Ik vind het als zo'n leuke baan klinken dat het voor mij een beetje "relax" tijd zou zijn, eigenlijk!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
whehe, hij kan me zeker missen![]()
op zaterdagen doen we meestal toch geen hele interessante dingen, maar da's zo fijn aan de zaterdag: het even NIETS doen.. en dan in de middag als ik uitgenietst ben even aan de studie, of even de stad in ofzo.. en ik wil niet teveel 'relax' tijd opgeven in het weekend, juist omdat ik zoveel kan werken doordeweeks
heb gemailedquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:59 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik vind het als zo'n leuke baan klinken dat het voor mij een beetje "relax" tijd zou zijn, eigenlijk!
Ow fuck...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:01 schreef Noukjee het volgende:
Goodmorning!
Nou geen bijzonder nieuws, hier komt het ook met bakken de lucht uit. Even kijken op buienradar wat het de rest van de ochtend/middag word, want moet zo naar de stad voor lenzencontrole...
@ Phaidra, dat borrelen heb ik idd ook een keertje gehad. Toen kwam de gootsteen vol te staan met water en liep het over het hele aanrecht en toen over de vloer
En ik was 15/16 ofzo en alleen thuis. Heb toen maar m'n opa gebeld, haha!
Dude.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:26 schreef V1z0R het volgende:
De vegetariërs die ik meegemaakt heb, konden wel wat vlees gebruiken!
Paar keer meegemaakt dat ze flauwvielen...
Dankjequote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:12 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dude.![]()
Succes met je tentamen HR!
O: banaan, klein bakje kwark met muesli, glas verse jusquote:
Wat? Klasgenote op de MAVO viel geregeld flauw wanneer ze b.v. boekbespreking o.i.d. moest geven en die was vegetariër.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:12 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dude.![]()
Succes met je tentamen HR!
.... niet om weer betweterig te zijnquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:24 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wat? Klasgenote op de MAVO viel geregeld flauw wanneer ze b.v. boekbespreking o.i.d. moest geven en die was vegetariër.
Ook keer met een Duitse vegetariër in coffeeshop, zegt uit het niets 'Ich kan nichts sehen' en boem, lag op de grond.
1....2.....3......4........5......euh...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:26 schreef neen het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was maar op je tellen passen.
hey, daar issie al!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
1....2.....3......4........5......euh...
shit, de 6 is weg
Dat mensen flauwvallen die toevallig vegetariërs zijn, wil niet zeggen dat alle vegetariërs ongezond zijn en vaak flauwvallen. Bovengenoemde voorvallen werden vást niet veroorzaakt door te weinig eten door zenuwen of het verkeerd vallen van de gebruikte softdrugs?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:24 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wat? Klasgenote op de MAVO viel geregeld flauw wanneer ze b.v. boekbespreking o.i.d. moest geven en die was vegetariër.
Ook keer met een Duitse vegetariër in coffeeshop, zegt uit het niets 'Ich kan nichts sehen' en boem, lag op de grond.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:18 schreef shinydiscoball het volgende:
Het is goed hoor h_rEn succes met je tentamen. En ik duim voor Vik ofkeurz!
Een rel is wel weer spannend he![]()
Dus Mo: ik ben je zat! En jou trouwens ook loveli![]()
/random
tot in de dieetclubquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Nou, ik ga wel naar een ander topic zeuren over carbs en kom hier niet meer terug.
Fijn, good riddancequote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Nou, ik ga wel naar een ander topic zeuren over carbs en kom hier niet meer terug.
Dus...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:24 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Uiteraard. Het is zo lekker makkelijk mee te nemen! Ik overweeg al mijn maaltijden te vervangen door ontbijtkoek!quote:
Precies.... als iemand in een coffeeshop out gaat. Dan is een vegetarische eetpatroon niet het eerste dat in mij op zou komen...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:38 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dus...
Omdat jij twee keer hebt meegemaakt dat iemand die flauw viel toevallig ook vegetariër is heb jij de conclusie getrokken dat vegetarisch eten ongezond is.![]()
Ik ben sinds ik geen vlees of vis meer eet nog nooit flauwgevallen.
Ik zou bij die Duitser trouwens eerder denken aan de wiet ofzo.
Sonja een mail sturen om te zeggen dat ze meer vlees moet voorschrijven! Straks hebben we allemaal sonja-ers die met bosjes neervallen...quote:
Was de eerste keer dat ik iemand heb zien flauwvallen van softdrugs!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:38 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dus...
Omdat jij twee keer hebt meegemaakt dat iemand die flauw viel toevallig ook vegetariër is heb jij de conclusie getrokken dat vegetarisch eten ongezond is.![]()
Ik ben sinds ik geen vlees of vis meer eet nog nooit flauwgevallen.
Ik zou bij die Duitser trouwens eerder denken aan de wiet ofzo.
*herkenbaarheidsboks*quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
Lijstje:
O: 2 croisasntjes
T: banaan
L: 2 boterhammen met ardennerboterhamworst
T: appel of bouillon/soepje
D: spaghetti
T: nog geen idee...
S: skaten (als het droog blijft)
En nu moet ik eigenlijk hard aan het werk, want de lessen beginnen bijna weer. Maar ik krijg mezelf niet aan het werk gezet ><
Ben een beetje down, geloof ikIk vind mezelf stom, en lelijk, en vadsig. Ik vraag me af waarom mijn vrienden überhaupt mijn vrienden willen zijn. En dan durf ik niemand op te bellen omdat ik bang ben dat ze me toch afwijzen.
Was laatst eten met een paar collegaatjes, en ik was ervan overtuigd dat ze me alleen maar hadden gevraagd omdat ze zich verplicht voelden. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat mensen me leuk vinden en graag met me omgaan. Vind het niet meer leuk nu
Dit is de laatste keer!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:29 schreef neen het volgende:
Zeg maar niets meer, ik ga wel weg. Als jij dat wil.
*boks* (hihiquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
*herkenbaarheidsboks*maar hier gaat 't wel beter
ben zelfs uitgenodigd op een verjaardag van een studiegenoot!
dat vond ik echt zo tof!
ik moet dinsdag m'n bestuurspak aan, en ik weet zeker dat m'n broek niet meer past!
heb alleen geen tips ofzo...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
*boks* (hihi)
En yay voor die uitnodiging! Maar vooral omdat je je beter voelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |