Dat jaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:02 schreef AKnynke het volgende:
. Ik ben blij dat ik ook vriendschappen heb die niet zo onderhouden hoeven te worden, waarvan ik weet als ik de mensen 1x in de 2 of 3 maand spreek dat heto ok goed is...
Ja! Erg he. Zo heb ik ook vorig jaar voor de eerste keer in hel lang mijn eigen verjaardag gevierd, en was verbaasd dat er überhaupt mensen kwamenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
*boks, behalve het buitenland dan.
Ik ben ook echt te slecht in verjaardagenlieve kaartjes
en ik heb een bloedhekel aan telefoneren
.
Ik probeer ook nu weer in NL dat weer aan te wakkeren, maar ik kan het gewoon ook heel goed met mezelf vindenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]
zeker dat in het buitenland zitten is lastig. Zomaar even bellen gaat niet (wat ik bijvoorbeeld vaak in de trein of bus of op de fiets deed), je moet altijd afspreken om te skypen, en je maakt weer nieuwe vrienden. Ik ben blij dat ik ook vriendschappen heb die niet zo onderhouden hoeven te worden, waarvan ik weet als ik de mensen 1x in de 2 of 3 maand spreek dat heto ok goed is...
*boks*quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:04 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje sluit aan in het rijtje
ik ben echt totaal niet attent en zulks!
Dat zijn de beste vriendschappen voor zo iemand als ikquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]
zeker dat in het buitenland zitten is lastig. Zomaar even bellen gaat niet (wat ik bijvoorbeeld vaak in de trein of bus of op de fiets deed), je moet altijd afspreken om te skypen, en je maakt weer nieuwe vrienden. Ik ben blij dat ik ook vriendschappen heb die niet zo onderhouden hoeven te worden, waarvan ik weet als ik de mensen 1x in de 2 of 3 maand spreek dat heto ok goed is...
Oh dat zou ik echt superleuk vindenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben laatst de verjaardag van een goede vriendin vergeten. Daar kwam ik 3,5 week (!) later achter. Toen heb ik haar bos bloemen gestuurd, precies een maand na haar verjaardag met een kaartje: "Hoera! Alweer een jaar en een maand ouder. (Alsnog) hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag, dikke zoen A & M"
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben laatst de verjaardag van een goede vriendin vergeten. Daar kwam ik 3,5 week (!) later achter. Toen heb ik haar bos bloemen gestuurd, precies een maand na haar verjaardag met een kaartje: "Hoera! Alweer een jaar en een maand ouder. (Alsnog) hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag, dikke zoen A & M"
Ter verduidelijking! >quote:
*boks*quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:08 schreef neen het volgende:
Mannen![]()
Ik nodig nooit mensen uit voor m'n verjaardag, dan ben ik bang dat er maar 1 of 2 komen en dan zit ik daar met 10 kratten bier omdat ik wel zoveel uitnodiglaat dan maar.
Oh, mensen die bellen met een onbekend nummerdan kan ik toch niet terugbellen? Damn
Oh, die is echt veel te lief!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
Van dit filmpje word ik trouwens altijd warm & fuzzy van binnenTis al oud, maar 't werkt iedere keer
![]()
![]()
Ja, maar, eigenlijk is het juist niet attent dat ik haar verjaardag was vergeten!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh dat zou ik echt superleuk vindenDan blijf je langer jarig
![]()
Briljant.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
Van dit filmpje word ik trouwens altijd warm & fuzzy van binnenTis al oud, maar 't werkt iedere keer
![]()
![]()
En kunnen wij nog ergens bij helpen?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:12 schreef de_nachtwacht het volgende:
Niet helemaal bijgelezen maar Vik is in nood. Ze is nu op de herengracht en moet naar korte voorhout. Of ik dat even in slank kon posten. Nou bij deze dan.
Ik ben overmorgen jarig. Beetje zelfde verhaal. Ik vier het nooit, maar laat wel mensen weten dat ze welkom zijn. Maar dat ik het niet echt vier. Maar toch taart enzo heb. Maar dat ze zich niet verplicht hoeven te voelen dus, omdat ik het officieel niet vier. Maar wél welkom zijn, als ze willen. Maar niet moeten komen omdat het moet.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:08 schreef neen het volgende:
Mannen![]()
Ik nodig nooit mensen uit voor m'n verjaardag, dan ben ik bang dat er maar 1 of 2 komen en dan zit ik daar met 10 kratten bier omdat ik wel zoveel uitnodiglaat dan maar.
Oh, mensen die bellen met een onbekend nummerdan kan ik toch niet terugbellen? Damn
Dat is ook mijn lievelingsstukje. Dan kijkt hij zó ontzettend zielig... *smelt*quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Briljant.. Vooral als ze op een gegeven moment ophoudt en je dat beest zo ziet kijken van, hallo? Ga je nog door?
.
Heb haar al een routebeschrijving gesmst!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:12 schreef de_nachtwacht het volgende:
Niet helemaal bijgelezen maar Vik is in nood. Ze is nu op de herengracht en moet naar korte voorhout. Of ik dat even in slank kon posten. Nou bij deze dan.
Oh ze heeft het al gevonden. Alle paniek voor niks. *veegt zweet van voorhoofd* Maar ze heeft ook nog 15 min, dus is ruim op tijd.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En kunnen wij nog ergens bij helpen?
Idem voor P.F.
Ze moet de Bleijenburg in, loopt over in de Schouwburgstraat en dan is ze op het Korte Voorhout!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:12 schreef de_nachtwacht het volgende:
Held.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb haar al een routebeschrijving gesmst!
Oeh, spannend! Ik ga hard voor haar zitten duimen hierquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:16 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Oh ze heeft het al gevonden. Alle paniek voor niks. *veegt zweet van voorhoofd* Maar ze heeft ook nog 15 min, dus is ruim op tijd.
ja, dat heb ik gesmst, of richting prinsengracht en dan linksquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ze moet de Bleijenburg in, loopt over in de Schouwburgstraat en dan is ze op het Korte Voorhout!
he, gelukkig!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:16 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Oh ze heeft het al gevonden. Alle paniek voor niks. *veegt zweet van voorhoofd* Maar ze heeft ook nog 15 min, dus is ruim op tijd.
Als in: er is een verband tussen naam en intelligentie? Of bedoel je gewoon dat het een naam is die voor een hoop verwarring gaat zorgen?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:35 schreef motorbloempje het volgende:
oei.. da's geen slimme naam..
Netjes!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:29 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh trouwens, ik ben sinds vorige week weer een halve kilo kwijt!![]()
Gaat netjes zo dus ik ben dik tevreden.![]()
Ik ben ook niet attent.Het is zelfs zo erg dat de kaartjes die ik heb liggen voor verjaardagen e.d. standaard "sorry, te laat" kaartjes zijn en die komen ook zelden uit de kast want zelfs die vergeet ik op te sturen. Ik heb ook nog ergens een stapeltje geschreven en gefrankeerde vakantiekaarten uit Denemarken liggen van een vakantie van drie jaar geleden en twee jaar aan geschreven kerstkaarten. Ik begin er niet meer aan.
![]()
Fijn dat Vik het gevonden heeft!
Bammetjes op, dus ik ga het bos in.
die laatste.. denk dat hij 't op z'n 11e zelf wel goed kan spellenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:40 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Als in: er is een verband tussen naam en intelligentie? Of bedoel je gewoon dat het een naam is die voor een hoop verwarring gaat zorgen?
Bhehe.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:34 schreef de_nachtwacht het volgende:
Oh en ik was net bij mijn zus in het ziekenhuis, en iedereen had het blijkbaar fout. Het kereltje heet namelijk 'Shaughn'. Na 'Kayleigh' is dit alweer zo'n naam die je altijd en overal moet spellen.![]()
![]()
En ik heb ook m'n eerste sollcitatiebrief af! Nog even laten checken door Vik, die zal wel weer van alles op en aan te merken hebben. Maar nu heb ik in ieder geval een soort van basisbrief. Voor volgende week moeten er nog een stuk of vier de deur uit.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:41 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Bhehe.
"We hebben een zoon! Hij heet <insert uitsprak sjawn>"
"S-E-A-N?"
"Nee, met een g"
"... S-G-E-A-N"
"nee, met een H en AU"
"S-G-H-E-A-U-N ?"
""
Herkenbaarquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:43 schreef Sts het volgende:
Over kaartjes gesproken, op naar een diploma-uitreiking. Het kaartje moet ik onderweg nog even kopen
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:41 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Bhehe.
"We hebben een zoon! Hij heet <insert uitsprak sjawn>"
"S-E-A-N?"
"Nee, met een g"
"... S-G-E-A-N"
"nee, met een H en AU"
"S-G-H-E-A-U-N ?"
""
*boks*quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
*boks*
vorige keer had ik wel wat mensen uitgenodigd, maar ik weet ook nooit wie ik uit moet nodigen, omdat ik bang ben dat mensen denken 'waarom nodigt die me uit, zo goed kennen we elkaar niet... 'en zulks..
vorige keer had ik dan ook maar 4 gasten op m'n verjaardag...
hm.. misschien valt 't mee?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:54 schreef de_nachtwacht het volgende:
Vik heeft niet zo'n goed gevoel over haar sollicitatie. Ze vroegen maar weinig en ze hoort het vandaag nog. Er zijn twee andere kandidaten...
Ja ik hoop het ook. Maar ze is wel erg snel klaar.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hm.. misschien valt 't mee?![]()
*duimen gaat*
Ah, je kunt er altijd zo weinig over zeggen, misschien valt het mee. Wel fijn dat ze zo snel duidelijkheid gaan geven.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:54 schreef de_nachtwacht het volgende:
Vik heeft niet zo'n goed gevoel over haar sollicitatie. Ze vroegen maar weinig en ze hoort het vandaag nog. Er zijn twee andere kandidaten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |