Geen stewardessenlook voor je man.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:40 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Het is een nette grijze pantalon geworden met een soort van donkerblauw wikkeltruitje van Zilch (leuke winkel trouwens, was ik nog nooit geweest) Overigens viel het me heel erg mee qua mantelpakkengehalteWas wel leuk, maar ja nu dus afwachten
Ja het was echt leuk. En op de Haarlemmerstraat zit ook een Zilch outletquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:45 schreef mefke79 het volgende:
Stiemie, dat ziet er uit als een winkel waar ik ook wel eens goed zou kunnen slagen. Hier ook geen mantelpakjes, maar het moet wel echt netjes...
Oh wat goed zegquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:48 schreef Claudia_x het volgende:
Nieuwbouw! Het duurt dus nog een tijdje voor het huis er daadwerkelijk staat. Ze moeten nog beginnen met de bouw. Het komt ons prima uit; kan ik eerst rustig bevallen van de tweede en hoeven we niet halsoverkap te verhuizen.
Er is een complicerende factor bijgekomen voor wat betreft de vloer: in het huis zit op de begane grond alleen maar vloerverwarming en geen gewone verwarming. Daarmee zijn bepaalde vloeren niet zo handig, maar ik weet niet precies hoe dat zit.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja! En ik durf het bijna niet te zeggen, maar we hadden twee opties, een huis zonder voortuin en een huis met, en we hebben voor het huis met voortuin gekozen mede door jouw fantastische voortuin met zandbak. Ik wil ook een zandbak in mijn voortuin waar de buurtkindertjes in komen spelen!
Ik durf de link niet te spammen omdat het huis niks voorstelt bij de geweldige huizen die hier voorbij komen.![]()
Ziet er keigoed uit man. En nieuwbouw, lekker weiig onderhoud en mankementen enzoquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:14 schreef Claudia_x het volgende:
Het gaat om dit project. Lekker suf.
Niks sufs aan!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:14 schreef Claudia_x het volgende:
ziet er juist gezellig uitquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:14 schreef Claudia_x het volgende:
neu, dat zou ik zelf ook niet prettig vinden. En een tuin zou ik al helemaal niet willen missen met kinderen. Nou ja, wij hebben nu ook geen tuin en ik vind het knap lastig dat ik de dames niet even makkelijk naar buiten kan schoppen als ze uit moeten razen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:52 schreef Chan het volgende:
Over huizen gesproken, wij zijn van de week wezen kijken bij een appartement.. Echt een ge-wel-dig appartement.. het enige dat ik écht miste was een tuin.. Alleen de 2 kinderslaapkamers grenzen aan het portiek en dat vind ik ergens toch niet zo'n lekker idee? Dat ze zo uit hun raam kunnen klimmen of dat iemand ze eruit zou kunnen halenOf zie ik dan beren op de weg die er niet zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |