Ik was de auto aan het inladen. Lucky lapoquote:
Ik zeg het straks wel.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
care, misschien komt ie wel binnenvallen.
Okeuj.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zeg het straks wel.
Gecondoleerd.
Ja die andere was oud. Deze was jong en had kanker.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar het is dus de tweede in korte tijd? dat is wel een beetje vreemd.
ZON.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:22 schreef Breathtaking het volgende:
Regent het bij jullie ook zo ziek hard?
Nee, het waait wel ontzettend, maar al de hele dag droog hier.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:22 schreef Breathtaking het volgende:
Neequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:22 schreef Breathtaking het volgende:
Nee het is zonnig. Maar het waait wel al de hele dag echt hard.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:22 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, het waait wel ontzettend, maar al de hele dag droog hier.
dit dusquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee het is zonnig. Maar het waait wel al de hele dag echt hard.
jammer genoegquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:27 schreef Chai het volgende:
En volgens buienradar blijft dat dus zo.
Ze zijn beide eigenlijk niks. Het is dat ze zo lekker lopen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:30 schreef Potloodvis het volgende:
Die felle schoenen van gisteren zijn het toch niet geworden, maar deze.
[ afbeelding ]
Daarom heb ik ze ook gekocht eigenlijk. Dat model is sowieso niet echt mijn ding, houd meer van zo'n halfhoge schoenen, maar goed.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze zijn beide eigenlijk niks. Het is dat ze zo lekker lopen.
Biefstuk met appelmoes, pardon?quote:
Strakblauwe lucht, wel veel wind.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:22 schreef Breathtaking het volgende:
De tweede in een halfjaar.quote:
ja dat bedoel ik. is toch niet normaal.... zonde van de biefstukquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Biefstuk met appelmoes, pardon?
stralend blauwe hemel met een zomerbriesje hierquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:33 schreef Breathtaking het volgende:
Wacht maar af, het gaat bij jullie ook wel regenen.
Licht bewolkt, briesje en warme zonneschijn. Nee dus.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:33 schreef Breathtaking het volgende:
Wacht maar af, het gaat bij jullie ook wel regenen.
Je weet niet hoe lekker appelmoes is?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik. is toch niet normaal.... zonde van de biefstuk
Idd.quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:38 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je weet niet hoe lekker appelmoes is?
Neem een parkietquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
De tweede in een halfjaar.Maar beter dat ie dood was want hij had au denk ik. Hij at heel goed en zo, maar hij was zóóó bizar dun. Dus lintworm of zo had ook nog gekund. Maar goed, jammer.
Die sixpack valt reuze mee in vergelijking met vroeger.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:40 schreef Salatrel het volgende:
Jersey Shore The Situation gaat miljoenen verdienen
Parkieten vind ik stom.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neem een parkietdie worden vijftien.
Maar dan is het inderdaad wel beter, maar het blijft natuurlijk gewoon klote.
Dankjewel.quote:
Ga je dat kopen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:09 schreef wolvendagen het volgende:
Ster Jaarabonnementen
Jaarabonnement 1-ster vol tarief ¤ 422,50
Jaarabonnement 2-ster vol tarief ¤ 694,00
Jaarabonnement 3-ster vol tarief ¤ 1.031,50
Jaarabonnement 4-ster vol tarief ¤ 1.372,50
Jaarabonnement 5-ster vol tarief ¤ 1.710,00
Jaarabonnement 6-ster vol tarief ¤ 2.049,00
Jaarabonnement N-ster vol tarief ¤ 2.430,00
Kanker afzetters.
Gecondoleerd Wd en sorry van vanmorgen.quote:
Dankjewel en geeft niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gecondoleerd Wd en sorry van vanmorgen.
vrij weinigquote:
Dat probleem had ik dus ook alquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:25 schreef Smart_ass het volgende:
Het waait zo hard dat ik m'n raam niet eens op een kier open kan zetten.
Ik vind die harde wind irritant, ja.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:25 schreef Smart_ass het volgende:
Het waait zo hard dat ik m'n raam niet eens op een kier open kan zetten.
Van Spijkenisse naar de stad is toch maar vier zones dacht ik? Of vijf?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:09 schreef wolvendagen het volgende:
Ster Jaarabonnementen
Kanker afzetters.
Vunzel!quote:
Noem je o.us nu een vrouw?quote:
Hij kwam er tussen.quote:
ik wou chicks, geen vrouwen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:30 schreef Dqod het volgende:
Dan willen ze hosselen, totdat er teveel vrouwen tegelijkertijd aanwezig zijn.. En dan worden ze benauwd
Jawel. Maar geen studenten. En ik neem een maand. En ik heb 3 sterzone. En reductie omdat onder 18. dus ik kom uit op Maandabonnement 3-ster reductie ¤ 68,10. En dat dan de maanden dat ik naar school ga.quote:
Ok, my badquote:
Wat krijg jedan? En ik dacht dat jij die shit die je postte moest betalenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jawel. Maar geen studenten. En ik neem een maand. En ik heb 3 sterzone. En reductie omdat onder 18. dus ik kom uit op Maandabonnement 3-ster reductie ¤ 68,10. En dat dan de maanden dat ik naar school ga.
fakaquote:
Ja, dat was voor een jaar abonnement zonder reductie, maar ik heb natuurlijk ook nog vakantie en dan heb ik niks aan dat abonnement. Dus we doen het per maand.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat krijg jedan? En ik dacht dat jij die shit die je postte moest betalen
Nopequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:41 schreef Potloodvis het volgende:
Komt die wind en regen richting het zuiden? Iemand check even Buienradar, alsbjeblieft.
Jaaaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:27 schreef L0t.. het volgende:
Ohhh Bt, ik zag je reacties in dat trouwtopicDat is echt een sprookjesbruiloft idd
![]()
Ik wil ook
Wat hij zegt.quote:
Eliza Dushku vanavond.quote:
Jaaa en de schoenen en allesssquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaaaohmy als ik dat zie kan ik echt niet wachten. Wat een goddelijke bruiloft hadden zij! En haar jurk
kwijl kwijl.
Jij zou op zich best kunnen trouwen nu toch?
Ben je zo van de oude stempel? Tegenwoordig kan de vrouw het ook vragen hoor.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:51 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Jaaa en de schoenen en allesss![]()
Ja, ik zou wel kunnen trouwen, maar voor zo'n bruiloft kunnen we nog wel even sparenEn ik moet natuurlijk wel gevraagd worden
l0t is ook geen 20 meer hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ben je zo van de oude stempel? Tegenwoordig kan de vrouw het ook vragen hoor.
Ja, louboutinsquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:51 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Jaaa en de schoenen en allesss![]()
Ja, ik zou wel kunnen trouwen, maar voor zo'n bruiloft kunnen we nog wel even sparenEn ik moet natuurlijk wel gevraagd worden
Nee dat is afschuwelijk. Ik schiet mezelf nog liever af dan dat ik iemand ten huwelijk vraagquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
ik ben echt droeloe en planga man.quote:
Sowieso ga ik alleen voor de wet trouwen. De kerk hoeft niet van mij. Dat feest geef ik natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee dat is afschuwelijk. Ik schiet mezelf nog liever af dan dat ik iemand ten huwelijk vraag
nooooohh jij gaat boze blik krijgen vriendquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:55 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, 23 of 24 als ik het goed heb onthouden.
Geen idee wie zij is, maar ze ziet er lekker uit.quote:
zij speelt in de bring it on film die uitgezonden word na die met eliza dushkuquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen idee wie zij is, maar ze ziet er lekker uit.
Ik dacht ook 23/24.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nooooohh jij gaat boze blik krijgen vriend
Je zegt zelf dat ze geen 20 meer is, dus eerder krijg jij boze blikken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nooooohh jij gaat boze blik krijgen vriend
Wat is 'Ster'?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:09 schreef wolvendagen het volgende:
Ster Jaarabonnementen
Kanker afzetters.
Nouja, m'n vriend weet wel dat ik wil trouwen en hij wil het ook, hij noemt me soms al mevrouw *zijn achternaam*quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, louboutinsm'n vriendje vond ze ook mooi
(ja we hebben serieus samen die foto's bekeken
..)
En ja het is heel duur, de meest simpele bruiloft kost je al bijna 10000 euro dus voor zoiets mag je wel het driedubbele sparenof hele rijke ouders hebben.
Uiteraard moet je gevraagd wordenmaar misschien is het tijd om 'subtiele' hints te gaan geven
![]()
![]()
Wel godverdommequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:55 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, 23 of 24 als ik het goed heb onthouden.
dat dusquote:
ik zit in ieder geval niet boven de daadwerkelijke leeftijdquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat ze geen 20 meer is, dus eerder krijg jij boze blikken.
Ja klopt, dat is balenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:02 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nouja, m'n vriend weet wel dat ik wil trouwen en hij wil het ook, hij noemt me soms al mevrouw *zijn achternaam*Maar ik weet niet of ie al concreet plannen heeft
Ik hoef opzich ook weer niet zo'n spectaculaire bruiloft hoor, maar ik wil gewoon een hele mooie jurk en een supertof feest waar ik iedereen kan uitnodigen die ik maar wilHet lijkt me vreselijk om daar op te moeten beknibbelen, mensen schrappen enzo
21?quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dit.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:55 schreef Breathtaking het volgende:
Nee dat is afschuwelijk. Ik schiet mezelf nog liever af dan dat ik iemand ten huwelijk vraag
mensen zonder ovchipkaartquote:
Dat WD 17 is dat weet ik wel.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:06 schreef Salatrel het volgende:
MBO'ers krijgen geen OV voordat ze 18 zijn
Ik ben nog nooit zo beledigdquote:
Ohhhh? Waar? Wanneer? Hoe? Welke film?quote:
zobierzo mboquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:06 schreef Salatrel het volgende:
MBO'ers krijgen geen OV voordat ze 18 zijn
Sorry hoor, maar met een lelijke vrouw is zo'n bruiloft toch al half verpestquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:05 schreef Potloodvis het volgende:
Als lelijke vrouwen zoals jullie denken dan zullen ze nooit trouwen.
Probeer je mij nu ook te beledigen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Ajax fan he... daar krijg je een oude huid van
SUPPORT YOUR LOCAL TEAMquote:
T word overmorgen ff 2 uurtjes en dan ga ik t weekend naar haarquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:08 schreef gers het volgende:
dqod moet jij je vingers niet trainen voor morgen
Zo'n masker op een stokje is wel chique vind ik hoor.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:08 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar met een lelijke vrouw is zo'n bruiloft toch al half verpest
Nee Lot vind mij wel aardig.quote:
boh ]dan wordt het al serieusquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
T word overmorgen ff 2 uurtjes en dan ga ik t weekend naar haar
Dat was een betere optie, want dan kan ik haar een dag langer zien
En mijn vingers zijn al getraind.. Dikke spierballen jeweetzzzzzzzzzz
RTL5, 20.30 Bring It On.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ohhhh? Waar? Wanneer? Hoe? Welke film?
En je hebt PM van me
Ja kloptquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:08 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar met een lelijke vrouw is zo'n bruiloft toch al half verpest
Op welk gedeelte doel je nu?quote:
Zoals het er staat.quote:
Dat heeft toch geen zin als daaronder een rollade in witte tule zitquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Zo'n masker op een stokje is wel chique vind ik hoor.
Dikke vrouwen krijgen wel minder rimpels dan jij.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja kloptof als je heel dik bent. Dan zie je er gegarandeerd lelijk uit
Tijd voor een ander account dan maar.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:12 schreef Sok. het volgende:
[..]
WBAHAHAH BOBSY MAAKT GRAMMARFOUT!!1!!!!
Het ging over lelijk, niet over dik.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:12 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dat heeft toch geen zin als daaronder een rollade in witte tule zit
Die heb ik eigenlijk met bijna elk vrouwelijk persoonquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:12 schreef Potloodvis het volgende:
Lot en ik hebben een haat/liefde verhouding.
BobbyC?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tijd voor een ander account dan maar.
dat je al bijna een relatie met die chick hebtquote:
Die heb ik op VHS (ja VHSquote:
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:13 schreef Sok. het volgende:
[..]
Die heb ik eigenlijk met bijna elk vrouwelijk persoon
Dik = lelijk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:12 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Het ging over lelijk, niet over dik.
En voor slanke vrouwen is er botox.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:12 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dikke vrouwen krijgen wel minder rimpels dan jij.
quote:
Ghehequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:13 schreef gers het volgende:
[..]
dat je al bijna een relatie met die chick hebt
en de ahh braquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En voor slanke vrouwen is er botox.
spannnnuuuunnndddquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ghehenja we zullen zien eh, hoe t verder gaat
kijk jou blozen danquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die heb ik op VHS (ja VHS)
Hm misschien ga ik m wel kijken, maar ik heb al al 1000000 x gezien
Ze blijft heet tho, in dat cheerleader outfitje
Ik vind niet dat dik direct lelijk hoeft te zijn..quote:
Ik ben 17. En met een gewone OVkaart moet ik er elke week 25 euro opzetten dus met een maandabonnement ben ik goedkoper uit. En ik kan in januari studentenkaart aanvragen. Ik ben niet dom hoor.quote:
En zo niet dan ben ik er altijd nog.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pfff uhhuh hahaquote:
Beter had ik hierover heen gelezenquote:
OMG DOLLHOUSEquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]Ik keek Dollhouse ook alleen maar vanwege haar.
Nee, ik wil mijn Krentenbol. account eigenlijk maar weer eens gaan gebruiken.quote:
dik is altijd lelijkquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind niet dat dik direct lelijk hoeft te zijn..
Ok er is een grens natuurlijk maar toch..
Dus datquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En zo niet dan ben ik er altijd nog.
Wat versta jij onder dik danquote:
toch geen kinderbuggy hequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:17 schreef Sok. het volgende:
Jezus ChristusHet is een maand geleden dat ik ongeluk met buggy heb gehad, en m'n been is nog steeds fucking dik
Dat ook ja.. Faith.. Heerlijk instabiel was ze daar.. Gewoon heetquote:
+ 110 kg ofzoquote:
3 Faiths voor je supportquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat ook ja.. Faith.. Heerlijk instabiel was ze daar.. Gewoon heet
Ok, dan word t idd teveel van t goeie jaquote:
Ik ben 17 en heb gewoon een OV-studentenkaart. Ben ik nu stoer?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben 17. En met een gewone OVkaart moet ik er elke week 25 euro opzetten dus met een maandabonnement ben ik goedkoper uit. En ik kan in januari studentenkaart aanvragen. Ik ben niet dom hoor.
Neh, ik vind dik eigenlijk altijd lelijk. Ik zie wel eens dikke meisjes met een mooi gezicht hoor, maar die zouden pas echt mooi zijn als ze slank waren. Maarja, smaken verschillen gelukkigquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind niet dat dik direct lelijk hoeft te zijn..
Ok er is een grens natuurlijk maar toch..
Neuhquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:20 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik ben 17 en heb gewoon een OV-studentenkaart. Ben ik nu stoer?
HOWquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:20 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
moet jij niet naar bed ofzo? sesamstraat is allang afgelopenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:20 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Liiszlequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:20 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Neh, ik vind dik eigenlijk altijd lelijk. Ik zie wel eens dikke meisjes met een mooi gezicht hoor, maar die zouden pas echt mooi zijn als ze slank waren. Maarja, smaken verschillen gelukkig
Goed dat je het zegt. Ik zal mn vader even roepen dat hij me in bed stopt en een verhaaltje voor gaat lezen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
moet jij niet naar bed ofzo? sesamstraat is allang afgelopen
Nja, ik trek de grens dus bij ongeveer +110 kg, net als Gersquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:20 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Neh, ik vind dik eigenlijk altijd lelijk. Ik zie wel eens dikke meisjes met een mooi gezicht hoor, maar die zouden pas echt mooi zijn als ze slank waren. Maarja, smaken verschillen gelukkig
Ik heb geen correspondentienummer van de IB-groep dus ik kan het niet aanvragen.quote:
Ben je wel naar de dokter geweest dan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:17 schreef Sok. het volgende:
Jezus ChristusHet is een maand geleden dat ik ongeluk met buggy heb gehad, en m'n been is nog steeds fucking dik
Je bent ook nog geen 18 dus je kunt het sowieso niet aanvragenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb geen correspondentienummer van de IB-groep dus ik kan het niet aanvragen.
No shit, Sherlock.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:22 schreef Sok. het volgende:
[..]
Je bent ook nog geen 18 dus je kunt het sowieso niet aanvragen
Wie weegt er dan ook 110 kg?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:22 schreef Dqod het volgende:
Maar ik ben wel blij dat ik ver onder de 110 kg weeg
ik ook maar er was een tijd dat het niet veel scheeldequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:22 schreef Dqod het volgende:
Maar ik ben wel blij dat ik ver onder de 110 kg weeg
Ja, moest van de vriendin van m'n vaderquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:22 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ben je wel naar de dokter geweest dan?
Gers en ik waren het erover eens dat + 110 kg te dik was..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie weegt er dan ook 110 kg?
Nah, de grens ligt voor mij wel bij 75 kilo denk ikquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja, ik trek de grens dus bij ongeveer +110 kg, net als Gers
Maar je hebt een punt..
Mgoed, alles onder de 110 kg kan ik heel goed mooi vinden.. Daarboven word t lastiger
O ja, daar ben ik het ook wel mee eens.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gers en ik waren het erover eens dat + 110 kg te dik was..
Je moet wel opletten hoor
Vertel, beste Salatrel u_uquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ook maar er was een tijd dat het niet veel scheelde
En al zou hij dat niet doen, hij wordt zaterdag 18. Dus hij zit al in zijn drie maanden voor hij het kan aanvragen. Dat zit ik eind Januari.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:24 schreef Sok. het volgende:
[..]
Maar k denk dat bloodysunday t krijgt omdat ie VWO doet.
hboquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:24 schreef Sok. het volgende:
[..]
Maar k denk dat bloodysunday t krijgt omdat ie VWO doet.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O ja, daar ben ik het ook wel mee eens.
Ik had hem vorig jaar alquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En al zou hij dat niet doen, hij wordt zaterdag 18. Dus hij zit al in zijn drie maanden voor hij het kan aanvragen. Dat zit ik eind Januari.
Ik zou eens een foto'tje laten makenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:23 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ja, moest van de vriendin van m'n vader
Maar dat was meer omdat het zo achterlijk paars was, maar dat is dus al helemaal weg. Nu is t alleen nog dik en hard en m'n huid gevoelloos. Heb er jammer genoeg wel last van als ik te lang sta
HBO ook.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:26 schreef Sok. het volgende:
[..]
Maar met VWO kan t al vanaf je 16e toch?
Dat klinkt best liefquote:
als jij je diploma op je 16e haalt en je gaat hbo/wo doen kan je gewoon zo'n kaart aanvragen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:26 schreef Sok. het volgende:
[..]
fotootje*quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:26 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik zou eens een foto'tje laten maken
'S nie goed iddquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ongezond eten. kantoorbaan. 106 kilo. nu niet meer
Wait whut, ik kan al gratis OV krijgen? Of mis ik het gesprek nu heel erg?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:26 schreef Sok. het volgende:
[..]
Iedere hap teveel word uit je hand geslagen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
'S nie goed idd
Ik eet ook ongezond hoor.. Maar dan in de zin van te weinig..
Gelukkig voor mij dat ik nu al onder de plak zit
Nee. Jij niet. Jij bent Faalhaas sollicitant.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wait whut, ik kan al gratis OV krijgen? Of mis ik het gesprek nu heel erg?
Geen idee, ik lul ook maar watquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wait whut, ik kan al gratis OV krijgen? Of mis ik het gesprek nu heel erg?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Jij niet. Jij bent Faalhaas sollicitant.
Dat kan zeker alleen als je ver van school woont?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:28 schreef Sok. het volgende:
[..]
Geen idee, ik lul ook maar watK dacht dat een vriend van me dat had.
ik ben niet die hard aan het dieten gegaan hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
'S nie goed idd
Ik eet ook ongezond hoor.. Maar dan in de zin van te weinig..
Gelukkig voor mij dat ik nu al onder de plak zit
Ja, geef de kapper de schuld.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:28 schreef bloodysunday het volgende:
Ik weet niet wat de kapper gedaan heeft, maar mn haar valt uit
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedere hap teveel word uit je hand geslagen?
Je wordt oudquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:28 schreef bloodysunday het volgende:
Ik weet niet wat de kapper gedaan heeft, maar mn haar valt uit
Hmm mja, maar mss een beklemd bloedvat of beklemde zenuw ofzo? Ik zeg ook maar watquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:26 schreef Sok. het volgende:
[..]
fotootje*
Hoezo? Gebroken is t niet, want dan zou k er niet mee kunnen lopen he
Hoe word je gestraft?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:29 schreef Dqod het volgende:
[..]Godsamme
Nee.. Ik word nu gedwongen s'ochtends te eten anders ga ik gestraft worden voor m'n evil deeds
Vroege leerling als je HBO op je 16e gaat doen. Je hoeft geen jaar over te hebben geslagen. Mn beste vriendin is nu 15 en die gaat nu MBO4 doen met mij. Dus als ze havo had gedaan en geslaagd was geweest volgend jaar, was ze 16 op HBO.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:28 schreef Salatrel het volgende:
dan moet je toch wel vroege leerling zijn en een jaar hebben overgeslagen wil je op je 16e al aan HBO beginnen tochvoor middelbare school krijg je volgens mij sowieso geen OV
Da's ook goed..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ben niet die hard aan het dieten gegaan hoorgewoon eetgewoontes aangepast en vooral meer bewegen
K zou t niet wetenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat kan zeker alleen als je ver van school woont?
Dan krijg ik billekoekquote:
Ja zou zenuw dan kunnen zijn. Maar is een flinke klap geweest en dokter zij dat ik er wel een paar weekjes last van kon houden, maar k hoopte dat t vrij snel over zou zijn.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:29 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hmm mja, maar mss een beklemd bloedvat of beklemde zenuw ofzo? Ik zeg ook maar wat
Tering, woonde je in het oostland, of wat?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:30 schreef Sok. het volgende:
[..]
K zou t niet wetenIs gewoon zelfde plek als waar de rest van de scholen zit, en we gingen altijd gewoon met de fiets. (16km)
ohh mjah ik sta gewoon om 7:30 op en dan heb ik nog tijd zat om ff te douchen, aan te kleden, lunch te maken wat downloads van series aan te zetten en te ontbijten voordat ik om 8:15 naar mijn werk vertrektquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's ook goed..
Maar ik ben ook niet aan t dieten..
Ik heb de nare gewoonte om te gaan stressen s' ochtends waardoor ik tijd te kort kom en dan vergeet ik simpelweg een broodje te eten
Sinds wanneer is dat een straf?quote:
Ahh k, nouja afwachten dan maarquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:31 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ja zou zenuw dan kunnen zijn. Maar is een flinke klap geweest en dokter zij dat ik er wel een paar weekjes last van kon houden, maar k hoopte dat t vrij snel over zou zijn.
Goedzo, stressen is ook niet goedquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ohh mjah ik sta gewoon om 7:30 op en dan heb ik nog tijd zat om ff te douchen, aan te kleden, lunch te maken wat downloads van series aan te zetten en te ontbijten voordat ik om 8:15 naar mijn werk vertrekt
ik ben echt koos stressloos
Noordoostpolder.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tering, woonde je in het oostland, of wat?
Maar Loohooohooot.quote:
valt wel mee, ik haalde mn diploma op mn 16e. Na de vakantie was ik 17. Als je nog een iets latere leerling bent dan begin je op je 16e met hbo.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:28 schreef Salatrel het volgende:
dan moet je toch wel vroege leerling zijn en een jaar hebben overgeslagen wil je op je 16e al aan HBO beginnen tochvoor middelbare school krijg je volgens mij sowieso geen OV
Nou, beter spankt ze me niet en gaat ze gewoon aan m'n bil zitten, da's beterquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat een straf?
Nooit smeken Bobsel.. Play it cool.. Dan komt ze welquote:
kun je toevallig wat coke regelen , urk is toch het cokedorp van nederland?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:33 schreef Sok. het volgende:
[..]
Noordoostpolder.
Woon ik nog steeds overigens.
Ik ben te koppig om te stoppen ook al weet ik dat ik t makkelijk kanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:34 schreef Salatrel het volgende:
oja en roken schijnt je stofwisseling te versnellen en je hongergevoel te stillen
pics ?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou, beter spankt ze me niet en gaat ze gewoon aan m'n bil zitten, da's beter
Die heb ik nog nietquote:
Ik kan via Urkers in m'n klas vast wel aan coke komen ja.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:35 schreef gers het volgende:
[..]
kun je toevallig wat coke regelen , urk is toch het cokedorp van nederland?
Randstad, dan is alles gewoon veel dichterbij, veel beter johquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:33 schreef Sok. het volgende:
[..]
Noordoostpolder.
Woon ik nog steeds overigens.
Ja maar...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nooit smeken Bobsel.. Play it cool.. Dan komt ze wel
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Randstad, dan is alles gewoon veel dichterbij, veel beter joh
Komt wel goed schatjequote:
Jeweethetquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:36 schreef gers het volgende:
sok is wel een eckte koning dat weet ik persoonlijk
Pendulum is ook tof.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:38 schreef Dqod het volgende:
Sok. Je hebt me echt verslaafd gemaakt aan dat nr. van Pendulum
Het spijt me.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:38 schreef Dqod het volgende:
welk nummerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:38 schreef Dqod het volgende:
oh dat weerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:38 schreef L0t.. het volgende:
Verdomme, te weinig chocola in m'n chocobanaan
Je weet dat de voorwaarde is dat je je moet laten ombouwen he.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:38 schreef Sok. het volgende:
[..]
Het spijt me.
Ik wil je ook wel ergens anders verslaafd aan maken
Ja, daarom ga ik haar ergens anders verslaafd aan maken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je weet dat de voorwaarde is dat je je moet laten ombouwen he.
Dat is ook zo!quote:
.........................quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:38 schreef Sok. het volgende:
[..]
Het spijt me.
Ik wil je ook wel ergens anders verslaafd aan maken
gewoon tussen de benen klemmen. merkt ze niets vanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
chocobanaan wat? Dat lijkt me echt een ranzige combi.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:38 schreef L0t.. het volgende:
Verdomme, te weinig chocola in m'n chocobanaan
Watercolourquote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heul nie!!!quote:
Hoi!quote:
Dat is echt superrrlekker jonge, maar wel met heelll veelll chocolaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
oh dat weer![]()
dat zag er echt ranzig uit
"Is goed", of "Ik pm je mn adres even", of "pm je adres even".quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is ook zo!
[..]
.........................
Wat moet ik hier nou op zeggen
Logisch. Natuurlijke selectie.quote:
ik zeg toch ook niet dat het niet lekker isquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:41 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dat is echt superrrlekker jonge, maar wel met heelll veelll chocola
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |