abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 augustus 2010 @ 13:54:48 #176
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_85728986
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 13:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oooh Coco, wat lief. O+.

De directheidsaward gaat vandaag naar Nynke. :D . No comment. :+.
Say no more!
The love you take is equal to the love you make.
pi_85729017
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 13:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
Owww O+

Kreeg net een smsje van m'n beste vriendinnetje O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ En nu dit positieve gevoel vasthouden :)
O+ wat lief!!

quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 13:50 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

En Perruche, waarom moet je aan de antibiotica?! :o

Ik heb een soort gist-ding op m'n huis waardoor ik allemaal witte plekken krijg, en het is net vitiligo en niet echt mooi :P

quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 13:53 schreef loveli het volgende:
Mannelijke vrienden... Bluh.
Que pasa?
pi_85729026
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 13:53 schreef MinderMutsig het volgende:

Vinger is overigens netjes aan het genezen en het stukje huid lijkt goed te hechten. ^O^

Verder yay voor DaD's nieuwe lover *O* en een lieve-mensen-group-hug! *;
Fijn dat het goed geneest :) Voelt hij zich ook al wat beter in z'n vel zitten?

En ik hug even mee *;
pi_85729044
quote:
Owww O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat verschrikkelijk lief O+
Ik heb niet écht een beste vriendin die dat soort dingen tegen me kan zeggen. Dat ligt overigens aan mezelf, ik heb ik het algemeen niet zo heel veel behoeft aan mensen om me heen en laat daardoor contacten verwateren. Het heeft er vast ook wat mee te maken dat ik er eigenlijk hele andere meningen en hobby's op nahoud dan mijn vriendengroepje :P . Maar eigenlijk ook best wel eens ;(
Kun je beste vriendinnen nog wel tegenkomen na je 21e? :')

Fijn voor je, DaD *O*
pi_85729045
quote:
Owww O+

SPOILER
Lief O+

En antibiotica voor Perruche? What's up?

Ik ga bammen smeren en dan gaan we een eind lopen met de honden. Lekker het bos in huis halen. Letterlijk want het zijn langharige honden. oO<
There is no love sincerer than the love of food.
pi_85729100
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 13:55 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Lief O+

En antibiotica voor Perruche? What's up?

Ik ga bammen smeren en dan gaan we een eind lopen met de honden. Lekker het bos in huis halen. Letterlijk want het zijn langharige honden. oO<
O+ ! Dan regent het daar vast niet?
  Vis een optie? donderdag 26 augustus 2010 @ 13:58:15 #182
70532 loveli
N
pi_85729164
Mannelijke vrienden moeten mannelijke vrienden willen blijven. En niet denken dat als ze je een keer luduvudu zien hebben dat ze meteen een kans moeten wagen. En vooral eerst vragen of je het leuk vindt dat ze dingen met je plannen.
crap in = crap out
pi_85729166
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 13:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
psst MiMu, ernstige d/t-fout :*
Ik zie 'm en ik doe d'r lekker niks an! :7
pi_85729171
Ik hug ook mee! En volgens mij verdient loveli een kusje van een meisjesvriendje: :*!

Het woord lover is nog wel veel te voorbarig hoor. :o. En misschien komen we daar ook nooit, maar dat hindert dan ook niet.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_85729181
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 13:55 schreef Sts het volgende:

[..]

Ik heb niet écht een beste vriendin die dat soort dingen tegen me kan zeggen. Dat ligt overigens aan mezelf, ik heb ik het algemeen niet zo heel veel behoeft aan mensen om me heen en laat daardoor contacten verwateren. Het heeft er vast ook wat mee te maken dat ik er eigenlijk hele andere meningen en hobby's op nahoud dan mijn vriendengroepje :P . Maar eigenlijk ook best wel eens ;(
Dat is ook een beetje mijn probleem :@ Ik ben niet heel erg goed in proactief relaties onderhouden. Maar de meeste mensen weten dat inmiddels wel, en als ze het echt vervelend vinden worden, dan zeggen ze dat gewoon eerlijk (en ik probeer er wel een beetje aan te werken). Mijn man is overigens net zo, maar dan nog wat erger. Tis maar goed dat we in hetzelfde huis wonen :')
  donderdag 26 augustus 2010 @ 13:59:01 #186
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_85729200
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 13:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik hug ook mee! En volgens mij verdient loveli een kusje van een meisjesvriendje: :*!

Het woord lover is nog wel veel te voorbarig hoor. :o. En misschien komen we daar ook nooit, maar dat hindert dan ook niet.
Is 'ie van de studie?
The love you take is equal to the love you make.
pi_85729213
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 13:58 schreef loveli het volgende:
Mannelijke vrienden moeten mannelijke vrienden willen blijven. En niet denken dat als ze je een keer luduvudu zien hebben dat ze meteen een kans moeten wagen. En vooral eerst vragen of je het leuk vindt dat ze dingen met je plannen.
Mannen :{w
pi_85729214
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 13:55 schreef Sts het volgende:

[..]

+1 herkenbaar. Ik heb wel veel vrienden maar volgens mij hebben die allemaal vriendinnen die closer met ze zijn dan met mij :P maar idd ook beetje :'( maar ook mijn schuld, want ik ben niet zo goed in contact onderhouden en zat ook veel in het buitenland, dus eigen schuld dikke bult.
pi_85729221
Cool DaD!! :D Veel jonger?
Mn ontbijt is geweest trouwens:

2 broodjes pindakaas en een glas jus!! :) Ga vandaag denk even veel in huis doen met harde muziek op en af en toe een Fok! pauze :) Moet eigenlijk ook boodschapjes doen, maar ik wacht wel tot meneer thuis is, mag hij mee!

* j.t edits: Is het erg als ik me dooderger aan de Pakistan berichten op de radio :@
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_85729260
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 13:55 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Fijn dat het goed geneest :) Voelt hij zich ook al wat beter in z'n vel zitten?

En ik hug even mee *;
Bwehehehe >:O
Volgens mij wel. :Y

quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 13:56 schreef Sts het volgende:

[..]

O+ ! Dan regent het daar vast niet?
Jawel! Meer bos voor ons. *O*
  donderdag 26 augustus 2010 @ 14:00:54 #191
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85729288
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 13:58 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik zie 'm en ik doe d'r lekker niks an! :7
:D
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_85729292
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:00 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

[..]

Jawel! Meer bos voor ons. *O*
Dan ruiken de honden ook extra lekker (!) naar hond straks O+
  donderdag 26 augustus 2010 @ 14:01:36 #193
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85729321
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 13:59 schreef Perruche het volgende:

[..]

+1 herkenbaar. Ik heb wel veel vrienden maar volgens mij hebben die allemaal vriendinnen die closer met ze zijn dan met mij :P maar idd ook beetje :'( maar ook mijn schuld, want ik ben niet zo goed in contact onderhouden en zat ook veel in het buitenland, dus eigen schuld dikke bult.
*boks, behalve het buitenland dan.

Ik ben ook echt te slecht in verjaardagen :@ lieve kaartjes :@ en ik heb een bloedhekel aan telefoneren :@.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_85729324
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 13:59 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Is 'ie van de studie?
Nee. Ik ging afgelopen vrijdag uit met een paar collega's, en eentje had een vriend van 'm meegenomen. Het is die vriend dus.

[ Bericht 0% gewijzigd door DevilsAndDust op 26-08-2010 14:08:07 ]
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_85729334
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:00 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Oh, lol! Hihihi, zo bedoelde ik 'm niet :D Wel fijn dat hij zich wat beter voelt :)
  donderdag 26 augustus 2010 @ 14:02:17 #196
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_85729354
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 13:59 schreef Perruche het volgende:

[..]

zeker dat in het buitenland zitten is lastig. Zomaar even bellen gaat niet (wat ik bijvoorbeeld vaak in de trein of bus of op de fiets deed), je moet altijd afspreken om te skypen, en je maakt weer nieuwe vrienden. Ik ben blij dat ik ook vriendschappen heb die niet zo onderhouden hoeven te worden, waarvan ik weet als ik de mensen 1x in de 2 of 3 maand spreek dat heto ok goed is...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  donderdag 26 augustus 2010 @ 14:02:58 #197
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85729386
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:01 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik ben ook echt te slecht in verjaardagen :@ lieve kaartjes :@ en ik heb een bloedhekel aan telefoneren :@.
*tikt hem aan* Jewaits! Ik ben stiekem een asobal maar dan probeer ik goed te maken door een bruisende aanwezigheid oO<
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_85729422
Over pakistan: Ik zou best wat willen geven maar niet aan Giro 555 waar toch niets daadwerkelijk bij de mensen aankomt, en ik ken niemand die daar is om hulp te geven. Ik geef eigenlijk nooit aan dat soort dingen, misschien heel stom, maar mij vertrouwen in hulporganisaties is niet dermate hoog dat ik geloof dat het aankomt. Kleine organisaties ter plaatse zou ik wel willen steunen maar ben te lui om uit te zoeken hoe

In my defence: Daarentegen ben ik wel vrijwilliger geweest bij organisaties en ben ik heel milieu bewust en ben ik op andere manieren bezig de wereld een beetje beter te maken :+
pi_85729433
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:01 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik ben laatst de verjaardag van een goede vriendin vergeten. Daar kwam ik 3,5 week (!) later achter. Toen heb ik haar bos bloemen gestuurd, precies een maand na haar verjaardag met een kaartje: "Hoera! Alweer een jaar en een maand ouder. (Alsnog) hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag, dikke zoen A & M" :')
pi_85729462
* motorbloempje sluit aan in het rijtje :')

ik ben echt totaal niet attent en zulks :')!
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')