Ligt niet in de planning eigenlijk...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:07 schreef motorbloempje het volgende:
ga jij eigenlijk naar de meet XM (en Duvel) op 4september? Ja toch?
Ik ga ervan uit dat je geen duursporter bent....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:59 schreef brunette82 het volgende:
Als je wilt afvallen, waar moet je nou precies op letten, de calorieën of de koolhydraten.
ik hoor steeds andere verhalen..
Had eigenlijk die hele meet ook niet meegekregenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
Douchen: checkquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:04 schreef AKnynke het volgende:
oh ja, douchen...dat heb ik ook al gedaan vandaag..Best een goeie dag!
Aankleden: checkquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:06 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb me zojuist omgekleed![]()
!
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:17 schreef Swietje het volgende:Hoe hebben ze het verkeerd begrepen dan? Geven ze je nu nog een kans om jezelf weer te verdedigen, of hoe moet ik dit zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nopequote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Douchen: check
[..]
Aankleden: check
Mis ik nog iets?
Opruimen moet ik eigenlijk ook nogquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:19 schreef j.t het volgende:
Nopeje bent net zover als ik nu ben (al heb ik zelf wat dingen opgeruimd
)
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:17 schreef Swietje het volgende:nou lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb het gefunden!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En kunnen wij nog ergens bij helpen?
Idem voor P.F.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hoe hebben ze het verkeerd begrepen dan? Geven ze je nu nog een kans om jezelf weer te verdedigen, of hoe moet ik dit zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
Mag ik bij je komen eten? Ben gek op zuurkoolschotelquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:57 schreef Noukjee het volgende:
lijstje is iets veranderd.
o: 2 boterhammen met kipfilet en komkommer, glas optimel drink
t: appel, cappuccino
m: 4 beschuitjes, 2 met appelstroop, 1 met vruchtenhagel, 1 met hagelslag
t: bakje magere vruchtenyoghurt cappuccino en 3 bonbons. Vond dat ik mezelf wel even mocht vertroetelen met m'n buikpijn. En had gister ook beetje chocola gehad, en daarvoor echt maanden niet meer. Dus als ik het doe, doe ik het wel goed (met lekkere dure bonbons)
a: zuurkoolstampot of andijviestampot zuurkoolovenschotel met gehakt, aardappelpurree en zuurkool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:00 schreef P.F. het volgende:
Hoe kunnen ze je verkeerd begrijpen dan?
Misschien gaan ze wel alleen wat met stenen sjouwen ofzo. Maar goed, ze kunnen toch wel eruit? Over een paar maandjes.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:56 schreef P.F. het volgende:
Ik snap dat met die mijnwerkers niet zo, als er een fitnesszaal gemaakt kan worden, dan kunnen ze er toch ook wel uit?
Bierbrouwer -> lekker bier -> veel verkopen -> veel geld -> veel bierquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:42 schreef P.F. het volgende:
Ooooo mijn hoofd, waarom is bier zo lekker
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:22 schreef P.F. het volgende:
Ik ben super bijna jarig MAAR ik dacht er te laat aan: geen feest voor mij!
Het regentquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |