abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85725474
oeh, dat recept klinkt goed :9 nom!
Ja doei.
pi_85725485
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 12:34 schreef AKnynke het volgende:
Hup, Coco! Zet je er overheen, ik kan me niet voorstellen da het werkelijk zo is als jij dat denkt. Dan waren je vrienden je vrienden namelijk al lang niet meer..
Dat zal ook wel zo zijn, ja. Thing is, ik ben raar. Qua hobbies en gedrag enzo. Maar dat heb ik altijd juist leuk gevonden, en ik vond mezelf altijd heel leuk :@ . Maar nu heb ik 6 weken vakantie gehad, en volgens mij komt het daardoor. Teveel tijd met mezelf en mijn gedachten doorgebracht. Komt wel weer goed, gewoon mezelf een goede schop onder mijn kont geven ):O
pi_85725553
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 12:34 schreef AKnynke het volgende:
Ik vind vooral T's erg moeilijk...ik eet voldoende fruit, en wil dus eigenlijk geen fruit meer in m'n T. Maar vind het lastig te bedenken wat dan wel..
Daar ben ik zelf superslecht in, dus kan ik je helaas niet mee helpen. Tis hier altijd banaan/appel/bouillon/soepje. :')
pi_85725565
Herkenbaarheidsboks, Coco!

Edit: Zo was ik compleet verbijsterd toen ik zaterdag een sms'je kreeg van iemand die ik vrijdagavond had leren kennen met de vraag of ik eens iets samen wilde gaan doen. 't Is dat m'n naam erbij stond, anders had ik waarschijnlijk gevraagd of 'ie het verkeerde nummer had. :').

[ Bericht 88% gewijzigd door DevilsAndDust op 26-08-2010 12:46:37 ]
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_85725602
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 12:36 schreef MinderMutsig het volgende:
Goeiemorgenmiddag! :W

Mijn darmen lijken het gedoe van gisteren toch redelijk te doorstaan dus ik eet vandaag toch maar gewoon en dan zie ik wel wat er gebeurt. oO<

O: 2x volkoren boterham met appelstroop en pindakaas en een beker karnemelk
T: Kwart honingmeloen
L: 2x volkoren boterham met ham en oude kaas met een paar koppen thee
T: Kwart honingmeloen met een paar plakjes parmaham
D: Kung Pao kip met gestoomde rijst en gestoomde broccoli
T: Wat olijven, een handje amandelen en een glas witte wijn

En ik wil nog even wat advies vragen voor (8> . Hij wil ook wel wat kilootjes kwijt dus hij is begonnen met ongeveer net zo eten als ik maar volgens mij moet hij meer hebben. Wat zouden jullie aan mijn daglijstje toevoegen voor een man? Zat zelf te denken aan in ieder geval twee boterhammen meer en hij eet 's avonds natuurlijk ook wat meer dan ik maar is dat genoeg volgens jullie deskundige mening?

Ik kan het natuurlijk ook aan Sonja vragen maar mijn man heeft de schurft aan eierkoeken en ontbijtkoek. oO<
Als hij die dag niet sport, lijkt het mij genoeg...
Lijstje van mij hierboven is op een rustdag en komt wel overeen dacht ik.

Edit: Bij sporten gaan er bij mij ongeveer 3 plakken brood met kipfilet / 1/2 liter melk / blikje chocomelk meer in
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 12:40:42 #106
236335 neen
schone schijn
pi_85725609
Ik doe ook mee *boks*
:')
het lijkt niet wat het is
pi_85725618
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 12:37 schreef motorbloempje het volgende:
oeh, dat recept klinkt goed :9 nom!
Is het ook! :9
There is no love sincerer than the love of food.
pi_85725624
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 12:36 schreef MinderMutsig het volgende:
Goeiemorgenmiddag! :W

Mijn darmen lijken het gedoe van gisteren toch redelijk te doorstaan dus ik eet vandaag toch maar gewoon en dan zie ik wel wat er gebeurt. oO<

O: 2x volkoren boterham met appelstroop en pindakaas en een beker karnemelk
T: Kwart honingmeloen
L: 2x volkoren boterham met ham en oude kaas met een paar koppen thee
T: Kwart honingmeloen met een paar plakjes parmaham
D: Kung Pao kip met gestoomde rijst en gestoomde broccoli
T: Wat olijven, een handje amandelen en een glas witte wijn

En ik wil nog even wat advies vragen voor (8> . Hij wil ook wel wat kilootjes kwijt dus hij is begonnen met ongeveer net zo eten als ik maar volgens mij moet hij meer hebben. Wat zouden jullie aan mijn daglijstje toevoegen voor een man? Zat zelf te denken aan in ieder geval twee boterhammen meer en hij eet 's avonds natuurlijk ook wat meer dan ik maar is dat genoeg volgens jullie deskundige mening?

Ik kan het natuurlijk ook aan Sonja vragen maar mijn man heeft de schurft aan eierkoeken en ontbijtkoek. oO<
Fijn van de darmen! En naar mijn ondeskundige mening kan hij met 6-8 boterhammen en iets meer avondeten inderdaad wel afvallen. Doet hij iets aan sport?

Die van mij eet 12 boterhammen en twee porties avondeten en weegt 75 kg bij 1.93. Ik verdenk hem van een lintworm. :')
  Vis een optie? donderdag 26 augustus 2010 @ 12:40:59 #109
70532 loveli
N
pi_85725625
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 12:34 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

heb alleen geen tips ofzo... :') denk dat je gewoon jezelf tof moet gaan vinden ofzo.. :')!
Gezonde geest - gezond lijf staan met elkaar in verband. Van sporten is bekend dat mensen die sporten minder snel depressief zijn. Dus met voldoende broccoli, vitamientjes, vette vis en beweging leg je in ieder geval een goede basis neer.

/broccolimaffia
crap in = crap out
  donderdag 26 augustus 2010 @ 12:43:31 #110
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85725748
Nou Coco-mademoiselle, kijk eens rond in dit topic, volgens mij ben je dan heul zo raar niet meer :+ Kan altijd zijn dat je veel vrienden hebt die je interesses niet delen, maar dat betekent niet automatisch dat je de enige bent / raar bent.

Behalve natuurlijk als je een verzameling beschimmelde karbonades op je zolderkamer hebt of graag aan theezakjes-werpen doet oids oO<
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_85725808
dwergwerpen is heul zo raar toch niet?

Ja doei.
pi_85725884
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 12:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
..
:* Dat is niet tof! Hopelijk is het snel over
volgens mij heeft iedereen wel van dat soort momenten he...voor mij is het tenminste wel herkenbaar.
pi_85725925
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 12:40 schreef loveli het volgende:

[..]

Gezonde geest - gezond lijf staan met elkaar in verband. Van sporten is bekend dat mensen die sporten minder snel depressief zijn. Dus met voldoende broccoli, vitamientjes, vette vis en beweging leg je in ieder geval een goede basis neer.

/broccolimaffia
Van sporten krijg je meer endorfine, waardoor je jezelf gelukkiger voelt en van de vetten in vis wordt je minder snel gestrest.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_85726027
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 12:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Herkenbaarheidsboks, Coco!

Edit: Zo was ik compleet verbijsterd toen ik zaterdag een sms'je kreeg van iemand die ik vrijdagavond had leren kennen met de vraag of ik eens iets samen wilde gaan doen. 't Is dat m'n naam erbij stond, anders had ik waarschijnlijk gevraagd of 'ie het verkeerde nummer had. :').
Jij bent ook leuk :Y Heb je al wat afgesproken?
pi_85726083
MM: ik wil net zeggen, 2 boterhammen erbij bij een niet sportdag zou voor hem goed zijn.
Lekker recept trouwens! :9

Ik merk dat ik ook donkerdere gedachtes krijg als ik uit mijn balans raak. Dat was bij mij de laatste tijd ook wel omdat ik met name bezig was met het opbouwen van pijn in mijn rug (was gevallen van de fiets met de gladheid). Als ik zorg dat ik goed eet, goed sport en een plan heb om de chaos in het huishouden te weerstaan, dan gaat het goed met mij. Wat Loveli zegt dus :P … Note to myself: broccoli op het boodschappenlijstje zetten!

Dat dwerggooien, is dat iets Fins? Want ze doen daar ook aan NK/WK vrouwentillen :')

Maar goed, ik ging naar buiten..
pi_85726089
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 12:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nou Coco-mademoiselle, kijk eens rond in dit topic, volgens mij ben je dan heul zo raar niet meer :+ Kan altijd zijn dat je veel vrienden hebt die je interesses niet delen, maar dat betekent niet automatisch dat je de enige bent / raar bent.

Behalve natuurlijk als je een verzameling beschimmelde karbonades op je zolderkamer hebt of graag aan theezakjes-werpen doet oids oO<
Weet je wel hoe lang ik over die verzameling heb gedaan?!? }:|
pi_85726157
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 12:47 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Van sporten krijg je meer endorfine, waardoor je jezelf gelukkiger voelt en van de vetten in vis wordt je minder snel gestrest.
Ehrm, zat er in chocola niet ook zo'n stofje waar je je gelukkiger door voelt? :P

Dat sporten merk ik trouwens wel. Sinds twee weken skate ik, en tijdens & na het skaten voel ik me wel altijd een stukje fijner O+
pi_85726293
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 12:49 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Jij bent ook leuk :Y Heb je al wat afgesproken?
We hebben al een date gehad. :Y .

En er staat as we speak broccoli te koken! *O*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Vis een optie? donderdag 26 augustus 2010 @ 12:55:45 #119
70532 loveli
N
pi_85726318
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 12:47 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Van sex krijg je ook endorfine :Y
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 26 augustus 2010 @ 12:57:55 #120
70532 loveli
N
pi_85726422
Of ben ik daar een uur of 10 te vroeg mee?
crap in = crap out
  donderdag 26 augustus 2010 @ 12:58:32 #121
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85726455
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 12:55 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Huhhh, wait wut, date? Ik heb iets gemist?!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_85726505
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 12:55 schreef loveli het volgende:

[..]

Van sex krijg je ook endorfine :Y
Ik betwijfel of die ene minuut veel endorfine opwekt :')
pi_85726558
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 12:55 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oeh, leuk :D Maar hebben we het nu over een date-date? :D

Ik heb het trouwens nog nooit durven toegeven. Maar, ehrm....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:@
pi_85726617
Zal anders nog maar ff duidelijk maken wat ik hier doe :D
- Ideeën opdoen voor gezonde gerechten
- Stiekem meelezen om niet het gevoel te hebben dat ik de enige ben die zo met eten/sporten bezig is

Verder nog wat info
Man / 25jr / 2.00m
Ben sinds vorig jaar april bezig met sporten en gezonder eten omdat ik was veranderd in een slappe nerd van 135Kilo.
Daarom sport ik nu 3 tot 4x in de week (krachttraining en cardio) waardoor ik nu ben beland op 108Kilo en kan zeggen dat ik vrij gespierd ben geworden :D

Tot slot wil ik de vaste posters bedanken voor de ideeën die ik heb opgedaan uit de lijstjes!
pi_85726626
Morgen!
Weinig te melden eigenlijk, vandaag tot en met maandag vrij. Zou leuk zijn als het weer meezat, kon ik nog wandelen enzo :{ maar de voorspellingen brengen weinig goed. En als we weer zo'n kutwinter al afgelopen winter krijgen word ik helemaal boos! Een kutseizoen per jaar is meer dan genoeg! En laten we stellen, deze zomer was geen zomer!
Eniwee, geen idee wat de dag qua eten gaat brengen, ga zo eerst eens douchen en bedenken waar ik trek in heb. Net eerst paar slokken kokosmelk gehad om wakker te worden!

:s)
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')