Say no more!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oooh Coco, wat lief..
De directheidsaward gaat vandaag naar Nynke.. No comment.
.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
Owww![]()
Kreeg net een smsje van m'n beste vriendinnetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu dit positieve gevoel vasthouden
wat lief!!
Ik heb een soort gist-ding op m'n huis waardoor ik allemaal witte plekken krijg, en het is net vitiligo en niet echt mooiquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En Perruche, waarom moet je aan de antibiotica?!
Que pasa?quote:
Fijn dat het goed geneestquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:53 schreef MinderMutsig het volgende:
Vinger is overigens netjes aan het genezen en het stukje huid lijkt goed te hechten.![]()
Verder yay voor DaD's nieuwe loveren een lieve-mensen-group-hug!
Owww![]()
Wat verschrikkelijk liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu dit positieve gevoel vasthouden
![]()
Ik heb niet écht een beste vriendin die dat soort dingen tegen me kan zeggen. Dat ligt overigens aan mezelf, ik heb ik het algemeen niet zo heel veel behoeft aan mensen om me heen en laat daardoor contacten verwateren. Het heeft er vast ook wat mee te maken dat ik er eigenlijk hele andere meningen en hobby's op nahoud dan mijn vriendengroepje. Maar eigenlijk ook best wel eens
![]()
Kun je beste vriendinnen nog wel tegenkomen na je 21e?
Fijn voor je, DaD![]()
Owww![]()
LiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu dit positieve gevoel vasthouden
En antibiotica voor Perruche? What's up?
Ik ga bammen smeren en dan gaan we een eind lopen met de honden. Lekker het bos in huis halen. Letterlijk want het zijn langharige honden.
There is no love sincerer than the love of food.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Lief
En antibiotica voor Perruche? What's up?
Ik ga bammen smeren en dan gaan we een eind lopen met de honden. Lekker het bos in huis halen. Letterlijk want het zijn langharige honden.
Dat is ook een beetje mijn probleemquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:55 schreef Sts het volgende:
[..]
Wat verschrikkelijk lief![]()
Ik heb niet écht een beste vriendin die dat soort dingen tegen me kan zeggen. Dat ligt overigens aan mezelf, ik heb ik het algemeen niet zo heel veel behoeft aan mensen om me heen en laat daardoor contacten verwateren. Het heeft er vast ook wat mee te maken dat ik er eigenlijk hele andere meningen en hobby's op nahoud dan mijn vriendengroepje. Maar eigenlijk ook best wel eens
![]()
Is 'ie van de studie?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik hug ook mee! En volgens mij verdient loveli een kusje van een meisjesvriendje:!
Het woord lover is nog wel veel te voorbarig hoor.. En misschien komen we daar ook nooit, maar dat hindert dan ook niet.
Mannenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:58 schreef loveli het volgende:
Mannelijke vrienden moeten mannelijke vrienden willen blijven. En niet denken dat als ze je een keer luduvudu zien hebben dat ze meteen een kans moeten wagen. En vooral eerst vragen of je het leuk vindt dat ze dingen met je plannen.
+1 herkenbaar. Ik heb wel veel vrienden maar volgens mij hebben die allemaal vriendinnen die closer met ze zijn dan met mijquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:55 schreef Sts het volgende:
[..]
Wat verschrikkelijk lief![]()
![]()
Bwehehehequote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Fijn dat het goed geneestVoelt hij zich ook al wat beter in z'n vel zitten?
En ik hug even mee
Jawel! Meer bos voor ons.quote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:58 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik zie 'm en ik doe d'r lekker niks an!
Dan ruiken de honden ook extra lekker (!) naar hond straksquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:00 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Bwehehehe![]()
Volgens mij wel.![]()
[..]
Jawel! Meer bos voor ons.
*boks, behalve het buitenland dan.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:59 schreef Perruche het volgende:
[..]
+1 herkenbaar. Ik heb wel veel vrienden maar volgens mij hebben die allemaal vriendinnen die closer met ze zijn dan met mijmaar idd ook beetje
maar ook mijn schuld, want ik ben niet zo goed in contact onderhouden en zat ook veel in het buitenland, dus eigen schuld dikke bult.
Nee. Ik ging afgelopen vrijdag uit met een paar collega's, en eentje had een vriend van 'm meegenomen. Het is die vriend dus.quote:
Oh, lol! Hihihi, zo bedoelde ik 'm nietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:00 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Bwehehehe![]()
Volgens mij wel.![]()
zeker dat in het buitenland zitten is lastig. Zomaar even bellen gaat niet (wat ik bijvoorbeeld vaak in de trein of bus of op de fiets deed), je moet altijd afspreken om te skypen, en je maakt weer nieuwe vrienden. Ik ben blij dat ik ook vriendschappen heb die niet zo onderhouden hoeven te worden, waarvan ik weet als ik de mensen 1x in de 2 of 3 maand spreek dat heto ok goed is...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:59 schreef Perruche het volgende:
[..]
+1 herkenbaar. Ik heb wel veel vrienden maar volgens mij hebben die allemaal vriendinnen die closer met ze zijn dan met mijmaar idd ook beetje
maar ook mijn schuld, want ik ben niet zo goed in contact onderhouden en zat ook veel in het buitenland, dus eigen schuld dikke bult.
*tikt hem aan* Jewaits! Ik ben stiekem een asobal maar dan probeer ik goed te maken door een bruisende aanwezigheidquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
*boks, behalve het buitenland dan.
Ik ben ook echt te slecht in verjaardagenlieve kaartjes
en ik heb een bloedhekel aan telefoneren
.
Ik ben laatst de verjaardag van een goede vriendin vergeten. Daar kwam ik 3,5 week (!) later achter. Toen heb ik haar bos bloemen gestuurd, precies een maand na haar verjaardag met een kaartje: "Hoera! Alweer een jaar en een maand ouder. (Alsnog) hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag, dikke zoen A & M"quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
*boks, behalve het buitenland dan.
Ik ben ook echt te slecht in verjaardagenlieve kaartjes
en ik heb een bloedhekel aan telefoneren
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |