abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85721886
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 10:58 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

whehe, hij kan me zeker missen O+ :+ op zaterdagen doen we meestal toch geen hele interessante dingen, maar da's zo fijn aan de zaterdag: het even NIETS doen.. en dan in de middag als ik uitgenietst ben even aan de studie, of even de stad in ofzo.. en ik wil niet teveel 'relax' tijd opgeven in het weekend, juist omdat ik zoveel kan werken doordeweeks :o
Ik vind het als zo'n leuke baan klinken dat het voor mij een beetje "relax" tijd zou zijn, eigenlijk!
pi_85721958
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 10:59 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ik vind het als zo'n leuke baan klinken dat het voor mij een beetje "relax" tijd zou zijn, eigenlijk!
heb gemailed :) dat ik zeker even mee kan kijken zaterdag!

Het is ook op nog geen 5km van mn huis, dus ik hoef iig niet naar de andere kant van de provincie ^O^

ze doen echt veel voor me bij dat freelancebureau. Heb bijna dagelijks contact en ze zoeken echt hard naar klussen voor me, vooral sinds dinsdagavond heb ik dus (gisteren en nu vandaag alweer) mailtjes van ze gehad dat ze zo graag willen dat ik aan de slag kan ^O^

ik heb ass gekicked 8-)
Ja doei.
pi_85721964
Goodmorning!

Nou geen bijzonder nieuws, hier komt het ook met bakken de lucht uit. Even kijken op buienradar wat het de rest van de ochtend/middag word, want moet zo naar de stad voor lenzencontrole...

@ Phaidra, dat borrelen heb ik idd ook een keertje gehad. Toen kwam de gootsteen vol te staan met water en liep het over het hele aanrecht en toen over de vloer :')
En ik was 15/16 ofzo en alleen thuis. Heb toen maar m'n opa gebeld, haha!
pi_85722021
en zeg, ik probeerde het nog best netjes te zeggen, ik ben wel eens feller geweest :{

maar daar zijn de andere slankies dan weer om dat te nuanceren en te kussiekroelen O+
Ja doei.
  Vis een optie? donderdag 26 augustus 2010 @ 11:05:51 #55
70532 loveli
N
pi_85722119
Ja, wanneer was de laatste rel? Is wel een beetje erg gezapig de laatste tijd.
crap in = crap out
pi_85722143
Ja doei.
pi_85722216
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:01 schreef Noukjee het volgende:
Goodmorning!

Nou geen bijzonder nieuws, hier komt het ook met bakken de lucht uit. Even kijken op buienradar wat het de rest van de ochtend/middag word, want moet zo naar de stad voor lenzencontrole...

@ Phaidra, dat borrelen heb ik idd ook een keertje gehad. Toen kwam de gootsteen vol te staan met water en liep het over het hele aanrecht en toen over de vloer :')
En ik was 15/16 ofzo en alleen thuis. Heb toen maar m'n opa gebeld, haha!
Ow fuck... _O- Als dat gebeurt, zie ik dat pas tegen 21.30 vanavond ben ik bang. ):O
Maar vanochtend tijdens de grootste hoosbui kwam het water niet helemaal omhoog en sindsdien is de regen wel minder geworden. Denk wel dat we binnenkort eens een loodgieter moeten gaan bellen, want de laatste tijd loopt de gootsteen ook niet geweldig door (al 2 keer moeten ontstoppen sinds de plaatsing in november }:| En we gooien zo min mogelijk vet e.d in de gootsteen, don't worry.).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_85722315
waarom ging ik ookalweer ineens in 't dieetclubtopic meeposten :') ik stop er maar weer mee ;(
Ja doei.
pi_85722365
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 10:26 schreef V1z0R het volgende:
De vegetariërs die ik meegemaakt heb, konden wel wat vlees gebruiken!
Paar keer meegemaakt dat ze flauwvielen...
Dude. :')

Succes met je tentamen HR! ^O^
pi_85722527
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:12 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Dankje :)

Als ik vanmiddag terug kom.... kan ik eindelijk in een diepe staat van Zen vallen.
Dan heb ik eindelijk alles afgerond waar ik een jaar voor heb moeten knokken en dan heb ik het denk ik ook echt gehad.

^^ Daarom ga ik vanavond gezellig stappen met een vriendin van me. Die vond het hoog tijd dat ik de deur weer eens uit kwam. And i can't agree more.

Zijn er hier veel mensen die geregeld in Groningen zijn?
pi_85722572
Het is goed hoor h_r :P En succes met je tentamen. En ik duim voor Vik ofkeurz!

Een rel is wel weer spannend he :')
Dus Mo: ik ben je zat! En jou trouwens ook loveli :r

/random
pi_85722619
bek houwe, trut :{w
Ja doei.
pi_85722652
Ga toch koken kreng :(
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_85722688
ga eten, mens! :')!
Ja doei.
pi_85722714
>:)
pi_85722758
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:21 schreef motorbloempje het volgende:
ga eten, mens! :')!
O: banaan, klein bakje kwark met muesli, glas verse jus
T: appel
L: 3 boterhammen appelstroop/pindakaas
T: sinaasappel
D: groentemix (broccoli, peen, bloemkool) met zweedse balletjes en ovenfriet :9

*O*
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_85722797
goeie:

O: 2 knackebrod smeerworst :@
T: banaan
L: 2 a 3 boterhammen met oude kaas en appelstroop
T: nectarine
D: fajita's O+
T: yoghurt met honing
Ja doei.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 11:24:18 #68
236335 neen
schone schijn
pi_85722803
:@
ik ben vaak in Groningen wel :')
het lijkt niet wat het is
pi_85722819
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:12 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Wat? Klasgenote op de MAVO viel geregeld flauw wanneer ze b.v. boekbespreking o.i.d. moest geven en die was vegetariër.
Ook keer met een Duitse vegetariër in coffeeshop, zegt uit het niets 'Ich kan nichts sehen' en boem, lag op de grond.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_85722846
ja, en nu?
Ja doei.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 11:26:35 #71
236335 neen
schone schijn
pi_85722880
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:25 schreef motorbloempje het volgende:
ja, en nu?
Ik zou als ik jou was maar op je tellen passen.
pi_85722932
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:24 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Wat? Klasgenote op de MAVO viel geregeld flauw wanneer ze b.v. boekbespreking o.i.d. moest geven en die was vegetariër.
Ook keer met een Duitse vegetariër in coffeeshop, zegt uit het niets 'Ich kan nichts sehen' en boem, lag op de grond.
.... niet om weer betweterig te zijn :X ....

Maar door een precies goed samengesteld dieet van eiwitten en vetten, kun je (mits je je precies aan het dieet houd) alle voedingsstoffen die je misloopt als vegetariër weer opvangen.

Maar dit is voor veel mensen wel lastig, en begrijpelijk ook.
pi_85722937
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:26 schreef neen het volgende:

[..]

Ik zou als ik jou was maar op je tellen passen.
1....2.....3......4........5......euh... :?

shit, de 6 is weg ;(
Ja doei.
pi_85723002
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:27 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

1....2.....3......4........5......euh... :?

shit, de 6 is weg ;(
hey, daar issie al! :')!
Ja doei.
pi_85723017
quote:

[..]

Dat mensen flauwvallen die toevallig vegetariërs zijn, wil niet zeggen dat alle vegetariërs ongezond zijn en vaak flauwvallen. Bovengenoemde voorvallen werden vást niet veroorzaakt door te weinig eten door zenuwen of het verkeerd vallen van de gebruikte softdrugs?

/rel *O* .
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 26 augustus 2010 @ 11:29:48 #76
236335 neen
schone schijn
pi_85723018
Zeg maar niets meer, ik ga wel weg. Als jij dat wil.

:')
  Vis een optie? donderdag 26 augustus 2010 @ 11:29:55 #77
70532 loveli
N
pi_85723020
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:18 schreef shinydiscoball het volgende:
Het is goed hoor h_r :P En succes met je tentamen. En ik duim voor Vik ofkeurz!

Een rel is wel weer spannend he :')
Dus Mo: ik ben je zat! En jou trouwens ook loveli :r

/random
:{w Nou, ik ga wel naar een ander topic zeuren over carbs en kom hier niet meer terug.
crap in = crap out
pi_85723032
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:29 schreef loveli het volgende:

[..]

:{w Nou, ik ga wel naar een ander topic zeuren over carbs en kom hier niet meer terug.
tot in de dieetclub :')!
Ja doei.
  Vis een optie? donderdag 26 augustus 2010 @ 11:31:31 #79
70532 loveli
N
pi_85723084
Wehehe
crap in = crap out
pi_85723164
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:29 schreef loveli het volgende:

[..]

Fijn, good riddance :W
pi_85723182
* op een stuk ontbijtkoek knaagt >:)
pi_85723280
Is jullie het prachtige woord kipfile (met streepje op e) al opgevallen in ons zustertopique trouwens :')
pi_85723283
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
* op een stuk ontbijtkoek knaagt >:)
toch wel light hè?
Ja doei.
pi_85723362
quote:

[..]

Dus...
Omdat jij twee keer hebt meegemaakt dat iemand die flauw viel toevallig ook vegetariër is heb jij de conclusie getrokken dat vegetarisch eten ongezond is. :')
Ik ben sinds ik geen vlees of vis meer eet nog nooit flauwgevallen.
Ik zou bij die Duitser trouwens eerder denken aan de wiet ofzo.
pi_85723466
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:36 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

toch wel light hè?
Uiteraard. Het is zo lekker makkelijk mee te nemen! Ik overweeg al mijn maaltijden te vervangen door ontbijtkoek!
pi_85723494
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:38 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Dus...
Omdat jij twee keer hebt meegemaakt dat iemand die flauw viel toevallig ook vegetariër is heb jij de conclusie getrokken dat vegetarisch eten ongezond is. :')
Precies.... als iemand in een coffeeshop out gaat. Dan is een vegetarische eetpatroon niet het eerste dat in mij op zou komen... :')
pi_85723567
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:25 schreef motorbloempje het volgende:
ja, en nu?
Sonja een mail sturen om te zeggen dat ze meer vlees moet voorschrijven! Straks hebben we allemaal sonja-ers die met bosjes neervallen...

OT: maar lijstje dan

O: bakje kwark / banaan
T: boterham met kipfilet, rucola en tomaat + glas melk
L: 2x boterham met rookspek / 75gr forelfilet + glas melk
T: boterham met kipfilet
T: 75gr forelfilet
D: spinaziesalade met paprika en walnoten / runderlap
T: appel / sinaasappel
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_85723675
pi_85723691
Sonja een mail sturen lijkt me sowieso geen slecht idee. Misschien kunnen we de OP van dit topic mailen? :P
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_85723829
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:38 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Dus...
Was de eerste keer dat ik iemand heb zien flauwvallen van softdrugs!
Ik zeg ook niet dat het door het vegetarisme komt, het viel me alleen op dat het beide vegetariërs waren en ik ben vrij snel met (evt. onjuiste) conclusies trekken :D
pi_85723935
lijstje:
o: 2 boterhammen met kipfilet en komkommer, glas optimel drink
t: appel, cappuccino
m: stad met mama. Dus misschien ergens iets eten, anders 2 boterhammen met appelstroop als ik thuis kom
t: bakje magere vruchtenyoghurt
a: zuurkoolstampot of andijviestampot

Goed zo, of iemand nog een suggestie?
  donderdag 26 augustus 2010 @ 12:26:51 #92
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85725069
Stelletje relmiepen :D

Ik zit wieder auf werk, moei! >:O
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_85725083
Kipfilé he? :’)

Noukje: op zich best mooi lijstje. Wel in de stad wat gaan eten he? Of neem brood mee. Verdere suggesties: nog een stuk fruit nemen na je diner?

Lijstje:
O: glas optimel drink + 2 bruine boterhammen met kaas
L: pistolet met kaas en komkommer + krentenbol ( :’) )
T1: banaan + appel
T2: boterham kaas + vitalinea
S: pilates
D: maaltijdsalade
T: bakje yoghurtkwark

En nu eens een lunchwandelingetje maken in de regen. Dat wordt HC in vluchten!
pi_85725133
Lijstje:

O: 2 croisasntjes
L: 2 boterhammen met ardennerboterhamworst
T: appel of bouillon/soepje
D: spaghetti
T: nog geen idee...
S: skaten (als het droog blijft)

En nu moet ik eigenlijk hard aan het werk, want de lessen beginnen bijna weer. Maar ik krijg mezelf niet aan het werk gezet ><

Ben een beetje down, geloof ik :{ Ik vind mezelf stom, en lelijk, en vadsig. Ik vraag me af waarom mijn vrienden überhaupt mijn vrienden willen zijn. En dan durf ik niemand op te bellen omdat ik bang ben dat ze me toch afwijzen.
Was laatst eten met een paar collegaatjes, en ik was ervan overtuigd dat ze me alleen maar hadden gevraagd omdat ze zich verplicht voelden. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat mensen me leuk vinden en graag met me omgaan. Vind het niet meer leuk nu }:|
pi_85725204
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 12:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
Lijstje:

O: 2 croisasntjes
L: 2 boterhammen met ardennerboterhamworst
T: appel of bouillon/soepje
D: spaghetti
T: nog geen idee...
S: skaten (als het droog blijft)

En nu moet ik eigenlijk hard aan het werk, want de lessen beginnen bijna weer. Maar ik krijg mezelf niet aan het werk gezet ><

Ben een beetje down, geloof ik :{ Ik vind mezelf stom, en lelijk, en vadsig. Ik vraag me af waarom mijn vrienden überhaupt mijn vrienden willen zijn. En dan durf ik niemand op te bellen omdat ik bang ben dat ze me toch afwijzen.
Was laatst eten met een paar collegaatjes, en ik was ervan overtuigd dat ze me alleen maar hadden gevraagd omdat ze zich verplicht voelden. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat mensen me leuk vinden en graag met me omgaan. Vind het niet meer leuk nu }:|
*herkenbaarheidsboks* :@ maar hier gaat 't wel beter :@ ben zelfs uitgenodigd op een verjaardag van een studiegenoot! :o dat vond ik echt zo tof!

ik moet dinsdag m'n bestuurspak aan, en ik weet zeker dat m'n broek niet meer past :')! ;(
Ja doei.
pi_85725224
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:29 schreef neen het volgende:
Zeg maar niets meer, ik ga wel weg. Als jij dat wil.

:')
Dit is de laatste keer!

Lijstje:

O: 2 boterhammen pindakaas
T: halve komkommer
L: pistolet met ozzewoz en oeuf
T: banana (wilde ik bewaren tot 16.00, om 12.25 verorberd)
S: hardlopen
D:Inspiratieloos, ik wil Mo wel inhuren voor een kookdemonstratie :9

Maar wat tof dat werk MoBlo! Bij ons in de buurt zit ook een kookstudio en daar ziet het er altijd zo gezellig uit: grote tafel, grote keuken en smullende & proostende mensen.
pi_85725251
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 12:30 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

*herkenbaarheidsboks* :@ maar hier gaat 't wel beter :@ ben zelfs uitgenodigd op een verjaardag van een studiegenoot! :o dat vond ik echt zo tof!

ik moet dinsdag m'n bestuurspak aan, en ik weet zeker dat m'n broek niet meer past :')! ;(
*boks* (hihi :P)

En yay voor die uitnodiging! Maar vooral omdat je je beter voelt :*
pi_85725334
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 12:31 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

*boks* (hihi :P)

En yay voor die uitnodiging! Maar vooral omdat je je beter voelt :*
heb alleen geen tips ofzo... :') denk dat je gewoon jezelf tof moet gaan vinden ofzo.. :')!
Ja doei.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 12:34:30 #99
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_85725340
Hup, Coco! Zet je er overheen, ik kan me niet voorstellen da het werkelijk zo is als jij dat denkt. Dan waren je vrienden je vrienden namelijk al lang niet meer..

Lijstje:
O: yoghurt met nectarine en muesli
T: koffie en een stroopwafel
S: poetsen poetsen poetsen
L: 2 tosti's met kaas en ham
T: ?
D: rosti met restje broccolisalade en misschien een stukje vlees
T: ?

Ik vind vooral T's erg moeilijk...ik eet voldoende fruit, en wil dus eigenlijk geen fruit meer in m'n T. Maar vind het lastig te bedenken wat dan wel..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_85725433
Goeiemorgenmiddag! :W

Mijn darmen lijken het gedoe van gisteren toch redelijk te doorstaan dus ik eet vandaag toch maar gewoon en dan zie ik wel wat er gebeurt. oO<

O: 2x volkoren boterham met appelstroop en pindakaas en een beker karnemelk
T: Kwart honingmeloen
L: 2x volkoren boterham met ham en oude kaas met een paar koppen thee
T: Kwart honingmeloen met een paar plakjes parmaham
D: Kung Pao kip met gestoomde rijst en gestoomde broccoli
T: Wat olijven, een handje amandelen en een glas witte wijn

En ik wil nog even wat advies vragen voor (8> . Hij wil ook wel wat kilootjes kwijt dus hij is begonnen met ongeveer net zo eten als ik maar volgens mij moet hij meer hebben. Wat zouden jullie aan mijn daglijstje toevoegen voor een man? Zat zelf te denken aan in ieder geval twee boterhammen meer en hij eet 's avonds natuurlijk ook wat meer dan ik maar is dat genoeg volgens jullie deskundige mening?

Ik kan het natuurlijk ook aan Sonja vragen maar mijn man heeft de schurft aan eierkoeken en ontbijtkoek. oO<
There is no love sincerer than the love of food.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')