'S nie goed iddquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ongezond eten. kantoorbaan. 106 kilo. nu niet meer
Wait whut, ik kan al gratis OV krijgen? Of mis ik het gesprek nu heel erg?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:26 schreef Sok. het volgende:
[..]
Maar met VWO kan t al vanaf je 16e toch?
Iedere hap teveel word uit je hand geslagen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
'S nie goed idd
Ik eet ook ongezond hoor.. Maar dan in de zin van te weinig..
Gelukkig voor mij dat ik nu al onder de plak zit
Nee. Jij niet. Jij bent Faalhaas sollicitant.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wait whut, ik kan al gratis OV krijgen? Of mis ik het gesprek nu heel erg?
Geen idee, ik lul ook maar watquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wait whut, ik kan al gratis OV krijgen? Of mis ik het gesprek nu heel erg?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Jij niet. Jij bent Faalhaas sollicitant.
Dat kan zeker alleen als je ver van school woont?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:28 schreef Sok. het volgende:
[..]
Geen idee, ik lul ook maar watK dacht dat een vriend van me dat had.
ik ben niet die hard aan het dieten gegaan hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
'S nie goed idd
Ik eet ook ongezond hoor.. Maar dan in de zin van te weinig..
Gelukkig voor mij dat ik nu al onder de plak zit
Ja, geef de kapper de schuld.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:28 schreef bloodysunday het volgende:
Ik weet niet wat de kapper gedaan heeft, maar mn haar valt uit
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedere hap teveel word uit je hand geslagen?
Je wordt oudquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:28 schreef bloodysunday het volgende:
Ik weet niet wat de kapper gedaan heeft, maar mn haar valt uit
Hmm mja, maar mss een beklemd bloedvat of beklemde zenuw ofzo? Ik zeg ook maar watquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:26 schreef Sok. het volgende:
[..]
fotootje*
Hoezo? Gebroken is t niet, want dan zou k er niet mee kunnen lopen he
Hoe word je gestraft?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:29 schreef Dqod het volgende:
[..]Godsamme
Nee.. Ik word nu gedwongen s'ochtends te eten anders ga ik gestraft worden voor m'n evil deeds
Vroege leerling als je HBO op je 16e gaat doen. Je hoeft geen jaar over te hebben geslagen. Mn beste vriendin is nu 15 en die gaat nu MBO4 doen met mij. Dus als ze havo had gedaan en geslaagd was geweest volgend jaar, was ze 16 op HBO.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:28 schreef Salatrel het volgende:
dan moet je toch wel vroege leerling zijn en een jaar hebben overgeslagen wil je op je 16e al aan HBO beginnen tochvoor middelbare school krijg je volgens mij sowieso geen OV
Da's ook goed..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ben niet die hard aan het dieten gegaan hoorgewoon eetgewoontes aangepast en vooral meer bewegen
K zou t niet wetenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat kan zeker alleen als je ver van school woont?
Dan krijg ik billekoekquote:
Ja zou zenuw dan kunnen zijn. Maar is een flinke klap geweest en dokter zij dat ik er wel een paar weekjes last van kon houden, maar k hoopte dat t vrij snel over zou zijn.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:29 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hmm mja, maar mss een beklemd bloedvat of beklemde zenuw ofzo? Ik zeg ook maar wat
Tering, woonde je in het oostland, of wat?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:30 schreef Sok. het volgende:
[..]
K zou t niet wetenIs gewoon zelfde plek als waar de rest van de scholen zit, en we gingen altijd gewoon met de fiets. (16km)
ohh mjah ik sta gewoon om 7:30 op en dan heb ik nog tijd zat om ff te douchen, aan te kleden, lunch te maken wat downloads van series aan te zetten en te ontbijten voordat ik om 8:15 naar mijn werk vertrektquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's ook goed..
Maar ik ben ook niet aan t dieten..
Ik heb de nare gewoonte om te gaan stressen s' ochtends waardoor ik tijd te kort kom en dan vergeet ik simpelweg een broodje te eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |