Jup! Regen regen regen....quote:
Ik las suckerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:54 schreef Chan het volgende:
Goeiemorgen! Er staat een stucker onze gang te stucken, ben benieuwd hoe laat hij klaar is..
ik vermoedelijk ookquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik geloof dat ik m stucadoor had genoemd
Nou, ik had op dat moment dus een paar mensen thuis zitten en toen ik brulde ója, matineus!' keken ze ook allemaalquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Matineus? Echt nog nóóit van gehoord.![]()
Bestaat dat woord wel?
ik ookvoor mijn gevoel is t de afgelopen 6weken nou niet echt lekker geweest.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:37 schreef Saffier het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik had gehoopt met mijn verse baby'tje lekker vaak in de tuin te kunnen zittenmaar dit weer he... Vreselijk
En ik vind het meteen koud aanvoelen in huis ook terwijl het toch ruim 20 graden is hier.
Ten eerste, gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:05 schreef trui het volgende:
Buuv, gefeliciteerd!niet bepaald verjaardagsweer he... onze grote zoon is vandaag ook héél jarig. ZEVEN!
![]()
ik heb gisteravond nog tot laat 80 traktaties af zitten maken (30 voor de klas, 50 !! voor de BSO) dus ik ben wat gaar.
Gefeliciteerd met jullie grote zoonquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:05 schreef trui het volgende:
Buuv, gefeliciteerd!niet bepaald verjaardagsweer he... onze grote zoon is vandaag ook héél jarig. ZEVEN!
![]()
ik heb gisteravond nog tot laat 80 traktaties af zitten maken (30 voor de klas, 50 !! voor de BSO) dus ik ben wat gaar.
Ik snap het. Zou ik denk ik ook doen...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:12 schreef trui het volgende:
dank jullie!!![]()
en het hoeft niet per se hoor, dat trakteren op de BSO. maar omdat ie er precies vandaag wel naartoe gaat, leek het me wel gek om 't niet te doen. en donderdag is ook nog eens de drukste dag daar. ze mogen daar trouwens geen snoep meer trakteren, dus we hebben een klein flutsig speeltje van lobbes gedaan, met een kaartje eraan. (en ik had het aantal BSOkinderen wat te laag ingeschat en er dus 10 te weinig van besteld, dus gisteren nog snel 10 bellenblazen gehaald ter aanvulling.)
Ook van mijquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:23 schreef lady-wrb het volgende:
trui en buuf: gefeliciteerd met jullie grote zonen
dan ben je 6 jaar jonger dan mijn moeder, grappigquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:33 schreef trui het volgende:
nee hoor, ik ben uit 68. da's pas OUD!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |