quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:27 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zolang je maar niet denkt dat je leven daarna compleet is, en de wereld ineens gekleurder dan ooit is, met geweldige muziek eronder.
Het is een leuke telefoon..
Met mijn zonnebril op in bed, ja ik heb een feestje in mijn eentje.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Faberyayo & Vic Crezee - Solonaise. Die lyrics.
Ik zelf vind het niet zo heel boeiend. Het beeld is inderdaad heel groot waardoor je je wat meer in de film waant, maar buiten dat stelt het niet veel voor. Maar goed. Da's mijn mening.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:12 schreef Crack_ het volgende:
Iemand ooit film met imax gezien en hoe is dat?
Maar je wilt zelf toch ook een iPhone 4. Probeer eens Android, werkt net zo vloeiend.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb een IPhone en ben geen Apple hater, maar de dramatiek is te erg, alsof je leven eindelijk compleet is!
Als die telefoon niet zo overmarketed was had je het niet gekocht.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee.
Het is gewoon een leuke telefoon. Toevallig van Apple.
Nee, ik ben nog steeds tevreden met mijn 2G.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:29 schreef TheKC het volgende:
[..]
Maar je wilt zelf toch ook een iPhone 4. Probeer eens Android, werkt net zo vloeiend.
Bullshit.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:30 schreef TheKC het volgende:
[..]
Als die telefoon niet zo overmarketed was had je het niet gekocht.
Ze zijn te geniaal inderdaad.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Met mijn zonnebril op in bed, ja ik heb een feestje in mijn eentje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is gewoon zo, ze zetten het in de markt als de beste telefoon die er is en komen met non-argumenten om de prijs te rechtvaardigenquote:
Ik heb de 3g gekocht omdat ik 'm kon proberen bij vrienden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:30 schreef TheKC het volgende:
[..]
Als die telefoon niet zo overmarketed was had je het niet gekocht.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:32 schreef Salatrel het volgende:
kanker AH. de kipfilet was opDaarom ging ik ook 's ochtends.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Helemaal niet, ik wilde al een iPhone 2G voordat de meesten er amper iets van afwisten. Ik vind het gewoon een mooi apparaat, ik had eerst een HTC Tytn maar die vond ik veel te lomp.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:33 schreef TheKC het volgende:
[..]
Is gewoon zo, ze zetten het in de markt als de beste telefoon die er is en komen met non-argumenten om de prijs te rechtvaardigen.
ach ik heb nog kipfilet in de vriezer liggen ook.. toch bijna 17 euro bespaard en ik heb voorlopig geen wc eend, wasmiddel of vaatwassertabletten nodigquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daarom ging ik ook 's ochtends.
Blackberriesquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb de 3g gekocht omdat ik 'm kon proberen bij vrienden.
Tevens hebben hun ook blackerry en android waar ik ook mee heb zitten frunniken maar ik vind de iPhone het prettigst werken.
Waarom wil je dan een 4 hebben als je al een 3g hebt?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb de 3g gekocht omdat ik 'm kon proberen bij vrienden.
Tevens hebben hun ook blackerry en android waar ik ook mee heb zitten frunniken maar ik vind de iPhone het prettigst werken.
Because he canquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Waarom wil je dan een 4 hebben als je al een 3g hebt?
Het lijkt me zulk gepriegel op dat toetsenbord.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
BlackberriesOver overrated bagger gesproken.
Blackberries hoor je zakelijk te gebruiken. Net als Windows Mobile.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
BlackberriesOver overrated bagger gesproken.
Nee, vroeger was BB gericht op de zakelijke markt. Tegenwoordig zijn ze, net als WM telefoons, voor iedereen betaalbaar en zijn er genoeg alternatieven voor de zakelijke markt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:38 schreef TheKC het volgende:
[..]
Blackberries hoor je zakelijk te gebruiken. Net als Windows Mobile.
Hmm.. nouja we hebben nu toch maar kaartjes gekocht fur inception met imax.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zelf vind het niet zo heel boeiend. Het beeld is inderdaad heel groot waardoor je je wat meer in de film waant, maar buiten dat stelt het niet veel voor. Maar goed. Da's mijn mening.
En nu ga ik naar huis.
Ik bedoel barcode dingetjequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm.. nouja we hebben nu toch maar kaartjes gekocht fur inception met imax.
Ben toch wel benieuwd er naar..
En die stomme bevestiging komt niet binnen.
Omdat mijn abbo afloopt deze week en de 3g zo onmeuig traag is geworden dat er bijna niet meer prettig mee te werken valt. Ik gebruik het internet via 3G erg vaak maar voordat dat ding eindelijk de browser heeft opgestart zijn we 5 minuten verder. Telefoontjes aannemen hetzelfde verhaal.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Waarom wil je dan een 4 hebben als je al een 3g hebt?
Wat kost het?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm.. nouja we hebben nu toch maar kaartjes gekocht fur inception met imax.
Ben toch wel benieuwd er naar..
En die stomme bevestiging komt niet binnen.
Wat dan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
8,80 want studenten
Ik word hier bedreigd btw..
quote:
Terug dreigen met het dubbele.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
8,80 want studenten
Werkt niequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Terug dreigen met het dubbele.
Je telefoon is stuk, da's wel een goede reden idd.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Omdat mijn abbo afloopt deze week en de 3g zo onmeuig traag is geworden dat er bijna niet meer prettig mee te werken valt. Ik gebruik het internet via 3G erg vaak maar voordat dat ding eindelijk de browser heeft opgestart zijn we 5 minuten verder. Telefoontjes aannemen hetzelfde verhaal.
De 4G is sneller en heeft een mooier beeld. Op zich schelen ze niet veel inderdaad maar een werkende telefoon is toch wel erg prettig.
iPhone zakelijk, kutte synchronisatie met zakelijke software en teveel multimedia gerichtquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, vroeger was BB gericht op de zakelijke markt. Tegenwoordig zijn ze, net als WM telefoons, voor iedereen betaalbaar en zijn er genoeg alternatieven voor de zakelijke markt.
Toch niet door die kale?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
8,80 want studenten
en voor een bekertje sinas betaal je tegenwoordig al evenveel als voor je kaartjequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik mijn tijd was het 4 gulden en een beetje.
Of heeft hij weer een periode met haar? Hmm.quote:
Wat nou "in jouw tijd?"quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe veel beetje?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
die heb ik nog op VHSquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe veel beetje?
De eerste film die ik zag in de bios was lady en de vagebond.
vroeger was alles beter en was ondergoed nog meer dan alleen een veterquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |