Je zegt zelf dat ze geen 20 meer is, dus eerder krijg jij boze blikken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nooooohh jij gaat boze blik krijgen vriend
Wat is 'Ster'?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:09 schreef wolvendagen het volgende:
Ster Jaarabonnementen
Jaarabonnement 1-ster vol tarief ¤ 422,50
Jaarabonnement 2-ster vol tarief ¤ 694,00
Jaarabonnement 3-ster vol tarief ¤ 1.031,50
Jaarabonnement 4-ster vol tarief ¤ 1.372,50
Jaarabonnement 5-ster vol tarief ¤ 1.710,00
Jaarabonnement 6-ster vol tarief ¤ 2.049,00
Jaarabonnement N-ster vol tarief ¤ 2.430,00
Kanker afzetters.
Nouja, m'n vriend weet wel dat ik wil trouwen en hij wil het ook, hij noemt me soms al mevrouw *zijn achternaam*quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, louboutinsm'n vriendje vond ze ook mooi
(ja we hebben serieus samen die foto's bekeken
..)
En ja het is heel duur, de meest simpele bruiloft kost je al bijna 10000 euro dus voor zoiets mag je wel het driedubbele sparenof hele rijke ouders hebben.
Uiteraard moet je gevraagd wordenmaar misschien is het tijd om 'subtiele' hints te gaan geven
![]()
![]()
Wel godverdommequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:55 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, 23 of 24 als ik het goed heb onthouden.
dat dusquote:
ik zit in ieder geval niet boven de daadwerkelijke leeftijdquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat ze geen 20 meer is, dus eerder krijg jij boze blikken.
Ja klopt, dat is balenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:02 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nouja, m'n vriend weet wel dat ik wil trouwen en hij wil het ook, hij noemt me soms al mevrouw *zijn achternaam*Maar ik weet niet of ie al concreet plannen heeft
Ik hoef opzich ook weer niet zo'n spectaculaire bruiloft hoor, maar ik wil gewoon een hele mooie jurk en een supertof feest waar ik iedereen kan uitnodigen die ik maar wilHet lijkt me vreselijk om daar op te moeten beknibbelen, mensen schrappen enzo
21?quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ben je zo van de oude stempel? Tegenwoordig kan de vrouw het ook vragen hoor.
Dit.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:55 schreef Breathtaking het volgende:
Nee dat is afschuwelijk. Ik schiet mezelf nog liever af dan dat ik iemand ten huwelijk vraag
mensen zonder ovchipkaartquote:
Dat WD 17 is dat weet ik wel.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:06 schreef Salatrel het volgende:
MBO'ers krijgen geen OV voordat ze 18 zijn
Ik ben nog nooit zo beledigdquote:
Ohhhh? Waar? Wanneer? Hoe? Welke film?quote:
zobierzo mboquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:06 schreef Salatrel het volgende:
MBO'ers krijgen geen OV voordat ze 18 zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |