Jup! Regen regen regen....quote:
Ik las suckerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:54 schreef Chan het volgende:
Goeiemorgen! Er staat een stucker onze gang te stucken, ben benieuwd hoe laat hij klaar is..
ik vermoedelijk ookquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik geloof dat ik m stucadoor had genoemd
Nou, ik had op dat moment dus een paar mensen thuis zitten en toen ik brulde ója, matineus!' keken ze ook allemaalquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Matineus? Echt nog nóóit van gehoord.![]()
Bestaat dat woord wel?
ik ookvoor mijn gevoel is t de afgelopen 6weken nou niet echt lekker geweest.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:37 schreef Saffier het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik had gehoopt met mijn verse baby'tje lekker vaak in de tuin te kunnen zittenmaar dit weer he... Vreselijk
En ik vind het meteen koud aanvoelen in huis ook terwijl het toch ruim 20 graden is hier.
Ten eerste, gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:05 schreef trui het volgende:
Buuv, gefeliciteerd!niet bepaald verjaardagsweer he... onze grote zoon is vandaag ook héél jarig. ZEVEN!
![]()
ik heb gisteravond nog tot laat 80 traktaties af zitten maken (30 voor de klas, 50 !! voor de BSO) dus ik ben wat gaar.
Gefeliciteerd met jullie grote zoonquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:05 schreef trui het volgende:
Buuv, gefeliciteerd!niet bepaald verjaardagsweer he... onze grote zoon is vandaag ook héél jarig. ZEVEN!
![]()
ik heb gisteravond nog tot laat 80 traktaties af zitten maken (30 voor de klas, 50 !! voor de BSO) dus ik ben wat gaar.
Ik snap het. Zou ik denk ik ook doen...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:12 schreef trui het volgende:
dank jullie!!![]()
en het hoeft niet per se hoor, dat trakteren op de BSO. maar omdat ie er precies vandaag wel naartoe gaat, leek het me wel gek om 't niet te doen. en donderdag is ook nog eens de drukste dag daar. ze mogen daar trouwens geen snoep meer trakteren, dus we hebben een klein flutsig speeltje van lobbes gedaan, met een kaartje eraan. (en ik had het aantal BSOkinderen wat te laag ingeschat en er dus 10 te weinig van besteld, dus gisteren nog snel 10 bellenblazen gehaald ter aanvulling.)
Ook van mijquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:23 schreef lady-wrb het volgende:
trui en buuf: gefeliciteerd met jullie grote zonen
dan ben je 6 jaar jonger dan mijn moeder, grappigquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:33 schreef trui het volgende:
nee hoor, ik ben uit 68. da's pas OUD!
Haha, jij weet het helemaal leuk te brengen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:02 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
dan ben je 6 jaar jonger dan mijn moeder, grappig
gefeliciteerd met je zoon ook trouwens
ja maar ik heb een hele jonge moederquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:03 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Haha, jij weet het helemaal leuk te brengen.![]()
ja preciesquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:10 schreef trui het volgende:
in theorie zouden we dus zelfs zussen kunnen zijn, sonnetje!![]()
Mijn mama is even oud als jou mama.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:02 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
dan ben je 6 jaar jonger dan mijn moeder, grappig
gefeliciteerd met je zoon ook trouwens
Bij ons is ook het eerste neefje geboren en zo snel dat de VK te laat was. Gelukkig was het de derde en wist de papa wat te doen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:04 schreef Nijna het volgende:
Wij hebben er een neefje bij.
Blegh wat een hondenweer zeg... straks peuter weer ophalen op de psz, die zal vast niet buiten gaan spelen, het plein was net een zwembad...
Bouwjaar '78 ben ik .
Buuf en Trui, van harte met de jarige joppen!
Stiemie succes!
oooh gefeliciteerd!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:26 schreef Claudia_x het volgende:
Buuf en trui, van harte.(Ik ben altijd zo blij dat ik dit soort dingen niet hardop uit hoef te spreken. "Buuf" en "trui", mijn vriend zou er een lachstuip van krijgen waar hij dagenlang niet meer uitkwam.)
Wij gaan een huis kopen!
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:31 schreef Memmel het volgende:
Trui en Buuf, gefeli!
Ik zag net allemaal van die jonkies langskomen hiero...ik ban van bouwjaar '75. Ben dus gewoon oud... '(
Gelukkig maar. Dus bouwjaar is niet bepalend.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:45 schreef Memmel het volgende:
Ik zeg ook niet dat jij oud bent chaca. IK ben oud. Je bent zo oud als je jezelf voelt enzo.
hoe oud ben jij dan eigenlijk?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:06 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Mijn mama is even oud als jou mama.
ww loopt tot 12 november....quote:
En dan?quote:
en dan krijg ik niks meer....quote:
Maar das toch raar? Hoe kunnen mensen dan jaren thuiszitten met een uitkering?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:47 schreef Vicky het volgende:
[..]
en dan krijg ik niks meer....
en dan hebben we een heel groot probleem hier...
dat vraag ik mij dus ook af..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar das toch raar? Hoe kunnen mensen dan jaren thuiszitten met een uitkering?
Ik ga voor je duimen. Denk je ook dat het wat voor je is bij dat bedrijf?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:43 schreef Stiemie het volgende:
Claudia wat leuk! Hebbieeenlinkie?
Sollicitatiegesprek ging wel goed. Heb alleen geen idee wat zij ervan vonden. Die recruiters zijn niet zo 'leesbaar' helaas. Dus nu maar weer afwachten... Volgende week woensdag anders weer een gesprek bij een ander bedrijf.
Leuk he als je oude foto's vind Diaan
Ik denk dat het te maken heeft met het inkomen van M. Als dat meer is dan het minimumniveau voor een gezin, krijgt volgens mij de partner geen (vervolg)uitkering.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
kloptquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat het te maken heeft met het inkomen van M. Als dat meer is dan het minimumniveau voor een gezin, krijgt volgens mij de partner geen (vervolg)uitkering.
WW duurt maximaal 38 maanden, maar dat is dan bij een arbeidsverleden van 38 jaar of meer. Een arbeidsongeschiktheidsuitkering kan wel jaren lang uitgekeerd worden. Of een bijstandsuitkering. Maar die krijg je niet wanneer je partner een inkomen boven de (gezins)bijstandsgrens heeft.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
kop op! En (misschien zeg ik nu iets raar) anders de tijd 'overbruggen' met werk wat eventueel onder je nivo ligt?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:47 schreef Vicky het volgende:
[..]
en dan krijg ik niks meer....
en dan hebben we een heel groot probleem hier...
daar ben ik nu dus ook mee bezig...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:58 schreef moussy het volgende:
[..]
kop op! En (misschien zeg ik nu iets raar) anders de tijd 'overbruggen' met werk wat eventueel onder je nivo ligt?
Mijn mam werkt alweer een tijdje bij de hoogvliet. Tuurlijk hebben ze graag de goedkope krachten, maar ook overdag tijdens schooltijd moet de kassa bedient worden...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:05 schreef mefke79 het volgende:
Shit Vicky, die druk maakt het natuurlijk ook niet beter. En het klinkt zo makkelijk "een simpel baantje onder je niveau" maar dan ben je al snel te duur, want ze kunnen er ook iemand van 18 neerzetten en die hoeven ze maar jeugdloon te betalen.
Stiemie, spannend!
Ik was al benieuwd hoe het was gegaan. Fijn dat het voor je gevoel een goed gesprek was! En wat had je nu uiteindelijk aan?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:43 schreef Stiemie het volgende:
Claudia wat leuk! Hebbieeenlinkie?
Sollicitatiegesprek ging wel goed. Heb alleen geen idee wat zij ervan vonden. Die recruiters zijn niet zo 'leesbaar' helaas. Dus nu maar weer afwachten... Volgende week woensdag anders weer een gesprek bij een ander bedrijf.
Het is een nette grijze pantalon geworden met een soort van donkerblauw wikkeltruitje van Zilch (leuke winkel trouwens, was ik nog nooit geweest) Overigens viel het me heel erg mee qua mantelpakkengehaltequote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik was al benieuwd hoe het was gegaan. Fijn dat het voor je gevoel een goed gesprek was! En wat had je nu uiteindelijk aan?
Ja! En ik durf het bijna niet te zeggen, maar we hadden twee opties, een huis zonder voortuin en een huis met, en we hebben voor het huis met voortuin gekozen mede door jouw fantastische voortuin met zandbak. Ik wil ook een zandbak in mijn voortuin waar de buurtkindertjes in komen spelen!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:23 schreef Groofsken3 het volgende:
Claudia, hebben jullie iets gevonden naar tevrednheid ja?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |