quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:20 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zie hem al gaan op ons grasveld ter grootte van een postzegel.
Leuk!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:14 schreef Claudia_x het volgende:
Het gaat om dit project. Lekker suf.
wat is het verschil dan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
cake is anders dan muffin he
Als er op het pak van dokter oetlul staat dat je moet mixen, dan moet dat maar
http://cookies-n-cupcakes(...)ueberry-muffins.htmlquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:56 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat is het verschil dan?
ik wil ook van die mooie hoge muffins met zo'n opgengebarsten bovenkant
wat doe ik (afgezien van dat mixen dus) fout als ik cakemeel gebruik?
Precies mijn gedachte dus!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:41 schreef oeke het volgende:
[..]
Daar zou ik me ook niet prettig bij voelen hoor Chan. In het tuinhuis ligt Ko naast het open raam en in het begin waren we bang dat iemand hem zou stelen als we sliepen.
Mijn handen gaan jeuken van die foto's! Wat een mogelijkheden!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:34 schreef lady-wrb het volgende:
ik schaam me echt rot voor die bende, maar geloof me het was veel erger: vorig jaar stond er een hele maserati in
geloof je me als ik zeg dat de helft van de tegels al weg is?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:37 schreef oeke het volgende:
Wat hebben jullie veel kliko's!![]()
En veel tegels!
Maar wel lekker groot en veel mogelijkheden.
Wat lief!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:08 schreef oeke het volgende:
Trouwens Claudia, ik ga je natuurlijk wel missen hier in de buurt. Ook al zien we elkaar niet veel, ik vind het idee toch fijn.
ach de mijne jeuken al 3 jaar, maar ja ik woon hier nou eenmaal niet alleenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mijn handen gaan jeuken van die foto's! Wat een mogelijkheden!
de mijne ook!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mijn handen gaan jeuken van die foto's! Wat een mogelijkheden!
ik heb ook nog een strook naast het huis, daar staat/hangt de schommel van luca (die hij moest en zou hebben, maar waar hij welgeteld 2 x 5 minuten gebruik van heeft gemaakt)quote:
Oeh, dan is het wel handig al die kliko's.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:42 schreef lady-wrb het volgende:
geloof je me als ik zeg dat de helft van de tegels al weg is?
en die kliko's zijn zo handig. we zijn al drie jaar bezig om dan dat uitgewoonde hok van ons wat te maken en dan komen we soms toch nog tekort aan drie kliko's (ze worden om de 14 dagen geleegd)
en ik heb 1 groene kliko voor het kippenafval die staat normaal gesproken bij de kippen en één voor gft.
ze dreigen steeds de kliko's te gaan chippen omdat je er eigenlijk maar één per huis mag, maar tot nu toe zijn ze bij wormerveer blijven steken, dus we gaan vrolijk door met kliko's vullen.
en we hebben gras hoor, het stuk bij de droogmolen is gras. ik laat er af en toe de kippen rondhollen, vinden ze leuk
Oost ken ik toch nog niet zo goed blijkt maar weer. Ik ben een Pijper. Albert Cuyp.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:43 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben behoorlijk verknocht aan Oost, dus ik denk dat ik hier nog vaak kom voor de kaasjes van Erik (Beukenplein!), het Italiaanse eten van La Teatina, lekker bijtanken bij Polder, en natuurlijk Artis.
ja, dat achterste schuurtje is hun huisquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:48 schreef oeke het volgende:
[..]
Oeh, dan is het wel handig al die kliko's.
En je kippen waar zitten die dan? Daar rechtsachter bij dat hekje?
[..]
Als je handwast moet het goed gaanquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:11 schreef oeke het volgende:
Oh, wat een lekkere donzige kippen heb je!![]()
Blanke nagellak op die ringetjes smeren. Maar dan moet je dat steeds opnieuw doen na het wassen denk ik?
ga ik proberen!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:11 schreef oeke het volgende:
Oh, wat een lekkere donzige kippen heb je!![]()
Blanke nagellak op die ringetjes smeren. Maar dan moet je dat steeds opnieuw doen na het wassen denk ik?
Ik heb nog wel 4 legkippen voor je, mn laatste 3 zijdehoendertjes blijvenquote:
Ruilen voor een konijn?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:49 schreef moussy het volgende:
Livelink, als het niet lukt, dan lukt het niet hoor
[..]
Ik heb nog wel 4 legkippen voor je, mn laatste 3 zijdehoendertjes blijven
Nikkel?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:04 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb gisteren zo'n setje van sapph met ringetjes en bandjes gekocht en nu heb ik overa waar die ringetjes zitten gruwelijke jeukiemand een idee wat ik daar nou aan kan doen?
ik las kut-schap gynaecologiequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:01 schreef p_iglet het volgende:
Sommige dingen zijn niet geschikt voor openbare fora.
Hou het er maar op dat ik mijn dag uitzit met het vervullen van kutklusjes.
Letterlijk en figuurlijk (co-schap gynaecologie)
zaalartsen/afdelingswerk is niet zo mijn ding
Tico heeft vast op je gewachtquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:40 schreef lily het volgende:
Net terug van vakantie![]()
even snel meegekregen (opgezocht)
huup; dus toch nog een meisje erbij. Leuk!
en Tico: meisje nog binnen
Ik zie het nu pas, had een afspraak hier, maar wat oeke zegtquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:37 schreef oeke het volgende:
Wat hebben jullie veel kliko's!![]()
En veel tegels!
Maar wel lekker groot en veel mogelijkheden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |