. En wij even aan jouquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:51 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ik wil niet gemeen doen... absoluut niet.
Maar je reageert wel erg fel?
Je komt nogal belerend over, alsof jouw mening het aller belangrijkst is. En Mo vroeg niet om een mening, maar om advies, en dat is wat anders...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:51 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ik wil niet gemeen doen... absoluut niet.
Maar je reageert wel erg fel?
Ik zeg helemaal niet dat jij moet doen wat ik vind? .... ik geef alleen een voorbeeld van hoe ik het gewend ben en dat het in mijn belevenis na een tijdje behoorlijk goed wenbaar is. (zeker voor 1 keer in de maand)
Mijn vriendin en ik zijn ook heel erg close, we zien elkaar praktisch iedere dag. Toen ik ben gaan werken in de weekenden was dat soms best lastig voor ons beide, want je wilt elkaar toch heel graag zien. Maar uiteindelijk maakte het de avonden dat ik eens vrij nam wel specialer.
Oh en dingen als "goedmaken met geld" is natuurlijk onzin. Alleen moet ik wel mijn studie, mijn boeken en mijn verzekering kunnen betalen.... en daar heb ik met mijn stufie al mijn handen vol aan. Dus een beetje een ruim inkomen is dan heel erg fijn als je samen geregeld eens leuke dingen wilt gaan doen.
En nogmaals.... dat is puur hoe het in mijn situatie gaat. Ik zeg nergens dat anderen het ook zo moeten doen? En ik zeg al helemaal niet dat het fout is als anderen het anders doen. Ik zeg het alleen als weerlegging om te laten zien dat het in ieder geval in mijn geval geen probleem zou zijn om één keer in de maand op een zaterdag te werken.
Je vroeg toch immers om een mening?
Jammer je dan zo reageert......
spuit 12..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:57 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Je komt nogal belerend over, alsof jouw mening het aller belangrijkst is. En Mo vroeg niet om een mening, maar om advies, en dat is wat anders...
whehe, hij kan me zeker missenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:56 schreef Razztwizzle het volgende:
Mo, ik zou het ook doen hoor. Het is toch ook gewoon heel erg leuk? Koken is geloof ik iets waar je heel veel plezier aan beleeft, en 1x in de maand kan MrMo je toch wel missen op zaterdag
*zucht*quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
@h_r: je posts hebben vaak een nogal 'belerend' toontje. Zo van: 'luister naar mij en dan komt alles goed'. Dat is misschien wel handig tegenover patiënten, maar hier komt het wel betweterig over. Alsof je alle wijsheid in pacht hebt. En waarschijnlijk bedoel je het helemaal niet zo, maar ben je je gewoon niet bewust dat je posts zo overkomen. Er hebben een aantal mensen hier al eens wat hints in die richting gegeven, maar je pikt ze niet echt op. Dus ja, dan wordt het een keer wat minder omfloerst gezegd. Probeer er gewoon een beetje op te letten, that's all.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |