quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:41 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Bhehe.
"We hebben een zoon! Hij heet <insert uitsprak sjawn>"
"S-E-A-N?"
"Nee, met een g"
"... S-G-E-A-N"
"nee, met een H en AU"
"S-G-H-E-A-U-N ?"
""
Bummerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:54 schreef de_nachtwacht het volgende:
Vik heeft niet zo'n goed gevoel over haar sollicitatie. Ze vroegen maar weinig en ze hoort het vandaag nog. Er zijn twee andere kandidaten...
weest blij dat je geen 'Schaap' van je achternaam heetquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:57 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
![]()
Hij kan in ieder geval niet gepest worden met rijmpjes. Bij mij was het altijd: "Mark, kwark", "Mark loopt door het park" enz. enz. Trauma's.
Friese namen de mooiste namen aller tijden ooit natuurlijkquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:43 schreef AKnynke het volgende:
oi, zoiets zou ik m'n kind ook niet aandoen...
Ik vind het al vervelend dat iedereen die niet fries is m'n naam automatisch met ie schrijft...
Oh, en ik zou m'n kind internationaal-proof noemen. Grote kans dat ie wat van de wereld gaat zien, en Nynke is niet de meest handige naam in het buitenland..Qua achternaam zou het kind dan ook beter de achternaam van de Duutser kunnen hebben, m'n typisch frieze achternaam is ook niet zo handig..
genoeg bewegen en genoeg etenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:59 schreef brunette82 het volgende:
Als je wilt afvallen, waar moet je nou precies op letten, de calorieën of de koolhydraten.
ik hoor steeds andere verhalen..
Of een werkwoord als achternaam hebtquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
weest blij dat je geen 'Schaap' van je achternaam heet
wat voor een sollicitatie gesprek? weet je de uitslag al?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
BummerMaar misschien ging het juist wel heel goed, ik ga gewoon door met duimen
Als ik ooit een zoon krijg, dan noem ik hem Feddequote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:58 schreef neen het volgende:
[..]
Friese namen de mooiste namen aller tijden ooit natuurlijk
Viking heeft gesolliciteerd, maar ze is net pas klaar, dus nog geen uitslag.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:02 schreef brunette82 het volgende:
[..]
wat voor een sollicitatie gesprek? weet je de uitslag al?
oh ja, douchen...dat heb ik ook al gedaan vandaag..Best een goeie dag!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ok, ik ga nu mijn bevallige kont uit deze stoel hijsen, douchen, en dan naar de winkel.
dat dus...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oeh.. ik zou echt niet durven te lenen voor een auto. Als je 'm in de prak rijdt mag je doorbetalen voor een wrak dat je niet meer hebt... Ik zou me echt heel ongemakkelijk voelen bij dat risico. Nouja, hopelijk lukt het je jt!
Vind het ook niet prettig, maar ik heb nu al weken het gevoel dat t moet. En meestal zit mn gevoel wel goed, dus ik denk dat ik het gewoon even moet doen. We zullen zien, misschien pakt het goed uit, misschien wordt het een levensles.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oeh.. ik zou echt niet durven te lenen voor een auto. Als je 'm in de prak rijdt mag je doorbetalen voor een wrak dat je niet meer hebt... Ik zou me echt heel ongemakkelijk voelen bij dat risico. Nouja, hopelijk lukt het je jt!
Ligt niet in de planning eigenlijk...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:07 schreef motorbloempje het volgende:
ga jij eigenlijk naar de meet XM (en Duvel) op 4september? Ja toch?
Ik ga ervan uit dat je geen duursporter bent....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:59 schreef brunette82 het volgende:
Als je wilt afvallen, waar moet je nou precies op letten, de calorieën of de koolhydraten.
ik hoor steeds andere verhalen..
Had eigenlijk die hele meet ook niet meegekregenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |