Ik was de auto aan het inladen. Lucky lapoquote:
Ik zeg het straks wel.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
care, misschien komt ie wel binnenvallen.
Okeuj.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zeg het straks wel.
Gecondoleerd.
Ja die andere was oud. Deze was jong en had kanker.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar het is dus de tweede in korte tijd? dat is wel een beetje vreemd.
ZON.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:22 schreef Breathtaking het volgende:
Regent het bij jullie ook zo ziek hard?
Nee, het waait wel ontzettend, maar al de hele dag droog hier.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:22 schreef Breathtaking het volgende:
Neequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:22 schreef Breathtaking het volgende:
Nee het is zonnig. Maar het waait wel al de hele dag echt hard.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:22 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, het waait wel ontzettend, maar al de hele dag droog hier.
dit dusquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee het is zonnig. Maar het waait wel al de hele dag echt hard.
jammer genoegquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:27 schreef Chai het volgende:
En volgens buienradar blijft dat dus zo.
Ze zijn beide eigenlijk niks. Het is dat ze zo lekker lopen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:30 schreef Potloodvis het volgende:
Die felle schoenen van gisteren zijn het toch niet geworden, maar deze.
[ afbeelding ]
Daarom heb ik ze ook gekocht eigenlijk. Dat model is sowieso niet echt mijn ding, houd meer van zo'n halfhoge schoenen, maar goed.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze zijn beide eigenlijk niks. Het is dat ze zo lekker lopen.
Biefstuk met appelmoes, pardon?quote:
Strakblauwe lucht, wel veel wind.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:22 schreef Breathtaking het volgende:
De tweede in een halfjaar.quote:
ja dat bedoel ik. is toch niet normaal.... zonde van de biefstukquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Biefstuk met appelmoes, pardon?
stralend blauwe hemel met een zomerbriesje hierquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:33 schreef Breathtaking het volgende:
Wacht maar af, het gaat bij jullie ook wel regenen.
Licht bewolkt, briesje en warme zonneschijn. Nee dus.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:33 schreef Breathtaking het volgende:
Wacht maar af, het gaat bij jullie ook wel regenen.
Je weet niet hoe lekker appelmoes is?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik. is toch niet normaal.... zonde van de biefstuk
Idd.quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:38 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je weet niet hoe lekker appelmoes is?
Neem een parkietquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
De tweede in een halfjaar.Maar beter dat ie dood was want hij had au denk ik. Hij at heel goed en zo, maar hij was zóóó bizar dun. Dus lintworm of zo had ook nog gekund. Maar goed, jammer.
Die sixpack valt reuze mee in vergelijking met vroeger.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:40 schreef Salatrel het volgende:
Jersey Shore The Situation gaat miljoenen verdienen
Parkieten vind ik stom.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neem een parkietdie worden vijftien.
Maar dan is het inderdaad wel beter, maar het blijft natuurlijk gewoon klote.
Dankjewel.quote:
Ga je dat kopen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:09 schreef wolvendagen het volgende:
Ster Jaarabonnementen
Jaarabonnement 1-ster vol tarief ¤ 422,50
Jaarabonnement 2-ster vol tarief ¤ 694,00
Jaarabonnement 3-ster vol tarief ¤ 1.031,50
Jaarabonnement 4-ster vol tarief ¤ 1.372,50
Jaarabonnement 5-ster vol tarief ¤ 1.710,00
Jaarabonnement 6-ster vol tarief ¤ 2.049,00
Jaarabonnement N-ster vol tarief ¤ 2.430,00
Kanker afzetters.
Gecondoleerd Wd en sorry van vanmorgen.quote:
Dankjewel en geeft niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gecondoleerd Wd en sorry van vanmorgen.
vrij weinigquote:
Dat probleem had ik dus ook alquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:25 schreef Smart_ass het volgende:
Het waait zo hard dat ik m'n raam niet eens op een kier open kan zetten.
Ik vind die harde wind irritant, ja.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:25 schreef Smart_ass het volgende:
Het waait zo hard dat ik m'n raam niet eens op een kier open kan zetten.
Van Spijkenisse naar de stad is toch maar vier zones dacht ik? Of vijf?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:09 schreef wolvendagen het volgende:
Ster Jaarabonnementen
Jaarabonnement 1-ster vol tarief ¤ 422,50
Jaarabonnement 2-ster vol tarief ¤ 694,00
Jaarabonnement 3-ster vol tarief ¤ 1.031,50
Jaarabonnement 4-ster vol tarief ¤ 1.372,50
Jaarabonnement 5-ster vol tarief ¤ 1.710,00
Jaarabonnement 6-ster vol tarief ¤ 2.049,00
Jaarabonnement N-ster vol tarief ¤ 2.430,00
Kanker afzetters.
Vunzel!quote:
Noem je o.us nu een vrouw?quote:
Hij kwam er tussen.quote:
ik wou chicks, geen vrouwen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:30 schreef Dqod het volgende:
Dan willen ze hosselen, totdat er teveel vrouwen tegelijkertijd aanwezig zijn.. En dan worden ze benauwd
Jawel. Maar geen studenten. En ik neem een maand. En ik heb 3 sterzone. En reductie omdat onder 18. dus ik kom uit op Maandabonnement 3-ster reductie ¤ 68,10. En dat dan de maanden dat ik naar school ga.quote:
Ok, my badquote:
Wat krijg jedan? En ik dacht dat jij die shit die je postte moest betalenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jawel. Maar geen studenten. En ik neem een maand. En ik heb 3 sterzone. En reductie omdat onder 18. dus ik kom uit op Maandabonnement 3-ster reductie ¤ 68,10. En dat dan de maanden dat ik naar school ga.
fakaquote:
Ja, dat was voor een jaar abonnement zonder reductie, maar ik heb natuurlijk ook nog vakantie en dan heb ik niks aan dat abonnement. Dus we doen het per maand.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat krijg jedan? En ik dacht dat jij die shit die je postte moest betalen
Nopequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:41 schreef Potloodvis het volgende:
Komt die wind en regen richting het zuiden? Iemand check even Buienradar, alsbjeblieft.
Jaaaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:27 schreef L0t.. het volgende:
Ohhh Bt, ik zag je reacties in dat trouwtopicDat is echt een sprookjesbruiloft idd
![]()
Ik wil ook
Wat hij zegt.quote:
Eliza Dushku vanavond.quote:
Jaaa en de schoenen en allesssquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaaaohmy als ik dat zie kan ik echt niet wachten. Wat een goddelijke bruiloft hadden zij! En haar jurk
kwijl kwijl.
Jij zou op zich best kunnen trouwen nu toch?
Ben je zo van de oude stempel? Tegenwoordig kan de vrouw het ook vragen hoor.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:51 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Jaaa en de schoenen en allesss![]()
Ja, ik zou wel kunnen trouwen, maar voor zo'n bruiloft kunnen we nog wel even sparenEn ik moet natuurlijk wel gevraagd worden
l0t is ook geen 20 meer hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ben je zo van de oude stempel? Tegenwoordig kan de vrouw het ook vragen hoor.
Ja, louboutinsquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:51 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Jaaa en de schoenen en allesss![]()
Ja, ik zou wel kunnen trouwen, maar voor zo'n bruiloft kunnen we nog wel even sparenEn ik moet natuurlijk wel gevraagd worden
Nee dat is afschuwelijk. Ik schiet mezelf nog liever af dan dat ik iemand ten huwelijk vraagquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ben je zo van de oude stempel? Tegenwoordig kan de vrouw het ook vragen hoor.
ik ben echt droeloe en planga man.quote:
Sowieso ga ik alleen voor de wet trouwen. De kerk hoeft niet van mij. Dat feest geef ik natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee dat is afschuwelijk. Ik schiet mezelf nog liever af dan dat ik iemand ten huwelijk vraag
nooooohh jij gaat boze blik krijgen vriendquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:55 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, 23 of 24 als ik het goed heb onthouden.
Geen idee wie zij is, maar ze ziet er lekker uit.quote:
zij speelt in de bring it on film die uitgezonden word na die met eliza dushkuquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen idee wie zij is, maar ze ziet er lekker uit.
Ik dacht ook 23/24.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nooooohh jij gaat boze blik krijgen vriend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |