abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85729496
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:02 schreef AKnynke het volgende:
. Ik ben blij dat ik ook vriendschappen heb die niet zo onderhouden hoeven te worden, waarvan ik weet als ik de mensen 1x in de 2 of 3 maand spreek dat heto ok goed is...
Dat ja :) Mijn beste vriendin zie ik soms maanden niet. Maar we gaan gewoon way back, jeweet :7
pi_85729523
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:01 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

*boks, behalve het buitenland dan.

Ik ben ook echt te slecht in verjaardagen :@ lieve kaartjes :@ en ik heb een bloedhekel aan telefoneren :@.
Ja! Erg he. Zo heb ik ook vorig jaar voor de eerste keer in hel lang mijn eigen verjaardag gevierd, en was verbaasd dat er überhaupt mensen kwamen :D En het was nog druk (enigszins) ook!
quote:

[..]

zeker dat in het buitenland zitten is lastig. Zomaar even bellen gaat niet (wat ik bijvoorbeeld vaak in de trein of bus of op de fiets deed), je moet altijd afspreken om te skypen, en je maakt weer nieuwe vrienden. Ik ben blij dat ik ook vriendschappen heb die niet zo onderhouden hoeven te worden, waarvan ik weet als ik de mensen 1x in de 2 of 3 maand spreek dat heto ok goed is...
Ik probeer ook nu weer in NL dat weer aan te wakkeren, maar ik kan het gewoon ook heel goed met mezelf vinden :') en al m'n vrienden wonen verspreid over het land, en zonder geld is het dan ook lastig om iedereen te bezoeken en mensen wille natuurlijk ook niet altijd naar mij komen.

Maar verder ben ik wel sociaal hoor :D
  Vis een optie? donderdag 26 augustus 2010 @ 14:06:09 #203
70532 loveli
N
pi_85729524
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:04 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje sluit aan in het rijtje :')

ik ben echt totaal niet attent en zulks :')!
*boks*
crap in = crap out
pi_85729529
quote:

[..]

zeker dat in het buitenland zitten is lastig. Zomaar even bellen gaat niet (wat ik bijvoorbeeld vaak in de trein of bus of op de fiets deed), je moet altijd afspreken om te skypen, en je maakt weer nieuwe vrienden. Ik ben blij dat ik ook vriendschappen heb die niet zo onderhouden hoeven te worden, waarvan ik weet als ik de mensen 1x in de 2 of 3 maand spreek dat heto ok goed is...
Dat zijn de beste vriendschappen voor zo iemand als ik :') . Ik heb nog wel een vriendin van de middelbare/lagere school waarmee ik úren kan praten omat het zo goed klikt O+ . Maar daar sta ik dan weer niet zo snel met problemen op de stoep.

Jeej *O* ! Twee boeken van bookdepository besteld als 'test' om te kijken hoe ze het verzenden enzo en het zijn echt losse pakketjes die door de brievenbus passen! Dat is ideaal, dan bestel ik gewoon boeken als ik in Israël zit (want ik weet niet zeker of ik een bel/eigen adres heb voor pakketjes).
  donderdag 26 augustus 2010 @ 14:06:26 #205
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85729540
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:03 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik ben laatst de verjaardag van een goede vriendin vergeten. Daar kwam ik 3,5 week (!) later achter. Toen heb ik haar bos bloemen gestuurd, precies een maand na haar verjaardag met een kaartje: "Hoera! Alweer een jaar en een maand ouder. (Alsnog) hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag, dikke zoen A & M" :')
Oh dat zou ik echt superleuk vinden :D Dan blijf je langer jarig O+ :P
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_85729546
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:03 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik ben laatst de verjaardag van een goede vriendin vergeten. Daar kwam ik 3,5 week (!) later achter. Toen heb ik haar bos bloemen gestuurd, precies een maand na haar verjaardag met een kaartje: "Hoera! Alweer een jaar en een maand ouder. (Alsnog) hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag, dikke zoen A & M" :')
O+ wat leuk :D
pi_85729594
maar ik wil wel attent zijn :') achteraf denk ik.. ARGH. kaartje moeten sturen!

en zulks :')

maar ik heb wel Vik net gesmst! :P
Ja doei.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 14:08:33 #208
236335 neen
schone schijn
pi_85729632
Mannen :')

Ik nodig nooit mensen uit voor m'n verjaardag, dan ben ik bang dat er maar 1 of 2 komen en dan zit ik daar met 10 kratten bier omdat ik wel zoveel uitnodig ;( laat dan maar.
Oh, mensen die bellen met een onbekend nummer :') dan kan ik toch niet terugbellen? Damn
het lijkt niet wat het is
pi_85729638
Huuuuuuuuh, ik sta hier in de regen, heb een afspraak maar de straat bestaat niet :'(
pi_85729681
Van dit filmpje word ik trouwens altijd warm & fuzzy van binnen O+ Tis al oud, maar 't werkt iedere keer O+ O+

pi_85729725
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 13:59 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Mannen :{w
Ter verduidelijking! >
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_85729740
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:08 schreef neen het volgende:

Ik nodig nooit mensen uit voor m'n verjaardag, dan ben ik bang dat er maar 1 of 2 komen en dan zit ik daar met 10 kratten bier omdat ik wel zoveel uitnodig ;( laat dan maar.
Oh, mensen die bellen met een onbekend nummer :') dan kan ik toch niet terugbellen? Damn
*boks*

vorige keer had ik wel wat mensen uitgenodigd, maar ik weet ook nooit wie ik uit moet nodigen, omdat ik bang ben dat mensen denken 'waarom nodigt die me uit, zo goed kennen we elkaar niet... ' :') en zulks..

vorige keer had ik dan ook maar 4 gasten op m'n verjaardag... :X
Ja doei.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 14:11:25 #213
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_85729768
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
Van dit filmpje word ik trouwens altijd warm & fuzzy van binnen O+ Tis al oud, maar 't werkt iedere keer O+ O+

Oh, die is echt veel te lief! O+ O+ O+
The love you take is equal to the love you make.
pi_85729788
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:06 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oh dat zou ik echt superleuk vinden :D Dan blijf je langer jarig O+ :P
Ja, maar, eigenlijk is het juist niet attent dat ik haar verjaardag was vergeten! :@

Maar ach, ze vond het idd wel superleuk. Belde me heel enthousiast op, en ze heeft het er nu (ik denk 3-4 maanden later) nog wel eens over. En dan voel ik me iedere keer een beetje lullig omdat de basis juist mijn niet-attent-zijn was ^^
pi_85729826
Niet helemaal bijgelezen maar Vik is in nood. Ze is nu op de herengracht en moet naar korte voorhout. Of ik dat even in slank kon posten. Nou bij deze dan.
pi_85729843
Afgelopen verjaardag had ik best wat vrienden uitgenodigd, maar iedereen zei op het laatste moment af (ziek/ziek kind/te druk/whatever) en dat was zó niet leuk. Gelukkig waren mijn zussen (incl. aanhang & kinders) en mams er wel O+ . Volgend jaar hebben we plannen om precies die maand naar Australië of Nieuw-Zeeland te gaan voor 4 weken. Lekker puh :6 . Hoewel, iedereen is welkom om het daar met me te komen vieren :+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_85729853
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:09 schreef Cocotrimonium het volgende:

Briljant. O+. Vooral als ze op een gegeven moment ophoudt en je dat beest zo ziet kijken van, hallo? Ga je nog door?

O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_85729874
Ik ben bijna jarig en het enige wat ik wil is wakker worden met het vriendje. Stom he, maar dat vind ik gewoon gezellig!
  donderdag 26 augustus 2010 @ 14:13:48 #219
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_85729877
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:12 schreef de_nachtwacht het volgende:
Niet helemaal bijgelezen maar Vik is in nood. Ze is nu op de herengracht en moet naar korte voorhout. Of ik dat even in slank kon posten. Nou bij deze dan.
En kunnen wij nog ergens bij helpen?

Idem voor P.F.
The love you take is equal to the love you make.
pi_85729883
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:08 schreef neen het volgende:

Ik ben overmorgen jarig. Beetje zelfde verhaal. Ik vier het nooit, maar laat wel mensen weten dat ze welkom zijn. Maar dat ik het niet echt vier. Maar toch taart enzo heb. Maar dat ze zich niet verplicht hoeven te voelen dus, omdat ik het officieel niet vier. Maar wél welkom zijn, als ze willen. Maar niet moeten komen omdat het moet. :')

Ik ben een doos :')
pi_85729911
Ow en trouwens, ben nu 2 weken terug van vakantie en er is 1,5 kilo af! *O* Weeg nu 85.5 -O- omdat ik met 83 weg ging. En met 86 ben begonnen hier. Heb dus een terugval van maanden door 2 weken vakantie. Het is toch te dramatisch voor woorden, dat mn lichaam zo snel in kilo's aankomt... }:|
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_85729951
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:13 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Briljant. O+. Vooral als ze op een gegeven moment ophoudt en je dat beest zo ziet kijken van, hallo? Ga je nog door?

O+.
Dat is ook mijn lievelingsstukje. Dan kijkt hij zó ontzettend zielig... *smelt*
pi_85729954
quote:
Heb haar al een routebeschrijving gesmst!
Ja doei.
pi_85729993
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:13 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En kunnen wij nog ergens bij helpen?

Idem voor P.F.
Oh ze heeft het al gevonden. Alle paniek voor niks. *veegt zweet van voorhoofd* Maar ze heeft ook nog 15 min, dus is ruim op tijd. w/
  donderdag 26 augustus 2010 @ 14:17:09 #225
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85730020
quote:
Ze moet de Bleijenburg in, loopt over in de Schouwburgstraat en dan is ze op het Korte Voorhout!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_85730027
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:15 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Heb haar al een routebeschrijving gesmst!
Held. ^O^
pi_85730042
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:16 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Oh ze heeft het al gevonden. Alle paniek voor niks. *veegt zweet van voorhoofd* Maar ze heeft ook nog 15 min, dus is ruim op tijd. w/
Oeh, spannend! Ik ga hard voor haar zitten duimen hier :Y
pi_85730043
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:17 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ze moet de Bleijenburg in, loopt over in de Schouwburgstraat en dan is ze op het Korte Voorhout!
ja, dat heb ik gesmst, of richting prinsengracht en dan links ;) ligt eraan waar ze staat :+
Ja doei.
pi_85730069
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:16 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

he, gelukkig! *O*
Ja doei.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 14:24:49 #230
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85730348
Succes aan Vikkert! *O*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_85730515
Oh trouwens, ik ben sinds vorige week weer een halve kilo kwijt! *O*
Gaat netjes zo dus ik ben dik tevreden. O+

Ik ben ook niet attent. :@ Het is zelfs zo erg dat de kaartjes die ik heb liggen voor verjaardagen e.d. standaard "sorry, te laat" kaartjes zijn en die komen ook zelden uit de kast want zelfs die vergeet ik op te sturen. Ik heb ook nog ergens een stapeltje geschreven en gefrankeerde vakantiekaarten uit Denemarken liggen van een vakantie van drie jaar geleden en twee jaar aan geschreven kerstkaarten. Ik begin er niet meer aan. :')

Fijn dat Vik het gevonden heeft!

Bammetjes op, dus ik ga het bos in.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_85730764
Oh en ik was net bij mijn zus in het ziekenhuis, en iedereen had het blijkbaar fout. Het kereltje heet namelijk 'Shaughn'. Na 'Kayleigh' is dit alweer zo'n naam die je altijd en overal moet spellen. 8)7 :')

En ik heb ook m'n eerste sollcitatiebrief af! Nog even laten checken door Vik, die zal wel weer van alles op en aan te merken hebben. Maar nu heb ik in ieder geval een soort van basisbrief. Voor volgende week moeten er nog een stuk of vier de deur uit. (8>
pi_85730824
oei.. da's geen slimme naam.. :X
Ja doei.
pi_85731013
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:35 schreef motorbloempje het volgende:
oei.. da's geen slimme naam.. :X
Als in: er is een verband tussen naam en intelligentie? Of bedoel je gewoon dat het een naam is die voor een hoop verwarring gaat zorgen? :P
pi_85731037
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:29 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh trouwens, ik ben sinds vorige week weer een halve kilo kwijt! *O*
Gaat netjes zo dus ik ben dik tevreden. O+

Ik ben ook niet attent. :@ Het is zelfs zo erg dat de kaartjes die ik heb liggen voor verjaardagen e.d. standaard "sorry, te laat" kaartjes zijn en die komen ook zelden uit de kast want zelfs die vergeet ik op te sturen. Ik heb ook nog ergens een stapeltje geschreven en gefrankeerde vakantiekaarten uit Denemarken liggen van een vakantie van drie jaar geleden en twee jaar aan geschreven kerstkaarten. Ik begin er niet meer aan. :')

Fijn dat Vik het gevonden heeft!

Bammetjes op, dus ik ga het bos in.
Netjes!
Bij een halve kilo per week kun je er in ieder geval van uitgaan dat het grotendeels vet is ^O^
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_85731039
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:40 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Als in: er is een verband tussen naam en intelligentie? Of bedoel je gewoon dat het een naam is die voor een hoop verwarring gaat zorgen? :P
die laatste.. denk dat hij 't op z'n 11e zelf wel goed kan spellen :+
Ja doei.
pi_85731055
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:34 schreef de_nachtwacht het volgende:
Oh en ik was net bij mijn zus in het ziekenhuis, en iedereen had het blijkbaar fout. Het kereltje heet namelijk 'Shaughn'. Na 'Kayleigh' is dit alweer zo'n naam die je altijd en overal moet spellen. 8)7 :')

En ik heb ook m'n eerste sollcitatiebrief af! Nog even laten checken door Vik, die zal wel weer van alles op en aan te merken hebben. Maar nu heb ik in ieder geval een soort van basisbrief. Voor volgende week moeten er nog een stuk of vier de deur uit. (8>
Bhehe.

"We hebben een zoon! Hij heet <insert uitsprak sjawn>"
"S-E-A-N?"
"Nee, met een g"
"... S-G-E-A-N"
"nee, met een H en AU"
"S-G-H-E-A-U-N ?"
" :{ "

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2010 14:41:39 ]
pi_85731100
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:41 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Bhehe.

"S-E-A-N?"
"Nee, met een g"
"... S-G-E-A-N"
"nee, met een H en AU"
"S-G-H-E-A-U-N ?"
:')! _O- :@
Ja doei.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 14:43:55 #239
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_85731198
oi, zoiets zou ik m'n kind ook niet aandoen...

Ik vind het al vervelend dat iedereen die niet fries is m'n naam automatisch met ie schrijft...

Oh, en ik zou m'n kind internationaal-proof noemen. Grote kans dat ie wat van de wereld gaat zien, en Nynke is niet de meest handige naam in het buitenland..Qua achternaam zou het kind dan ook beter de achternaam van de Duutser kunnen hebben, m'n typisch frieze achternaam is ook niet zo handig..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_85731201
Over kaartjes gesproken, op naar een diploma-uitreiking. Het kaartje moet ik onderweg nog even kopen :@
pi_85731257
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:43 schreef Sts het volgende:
Over kaartjes gesproken, op naar een diploma-uitreiking. Het kaartje moet ik onderweg nog even kopen :@
Herkenbaar :@ Het gros van de kaartjes wordt bij ons in de auto geschreven :')
pi_85731268
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:41 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Bhehe.

"S-E-A-N?"
"Nee, met een g"
"... S-G-E-A-N"
"nee, met een H en AU"
"S-G-H-E-A-U-N ?"
:D!
  donderdag 26 augustus 2010 @ 14:50:59 #243
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85731515
Wel een beetje, ahum, woonwagenkamp namen :P

Het is hier gewoon 3 uur droog geweest *O*

Mijn naam wordt standaard met een i geschreven ipv j.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_85731549
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:10 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

*boks*

vorige keer had ik wel wat mensen uitgenodigd, maar ik weet ook nooit wie ik uit moet nodigen, omdat ik bang ben dat mensen denken 'waarom nodigt die me uit, zo goed kennen we elkaar niet... ' :') en zulks..

vorige keer had ik dan ook maar 4 gasten op m'n verjaardag... :X
*boks*

Ik kwam er pas achter dat ik vrienden had, toen zij van de weeromstuit maar een feestje voor mijn verjaardag gingen organiseren.

Toen ik puber was vierde ik mijn verjaardag nooit vanwege bovenstaande reden. Ik was best een ongelukkig meisje in die tijd, realiseer ik me nu -O-

Maar goed, that's all in the past! Nog een *O* voor de DaTe van DaD en een O+ voor Coco's sms!
pi_85731638
Vik heeft niet zo'n goed gevoel over haar sollicitatie. Ze vroegen maar weinig en ze hoort het vandaag nog. Er zijn twee andere kandidaten...
pi_85731664
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:54 schreef de_nachtwacht het volgende:
Vik heeft niet zo'n goed gevoel over haar sollicitatie. Ze vroegen maar weinig en ze hoort het vandaag nog. Er zijn twee andere kandidaten...
hm.. misschien valt 't mee? :o

*duimen gaat*
Ja doei.
pi_85731691
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:54 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

hm.. misschien valt 't mee? :o

*duimen gaat*
Ja ik hoop het ook. Maar ze is wel erg snel klaar. :?
pi_85731707
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:54 schreef de_nachtwacht het volgende:
Ah, je kunt er altijd zo weinig over zeggen, misschien valt het mee. Wel fijn dat ze zo snel duidelijkheid gaan geven.

En ^O^ voor je sollicitatiebrieven!
pi_85731712
Aww, poor Vik. Ik duim ook dat het goed ging ^O^ .

[ Bericht 53% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2010 14:56:22 ]
pi_85731727
* Bla_Bla_Bla duimt ook voor Viking
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')