ok dan is het goed. maar wel om 23:00 thuis zijn hequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik en mijn andere persoonlijkheid.
Toen ging bp al zelfstandig naar de bioscoop?quote:
ik deed toen ik klein was ook een keer met me neus zon balletje duwen.. vond me moeder niet leukquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat stukje dat ze samen spaghetti gaan eten vond ik het leukst.
Wut, die film stamt uit de vijftigerjaren?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe veel beetje?
De eerste film die ik zag in de bios was lady en de vagebond.
Nee in de buik van zijn moeder.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toen ging bp al zelfstandig naar de bioscoop?
Opoequote:
Mozy is hier niet.quote:
Ik denk de tekenfilm met die honden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wut, die film stamt uit de vijftigerjaren?
care, misschien komt ie wel binnenvallen.quote:
BobbyB ook niet.quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:49 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik deed toen ik klein was ook een keer met me neus zon balletje duwen.. vond me moeder niet leuk
In mijn tijd was het gratis omdat de enige bioscoop hier van mijn oud-oom was.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik mijn tijd was het 4 gulden en een beetje.
Misschien was het geen echte bioscoop maar gewoon zo'n filmhuis ofzo..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wut, die film stamt uit de vijftigerjaren?
Nu is dat niet zo'n goede opmerking.quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:51 schreef klausmeister het volgende:
Wegmisbruikers.
Dat is een dramaserie over een man die ongevraagd het asfalt begint te vingeren.
Zou kunnen, ja. Of gewoon herhaling.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien was het geen echte bioscoop maar gewoon zo'n filmhuis ofzo..
quote:
Nee, hij is op weg naar Chai.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
care, misschien komt ie wel binnenvallen.
Aan het eten ja?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu is dat niet zo'n goede opmerking.
Waarom spreken die idioten het uit als utker?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:52 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zijn die lekker ja? ik heb nu gewoon zon big americans van dr OEtker met bacon
Niks. Het is gewoon dood. We vonden 'm dood in de kooi.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, hij is op weg naar Chai.
Maar wat heb je met dat beest gedaan, dan?
Nee, pas over 20 minuten ofzoquote:
http://www.google.nl/sear(...)s1&aql=&oq=&gs_rfai=quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom spreken die idioten het uit als utker?![]()
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)s1&aql=&oq=&gs_rfai=
Aardappels met appelmoes? Aardappelmoes.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, pas over 20 minuten ofzo
Gecondoleerd. Had je hem al lang?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niks. Het is gewoon dood. We vonden 'm dood in de kooi.
3 jaar.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gecondoleerd. Had je hem al lang?
Neen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Aardappels met appelmoes? Aardappelmoes.
Patat met een permanentje.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neen.
Gekrulde patat, karbonaadje en appelmoes.
Maar het is wel lekker.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Patat met een permanentje. [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |