Nee joh, gewoon terugtellen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:37 schreef Vicky het volgende:
Ik ben nu nog 23 maar over 4mnd kan ik het niet meer omdraaien.. Dan word ik 33
Oh ja, dat kan ook!quote:
Die had ik ook en laatst kwam Priscil er ook mee aanzetten..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:42 schreef moussy het volgende:
Oh! *pling* Ik vraag zo'n shirt aan d'r
[ afbeelding ]
Ik zou zeggen, koop maar niks, want je vindt toch niks leuk om te gevenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:38 schreef moussy het volgende:
ik word volgende week alwéér 24![]()
Nu we het er toch over hebben, mn moeder wil een kadootje kopen, en ik MOET verzinnen wat, maar alles wat ik roep vind ze stom (dus koopt ze het niet) of de reactie is: wat moet je dáár nou weer mee?! (dus koopt ze het niet) of ze vind het foeilelijk (dus koopt ze het niet)... iemand nog tips? (dus koopt ze het niet)
Daarom aaifoonquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:43 schreef Vicky het volgende:
Gaaf Tico!
Blech, ik heb een gat in de kast gemaakt.. Afstandsbediening viel met de punt naar beneden.
En mijn draadloos toetsenbord en muis doen het niet meer dus kan ik niet internetten op mijn pc. We hebben geen reserve tb en muis
heb ik ook al gedaan, vond ze óók al niet leukquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:44 schreef Fannie het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, koop maar niks, want je vindt toch niks leuk om te geven
Indeed!!quote:
Ik hoop zo dat we alles binnen deze week rondkrijgen... Anders is er nog een andere oplossing, das mijn nummer opzeggen en gewoon een ander nummer aanvragen.quote:
Als ik verleng naar het abo wat ik wil kost ie 90 euro...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:54 schreef beefcake het volgende:
Ik wil ook wel een iPhone, maar mijn abo loopt pas over anderhalf jaar af en los zijn die dingen zo duur
Ja dr is nu een actie dat de flex zakelijke abo's in de maand augustus zijn afgesloten met 50% korting gaan... Dus dan wil ik flex 70, betaal ik 35 euro per maand..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:03 schreef Vicky het volgende:
Dat valt wel mee Tico. Nog een jaar, dan magmik weer iets nieiws uitkiezen.
Ja dat heb ik ook... Mar bij i-150 moet ik 189 bijbetalen..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:07 schreef Vicky het volgende:
Mooie aanbieding.
Ik heb I150. Ik kom alleen nooit aan 150 belminuten en smsjes. Ik heb elke maand over en heb nu steeds 300 belminuten en smsjes.
Komt het écht niet over als je zegt dat het er om gaat dat jij het leuk vindt, niet of zij het zelf ook leuk vindt?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:38 schreef moussy het volgende:
ik word volgende week alwéér 24![]()
Nu we het er toch over hebben, mn moeder wil een kadootje kopen, en ik MOET verzinnen wat, maar alles wat ik roep vind ze stom (dus koopt ze het niet) of de reactie is: wat moet je dáár nou weer mee?! (dus koopt ze het niet) of ze vind het foeilelijk (dus koopt ze het niet)... iemand nog tips? (dus koopt ze het niet)
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:16 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Komt het écht niet over als je zegt dat het er om gaat dat jij het leuk vindt, niet of zij het zelf ook leuk vindt?Dan moet je maar kijken wat zij leuk vindt.
Je wilt per slot van rekening toch een cadeautje, nietwaar?
Houdt ze van handwerken? Vraag dan Zpaghetti (heb ik laatst een leuke tas van gehaakt, was in 2 avonden klaar.)
Houdt ze van lezen? Vraag dan een boekenbon.
Houdt ze van dvd's kijken? Vraag dan een dvd/dvdbox.
Houdt ze van tuinieren? Vraag dan een leuk plantje voor in de tuin.
Houdt ze van naar de bioscoop gaan? Vraag dan een bioscoopbon.
Houdt ze van sieraden? Vraag dan een kralenpakket van Beadies o.i.d.
Houdt ze van nagellak? Vraag dat, van nagellak heb je nooit genoeg.
Heuj, jij bent van het bouwjaar van mijn broertjequote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:56 schreef huuphuup het volgende:
Haha Mef![]()
ik heb dat wel een beetje met mensen die uit 1991 of 1992 zijn. Ik ben zelf van 1984 dus op zich scheelt het niet gek veel, maar toch voelt het als een andere generatie ofzo, het zal wel door de 9 komen. Als ik dan gewoon een puber-af jong volwassene zie staan van een jaar of 20 en hij/zij zegt in 1990 geboren te zijn dan moet ik altijd mn kin even van de grond rapen
ik ben dus maandagmiddag met haar naar de dierenarts geweest en ze bleek idd behoorlijk ziek.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:02 schreef Fannie het volgende:
Lady wrb, ik vroeg in het vorige topic hoe het nou met je poessie was ?
ik heb precies t zelfde (maar ben wel van een jaar laterquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:56 schreef huuphuup het volgende:
Haha Mef![]()
ik heb dat wel een beetje met mensen die uit 1991 of 1992 zijn. Ik ben zelf van 1984 dus op zich scheelt het niet gek veel, maar toch voelt het als een andere generatie ofzo, het zal wel door de 9 komen. Als ik dan gewoon een puber-af jong volwassene zie staan van een jaar of 20 en hij/zij zegt in 1990 geboren te zijn dan moet ik altijd mn kin even van de grond rapen
broekiequote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:13 schreef Spuuglokje het volgende:
Huup! 1984! Halleluja! Toen was ik 12
ja 23 is leuk...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:21 schreef Ticootje het volgende:
Ik vond 23 een mooie leeftijd... Niet te oud, niet te jong... Ik word ook elk jaar 23.
jeetje dat is dan ook stom.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zo`n ding komt gewoon niet helemaal tot de bodem. Af en toe even met de lepel erdoor om alles goed te mengen is de enige oplossing.
En eerst vloeibaar in de kom en dan vaste dingen toevoegen scheelt ook
Nee hoor, graag! Die boeken zijn er morgen toch nog niet, en met pech overmorgen ook niet. En met veel pech pas na het weekend of zo (ons en pakketjes kennende....)quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:56 schreef livelink het volgende:
Katja heeft zo'n boek. Maar dan zou ik pas morgenavond kunnen scannen. Is dat te laat?
Agosj, das ook niet fijn voor een kat idd.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:05 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik ben dus maandagmiddag met haar naar de dierenarts geweest en ze bleek idd behoorlijk ziek.
ze heeft keelontsteking,een erg geïrriteerde keel en koorts.
na 3 injecties, antibiotica, pijnstillers en een blikje dierenartsvoer om aan te sterken mochten we na het betalen van een flinke rekeningweer naar huis.
pas vandaag gaat het wat beter en is ze weer wat gaan eten
gelukkig hangt ze nu niet meer als een vaatdoek over de bank
lief dat je er naar vraagt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |