tarzan xl was het juiste antwoord.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:03 schreef Fannie het volgende:
En over seks gesproken, dochterlief vroeg net aan mij of ik een vibrator heb![]()
Die jeugd van tegenwoordig met brutale vragen....
Om nog maar te zwijgen over na het krijgen van een tweede.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:08 schreef Ticootje het volgende:
Of zeggen dat een 2 liter colafles je meer genot biedt na het werpen van een kind.
Dat deed mijn oudste wel eens. Riddertje spelenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:16 schreef Memmel het volgende:
Beter dat ze het vragen dan dat ze er mee door de woonkamer rennen, toch?
Lesbisch is helemaal ~*HiP*~quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:19 schreef Pvoesss het volgende:
![]()
![]()
Mijn dochterlief is verliefd.. op een meisje![]()
Ze zegt dat ze heel lief op haar is.. Lopen de hele tijd hand in hand en geven elkaar kusjes
Dochterlief heeft niet echt meer de leeftijd dat ze er mee zou rennenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:16 schreef Memmel het volgende:
Beter dat ze het vragen dan dat ze er mee door de woonkamer rennen, toch?
als ze m daarna maar ff afspoelt.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:27 schreef Fannie het volgende:
[..]
Dochterlief heeft niet echt meer de leeftijd dat ze er mee zou rennen![]()
Pvoesss, wat schattig
Das een lief initiatief.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:17 schreef Ssserpente het volgende:
Ah, het gaat nog steeds over spelfouten. Dit lag vandaag in de bus.
Het meisje dat het heeft rondgebracht woont hier achter. Ze is ongeveer van mijn leeftijd en heeft twee kinderen.
Ieuw, wat voor ranzige ideeën heb jij nou in je hoofd?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
als ze m daarna maar ff afspoelt.
dat!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hallo, je hebt het tegen Tico. Die heeft alleen maar ranzige ideeën in haar hoofd
Ja sorry, ik was het ff vergetenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hallo, je hebt het tegen Tico. Die heeft alleen maar ranzige ideeën in haar hoofd
Te snel getypt lijkt me niet: "Ook de ouders verdienen af en toe is wat anders voor hun eigen." Bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:33 schreef Fannie het volgende:
[..]
Das een lief initiatief.![]()
En ja, dr staan spelfouten in, misschien te snel getypt?
En ze is van jouw leeftijd? je ziet jezelf ook nog als meisje dus?![]()
(grapje)
boterhamzakje dr omheen, kan best!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
als ze m daarna maar ff afspoelt.
Hoe oud/jong ben je?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:53 schreef Ssserpente het volgende:
Pvoesss, wat lief.![]()
[..]
Ik noem mezelf nog een meisje idd. Begint het al triest te worden?Ik vind 'vrouw' zo oud. In mijn hoofd zijn vrouwen volwassen, denken volwassen en zijn serieus en zo. Daar herken ik mezelf niet in. Maar het begint nu toch wel tijd te worden, zeker?
Recent achter gekomen?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:04 schreef mefke79 het volgende:
nou, ik voel me anders heel oud de laatste tijd...sollicitatiebrieven van mensen die bijna 10 jaar jonger zijn en dan concluderen dat je ook niet meer in meisjeskleren kan. Ach ik ben dan ook een moeder he...
Neunundzwanzig...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:17 schreef Fannie het volgende:
[..]
Hoe oud/jong ben je?
Ik ben 45 maar ik ben echt niet vaak volwassen bezig, laat staan serieus![]()
Ik denk altijd maar zo, je bent zo oud als je je voelt, nou dan schaar ik mezelf zo rond de 28 ofzo..
Ik ben in jullie ogen misschien oud maar zo voel ik me absoluut niet, ik schaar me soms nog het liefst onder de vrienden van dochterlief want die zijn jong, en daar voel ik me goed bij, die doen niet zo moeilijk als sommige "volwassenen" doen
dat komt als ze een jaar of 10 zijn, lopen ze ineens op je schoenen weg en moet je normaal doenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:21 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Neunundzwanzig...
Eens met je post hoor, maar ik probeer er zelf wel voor te waken geen overjarige hippie te worden die koste wat kost met de jonkies mee wil doen. Ik hoor Lente al zeggen: 'Maahaam, haal die joint uit je moet en trek mijn spijkerbroek uit! Ik schaam me dood!"
Maar zodra de blaasjes zijn ingedroogd is ze niet meer besmettelijk en das met 3 daagjes.. Hooguit een dagje uit elkaar houden...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:39 schreef wickie het volgende:
Ik doe even een egopostje...
We hebben net onze vakantie geannuleerd... 2 dagen voor vertrek. Mette heeft de waterpokken. Op het landgoed waar we verblijven, verblijft ook een babietje van 4 maanden. En de eigenaren weten niet of ze de waterpokken hebben gehad. Wij voelen ons zeer onprettig met deze gedachte, we zouden Mette helemaal afzijdig van iedereen moeten houden, dat is niet echt vakantiegevoel voor ons.
Ik ga dus op zoek naar een nieuwe vakantiebestemming
Ja hallo, ik ben geen hippie, verre vanquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:21 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Neunundzwanzig...
Eens met je post hoor, maar ik probeer er zelf wel voor te waken geen overjarige hippie te worden die koste wat kost met de jonkies mee wil doen. Ik hoor Lente al zeggen: 'Maahaam, haal die joint uit je moet en trek mijn spijkerbroek uit! Ik schaam me dood!"
Nee joh, gewoon terugtellen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:37 schreef Vicky het volgende:
Ik ben nu nog 23 maar over 4mnd kan ik het niet meer omdraaien.. Dan word ik 33
Oh ja, dat kan ook!quote:
Die had ik ook en laatst kwam Priscil er ook mee aanzetten..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:42 schreef moussy het volgende:
Oh! *pling* Ik vraag zo'n shirt aan d'r
[ afbeelding ]
Ik zou zeggen, koop maar niks, want je vindt toch niks leuk om te gevenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:38 schreef moussy het volgende:
ik word volgende week alwéér 24![]()
Nu we het er toch over hebben, mn moeder wil een kadootje kopen, en ik MOET verzinnen wat, maar alles wat ik roep vind ze stom (dus koopt ze het niet) of de reactie is: wat moet je dáár nou weer mee?! (dus koopt ze het niet) of ze vind het foeilelijk (dus koopt ze het niet)... iemand nog tips? (dus koopt ze het niet)
Daarom aaifoonquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:43 schreef Vicky het volgende:
Gaaf Tico!
Blech, ik heb een gat in de kast gemaakt.. Afstandsbediening viel met de punt naar beneden.
En mijn draadloos toetsenbord en muis doen het niet meer dus kan ik niet internetten op mijn pc. We hebben geen reserve tb en muis
heb ik ook al gedaan, vond ze óók al niet leukquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:44 schreef Fannie het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, koop maar niks, want je vindt toch niks leuk om te geven
Indeed!!quote:
Ik hoop zo dat we alles binnen deze week rondkrijgen... Anders is er nog een andere oplossing, das mijn nummer opzeggen en gewoon een ander nummer aanvragen.quote:
Als ik verleng naar het abo wat ik wil kost ie 90 euro...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:54 schreef beefcake het volgende:
Ik wil ook wel een iPhone, maar mijn abo loopt pas over anderhalf jaar af en los zijn die dingen zo duur
Ja dr is nu een actie dat de flex zakelijke abo's in de maand augustus zijn afgesloten met 50% korting gaan... Dus dan wil ik flex 70, betaal ik 35 euro per maand..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:03 schreef Vicky het volgende:
Dat valt wel mee Tico. Nog een jaar, dan magmik weer iets nieiws uitkiezen.
Ja dat heb ik ook... Mar bij i-150 moet ik 189 bijbetalen..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:07 schreef Vicky het volgende:
Mooie aanbieding.
Ik heb I150. Ik kom alleen nooit aan 150 belminuten en smsjes. Ik heb elke maand over en heb nu steeds 300 belminuten en smsjes.
Komt het écht niet over als je zegt dat het er om gaat dat jij het leuk vindt, niet of zij het zelf ook leuk vindt?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:38 schreef moussy het volgende:
ik word volgende week alwéér 24![]()
Nu we het er toch over hebben, mn moeder wil een kadootje kopen, en ik MOET verzinnen wat, maar alles wat ik roep vind ze stom (dus koopt ze het niet) of de reactie is: wat moet je dáár nou weer mee?! (dus koopt ze het niet) of ze vind het foeilelijk (dus koopt ze het niet)... iemand nog tips? (dus koopt ze het niet)
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:16 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Komt het écht niet over als je zegt dat het er om gaat dat jij het leuk vindt, niet of zij het zelf ook leuk vindt?Dan moet je maar kijken wat zij leuk vindt.
Je wilt per slot van rekening toch een cadeautje, nietwaar?
Houdt ze van handwerken? Vraag dan Zpaghetti (heb ik laatst een leuke tas van gehaakt, was in 2 avonden klaar.)
Houdt ze van lezen? Vraag dan een boekenbon.
Houdt ze van dvd's kijken? Vraag dan een dvd/dvdbox.
Houdt ze van tuinieren? Vraag dan een leuk plantje voor in de tuin.
Houdt ze van naar de bioscoop gaan? Vraag dan een bioscoopbon.
Houdt ze van sieraden? Vraag dan een kralenpakket van Beadies o.i.d.
Houdt ze van nagellak? Vraag dat, van nagellak heb je nooit genoeg.
Heuj, jij bent van het bouwjaar van mijn broertjequote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:56 schreef huuphuup het volgende:
Haha Mef![]()
ik heb dat wel een beetje met mensen die uit 1991 of 1992 zijn. Ik ben zelf van 1984 dus op zich scheelt het niet gek veel, maar toch voelt het als een andere generatie ofzo, het zal wel door de 9 komen. Als ik dan gewoon een puber-af jong volwassene zie staan van een jaar of 20 en hij/zij zegt in 1990 geboren te zijn dan moet ik altijd mn kin even van de grond rapen
ik ben dus maandagmiddag met haar naar de dierenarts geweest en ze bleek idd behoorlijk ziek.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:02 schreef Fannie het volgende:
Lady wrb, ik vroeg in het vorige topic hoe het nou met je poessie was ?
ik heb precies t zelfde (maar ben wel van een jaar laterquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:56 schreef huuphuup het volgende:
Haha Mef![]()
ik heb dat wel een beetje met mensen die uit 1991 of 1992 zijn. Ik ben zelf van 1984 dus op zich scheelt het niet gek veel, maar toch voelt het als een andere generatie ofzo, het zal wel door de 9 komen. Als ik dan gewoon een puber-af jong volwassene zie staan van een jaar of 20 en hij/zij zegt in 1990 geboren te zijn dan moet ik altijd mn kin even van de grond rapen
broekiequote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:13 schreef Spuuglokje het volgende:
Huup! 1984! Halleluja! Toen was ik 12
ja 23 is leuk...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:21 schreef Ticootje het volgende:
Ik vond 23 een mooie leeftijd... Niet te oud, niet te jong... Ik word ook elk jaar 23.
jeetje dat is dan ook stom.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zo`n ding komt gewoon niet helemaal tot de bodem. Af en toe even met de lepel erdoor om alles goed te mengen is de enige oplossing.
En eerst vloeibaar in de kom en dan vaste dingen toevoegen scheelt ook
Nee hoor, graag! Die boeken zijn er morgen toch nog niet, en met pech overmorgen ook niet. En met veel pech pas na het weekend of zo (ons en pakketjes kennende....)quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:56 schreef livelink het volgende:
Katja heeft zo'n boek. Maar dan zou ik pas morgenavond kunnen scannen. Is dat te laat?
Agosj, das ook niet fijn voor een kat idd.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:05 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik ben dus maandagmiddag met haar naar de dierenarts geweest en ze bleek idd behoorlijk ziek.
ze heeft keelontsteking,een erg geïrriteerde keel en koorts.
na 3 injecties, antibiotica, pijnstillers en een blikje dierenartsvoer om aan te sterken mochten we na het betalen van een flinke rekeningweer naar huis.
pas vandaag gaat het wat beter en is ze weer wat gaan eten
gelukkig hangt ze nu niet meer als een vaatdoek over de bank
lief dat je er naar vraagt
Jup! Regen regen regen....quote:
Ik las suckerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:54 schreef Chan het volgende:
Goeiemorgen! Er staat een stucker onze gang te stucken, ben benieuwd hoe laat hij klaar is..
ik vermoedelijk ookquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik geloof dat ik m stucadoor had genoemd
Nou, ik had op dat moment dus een paar mensen thuis zitten en toen ik brulde ója, matineus!' keken ze ook allemaalquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Matineus? Echt nog nóóit van gehoord.![]()
Bestaat dat woord wel?
ik ookvoor mijn gevoel is t de afgelopen 6weken nou niet echt lekker geweest.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:37 schreef Saffier het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik had gehoopt met mijn verse baby'tje lekker vaak in de tuin te kunnen zittenmaar dit weer he... Vreselijk
En ik vind het meteen koud aanvoelen in huis ook terwijl het toch ruim 20 graden is hier.
Ten eerste, gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:05 schreef trui het volgende:
Buuv, gefeliciteerd!niet bepaald verjaardagsweer he... onze grote zoon is vandaag ook héél jarig. ZEVEN!
![]()
ik heb gisteravond nog tot laat 80 traktaties af zitten maken (30 voor de klas, 50 !! voor de BSO) dus ik ben wat gaar.
Gefeliciteerd met jullie grote zoonquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:05 schreef trui het volgende:
Buuv, gefeliciteerd!niet bepaald verjaardagsweer he... onze grote zoon is vandaag ook héél jarig. ZEVEN!
![]()
ik heb gisteravond nog tot laat 80 traktaties af zitten maken (30 voor de klas, 50 !! voor de BSO) dus ik ben wat gaar.
Ik snap het. Zou ik denk ik ook doen...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:12 schreef trui het volgende:
dank jullie!!![]()
en het hoeft niet per se hoor, dat trakteren op de BSO. maar omdat ie er precies vandaag wel naartoe gaat, leek het me wel gek om 't niet te doen. en donderdag is ook nog eens de drukste dag daar. ze mogen daar trouwens geen snoep meer trakteren, dus we hebben een klein flutsig speeltje van lobbes gedaan, met een kaartje eraan. (en ik had het aantal BSOkinderen wat te laag ingeschat en er dus 10 te weinig van besteld, dus gisteren nog snel 10 bellenblazen gehaald ter aanvulling.)
Ook van mijquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:23 schreef lady-wrb het volgende:
trui en buuf: gefeliciteerd met jullie grote zonen
dan ben je 6 jaar jonger dan mijn moeder, grappigquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:33 schreef trui het volgende:
nee hoor, ik ben uit 68. da's pas OUD!
Haha, jij weet het helemaal leuk te brengen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:02 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
dan ben je 6 jaar jonger dan mijn moeder, grappig
gefeliciteerd met je zoon ook trouwens
ja maar ik heb een hele jonge moederquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:03 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Haha, jij weet het helemaal leuk te brengen.![]()
ja preciesquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:10 schreef trui het volgende:
in theorie zouden we dus zelfs zussen kunnen zijn, sonnetje!![]()
Mijn mama is even oud als jou mama.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:02 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
dan ben je 6 jaar jonger dan mijn moeder, grappig
gefeliciteerd met je zoon ook trouwens
Bij ons is ook het eerste neefje geboren en zo snel dat de VK te laat was. Gelukkig was het de derde en wist de papa wat te doen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:04 schreef Nijna het volgende:
Wij hebben er een neefje bij.
Blegh wat een hondenweer zeg... straks peuter weer ophalen op de psz, die zal vast niet buiten gaan spelen, het plein was net een zwembad...
Bouwjaar '78 ben ik .
Buuf en Trui, van harte met de jarige joppen!
Stiemie succes!
oooh gefeliciteerd!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:26 schreef Claudia_x het volgende:
Buuf en trui, van harte.(Ik ben altijd zo blij dat ik dit soort dingen niet hardop uit hoef te spreken. "Buuf" en "trui", mijn vriend zou er een lachstuip van krijgen waar hij dagenlang niet meer uitkwam.)
Wij gaan een huis kopen!
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:31 schreef Memmel het volgende:
Trui en Buuf, gefeli!
Ik zag net allemaal van die jonkies langskomen hiero...ik ban van bouwjaar '75. Ben dus gewoon oud... '(
Gelukkig maar. Dus bouwjaar is niet bepalend.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:45 schreef Memmel het volgende:
Ik zeg ook niet dat jij oud bent chaca. IK ben oud. Je bent zo oud als je jezelf voelt enzo.
hoe oud ben jij dan eigenlijk?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:06 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Mijn mama is even oud als jou mama.
ww loopt tot 12 november....quote:
En dan?quote:
en dan krijg ik niks meer....quote:
Maar das toch raar? Hoe kunnen mensen dan jaren thuiszitten met een uitkering?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:47 schreef Vicky het volgende:
[..]
en dan krijg ik niks meer....
en dan hebben we een heel groot probleem hier...
dat vraag ik mij dus ook af..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar das toch raar? Hoe kunnen mensen dan jaren thuiszitten met een uitkering?
Ik ga voor je duimen. Denk je ook dat het wat voor je is bij dat bedrijf?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:43 schreef Stiemie het volgende:
Claudia wat leuk! Hebbieeenlinkie?
Sollicitatiegesprek ging wel goed. Heb alleen geen idee wat zij ervan vonden. Die recruiters zijn niet zo 'leesbaar' helaas. Dus nu maar weer afwachten... Volgende week woensdag anders weer een gesprek bij een ander bedrijf.
Leuk he als je oude foto's vind Diaan
Ik denk dat het te maken heeft met het inkomen van M. Als dat meer is dan het minimumniveau voor een gezin, krijgt volgens mij de partner geen (vervolg)uitkering.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
kloptquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat het te maken heeft met het inkomen van M. Als dat meer is dan het minimumniveau voor een gezin, krijgt volgens mij de partner geen (vervolg)uitkering.
WW duurt maximaal 38 maanden, maar dat is dan bij een arbeidsverleden van 38 jaar of meer. Een arbeidsongeschiktheidsuitkering kan wel jaren lang uitgekeerd worden. Of een bijstandsuitkering. Maar die krijg je niet wanneer je partner een inkomen boven de (gezins)bijstandsgrens heeft.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
kop op! En (misschien zeg ik nu iets raar) anders de tijd 'overbruggen' met werk wat eventueel onder je nivo ligt?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:47 schreef Vicky het volgende:
[..]
en dan krijg ik niks meer....
en dan hebben we een heel groot probleem hier...
daar ben ik nu dus ook mee bezig...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:58 schreef moussy het volgende:
[..]
kop op! En (misschien zeg ik nu iets raar) anders de tijd 'overbruggen' met werk wat eventueel onder je nivo ligt?
Mijn mam werkt alweer een tijdje bij de hoogvliet. Tuurlijk hebben ze graag de goedkope krachten, maar ook overdag tijdens schooltijd moet de kassa bedient worden...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:05 schreef mefke79 het volgende:
Shit Vicky, die druk maakt het natuurlijk ook niet beter. En het klinkt zo makkelijk "een simpel baantje onder je niveau" maar dan ben je al snel te duur, want ze kunnen er ook iemand van 18 neerzetten en die hoeven ze maar jeugdloon te betalen.
Stiemie, spannend!
Ik was al benieuwd hoe het was gegaan. Fijn dat het voor je gevoel een goed gesprek was! En wat had je nu uiteindelijk aan?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:43 schreef Stiemie het volgende:
Claudia wat leuk! Hebbieeenlinkie?
Sollicitatiegesprek ging wel goed. Heb alleen geen idee wat zij ervan vonden. Die recruiters zijn niet zo 'leesbaar' helaas. Dus nu maar weer afwachten... Volgende week woensdag anders weer een gesprek bij een ander bedrijf.
Het is een nette grijze pantalon geworden met een soort van donkerblauw wikkeltruitje van Zilch (leuke winkel trouwens, was ik nog nooit geweest) Overigens viel het me heel erg mee qua mantelpakkengehaltequote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik was al benieuwd hoe het was gegaan. Fijn dat het voor je gevoel een goed gesprek was! En wat had je nu uiteindelijk aan?
Ja! En ik durf het bijna niet te zeggen, maar we hadden twee opties, een huis zonder voortuin en een huis met, en we hebben voor het huis met voortuin gekozen mede door jouw fantastische voortuin met zandbak. Ik wil ook een zandbak in mijn voortuin waar de buurtkindertjes in komen spelen!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:23 schreef Groofsken3 het volgende:
Claudia, hebben jullie iets gevonden naar tevrednheid ja?
Geen stewardessenlook voor je man.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:40 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Het is een nette grijze pantalon geworden met een soort van donkerblauw wikkeltruitje van Zilch (leuke winkel trouwens, was ik nog nooit geweest) Overigens viel het me heel erg mee qua mantelpakkengehalteWas wel leuk, maar ja nu dus afwachten
Ja het was echt leuk. En op de Haarlemmerstraat zit ook een Zilch outletquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:45 schreef mefke79 het volgende:
Stiemie, dat ziet er uit als een winkel waar ik ook wel eens goed zou kunnen slagen. Hier ook geen mantelpakjes, maar het moet wel echt netjes...
Oh wat goed zegquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:48 schreef Claudia_x het volgende:
Nieuwbouw! Het duurt dus nog een tijdje voor het huis er daadwerkelijk staat. Ze moeten nog beginnen met de bouw. Het komt ons prima uit; kan ik eerst rustig bevallen van de tweede en hoeven we niet halsoverkap te verhuizen.
Er is een complicerende factor bijgekomen voor wat betreft de vloer: in het huis zit op de begane grond alleen maar vloerverwarming en geen gewone verwarming. Daarmee zijn bepaalde vloeren niet zo handig, maar ik weet niet precies hoe dat zit.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja! En ik durf het bijna niet te zeggen, maar we hadden twee opties, een huis zonder voortuin en een huis met, en we hebben voor het huis met voortuin gekozen mede door jouw fantastische voortuin met zandbak. Ik wil ook een zandbak in mijn voortuin waar de buurtkindertjes in komen spelen!
Ik durf de link niet te spammen omdat het huis niks voorstelt bij de geweldige huizen die hier voorbij komen.![]()
Ziet er keigoed uit man. En nieuwbouw, lekker weiig onderhoud en mankementen enzoquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:14 schreef Claudia_x het volgende:
Het gaat om dit project. Lekker suf.
Niks sufs aan!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:14 schreef Claudia_x het volgende:
ziet er juist gezellig uitquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:14 schreef Claudia_x het volgende:
neu, dat zou ik zelf ook niet prettig vinden. En een tuin zou ik al helemaal niet willen missen met kinderen. Nou ja, wij hebben nu ook geen tuin en ik vind het knap lastig dat ik de dames niet even makkelijk naar buiten kan schoppen als ze uit moeten razen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:52 schreef Chan het volgende:
Over huizen gesproken, wij zijn van de week wezen kijken bij een appartement.. Echt een ge-wel-dig appartement.. het enige dat ik écht miste was een tuin.. Alleen de 2 kinderslaapkamers grenzen aan het portiek en dat vind ik ergens toch niet zo'n lekker idee? Dat ze zo uit hun raam kunnen klimmen of dat iemand ze eruit zou kunnen halenOf zie ik dan beren op de weg die er niet zijn?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:46 schreef lady-wrb het volgende:
kijk dit nou
http://link.marktplaats.nl/372193200
volgens mij ben je rijp voor het gesticht als je je kind in zoiets laat slapen
Ik zou er ook niet vrolijk van worden hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:52 schreef Chan het volgende:
Over huizen gesproken, wij zijn van de week wezen kijken bij een appartement.. Echt een ge-wel-dig appartement.. het enige dat ik écht miste was een tuin.. Alleen de 2 kinderslaapkamers grenzen aan het portiek en dat vind ik ergens toch niet zo'n lekker idee? Dat ze zo uit hun raam kunnen klimmen of dat iemand ze eruit zou kunnen halenOf zie ik dan beren op de weg die er niet zijn?
Het is een tussenwoning. En nee, het voelt daar niet als wonen in Amsterdam. Wat ik leuk vind aan de wijk waar ik nu in woon (de Amsterdamse aanblik, de toko's, de ambachtelijke winkels, de restaurants) heb je daar niet. Dat is een compromis waar ik nog wel moeite mee heb. Als we bereid zouden zijn ons zwaar in de schulden te steken zouden we wel iets kleiners kunnen kopen zonder tuin in een leuke wijk, maar dat willen we niet. Een bescheiden hypotheek heeft voor ons de hoogste prioriteit.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:46 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Ziet er keigoed uit man. En nieuwbouw, lekker weiig onderhoud en mankementen enzo. En ook een beetje dorps zo in de grote stad (voel je nog wel dat het Amsterdam is daar?). Dat wordt vast een heerlijk huis voor jullie viertjes straks.
Is het trouwens een hoekhuis, een tussenwoning of een twee-onder-één-kap?
Oef, dat ziet er heel naar uit! Ik logeerde als kind eens bij een tante die de kinderkamer 's nachts op slot deed. Dat vond ik héél vervelend.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:46 schreef lady-wrb het volgende:
kijk dit nou
http://link.marktplaats.nl/372193200
volgens mij ben je rijp voor het gesticht als je je kind in zoiets laat slapen
Ja ik hou ook van buiten etenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:59 schreef Groofsken3 het volgende:
En ik heb het al gezegd, maar ik kan ook echt niet meer zonder tuin. Terwijl ik zonder kindjes echt prima gelukkig zou zijn met een balkon ofzo. Als ik zie hoeveel speelplezier het mijn dochter geeft. En misschien iets van mij, maar ik vind buiten eten ook echt heerlijk. Zodra het kan, eten we buiten.
Wij wonen in een behoorlijk geweldig appartement, maar ik mis een tuin vreselijk. De lift ligt naast ons appartement, dus we zouden zo met Ivan en fietsje naar buiten kunnen. Maarja, dat is niet hetzelfde als de aardappelen schillen op de bank terwijl je kindjes binnen je gezichtsveld in het gras aan het scharrelen zijn.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:52 schreef Chan het volgende:
Oeh, dat is ook vervelendquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oef, dat ziet er heel naar uit! Ik logeerde als kind eens bij een tante die de kinderkamer 's nachts op slot deed. Dat vond ik héél vervelend.
foto?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja hij is af
Moet nog geverfd worden maar dat kan ook later nog
Maak jij muffins met de machine? Komen ze dan wel goed omhoog?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:08 schreef lady-wrb het volgende:
wat een hopeloos kutweer is het zeg. bah, vies treiterweer
ik blijf maar binnen en ga met de tips van spuuglokje en de taartjesfee mijn mixer weer eens testen.
muffins
Oh jammer. En nee, hoeft inderdaad niet ingewikkeld. Ik schep de borden gewoon op in de keuken, hup op een dienblad en naar buiten en eten maarquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:07 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ja ik hou ook van buiten etenik hou ervan, echt heel erg
![]()
t hoeft heus geen bbq of uitgebreid te zijn ofzo. Gewoon (of misschien wel juist!) een pastasalade buiten in t nazonnetje, heerlijk! <3
Dat mis ik hier wel erg, we hebben 1 keer buiten gegeten maar dat was niet echt voor herhaling vatbaar
Misschien een troost: die inbreker waar ik het over had is gesnapt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:12 schreef Chan het volgende:
Hmmja het is wel echt een luxe appartementencomplex en er zitten aan dat portiek waar je echt niet zomaar in komt maar 5 woningen.. maar inbrekers weten hun weg natuurlijk best te vinden.. Ze hebben van die rubbertegels op t portiek liggen, dan hoor je inbrekers natuurlijk ook niet aankomenEn ja die tuin.. Maar de rest is wel echt helemaal geweldig..
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:16 schreef freecell het volgende:
Op tegels kan je fietsen en een badje kan op een wollen deken die je dubbelvouwt
En tegels hoef je niet te maaien
Wat mij betreft komt er zoveel mogelijk gras in! Klein terras, wat borders en verder lekker groen. Mijn vriend mag elke week maaien. Dat doet 'ie vast als ik zo'n maaitractor voor hem koop.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:13 schreef Groofsken3 het volgende:
Oh en als je toch een tuin moet gaan aanleggen Claudia. Ik zou er ook een stukje gras indoen. Een badje op gras is echt veel fijner dan op tegels
.
Als gras nat is, wordt je láng nat buiten, tegels zijn sneller droogquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:18 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
. Ze hebben een voortuin en een stoep voor de deur om te fietsen
. En volgens mijn buurmeisjes is een badje op gras vele malen fijner dan een badje op een deken
.
Maar ja, het kost wel meer werk inderdaad.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:20 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zie hem al gaan op ons grasveld ter grootte van een postzegel.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat mij betreft komt er zoveel mogelijk gras in! Klein terras, wat borders en verder lekker groen. Mijn vriend mag elke week maaien. Dat doet 'ie vast als ik zo'n maaitractor voor hem koop.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:20 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zie hem al gaan op ons grasveld ter grootte van een postzegel.
Leuk!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:14 schreef Claudia_x het volgende:
wat is het verschil dan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
cake is anders dan muffin he
Als er op het pak van dokter oetlul staat dat je moet mixen, dan moet dat maar
http://cookies-n-cupcakes(...)ueberry-muffins.htmlquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:56 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat is het verschil dan?
ik wil ook van die mooie hoge muffins met zo'n opgengebarsten bovenkant
wat doe ik (afgezien van dat mixen dus) fout als ik cakemeel gebruik?
Precies mijn gedachte dus!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:41 schreef oeke het volgende:
[..]
Daar zou ik me ook niet prettig bij voelen hoor Chan. In het tuinhuis ligt Ko naast het open raam en in het begin waren we bang dat iemand hem zou stelen als we sliepen.
Mijn handen gaan jeuken van die foto's! Wat een mogelijkheden!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:34 schreef lady-wrb het volgende:
ik schaam me echt rot voor die bende, maar geloof me het was veel erger: vorig jaar stond er een hele maserati in
geloof je me als ik zeg dat de helft van de tegels al weg is?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:37 schreef oeke het volgende:
Wat hebben jullie veel kliko's!![]()
En veel tegels!
Maar wel lekker groot en veel mogelijkheden.
Wat lief!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:08 schreef oeke het volgende:
Trouwens Claudia, ik ga je natuurlijk wel missen hier in de buurt. Ook al zien we elkaar niet veel, ik vind het idee toch fijn.
ach de mijne jeuken al 3 jaar, maar ja ik woon hier nou eenmaal niet alleenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mijn handen gaan jeuken van die foto's! Wat een mogelijkheden!
de mijne ook!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mijn handen gaan jeuken van die foto's! Wat een mogelijkheden!
ik heb ook nog een strook naast het huis, daar staat/hangt de schommel van luca (die hij moest en zou hebben, maar waar hij welgeteld 2 x 5 minuten gebruik van heeft gemaakt)quote:
Oeh, dan is het wel handig al die kliko's.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:42 schreef lady-wrb het volgende:
geloof je me als ik zeg dat de helft van de tegels al weg is?
en die kliko's zijn zo handig. we zijn al drie jaar bezig om dan dat uitgewoonde hok van ons wat te maken en dan komen we soms toch nog tekort aan drie kliko's (ze worden om de 14 dagen geleegd)
en ik heb 1 groene kliko voor het kippenafval die staat normaal gesproken bij de kippen en één voor gft.
ze dreigen steeds de kliko's te gaan chippen omdat je er eigenlijk maar één per huis mag, maar tot nu toe zijn ze bij wormerveer blijven steken, dus we gaan vrolijk door met kliko's vullen.
en we hebben gras hoor, het stuk bij de droogmolen is gras. ik laat er af en toe de kippen rondhollen, vinden ze leuk
Oost ken ik toch nog niet zo goed blijkt maar weer. Ik ben een Pijper. Albert Cuyp.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:43 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben behoorlijk verknocht aan Oost, dus ik denk dat ik hier nog vaak kom voor de kaasjes van Erik (Beukenplein!), het Italiaanse eten van La Teatina, lekker bijtanken bij Polder, en natuurlijk Artis.
ja, dat achterste schuurtje is hun huisquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:48 schreef oeke het volgende:
[..]
Oeh, dan is het wel handig al die kliko's.
En je kippen waar zitten die dan? Daar rechtsachter bij dat hekje?
[..]
Als je handwast moet het goed gaanquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:11 schreef oeke het volgende:
Oh, wat een lekkere donzige kippen heb je!![]()
Blanke nagellak op die ringetjes smeren. Maar dan moet je dat steeds opnieuw doen na het wassen denk ik?
ga ik proberen!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:11 schreef oeke het volgende:
Oh, wat een lekkere donzige kippen heb je!![]()
Blanke nagellak op die ringetjes smeren. Maar dan moet je dat steeds opnieuw doen na het wassen denk ik?
Ik heb nog wel 4 legkippen voor je, mn laatste 3 zijdehoendertjes blijvenquote:
Ruilen voor een konijn?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:49 schreef moussy het volgende:
Livelink, als het niet lukt, dan lukt het niet hoor
[..]
Ik heb nog wel 4 legkippen voor je, mn laatste 3 zijdehoendertjes blijven
Nikkel?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:04 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb gisteren zo'n setje van sapph met ringetjes en bandjes gekocht en nu heb ik overa waar die ringetjes zitten gruwelijke jeukiemand een idee wat ik daar nou aan kan doen?
ik las kut-schap gynaecologiequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:01 schreef p_iglet het volgende:
Sommige dingen zijn niet geschikt voor openbare fora.
Hou het er maar op dat ik mijn dag uitzit met het vervullen van kutklusjes.
Letterlijk en figuurlijk (co-schap gynaecologie)
zaalartsen/afdelingswerk is niet zo mijn ding
Tico heeft vast op je gewachtquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:40 schreef lily het volgende:
Net terug van vakantie![]()
even snel meegekregen (opgezocht)
huup; dus toch nog een meisje erbij. Leuk!
en Tico: meisje nog binnen
Ik zie het nu pas, had een afspraak hier, maar wat oeke zegtquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:37 schreef oeke het volgende:
Wat hebben jullie veel kliko's!![]()
En veel tegels!
Maar wel lekker groot en veel mogelijkheden.
Jawelquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:43 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Tico heeft vast op je gewacht![]()
Was het leuk, je vakantie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |