Biefstuk met appelmoes, pardon?quote:
Strakblauwe lucht, wel veel wind.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:22 schreef Breathtaking het volgende:
Regent het bij jullie ook zo ziek hard?
De tweede in een halfjaar.quote:
ja dat bedoel ik. is toch niet normaal.... zonde van de biefstukquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Biefstuk met appelmoes, pardon?
stralend blauwe hemel met een zomerbriesje hierquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:33 schreef Breathtaking het volgende:
Wacht maar af, het gaat bij jullie ook wel regenen.
Licht bewolkt, briesje en warme zonneschijn. Nee dus.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:33 schreef Breathtaking het volgende:
Wacht maar af, het gaat bij jullie ook wel regenen.
Je weet niet hoe lekker appelmoes is?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik. is toch niet normaal.... zonde van de biefstuk
Idd.quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:38 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je weet niet hoe lekker appelmoes is?
Neem een parkietquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
De tweede in een halfjaar.Maar beter dat ie dood was want hij had au denk ik. Hij at heel goed en zo, maar hij was zóóó bizar dun. Dus lintworm of zo had ook nog gekund. Maar goed, jammer.
Die sixpack valt reuze mee in vergelijking met vroeger.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:40 schreef Salatrel het volgende:
Jersey Shore The Situation gaat miljoenen verdienen
Parkieten vind ik stom.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neem een parkietdie worden vijftien.
Maar dan is het inderdaad wel beter, maar het blijft natuurlijk gewoon klote.
Dankjewel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |