Dat zal ook wel zo zijn, ja. Thing is, ik ben raar. Qua hobbies en gedrag enzo. Maar dat heb ik altijd juist leuk gevonden, en ik vond mezelf altijd heel leukquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:34 schreef AKnynke het volgende:
Hup, Coco! Zet je er overheen, ik kan me niet voorstellen da het werkelijk zo is als jij dat denkt. Dan waren je vrienden je vrienden namelijk al lang niet meer..
Daar ben ik zelf superslecht in, dus kan ik je helaas niet mee helpen. Tis hier altijd banaan/appel/bouillon/soepje.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:34 schreef AKnynke het volgende:
Ik vind vooral T's erg moeilijk...ik eet voldoende fruit, en wil dus eigenlijk geen fruit meer in m'n T. Maar vind het lastig te bedenken wat dan wel..
Als hij die dag niet sport, lijkt het mij genoeg...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:36 schreef MinderMutsig het volgende:
Goeiemorgenmiddag!![]()
Mijn darmen lijken het gedoe van gisteren toch redelijk te doorstaan dus ik eet vandaag toch maar gewoon en dan zie ik wel wat er gebeurt.![]()
O: 2x volkoren boterham met appelstroop en pindakaas en een beker karnemelk
T: Kwart honingmeloen
L: 2x volkoren boterham met ham en oude kaas met een paar koppen thee
T: Kwart honingmeloen met een paar plakjes parmaham
D: Kung Pao kip met gestoomde rijst en gestoomde broccoli
T: Wat olijven, een handje amandelen en een glas witte wijn
En ik wil nog even wat advies vragen voor. Hij wil ook wel wat kilootjes kwijt dus hij is begonnen met ongeveer net zo eten als ik maar volgens mij moet hij meer hebben. Wat zouden jullie aan mijn daglijstje toevoegen voor een man? Zat zelf te denken aan in ieder geval twee boterhammen meer en hij eet 's avonds natuurlijk ook wat meer dan ik maar is dat genoeg volgens jullie deskundige mening?
Ik kan het natuurlijk ook aan Sonja vragen maar mijn man heeft de schurft aan eierkoeken en ontbijtkoek.
Is het ook!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:37 schreef motorbloempje het volgende:
oeh, dat recept klinkt goednom!
Fijn van de darmen! En naar mijn ondeskundige mening kan hij met 6-8 boterhammen en iets meer avondeten inderdaad wel afvallen. Doet hij iets aan sport?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:36 schreef MinderMutsig het volgende:
Goeiemorgenmiddag!![]()
Mijn darmen lijken het gedoe van gisteren toch redelijk te doorstaan dus ik eet vandaag toch maar gewoon en dan zie ik wel wat er gebeurt.![]()
O: 2x volkoren boterham met appelstroop en pindakaas en een beker karnemelk
T: Kwart honingmeloen
L: 2x volkoren boterham met ham en oude kaas met een paar koppen thee
T: Kwart honingmeloen met een paar plakjes parmaham
D: Kung Pao kip met gestoomde rijst en gestoomde broccoli
T: Wat olijven, een handje amandelen en een glas witte wijn
En ik wil nog even wat advies vragen voor. Hij wil ook wel wat kilootjes kwijt dus hij is begonnen met ongeveer net zo eten als ik maar volgens mij moet hij meer hebben. Wat zouden jullie aan mijn daglijstje toevoegen voor een man? Zat zelf te denken aan in ieder geval twee boterhammen meer en hij eet 's avonds natuurlijk ook wat meer dan ik maar is dat genoeg volgens jullie deskundige mening?
Ik kan het natuurlijk ook aan Sonja vragen maar mijn man heeft de schurft aan eierkoeken en ontbijtkoek.
Gezonde geest - gezond lijf staan met elkaar in verband. Van sporten is bekend dat mensen die sporten minder snel depressief zijn. Dus met voldoende broccoli, vitamientjes, vette vis en beweging leg je in ieder geval een goede basis neer.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb alleen geen tips ofzo...denk dat je gewoon jezelf tof moet gaan vinden ofzo..
!
quote:
Van sporten krijg je meer endorfine, waardoor je jezelf gelukkiger voelt en van de vetten in vis wordt je minder snel gestrest.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Gezonde geest - gezond lijf staan met elkaar in verband. Van sporten is bekend dat mensen die sporten minder snel depressief zijn. Dus met voldoende broccoli, vitamientjes, vette vis en beweging leg je in ieder geval een goede basis neer.
/broccolimaffia
Jij bent ook leukquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Herkenbaarheidsboks, Coco!
Edit: Zo was ik compleet verbijsterd toen ik zaterdag een sms'je kreeg van iemand die ik vrijdagavond had leren kennen met de vraag of ik eens iets samen wilde gaan doen. 't Is dat m'n naam erbij stond, anders had ik waarschijnlijk gevraagd of 'ie het verkeerde nummer had..
Weet je wel hoe lang ik over die verzameling heb gedaan?!?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nou Coco-mademoiselle, kijk eens rond in dit topic, volgens mij ben je dan heul zo raar niet meerKan altijd zijn dat je veel vrienden hebt die je interesses niet delen, maar dat betekent niet automatisch dat je de enige bent / raar bent.
Behalve natuurlijk als je een verzameling beschimmelde karbonades op je zolderkamer hebt of graag aan theezakjes-werpen doet oids
Ehrm, zat er in chocola niet ook zo'n stofje waar je je gelukkiger door voelt?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:47 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Van sporten krijg je meer endorfine, waardoor je jezelf gelukkiger voelt en van de vetten in vis wordt je minder snel gestrest.
We hebben al een date gehad.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Jij bent ook leukHeb je al wat afgesproken?
Van sex krijg je ook endorfinequote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:47 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Van sporten krijg je meer endorfine, waardoor je jezelf gelukkiger voelt en van de vetten in vis wordt je minder snel gestrest.
Huhhh, wait wut, date? Ik heb iets gemist?!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We hebben al een date gehad..
En er staat as we speak broccoli te koken!.
Oeh, leukquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We hebben al een date gehad..
En er staat as we speak broccoli te koken!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |