Geen stewardessenlook voor je man.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:40 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Het is een nette grijze pantalon geworden met een soort van donkerblauw wikkeltruitje van Zilch (leuke winkel trouwens, was ik nog nooit geweest) Overigens viel het me heel erg mee qua mantelpakkengehalteWas wel leuk, maar ja nu dus afwachten
Ja het was echt leuk. En op de Haarlemmerstraat zit ook een Zilch outletquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:45 schreef mefke79 het volgende:
Stiemie, dat ziet er uit als een winkel waar ik ook wel eens goed zou kunnen slagen. Hier ook geen mantelpakjes, maar het moet wel echt netjes...
Oh wat goed zegquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:48 schreef Claudia_x het volgende:
Nieuwbouw! Het duurt dus nog een tijdje voor het huis er daadwerkelijk staat. Ze moeten nog beginnen met de bouw. Het komt ons prima uit; kan ik eerst rustig bevallen van de tweede en hoeven we niet halsoverkap te verhuizen.
Er is een complicerende factor bijgekomen voor wat betreft de vloer: in het huis zit op de begane grond alleen maar vloerverwarming en geen gewone verwarming. Daarmee zijn bepaalde vloeren niet zo handig, maar ik weet niet precies hoe dat zit.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja! En ik durf het bijna niet te zeggen, maar we hadden twee opties, een huis zonder voortuin en een huis met, en we hebben voor het huis met voortuin gekozen mede door jouw fantastische voortuin met zandbak. Ik wil ook een zandbak in mijn voortuin waar de buurtkindertjes in komen spelen!
Ik durf de link niet te spammen omdat het huis niks voorstelt bij de geweldige huizen die hier voorbij komen.![]()
Ziet er keigoed uit man. En nieuwbouw, lekker weiig onderhoud en mankementen enzoquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:14 schreef Claudia_x het volgende:
Het gaat om dit project. Lekker suf.
Niks sufs aan!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:14 schreef Claudia_x het volgende:
ziet er juist gezellig uitquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:14 schreef Claudia_x het volgende:
neu, dat zou ik zelf ook niet prettig vinden. En een tuin zou ik al helemaal niet willen missen met kinderen. Nou ja, wij hebben nu ook geen tuin en ik vind het knap lastig dat ik de dames niet even makkelijk naar buiten kan schoppen als ze uit moeten razen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:52 schreef Chan het volgende:
Over huizen gesproken, wij zijn van de week wezen kijken bij een appartement.. Echt een ge-wel-dig appartement.. het enige dat ik écht miste was een tuin.. Alleen de 2 kinderslaapkamers grenzen aan het portiek en dat vind ik ergens toch niet zo'n lekker idee? Dat ze zo uit hun raam kunnen klimmen of dat iemand ze eruit zou kunnen halenOf zie ik dan beren op de weg die er niet zijn?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:46 schreef lady-wrb het volgende:
kijk dit nou
http://link.marktplaats.nl/372193200
volgens mij ben je rijp voor het gesticht als je je kind in zoiets laat slapen
Ik zou er ook niet vrolijk van worden hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:52 schreef Chan het volgende:
Over huizen gesproken, wij zijn van de week wezen kijken bij een appartement.. Echt een ge-wel-dig appartement.. het enige dat ik écht miste was een tuin.. Alleen de 2 kinderslaapkamers grenzen aan het portiek en dat vind ik ergens toch niet zo'n lekker idee? Dat ze zo uit hun raam kunnen klimmen of dat iemand ze eruit zou kunnen halenOf zie ik dan beren op de weg die er niet zijn?
Het is een tussenwoning. En nee, het voelt daar niet als wonen in Amsterdam. Wat ik leuk vind aan de wijk waar ik nu in woon (de Amsterdamse aanblik, de toko's, de ambachtelijke winkels, de restaurants) heb je daar niet. Dat is een compromis waar ik nog wel moeite mee heb. Als we bereid zouden zijn ons zwaar in de schulden te steken zouden we wel iets kleiners kunnen kopen zonder tuin in een leuke wijk, maar dat willen we niet. Een bescheiden hypotheek heeft voor ons de hoogste prioriteit.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:46 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Ziet er keigoed uit man. En nieuwbouw, lekker weiig onderhoud en mankementen enzo. En ook een beetje dorps zo in de grote stad (voel je nog wel dat het Amsterdam is daar?). Dat wordt vast een heerlijk huis voor jullie viertjes straks.
Is het trouwens een hoekhuis, een tussenwoning of een twee-onder-één-kap?
Oef, dat ziet er heel naar uit! Ik logeerde als kind eens bij een tante die de kinderkamer 's nachts op slot deed. Dat vond ik héél vervelend.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:46 schreef lady-wrb het volgende:
kijk dit nou
http://link.marktplaats.nl/372193200
volgens mij ben je rijp voor het gesticht als je je kind in zoiets laat slapen
Ja ik hou ook van buiten etenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:59 schreef Groofsken3 het volgende:
En ik heb het al gezegd, maar ik kan ook echt niet meer zonder tuin. Terwijl ik zonder kindjes echt prima gelukkig zou zijn met een balkon ofzo. Als ik zie hoeveel speelplezier het mijn dochter geeft. En misschien iets van mij, maar ik vind buiten eten ook echt heerlijk. Zodra het kan, eten we buiten.
Wij wonen in een behoorlijk geweldig appartement, maar ik mis een tuin vreselijk. De lift ligt naast ons appartement, dus we zouden zo met Ivan en fietsje naar buiten kunnen. Maarja, dat is niet hetzelfde als de aardappelen schillen op de bank terwijl je kindjes binnen je gezichtsveld in het gras aan het scharrelen zijn.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:52 schreef Chan het volgende:
Oeh, dat is ook vervelendquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oef, dat ziet er heel naar uit! Ik logeerde als kind eens bij een tante die de kinderkamer 's nachts op slot deed. Dat vond ik héél vervelend.
foto?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja hij is af
Moet nog geverfd worden maar dat kan ook later nog
Maak jij muffins met de machine? Komen ze dan wel goed omhoog?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:08 schreef lady-wrb het volgende:
wat een hopeloos kutweer is het zeg. bah, vies treiterweer
ik blijf maar binnen en ga met de tips van spuuglokje en de taartjesfee mijn mixer weer eens testen.
muffins
Oh jammer. En nee, hoeft inderdaad niet ingewikkeld. Ik schep de borden gewoon op in de keuken, hup op een dienblad en naar buiten en eten maarquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:07 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ja ik hou ook van buiten etenik hou ervan, echt heel erg
![]()
t hoeft heus geen bbq of uitgebreid te zijn ofzo. Gewoon (of misschien wel juist!) een pastasalade buiten in t nazonnetje, heerlijk! <3
Dat mis ik hier wel erg, we hebben 1 keer buiten gegeten maar dat was niet echt voor herhaling vatbaar
Misschien een troost: die inbreker waar ik het over had is gesnapt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:12 schreef Chan het volgende:
Hmmja het is wel echt een luxe appartementencomplex en er zitten aan dat portiek waar je echt niet zomaar in komt maar 5 woningen.. maar inbrekers weten hun weg natuurlijk best te vinden.. Ze hebben van die rubbertegels op t portiek liggen, dan hoor je inbrekers natuurlijk ook niet aankomenEn ja die tuin.. Maar de rest is wel echt helemaal geweldig..
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:16 schreef freecell het volgende:
Op tegels kan je fietsen en een badje kan op een wollen deken die je dubbelvouwt
En tegels hoef je niet te maaien
Wat mij betreft komt er zoveel mogelijk gras in! Klein terras, wat borders en verder lekker groen. Mijn vriend mag elke week maaien. Dat doet 'ie vast als ik zo'n maaitractor voor hem koop.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:13 schreef Groofsken3 het volgende:
Oh en als je toch een tuin moet gaan aanleggen Claudia. Ik zou er ook een stukje gras indoen. Een badje op gras is echt veel fijner dan op tegels
.
Als gras nat is, wordt je láng nat buiten, tegels zijn sneller droogquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:18 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
. Ze hebben een voortuin en een stoep voor de deur om te fietsen
. En volgens mijn buurmeisjes is een badje op gras vele malen fijner dan een badje op een deken
.
Maar ja, het kost wel meer werk inderdaad.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:20 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zie hem al gaan op ons grasveld ter grootte van een postzegel.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat mij betreft komt er zoveel mogelijk gras in! Klein terras, wat borders en verder lekker groen. Mijn vriend mag elke week maaien. Dat doet 'ie vast als ik zo'n maaitractor voor hem koop.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:20 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zie hem al gaan op ons grasveld ter grootte van een postzegel.
Leuk!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:14 schreef Claudia_x het volgende:
wat is het verschil dan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
cake is anders dan muffin he
Als er op het pak van dokter oetlul staat dat je moet mixen, dan moet dat maar
http://cookies-n-cupcakes(...)ueberry-muffins.htmlquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:56 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat is het verschil dan?
ik wil ook van die mooie hoge muffins met zo'n opgengebarsten bovenkant
wat doe ik (afgezien van dat mixen dus) fout als ik cakemeel gebruik?
Precies mijn gedachte dus!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:41 schreef oeke het volgende:
[..]
Daar zou ik me ook niet prettig bij voelen hoor Chan. In het tuinhuis ligt Ko naast het open raam en in het begin waren we bang dat iemand hem zou stelen als we sliepen.
Mijn handen gaan jeuken van die foto's! Wat een mogelijkheden!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:34 schreef lady-wrb het volgende:
ik schaam me echt rot voor die bende, maar geloof me het was veel erger: vorig jaar stond er een hele maserati in
geloof je me als ik zeg dat de helft van de tegels al weg is?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:37 schreef oeke het volgende:
Wat hebben jullie veel kliko's!![]()
En veel tegels!
Maar wel lekker groot en veel mogelijkheden.
Wat lief!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:08 schreef oeke het volgende:
Trouwens Claudia, ik ga je natuurlijk wel missen hier in de buurt. Ook al zien we elkaar niet veel, ik vind het idee toch fijn.
ach de mijne jeuken al 3 jaar, maar ja ik woon hier nou eenmaal niet alleenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mijn handen gaan jeuken van die foto's! Wat een mogelijkheden!
de mijne ook!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mijn handen gaan jeuken van die foto's! Wat een mogelijkheden!
ik heb ook nog een strook naast het huis, daar staat/hangt de schommel van luca (die hij moest en zou hebben, maar waar hij welgeteld 2 x 5 minuten gebruik van heeft gemaakt)quote:
Oeh, dan is het wel handig al die kliko's.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:42 schreef lady-wrb het volgende:
geloof je me als ik zeg dat de helft van de tegels al weg is?
en die kliko's zijn zo handig. we zijn al drie jaar bezig om dan dat uitgewoonde hok van ons wat te maken en dan komen we soms toch nog tekort aan drie kliko's (ze worden om de 14 dagen geleegd)
en ik heb 1 groene kliko voor het kippenafval die staat normaal gesproken bij de kippen en één voor gft.
ze dreigen steeds de kliko's te gaan chippen omdat je er eigenlijk maar één per huis mag, maar tot nu toe zijn ze bij wormerveer blijven steken, dus we gaan vrolijk door met kliko's vullen.
en we hebben gras hoor, het stuk bij de droogmolen is gras. ik laat er af en toe de kippen rondhollen, vinden ze leuk
Oost ken ik toch nog niet zo goed blijkt maar weer. Ik ben een Pijper. Albert Cuyp.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:43 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben behoorlijk verknocht aan Oost, dus ik denk dat ik hier nog vaak kom voor de kaasjes van Erik (Beukenplein!), het Italiaanse eten van La Teatina, lekker bijtanken bij Polder, en natuurlijk Artis.
ja, dat achterste schuurtje is hun huisquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:48 schreef oeke het volgende:
[..]
Oeh, dan is het wel handig al die kliko's.
En je kippen waar zitten die dan? Daar rechtsachter bij dat hekje?
[..]
Als je handwast moet het goed gaanquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:11 schreef oeke het volgende:
Oh, wat een lekkere donzige kippen heb je!![]()
Blanke nagellak op die ringetjes smeren. Maar dan moet je dat steeds opnieuw doen na het wassen denk ik?
ga ik proberen!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:11 schreef oeke het volgende:
Oh, wat een lekkere donzige kippen heb je!![]()
Blanke nagellak op die ringetjes smeren. Maar dan moet je dat steeds opnieuw doen na het wassen denk ik?
Ik heb nog wel 4 legkippen voor je, mn laatste 3 zijdehoendertjes blijvenquote:
Ruilen voor een konijn?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:49 schreef moussy het volgende:
Livelink, als het niet lukt, dan lukt het niet hoor
[..]
Ik heb nog wel 4 legkippen voor je, mn laatste 3 zijdehoendertjes blijven
Nikkel?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:04 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb gisteren zo'n setje van sapph met ringetjes en bandjes gekocht en nu heb ik overa waar die ringetjes zitten gruwelijke jeukiemand een idee wat ik daar nou aan kan doen?
ik las kut-schap gynaecologiequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:01 schreef p_iglet het volgende:
Sommige dingen zijn niet geschikt voor openbare fora.
Hou het er maar op dat ik mijn dag uitzit met het vervullen van kutklusjes.
Letterlijk en figuurlijk (co-schap gynaecologie)
zaalartsen/afdelingswerk is niet zo mijn ding
Tico heeft vast op je gewachtquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:40 schreef lily het volgende:
Net terug van vakantie![]()
even snel meegekregen (opgezocht)
huup; dus toch nog een meisje erbij. Leuk!
en Tico: meisje nog binnen
Ik zie het nu pas, had een afspraak hier, maar wat oeke zegtquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:37 schreef oeke het volgende:
Wat hebben jullie veel kliko's!![]()
En veel tegels!
Maar wel lekker groot en veel mogelijkheden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |