abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85760955
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 08:46 schreef lady-wrb het volgende:
kijk dit nou :o
http://link.marktplaats.nl/372193200
volgens mij ben je rijp voor het gesticht als je je kind in zoiets laat slapen
:o

t lijkt me een heel lastig probleem als je kind uit zn ledikant klimt, maar ik geloof dat ik toch voor een andere oplossing zou kiezen :{
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 08:59:00 #227
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_85760986
En ik heb het al gezegd, maar ik kan ook echt niet meer zonder tuin. Terwijl ik zonder kindjes echt prima gelukkig zou zijn met een balkon ofzo. Als ik zie hoeveel speelplezier het mijn dochter geeft ^O^ . En misschien iets van mij, maar ik vind buiten eten ook echt heerlijk. Zodra het kan, eten we buiten.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 08:59:26 #228
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_85760993
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 08:52 schreef Chan het volgende:
Over huizen gesproken, wij zijn van de week wezen kijken bij een appartement.. Echt een ge-wel-dig appartement.. het enige dat ik écht miste was een tuin.. Alleen de 2 kinderslaapkamers grenzen aan het portiek en dat vind ik ergens toch niet zo'n lekker idee? Dat ze zo uit hun raam kunnen klimmen of dat iemand ze eruit zou kunnen halen :o Of zie ik dan beren op de weg die er niet zijn?
Ik zou er ook niet vrolijk van worden hoor :N

Mijn dochter bestelde net poejuik op haar boterham _O-
Poedersuiker :D
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_85761075
Lieve reacties. :*

quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 08:46 schreef Groofsken3 het volgende:

[..]

Ziet er keigoed uit man. En nieuwbouw, lekker weiig onderhoud en mankementen enzo ^O^ . En ook een beetje dorps zo in de grote stad (voel je nog wel dat het Amsterdam is daar?). Dat wordt vast een heerlijk huis voor jullie viertjes straks. O+ Is het trouwens een hoekhuis, een tussenwoning of een twee-onder-één-kap?
Het is een tussenwoning. En nee, het voelt daar niet als wonen in Amsterdam. Wat ik leuk vind aan de wijk waar ik nu in woon (de Amsterdamse aanblik, de toko's, de ambachtelijke winkels, de restaurants) heb je daar niet. Dat is een compromis waar ik nog wel moeite mee heb. Als we bereid zouden zijn ons zwaar in de schulden te steken zouden we wel iets kleiners kunnen kopen zonder tuin in een leuke wijk, maar dat willen we niet. Een bescheiden hypotheek heeft voor ons de hoogste prioriteit.

Je bent wel redelijk snel in Amsterdam Centrum. In een goeie 10 minuten fiets je naar het zuiden, neem je de pont over het IJ en sta je op station Amsterdam Centraal. Voor mijn vriend is dat heerlijk, want die werkt in het Centrum.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_85761106
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 08:46 schreef lady-wrb het volgende:
kijk dit nou :o
http://link.marktplaats.nl/372193200
volgens mij ben je rijp voor het gesticht als je je kind in zoiets laat slapen
Oef, dat ziet er heel naar uit! Ik logeerde als kind eens bij een tante die de kinderkamer 's nachts op slot deed. Dat vond ik héél vervelend.
  † In Memoriam † vrijdag 27 augustus 2010 @ 09:06:36 #231
37843 lady-wrb
kortaf
pi_85761138
hoe is het nou met je schommel tf? istie al af?
wel jammer dat het nu niet echt schommelweer is :{
pi_85761162
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 08:59 schreef Groofsken3 het volgende:
En ik heb het al gezegd, maar ik kan ook echt niet meer zonder tuin. Terwijl ik zonder kindjes echt prima gelukkig zou zijn met een balkon ofzo. Als ik zie hoeveel speelplezier het mijn dochter geeft ^O^ . En misschien iets van mij, maar ik vind buiten eten ook echt heerlijk. Zodra het kan, eten we buiten.
Ja ik hou ook van buiten eten O+ ik hou ervan, echt heel erg O+
t hoeft heus geen bbq of uitgebreid te zijn ofzo. Gewoon (of misschien wel juist!) een pastasalade buiten in t nazonnetje, heerlijk! <3

Dat mis ik hier wel erg, we hebben 1 keer buiten gegeten maar dat was niet echt voor herhaling vatbaar :')
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 09:07:45 #233
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_85761166
Ja hij is af :)
Moet nog geverfd worden maar dat kan ook later nog :)
pi_85761178
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 08:52 schreef Chan het volgende:
Over huizen gesproken, wij zijn van de week wezen kijken bij een appartement.. Echt een ge-wel-dig appartement.. het enige dat ik écht miste was een tuin.. Alleen de 2 kinderslaapkamers grenzen aan het portiek en dat vind ik ergens toch niet zo'n lekker idee? Dat ze zo uit hun raam kunnen klimmen of dat iemand ze eruit zou kunnen halen :o Of zie ik dan beren op de weg die er niet zijn?
Wij wonen in een behoorlijk geweldig appartement, maar ik mis een tuin vreselijk. De lift ligt naast ons appartement, dus we zouden zo met Ivan en fietsje naar buiten kunnen. Maarja, dat is niet hetzelfde als de aardappelen schillen op de bank terwijl je kindjes binnen je gezichtsveld in het gras aan het scharrelen zijn. O+ In ons appartementencomplex zijn er ook woningen op de begane grond die grenzen aan de binnentuin. Zoiets is wel weer fantastisch!

Ik zou het ook geen fijn idee vinden, hoor, kinderkamers die grenzen aan een portiek. In ons moderne complex is pas ingebroken en dat is gebeurd bij een woning met ramen aan de portiekkant. :{
  † In Memoriam † vrijdag 27 augustus 2010 @ 09:08:46 #235
37843 lady-wrb
kortaf
pi_85761188
wat een hopeloos kutweer is het zeg. bah, vies treiterweer :(
ik blijf maar binnen en ga met de tips van spuuglokje en de taartjesfee mijn mixer weer eens testen.
muffins :~
pi_85761196
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 09:05 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Oef, dat ziet er heel naar uit! Ik logeerde als kind eens bij een tante die de kinderkamer 's nachts op slot deed. Dat vond ik héél vervelend.
Oeh, dat is ook vervelend -O-
Bij vreemden durfde ik toch niet mijn kamer uit.

Claudia huis! *O*
  † In Memoriam † vrijdag 27 augustus 2010 @ 09:09:35 #237
37843 lady-wrb
kortaf
pi_85761208
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 09:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja hij is af :)
Moet nog geverfd worden maar dat kan ook later nog :)
foto? :s)
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 09:10:15 #238
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_85761223
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 09:08 schreef lady-wrb het volgende:
wat een hopeloos kutweer is het zeg. bah, vies treiterweer :(
ik blijf maar binnen en ga met de tips van spuuglokje en de taartjesfee mijn mixer weer eens testen.
muffins :~
Maak jij muffins met de machine? Komen ze dan wel goed omhoog?
Ik roer ze altijd alleen ff door met een vork, meer niet. Als ik ga mixen dan blijven ze plat :)
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 09:12:18 #239
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_85761259
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 09:09 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

foto? :s)
pi_85761272
Hmmja het is wel echt een luxe appartementencomplex en er zitten aan dat portiek waar je echt niet zomaar in komt maar 5 woningen.. maar inbrekers weten hun weg natuurlijk best te vinden.. Ze hebben van die rubbertegels op t portiek liggen, dan hoor je inbrekers natuurlijk ook niet aankomen :o En ja die tuin.. Maar de rest is wel echt helemaal geweldig..

Dat bedje :o Ook niet echt mijn oplossing voor uit bed klimmende kinderen.. Ik hoop toch dat ik een betere oplossing kan verzinnen tegen de tijd dat t nodig is..
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 09:13:23 #241
313287 Groofsken3
pi_85761280
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 09:07 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ja ik hou ook van buiten eten O+ ik hou ervan, echt heel erg O+
t hoeft heus geen bbq of uitgebreid te zijn ofzo. Gewoon (of misschien wel juist!) een pastasalade buiten in t nazonnetje, heerlijk! <3

Dat mis ik hier wel erg, we hebben 1 keer buiten gegeten maar dat was niet echt voor herhaling vatbaar :')
Oh jammer. En nee, hoeft inderdaad niet ingewikkeld. Ik schep de borden gewoon op in de keuken, hup op een dienblad en naar buiten en eten maar :Y) .

Oh en als je toch een tuin moet gaan aanleggen Claudia. Ik zou er ook een stukje gras indoen :Y . Een badje op gras is echt veel fijner dan op tegels ^O^.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 09:16:31 #242
313287 Groofsken3
pi_85761330
En Taartjesfee heeft de tuin aller tuinen *O* .

Wij hebben vrienden met zo'n geweldige tuin, en hoewel mijn dochter dat echt feest vindt, ben ik altijd weer blij als we daarna thuis weer in ons kleine overzichtelijke tuintje zitten. Ik zie altijd zoveel gevaren daar :@ . Een groot klimding met enge trap en enge glijbaan, twee schommels, een grote trampoline... en dat gecombineerd met hun twee (wildere) kindjes die daar helemaal aan gewend zijn omdat ze daar elke dag spelen met die van mij die ook veel wil en kan maar jonger is en veel minder gewend aan al die dingen :N . Ik hou altijd mijn hart vast daar.
pi_85761333
Op tegels kan je fietsen en een badje kan op een wollen deken die je dubbelvouwt ;)
En tegels hoef je niet te maaien O-)
pi_85761344
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 09:12 schreef Chan het volgende:
Hmmja het is wel echt een luxe appartementencomplex en er zitten aan dat portiek waar je echt niet zomaar in komt maar 5 woningen.. maar inbrekers weten hun weg natuurlijk best te vinden.. Ze hebben van die rubbertegels op t portiek liggen, dan hoor je inbrekers natuurlijk ook niet aankomen :o En ja die tuin.. Maar de rest is wel echt helemaal geweldig..
Misschien een troost: die inbreker waar ik het over had is gesnapt. :Y) Het zal wel heel lastig zijn om in dit soort woningen binnen te komen. Wij hebben trouwens ook ramen waar een kind niet makkelijk uit zou kunnen komen.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 09:18:15 #245
313287 Groofsken3
pi_85761356
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 09:16 schreef freecell het volgende:
Op tegels kan je fietsen en een badje kan op een wollen deken die je dubbelvouwt ;)
En tegels hoef je niet te maaien O-)
:o . Ze hebben een voortuin en een stoep voor de deur om te fietsen :P . En volgens mijn buurmeisjes is een badje op gras vele malen fijner dan een badje op een deken O-) .

Maar ja, het kost wel meer werk inderdaad ;) . Kan ook lekker zijn trouwens vind ik, een beetje in de tuin werken.
pi_85761367
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 09:13 schreef Groofsken3 het volgende:
Oh en als je toch een tuin moet gaan aanleggen Claudia. Ik zou er ook een stukje gras indoen :Y . Een badje op gras is echt veel fijner dan op tegels ^O^.
Wat mij betreft komt er zoveel mogelijk gras in! Klein terras, wat borders en verder lekker groen. Mijn vriend mag elke week maaien. Dat doet 'ie vast als ik zo'n maaitractor voor hem koop. :7
pi_85761381
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 09:18 schreef Groofsken3 het volgende:

[..]

:o . Ze hebben een voortuin en een stoep voor de deur om te fietsen :P . En volgens mijn buurmeisjes is een badje op gras vele malen fijner dan een badje op een deken O-) .

Maar ja, het kost wel meer werk inderdaad ;) .
Als gras nat is, wordt je láng nat buiten, tegels zijn sneller droog :+
pi_85761395
Ik zie hem al gaan op ons grasveld ter grootte van een postzegel.
pi_85761411
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 09:20 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zie hem al gaan op ons grasveld ter grootte van een postzegel.
:D
Als hij maar gelukkig is! O-)
pi_85761412
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 09:18 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wat mij betreft komt er zoveel mogelijk gras in! Klein terras, wat borders en verder lekker groen. Mijn vriend mag elke week maaien. Dat doet 'ie vast als ik zo'n maaitractor voor hem koop. :7
_O- hahahaha

B. wil wel zo'n tuin als Rewimo heeft, maar dan alleen als ie er zo'n maaigeval bij krijgt :D is ook wel nodig daar, vooruit, toegegeven :P
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')