tarzan xl was het juiste antwoord.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:03 schreef Fannie het volgende:
En over seks gesproken, dochterlief vroeg net aan mij of ik een vibrator heb![]()
Die jeugd van tegenwoordig met brutale vragen....
Om nog maar te zwijgen over na het krijgen van een tweede.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:08 schreef Ticootje het volgende:
Of zeggen dat een 2 liter colafles je meer genot biedt na het werpen van een kind.
Dat deed mijn oudste wel eens. Riddertje spelenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:16 schreef Memmel het volgende:
Beter dat ze het vragen dan dat ze er mee door de woonkamer rennen, toch?
Lesbisch is helemaal ~*HiP*~quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:19 schreef Pvoesss het volgende:
![]()
![]()
Mijn dochterlief is verliefd.. op een meisje![]()
Ze zegt dat ze heel lief op haar is.. Lopen de hele tijd hand in hand en geven elkaar kusjes
Dochterlief heeft niet echt meer de leeftijd dat ze er mee zou rennenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:16 schreef Memmel het volgende:
Beter dat ze het vragen dan dat ze er mee door de woonkamer rennen, toch?
als ze m daarna maar ff afspoelt.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:27 schreef Fannie het volgende:
[..]
Dochterlief heeft niet echt meer de leeftijd dat ze er mee zou rennen![]()
Pvoesss, wat schattig
Das een lief initiatief.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:17 schreef Ssserpente het volgende:
Ah, het gaat nog steeds over spelfouten. Dit lag vandaag in de bus.
Het meisje dat het heeft rondgebracht woont hier achter. Ze is ongeveer van mijn leeftijd en heeft twee kinderen.
Ieuw, wat voor ranzige ideeën heb jij nou in je hoofd?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
als ze m daarna maar ff afspoelt.
dat!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hallo, je hebt het tegen Tico. Die heeft alleen maar ranzige ideeën in haar hoofd
Ja sorry, ik was het ff vergetenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hallo, je hebt het tegen Tico. Die heeft alleen maar ranzige ideeën in haar hoofd
Te snel getypt lijkt me niet: "Ook de ouders verdienen af en toe is wat anders voor hun eigen." Bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:33 schreef Fannie het volgende:
[..]
Das een lief initiatief.![]()
En ja, dr staan spelfouten in, misschien te snel getypt?
En ze is van jouw leeftijd? je ziet jezelf ook nog als meisje dus?![]()
(grapje)
boterhamzakje dr omheen, kan best!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
als ze m daarna maar ff afspoelt.
Hoe oud/jong ben je?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:53 schreef Ssserpente het volgende:
Pvoesss, wat lief.![]()
[..]
Ik noem mezelf nog een meisje idd. Begint het al triest te worden?Ik vind 'vrouw' zo oud. In mijn hoofd zijn vrouwen volwassen, denken volwassen en zijn serieus en zo. Daar herken ik mezelf niet in. Maar het begint nu toch wel tijd te worden, zeker?
Recent achter gekomen?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:04 schreef mefke79 het volgende:
nou, ik voel me anders heel oud de laatste tijd...sollicitatiebrieven van mensen die bijna 10 jaar jonger zijn en dan concluderen dat je ook niet meer in meisjeskleren kan. Ach ik ben dan ook een moeder he...
Neunundzwanzig...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:17 schreef Fannie het volgende:
[..]
Hoe oud/jong ben je?
Ik ben 45 maar ik ben echt niet vaak volwassen bezig, laat staan serieus![]()
Ik denk altijd maar zo, je bent zo oud als je je voelt, nou dan schaar ik mezelf zo rond de 28 ofzo..
Ik ben in jullie ogen misschien oud maar zo voel ik me absoluut niet, ik schaar me soms nog het liefst onder de vrienden van dochterlief want die zijn jong, en daar voel ik me goed bij, die doen niet zo moeilijk als sommige "volwassenen" doen
dat komt als ze een jaar of 10 zijn, lopen ze ineens op je schoenen weg en moet je normaal doenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:21 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Neunundzwanzig...
Eens met je post hoor, maar ik probeer er zelf wel voor te waken geen overjarige hippie te worden die koste wat kost met de jonkies mee wil doen. Ik hoor Lente al zeggen: 'Maahaam, haal die joint uit je moet en trek mijn spijkerbroek uit! Ik schaam me dood!"
Maar zodra de blaasjes zijn ingedroogd is ze niet meer besmettelijk en das met 3 daagjes.. Hooguit een dagje uit elkaar houden...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:39 schreef wickie het volgende:
Ik doe even een egopostje...
We hebben net onze vakantie geannuleerd... 2 dagen voor vertrek. Mette heeft de waterpokken. Op het landgoed waar we verblijven, verblijft ook een babietje van 4 maanden. En de eigenaren weten niet of ze de waterpokken hebben gehad. Wij voelen ons zeer onprettig met deze gedachte, we zouden Mette helemaal afzijdig van iedereen moeten houden, dat is niet echt vakantiegevoel voor ons.
Ik ga dus op zoek naar een nieuwe vakantiebestemming
Ja hallo, ik ben geen hippie, verre vanquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:21 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Neunundzwanzig...
Eens met je post hoor, maar ik probeer er zelf wel voor te waken geen overjarige hippie te worden die koste wat kost met de jonkies mee wil doen. Ik hoor Lente al zeggen: 'Maahaam, haal die joint uit je moet en trek mijn spijkerbroek uit! Ik schaam me dood!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |