No shit, Sherlock.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:22 schreef Sok. het volgende:
[..]
Je bent ook nog geen 18 dus je kunt het sowieso niet aanvragen
Wie weegt er dan ook 110 kg?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:22 schreef Dqod het volgende:
Maar ik ben wel blij dat ik ver onder de 110 kg weeg
ik ook maar er was een tijd dat het niet veel scheeldequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:22 schreef Dqod het volgende:
Maar ik ben wel blij dat ik ver onder de 110 kg weeg
Ja, moest van de vriendin van m'n vaderquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:22 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ben je wel naar de dokter geweest dan?
Gers en ik waren het erover eens dat + 110 kg te dik was..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie weegt er dan ook 110 kg?
Nah, de grens ligt voor mij wel bij 75 kilo denk ikquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja, ik trek de grens dus bij ongeveer +110 kg, net als Gers
Maar je hebt een punt..
Mgoed, alles onder de 110 kg kan ik heel goed mooi vinden.. Daarboven word t lastiger
O ja, daar ben ik het ook wel mee eens.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gers en ik waren het erover eens dat + 110 kg te dik was..
Je moet wel opletten hoor
Vertel, beste Salatrel u_uquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ook maar er was een tijd dat het niet veel scheelde
En al zou hij dat niet doen, hij wordt zaterdag 18. Dus hij zit al in zijn drie maanden voor hij het kan aanvragen. Dat zit ik eind Januari.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:24 schreef Sok. het volgende:
[..]
Maar k denk dat bloodysunday t krijgt omdat ie VWO doet.
hboquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:24 schreef Sok. het volgende:
[..]
Maar k denk dat bloodysunday t krijgt omdat ie VWO doet.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O ja, daar ben ik het ook wel mee eens.
Ik had hem vorig jaar alquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En al zou hij dat niet doen, hij wordt zaterdag 18. Dus hij zit al in zijn drie maanden voor hij het kan aanvragen. Dat zit ik eind Januari.
Ik zou eens een foto'tje laten makenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:23 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ja, moest van de vriendin van m'n vader
Maar dat was meer omdat het zo achterlijk paars was, maar dat is dus al helemaal weg. Nu is t alleen nog dik en hard en m'n huid gevoelloos. Heb er jammer genoeg wel last van als ik te lang sta
HBO ook.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:26 schreef Sok. het volgende:
[..]
Maar met VWO kan t al vanaf je 16e toch?
Dat klinkt best liefquote:
als jij je diploma op je 16e haalt en je gaat hbo/wo doen kan je gewoon zo'n kaart aanvragen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:26 schreef Sok. het volgende:
[..]
fotootje*quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:26 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik zou eens een foto'tje laten maken
'S nie goed iddquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ongezond eten. kantoorbaan. 106 kilo. nu niet meer
Wait whut, ik kan al gratis OV krijgen? Of mis ik het gesprek nu heel erg?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:26 schreef Sok. het volgende:
[..]
Iedere hap teveel word uit je hand geslagen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
'S nie goed idd
Ik eet ook ongezond hoor.. Maar dan in de zin van te weinig..
Gelukkig voor mij dat ik nu al onder de plak zit
Nee. Jij niet. Jij bent Faalhaas sollicitant.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wait whut, ik kan al gratis OV krijgen? Of mis ik het gesprek nu heel erg?
Geen idee, ik lul ook maar watquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wait whut, ik kan al gratis OV krijgen? Of mis ik het gesprek nu heel erg?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Jij niet. Jij bent Faalhaas sollicitant.
Dat kan zeker alleen als je ver van school woont?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:28 schreef Sok. het volgende:
[..]
Geen idee, ik lul ook maar watK dacht dat een vriend van me dat had.
ik ben niet die hard aan het dieten gegaan hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
'S nie goed idd
Ik eet ook ongezond hoor.. Maar dan in de zin van te weinig..
Gelukkig voor mij dat ik nu al onder de plak zit
Ja, geef de kapper de schuld.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:28 schreef bloodysunday het volgende:
Ik weet niet wat de kapper gedaan heeft, maar mn haar valt uit
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedere hap teveel word uit je hand geslagen?
Je wordt oudquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:28 schreef bloodysunday het volgende:
Ik weet niet wat de kapper gedaan heeft, maar mn haar valt uit
Hmm mja, maar mss een beklemd bloedvat of beklemde zenuw ofzo? Ik zeg ook maar watquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:26 schreef Sok. het volgende:
[..]
fotootje*
Hoezo? Gebroken is t niet, want dan zou k er niet mee kunnen lopen he
Hoe word je gestraft?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:29 schreef Dqod het volgende:
[..]Godsamme
Nee.. Ik word nu gedwongen s'ochtends te eten anders ga ik gestraft worden voor m'n evil deeds
Vroege leerling als je HBO op je 16e gaat doen. Je hoeft geen jaar over te hebben geslagen. Mn beste vriendin is nu 15 en die gaat nu MBO4 doen met mij. Dus als ze havo had gedaan en geslaagd was geweest volgend jaar, was ze 16 op HBO.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:28 schreef Salatrel het volgende:
dan moet je toch wel vroege leerling zijn en een jaar hebben overgeslagen wil je op je 16e al aan HBO beginnen tochvoor middelbare school krijg je volgens mij sowieso geen OV
Da's ook goed..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ben niet die hard aan het dieten gegaan hoorgewoon eetgewoontes aangepast en vooral meer bewegen
K zou t niet wetenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat kan zeker alleen als je ver van school woont?
Dan krijg ik billekoekquote:
Ja zou zenuw dan kunnen zijn. Maar is een flinke klap geweest en dokter zij dat ik er wel een paar weekjes last van kon houden, maar k hoopte dat t vrij snel over zou zijn.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:29 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hmm mja, maar mss een beklemd bloedvat of beklemde zenuw ofzo? Ik zeg ook maar wat
Tering, woonde je in het oostland, of wat?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:30 schreef Sok. het volgende:
[..]
K zou t niet wetenIs gewoon zelfde plek als waar de rest van de scholen zit, en we gingen altijd gewoon met de fiets. (16km)
ohh mjah ik sta gewoon om 7:30 op en dan heb ik nog tijd zat om ff te douchen, aan te kleden, lunch te maken wat downloads van series aan te zetten en te ontbijten voordat ik om 8:15 naar mijn werk vertrektquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's ook goed..
Maar ik ben ook niet aan t dieten..
Ik heb de nare gewoonte om te gaan stressen s' ochtends waardoor ik tijd te kort kom en dan vergeet ik simpelweg een broodje te eten
Sinds wanneer is dat een straf?quote:
Ahh k, nouja afwachten dan maarquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:31 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ja zou zenuw dan kunnen zijn. Maar is een flinke klap geweest en dokter zij dat ik er wel een paar weekjes last van kon houden, maar k hoopte dat t vrij snel over zou zijn.
Goedzo, stressen is ook niet goedquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ohh mjah ik sta gewoon om 7:30 op en dan heb ik nog tijd zat om ff te douchen, aan te kleden, lunch te maken wat downloads van series aan te zetten en te ontbijten voordat ik om 8:15 naar mijn werk vertrekt
ik ben echt koos stressloos
Noordoostpolder.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tering, woonde je in het oostland, of wat?
Maar Loohooohooot.quote:
valt wel mee, ik haalde mn diploma op mn 16e. Na de vakantie was ik 17. Als je nog een iets latere leerling bent dan begin je op je 16e met hbo.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:28 schreef Salatrel het volgende:
dan moet je toch wel vroege leerling zijn en een jaar hebben overgeslagen wil je op je 16e al aan HBO beginnen tochvoor middelbare school krijg je volgens mij sowieso geen OV
Nou, beter spankt ze me niet en gaat ze gewoon aan m'n bil zitten, da's beterquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat een straf?
Nooit smeken Bobsel.. Play it cool.. Dan komt ze welquote:
kun je toevallig wat coke regelen , urk is toch het cokedorp van nederland?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:33 schreef Sok. het volgende:
[..]
Noordoostpolder.
Woon ik nog steeds overigens.
Ik ben te koppig om te stoppen ook al weet ik dat ik t makkelijk kanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:34 schreef Salatrel het volgende:
oja en roken schijnt je stofwisseling te versnellen en je hongergevoel te stillen
pics ?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou, beter spankt ze me niet en gaat ze gewoon aan m'n bil zitten, da's beter
Die heb ik nog nietquote:
Ik kan via Urkers in m'n klas vast wel aan coke komen ja.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:35 schreef gers het volgende:
[..]
kun je toevallig wat coke regelen , urk is toch het cokedorp van nederland?
Randstad, dan is alles gewoon veel dichterbij, veel beter johquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:33 schreef Sok. het volgende:
[..]
Noordoostpolder.
Woon ik nog steeds overigens.
Ja maar...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nooit smeken Bobsel.. Play it cool.. Dan komt ze wel
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Randstad, dan is alles gewoon veel dichterbij, veel beter joh
Komt wel goed schatjequote:
Jeweethetquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:36 schreef gers het volgende:
sok is wel een eckte koning dat weet ik persoonlijk
Pendulum is ook tof.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:38 schreef Dqod het volgende:
Sok. Je hebt me echt verslaafd gemaakt aan dat nr. van Pendulum
Het spijt me.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:38 schreef Dqod het volgende:
welk nummerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:38 schreef Dqod het volgende:
oh dat weerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:38 schreef L0t.. het volgende:
Verdomme, te weinig chocola in m'n chocobanaan
Je weet dat de voorwaarde is dat je je moet laten ombouwen he.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:38 schreef Sok. het volgende:
[..]
Het spijt me.
Ik wil je ook wel ergens anders verslaafd aan maken
Ja, daarom ga ik haar ergens anders verslaafd aan maken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je weet dat de voorwaarde is dat je je moet laten ombouwen he.
Dat is ook zo!quote:
.........................quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:38 schreef Sok. het volgende:
[..]
Het spijt me.
Ik wil je ook wel ergens anders verslaafd aan maken
gewoon tussen de benen klemmen. merkt ze niets vanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
chocobanaan wat? Dat lijkt me echt een ranzige combi.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:38 schreef L0t.. het volgende:
Verdomme, te weinig chocola in m'n chocobanaan
Watercolourquote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heul nie!!!quote:
Hoi!quote:
Dat is echt superrrlekker jonge, maar wel met heelll veelll chocolaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
oh dat weer![]()
dat zag er echt ranzig uit
"Is goed", of "Ik pm je mn adres even", of "pm je adres even".quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is ook zo!
[..]
.........................
Wat moet ik hier nou op zeggen
Logisch. Natuurlijke selectie.quote:
ik zeg toch ook niet dat het niet lekker isquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:41 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dat is echt superrrlekker jonge, maar wel met heelll veelll chocola
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |