Je zegt zelf dat ze geen 20 meer is, dus eerder krijg jij boze blikken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nooooohh jij gaat boze blik krijgen vriend
Wat is 'Ster'?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:09 schreef wolvendagen het volgende:
Ster Jaarabonnementen
Jaarabonnement 1-ster vol tarief ¤ 422,50
Jaarabonnement 2-ster vol tarief ¤ 694,00
Jaarabonnement 3-ster vol tarief ¤ 1.031,50
Jaarabonnement 4-ster vol tarief ¤ 1.372,50
Jaarabonnement 5-ster vol tarief ¤ 1.710,00
Jaarabonnement 6-ster vol tarief ¤ 2.049,00
Jaarabonnement N-ster vol tarief ¤ 2.430,00
Kanker afzetters.
Nouja, m'n vriend weet wel dat ik wil trouwen en hij wil het ook, hij noemt me soms al mevrouw *zijn achternaam*quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, louboutinsm'n vriendje vond ze ook mooi
(ja we hebben serieus samen die foto's bekeken
..)
En ja het is heel duur, de meest simpele bruiloft kost je al bijna 10000 euro dus voor zoiets mag je wel het driedubbele sparenof hele rijke ouders hebben.
Uiteraard moet je gevraagd wordenmaar misschien is het tijd om 'subtiele' hints te gaan geven
![]()
![]()
Wel godverdommequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:55 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, 23 of 24 als ik het goed heb onthouden.
dat dusquote:
ik zit in ieder geval niet boven de daadwerkelijke leeftijdquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat ze geen 20 meer is, dus eerder krijg jij boze blikken.
Ja klopt, dat is balenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:02 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nouja, m'n vriend weet wel dat ik wil trouwen en hij wil het ook, hij noemt me soms al mevrouw *zijn achternaam*Maar ik weet niet of ie al concreet plannen heeft
Ik hoef opzich ook weer niet zo'n spectaculaire bruiloft hoor, maar ik wil gewoon een hele mooie jurk en een supertof feest waar ik iedereen kan uitnodigen die ik maar wilHet lijkt me vreselijk om daar op te moeten beknibbelen, mensen schrappen enzo
21?quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ben je zo van de oude stempel? Tegenwoordig kan de vrouw het ook vragen hoor.
Dit.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:55 schreef Breathtaking het volgende:
Nee dat is afschuwelijk. Ik schiet mezelf nog liever af dan dat ik iemand ten huwelijk vraag
mensen zonder ovchipkaartquote:
Dat WD 17 is dat weet ik wel.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:06 schreef Salatrel het volgende:
MBO'ers krijgen geen OV voordat ze 18 zijn
Ik ben nog nooit zo beledigdquote:
Ohhhh? Waar? Wanneer? Hoe? Welke film?quote:
zobierzo mboquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:06 schreef Salatrel het volgende:
MBO'ers krijgen geen OV voordat ze 18 zijn
Sorry hoor, maar met een lelijke vrouw is zo'n bruiloft toch al half verpestquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:05 schreef Potloodvis het volgende:
Als lelijke vrouwen zoals jullie denken dan zullen ze nooit trouwen.
Probeer je mij nu ook te beledigen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Ajax fan he... daar krijg je een oude huid van
SUPPORT YOUR LOCAL TEAMquote:
T word overmorgen ff 2 uurtjes en dan ga ik t weekend naar haarquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:08 schreef gers het volgende:
dqod moet jij je vingers niet trainen voor morgen
Zo'n masker op een stokje is wel chique vind ik hoor.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:08 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar met een lelijke vrouw is zo'n bruiloft toch al half verpest
Nee Lot vind mij wel aardig.quote:
boh ]dan wordt het al serieusquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
T word overmorgen ff 2 uurtjes en dan ga ik t weekend naar haar
Dat was een betere optie, want dan kan ik haar een dag langer zien
En mijn vingers zijn al getraind.. Dikke spierballen jeweetzzzzzzzzzz
RTL5, 20.30 Bring It On.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ohhhh? Waar? Wanneer? Hoe? Welke film?
En je hebt PM van me
Ja kloptquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:08 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar met een lelijke vrouw is zo'n bruiloft toch al half verpest
Op welk gedeelte doel je nu?quote:
Zoals het er staat.quote:
Dat heeft toch geen zin als daaronder een rollade in witte tule zitquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Zo'n masker op een stokje is wel chique vind ik hoor.
Dikke vrouwen krijgen wel minder rimpels dan jij.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja kloptof als je heel dik bent. Dan zie je er gegarandeerd lelijk uit
Tijd voor een ander account dan maar.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:12 schreef Sok. het volgende:
[..]
WBAHAHAH BOBSY MAAKT GRAMMARFOUT!!1!!!!
Het ging over lelijk, niet over dik.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:12 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dat heeft toch geen zin als daaronder een rollade in witte tule zit
Die heb ik eigenlijk met bijna elk vrouwelijk persoonquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:12 schreef Potloodvis het volgende:
Lot en ik hebben een haat/liefde verhouding.
BobbyC?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tijd voor een ander account dan maar.
dat je al bijna een relatie met die chick hebtquote:
Die heb ik op VHS (ja VHSquote:
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:13 schreef Sok. het volgende:
[..]
Die heb ik eigenlijk met bijna elk vrouwelijk persoon
Dik = lelijk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:12 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Het ging over lelijk, niet over dik.
En voor slanke vrouwen is er botox.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:12 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dikke vrouwen krijgen wel minder rimpels dan jij.
quote:
Ghehequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:13 schreef gers het volgende:
[..]
dat je al bijna een relatie met die chick hebt
en de ahh braquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En voor slanke vrouwen is er botox.
spannnnuuuunnndddquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ghehenja we zullen zien eh, hoe t verder gaat
kijk jou blozen danquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die heb ik op VHS (ja VHS)
Hm misschien ga ik m wel kijken, maar ik heb al al 1000000 x gezien
Ze blijft heet tho, in dat cheerleader outfitje
Ik vind niet dat dik direct lelijk hoeft te zijn..quote:
Ik ben 17. En met een gewone OVkaart moet ik er elke week 25 euro opzetten dus met een maandabonnement ben ik goedkoper uit. En ik kan in januari studentenkaart aanvragen. Ik ben niet dom hoor.quote:
En zo niet dan ben ik er altijd nog.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pfff uhhuh hahaquote:
Beter had ik hierover heen gelezenquote:
OMG DOLLHOUSEquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]Ik keek Dollhouse ook alleen maar vanwege haar.
Nee, ik wil mijn Krentenbol. account eigenlijk maar weer eens gaan gebruiken.quote:
dik is altijd lelijkquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind niet dat dik direct lelijk hoeft te zijn..
Ok er is een grens natuurlijk maar toch..
Dus datquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En zo niet dan ben ik er altijd nog.
Wat versta jij onder dik danquote:
toch geen kinderbuggy hequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:17 schreef Sok. het volgende:
Jezus ChristusHet is een maand geleden dat ik ongeluk met buggy heb gehad, en m'n been is nog steeds fucking dik
Dat ook ja.. Faith.. Heerlijk instabiel was ze daar.. Gewoon heetquote:
+ 110 kg ofzoquote:
3 Faiths voor je supportquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat ook ja.. Faith.. Heerlijk instabiel was ze daar.. Gewoon heet
Ok, dan word t idd teveel van t goeie jaquote:
Ik ben 17 en heb gewoon een OV-studentenkaart. Ben ik nu stoer?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben 17. En met een gewone OVkaart moet ik er elke week 25 euro opzetten dus met een maandabonnement ben ik goedkoper uit. En ik kan in januari studentenkaart aanvragen. Ik ben niet dom hoor.
Neh, ik vind dik eigenlijk altijd lelijk. Ik zie wel eens dikke meisjes met een mooi gezicht hoor, maar die zouden pas echt mooi zijn als ze slank waren. Maarja, smaken verschillen gelukkigquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind niet dat dik direct lelijk hoeft te zijn..
Ok er is een grens natuurlijk maar toch..
Neuhquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:20 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik ben 17 en heb gewoon een OV-studentenkaart. Ben ik nu stoer?
HOWquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:20 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
moet jij niet naar bed ofzo? sesamstraat is allang afgelopenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:20 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Liiszlequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:20 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Neh, ik vind dik eigenlijk altijd lelijk. Ik zie wel eens dikke meisjes met een mooi gezicht hoor, maar die zouden pas echt mooi zijn als ze slank waren. Maarja, smaken verschillen gelukkig
Goed dat je het zegt. Ik zal mn vader even roepen dat hij me in bed stopt en een verhaaltje voor gaat lezen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
moet jij niet naar bed ofzo? sesamstraat is allang afgelopen
Nja, ik trek de grens dus bij ongeveer +110 kg, net als Gersquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:20 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Neh, ik vind dik eigenlijk altijd lelijk. Ik zie wel eens dikke meisjes met een mooi gezicht hoor, maar die zouden pas echt mooi zijn als ze slank waren. Maarja, smaken verschillen gelukkig
Ik heb geen correspondentienummer van de IB-groep dus ik kan het niet aanvragen.quote:
Ben je wel naar de dokter geweest dan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:17 schreef Sok. het volgende:
Jezus ChristusHet is een maand geleden dat ik ongeluk met buggy heb gehad, en m'n been is nog steeds fucking dik
Je bent ook nog geen 18 dus je kunt het sowieso niet aanvragenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb geen correspondentienummer van de IB-groep dus ik kan het niet aanvragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |