Je moet toch wat in de wereld, mijn doel voor afgelopen vakantie was om backgammon te leren spelen, dat is alvast een doel wat ik behaald hebquote:
Ik ken het wel, maar daar houdt het dan ook opquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:44 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Je moet toch wat in de wereld, mijn doel voor afgelopen vakantie was om backgammon te leren spelen, dat is alvast een doel wat ik behaald heb
Nou zegquote:
Ja, dan ook.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als je hem, zonder dat je er wat aan kan doen, kwijt bent geraakt
Vét leuk spel!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ken het wel, maar daar houdt het dan ook op
Vaag zegquote:
Ok! Leer het me maar eensquote:
Oja, dat zouden we deze zomer doenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:48 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
We doen een keer een Vondelpark-chill-meet en dan neem ik mn bord mee
heb je je zusje gepijpt?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:15 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ben al kapot moe sinds 9 uur sochtens en nog steeds ben ik wakker.
Ben ik zwanger?
Dat was volgens mij iets wat ik zou gaan organiserenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oja, dat zouden we deze zomer doen![]()
Wil je zwanger worden?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:15 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ben al kapot moe sinds 9 uur sochtens en nog steeds ben ik wakker.
Ben ik zwanger?
Morgen? Het is nacht.quote:
Nee. Ik ga zo werken.quote:
VROEG? Man, ik was er om 5.30u al uit.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:02 schreef kanovinnie het volgende:
Mogguh. Waarom ben jij altijd zo vroeg?
/carequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
VROEG? Man, ik was er om 5.30u al uit.
Ok. Ga je nog iets doen vandaag?quote:
Dat zou ik niet aan kunnenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ook. Je punt?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Top gemaakt dus? Ik zag dat je tot 1 uur ofzo zat te SC'en?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:41 schreef Merel1808 het volgende:
Zo, binnen 40 minuten klaar, surveillant: 'Appeltje eitje?' 'Joah..'
3 uur eerder dan jou naar huisquote:
3 uur langer in mn nest liggen 't sochtendsquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
3 uur eerder dan jou naar huis
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:46 schreef x3ro het volgende:
[..]
3 uur langer in mn nest liggen 't sochtends![]()
Vervelen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ok. Ga je nog iets doen vandaag?
Vakantie is voorbij toch? Teminste, voor mij wel. Dit is mijn laatste week.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:52 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Vervelen.
En beetje op internet kijken voor vakantie baan met vaste werktijden.
Meh dat vind ik dus nietquote:
Nee, gewoon alles gegokt dus, als ik dit tentamen gehaald heb, heb ik nooit meer vertrouwen in het medisch onderwijsquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Top gemaakt dus? Ik zag dat je tot 1 uur ofzo zat te SC'en?
Gewoon 12 uu rnaar bed. De eerste week is het kut, daarna pak je in je weekend wat extra slaapquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:53 schreef x3ro het volgende:
[..]
Meh dat vind ik dus nietWanneer ik zo vroeg op ben moet ik ook weer aso vroeg naar bed, en dan heb ik gans niks meer aan mijn avond
Voor mij ook, maar vast ideeën opdoen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vakantie is voorbij toch? Teminste, voor mij wel. Dit is mijn laatste week.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:54 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nee, gewoon alles gegokt dus, als ik dit tentamen gehaald heb, heb ik nooit meer vertrouwen in het medisch onderwijs
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:41 schreef Merel1808 het volgende:
Zo, binnen 40 minuten klaar, surveillant: 'Appeltje eitje?' 'Joah..'
Dat heb ik een jaar zo vol gehouden maar dat doe ik niet weerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gewoon 12 uu rnaar bed. De eerste week is het kut, daarna pak je in je weekend wat extra slaap
Wat deed je dat jaar dan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat heb ik een jaar zo vol gehouden maar dat doe ik niet weer.
Bloed, en botbreuken, en snijden enzo, daar weet ik wat van af. Ik wil chirurg worden, met al die interne crap moet je gewoon niet bij mij zijnquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dan durf ik nooit meer een ziekenhuis in. Wie weet krijg ik wel iemand zoals jij die gewoon wat gokt
" het bloed, dan moet het een schaafwond zijn. Kan niet anders."
Oh wacht, het was toch een slagaderlijke bloeding
Chirurg is toch juist inwendig?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:03 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Bloed, en botbreuken, en snijden enzo, daar weet ik wat van af. Ik wil chirurg worden, met al die interne crap moet je gewoon niet bij mij zijn
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
12 uur op bed gaan en dan om 5.30u weer opstaan.
Beste tt ooit mangquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:05 schreef Bravebart het volgende:
Hahahahahahahahahaha, ik moet nog steeds lachen om de TT, hahahahah![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, wel inwendig, maar interne is iets anders. Interne geneeskunde is alles wat in je lichaam zit, maar waar je niet in gaat snijden. Dus longziekten, en maag-, darm-, lever, en cardiologie, enzo. En dat ga je dan allemaal behandelen met geneuzel en gezever en een paar pilletjes, en ik hou meer van snijdenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Chirurg is toch juist inwendig?
Mee eens ja!quote:
Ik ook. Maar het liefst in vlees wat al dood is. Levend vlees met bloedquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:11 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ja, wel inwendig, maar interne is iets anders. Interne geneeskunde is alles wat in je lichaam zit, maar waar je niet in gaat snijden. Dus longziekten, en maag-, darm-, lever, en cardiologie, enzo. En dat ga je dan allemaal behandelen met geneuzel en gezever en een paar pilletjes, en ik hou meer van snijden
Mooiste wat er isquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ook. Maar het liefst in vlees wat al dood is. Levend vlees met bloed
Dan is het nog altijd soppen voor mij. Maar nee. Ik moet om 6 uur al trainen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]Met welke rede er zo vroeg uit? Fappen?
Soppen klinkt zo fout.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan is het nog altijd soppen voor mij. Maar nee. Ik moet om 6 uur al trainen.
Liever jij dan ik.quote:
Weet ik niet. Pics?quote:
Snelheid ben ik wel tevreden over, alleen de apparatuur moet vervangen worden.quote:
Sweexquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:38 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Snelheid ben ik wel tevreden over, alleen de apparatuur moet vervangen worden.
Heb nu een Sweex router (), maar daar heb 1 verdieping lager geen bereik meer mee.
Sweex is best ok johquote:
Geef mij maar Linksys.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sweex is best ok johLekker goedkoop en het doet vaak wel wat het moet doen
Dat ligt hier ook, alleen het valt er wel eens uit. Gelukkig doet ons eigen netwerk het weer.quote:
Heb ik. Mimo, alles derop en deraanquote:
Echt welquote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:48 schreef Hyman het volgende:
Ik heb een thomson router, waarvan het wifi nouwelijks tot 10 meter reikt
Duh, maar dat is ook een factor 2 duurder.quote:
Dat heb ik dus ook.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:48 schreef Hyman het volgende:
Nouw wat?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:48 schreef Hyman het volgende:
Hoi exmodquote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:52 schreef x3ro het volgende:
Bah, nu pas weer de kans te lezen hierFudge drukte
quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:57 schreef x3ro het volgende:
[..]
![]()
Dat is niet normaalIk doe dat nooit, dat harde werken
![]()
ja manquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:16 schreef MarkM het volgende:
Heimen ging op Lowlands flink van bil, daarom is hij nu zo stil.
T is en blijft een vakantiebaan voor mij ehquote:
Oh? Chick geregelt?quote:
Voor mij ook. Vandaar dat ik 10 keer zoveel post als normaalquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:11 schreef x3ro het volgende:
[..]
T is en blijft een vakantiebaan voor mij eh
Nice, dan kan ik tijdens mijn vakantiebaantje elke dag zo'n chick regelenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:27 schreef MarkM het volgende:
[..]
Voor 75 euro kwam ze er meteen aan.
Middagquote:
quote:
Nee, gister ging 't sneller. En ik moet vanavond nog naar de kutsupermarktquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:36 schreef x3ro het volgende:
[..]![]()
Baaaaaaah deze dag komt echt niet vooruit![]()
Uhu gister ging t als een tierelier en nu zit ik hier wat in een Fatpeople bureaustoel te draaien nergens zin in te hebbenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, gister ging 't sneller. En ik moet vanavond nog naar de kutsupermarkt
Does terug smsen ofzo danquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:54 schreef x3ro het volgende:
[..]
Uhu gister ging t als een tierelier en nu zit ik hier wat in een Fatpeople bureaustoel te draaien nergens zin in te hebben(T 'geraamte' van die stoel is serieus massief gegoten staal
!)
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:54 schreef x3ro het volgende:
[..]
Uhu gister ging t als een tierelier en nu zit ik hier wat in een Fatpeople bureaustoel te draaien nergens zin in te hebben(T 'geraamte' van die stoel is serieus massief gegoten staal
!)
Ehr... Ik loop je de ganse ochtend te smsen maar krijg niks terug? 0.o Net nog ene gestuurdquote:
Zit je hem gewoon te smsenquote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:03 schreef x3ro het volgende:
Ow ik zet me gsm aan en uit, krijg ik n sms van 12:24 binnen
T-Mobile phailquote:
Ik ehr.. maar 3quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:10 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb 6, misschien 7 FOK!kers in mijn telefoon.
Van 1 iemand weet ik niet wie het isquote:
Ben naar 2/3 meets geweest. Dan regel je vanzelf nummers zodat je niet alleen staat te wachten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:13 schreef Stroopwafels het volgende:
Ik geen, of er moet er toevallig één lid zijn.
Ojaquote:
Beetje doen alsof je een leven hebt, en dan keihard door de mand vallenquote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:28 schreef Bravebart het volgende:
Waarvan ik er effectief maximaal 10 sms of bel
Dus duidelijk niet met Merelquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:29 schreef Bravebart het volgende:
Ben jij (nog steeds) 06-111, Merel?
Ach, ik gooi gewoon nooit wat wegquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:31 schreef kanovinnie het volgende:
Ik sms nooit met fokkers eigelijk
44
Ik ook niet. Ik heb denk nog nummers van 6 jaar oudquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ach, ik gooi gewoon nooit wat wegIk denk dat ik er een stuk of 10 ook nooit ge-sms't heb, maar het is gewoon handig om nummers te hebben
Niet wekelijks neequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Dus duidelijk niet met Merel
Mja, je weet nooit waar het opeens handig voor kan zijnquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik heb denk nog nummers van 6 jaar oud
Das waar. Dan kan je mensen opbellen als je ze nodig hebt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, je weet nooit waar het opeens handig voor kan zijn
Dayum.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:29 schreef Bravebart het volgende:
Oh wacht, 44Ik rekende er 1 tot Fok!ker wat hij niet is
Idd, en weg=weg hèquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Das waar. Dan kan je mensen opbellen als je ze nodig hebt.
Sowieso kost het me teveel moeite om ze te verwijderen
Vroegah, toen PUB nog gezellig was had iedereen iedereens nummerquote:
In mijn oude huis nog! Wat een eer!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:34 schreef kanovinnie het volgende:
Maar ik heb wel thee gedronken op haar kamer!
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:35 schreef Merel1808 het volgende:
Ik ben nog steeds 06111!
En ik heb Vinnies nr helemaal niet, terwijl ik toch ubergezellig met hem in de auto heb gezeten, en Rene's nr wel heb, hoe dubieus..
En ik weet nooit iemands foknaam bij zn echte naam, en dan ook nog dat gezicht erbij, dus ik hou het bij echte naam en gezicht, want die foknamen veranderen ook elke week
Ja, zeg dat wel! Toen ik nog PUBmama wasquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vroegah, toen PUB nog gezellig was had iedereen iedereens nummer1 grote incest bende was dat
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:37 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ja, zeg dat wel! Toen ik nog PUBmama was
Das waarquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:35 schreef Merel1808 het volgende:
Ik ben nog steeds 06111!
En ik heb Vinnies nr helemaal niet, terwijl ik toch ubergezellig met hem in de auto heb gezeten, en Rene's nr wel heb, hoe dubieus..
En ik weet nooit iemands foknaam bij zn echte naam, en dan ook nog dat gezicht erbij, dus ik hou het bij echte naam en gezicht, want die foknamen veranderen ook elke week
Jouw foknaam is stiekem ook je echte naamquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoho, ik heb al jaren dezelfde
Idd, iedereen spreekt me aan met brave Bartquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:37 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Jouw foknaam is stiekem ook je echte naam
Jaja, We hadden die nacht ervoor ook nog bijna het bed met elkaar gedeeltquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:36 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
In mijn oude huis nog! Wat een eer!
Ja, toen ik nog wel eens met donkere Bart praatte zeiden we ook altijd brave Bartquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, iedereen spreekt me aan met brave Bart
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, iedereen spreekt me aan met brave Bart
Bijna! Maar ik heb wel met iemand op dat luchtbed geslapen, was dat dan met Rene?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jaja, We hadden die nacht ervoor ook nog bijna het bed met elkaar gedeelt
Heeft Bart een zusje? Pics!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]Brave Bart, Niet zo stout zijn tegen je zusje!
Hehe, ik kom niet verder dan 1 nummer.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vroegah, toen PUB nog gezellig was had iedereen iedereens nummer1 grote incest bende was dat
Ik denk het. Ik had mijn eigen matje mee en lag na ongeveer 5 seconden in een alchoholcomaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:39 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Bijna! Maar ik heb wel met iemand op dat luchtbed geslapen, was dat dan met Rene?
Newbiequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hehe, ik kom niet verder dan 1 nummer.
Donkere Bartquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:38 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ja, toen ik nog wel eens met donkere Bart praatte zeiden we ook altijd brave Bart
Nee mang!quote:
Ik dacht al, wie? Maar die jongen het natuurlijk ook Bartquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Donkere BartIk noem hem ook nog altijd D_A
Jammer. Had ik bijna weer wat om op te fappenquote:
Mijn zusje zou vast heel lelijk zijn geweest!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jammer. Had ik bijna weer wat om op te fappen
14k, jeetje!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:41 schreef kanovinnie het volgende:
Nounou, als het zo door gaat met mijn lading spam haal ik vandaag de 14k posts nog wel!
13k bedoel je?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:41 schreef kanovinnie het volgende:
Nounou, als het zo door gaat met mijn lading spam haal ik vandaag de 14k posts nog wel!
Hmm... Ik snurkte volgens mij, ik had iedereen wakker gehoudenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik denk het. Ik had mijn eigen matje mee en lag na ongeveer 5 seconden in een alchoholcoma
Pics van jouw zusje?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jammer. Had ik bijna weer wat om op te fappen
Jij hebt alle knapheid al geërfd natuurlijkquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mijn zusje zou vast heel lelijk zijn geweest!
Nee.quote:
Kijk naar mijn foto, denk er lang haar bijquote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:43 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Jij hebt alle knapheid al geërfd natuurlijk
Ze was 16- ofzo toch?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kijk naar mijn foto, denk er lang haar bij
Echt niet, ik heb aan 1 stuk doorgeslapenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:42 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Hmm... Ik snurkte volgens mij, ik had iedereen wakker gehouden
Ja bijna, 22quote:
Beter dan een mash-up van Kanonnenvoer en lang haar denk ikquote:
OH!quote:
Wacht, ik pm je niet met pics!quote:
Waarom niet gewoon hier?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wacht, ik pm je niet met pics!
Tof!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wacht, ik pm je niet met pics!
Lees nu is goedquote:
Ik wissel ook nooit.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoho, ik heb al jaren dezelfde
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:48 schreef Merel1808 het volgende:
Bijna al mijn ex-vriendjes zitten op fok
Wie ben jij nou weer?quote:
quote:
Dat is een dubieus statement, 1 van de 2 vriendjes zit op fok, en die ken ik ook hiervan, maar of dat dan ook meteen een meerderheid is.. Bart is wel langer dan de andere ex..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En de meeste ken je zeker ook via FOK!?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kijk naar mijn foto, denk er lang haar bij
Owhowhowhow inside info!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:50 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dat is een dubieus statement, 1 van de 2 vriendjes zit op fok, en die ken ik ook hiervan, maar of dat dan ook meteen een meerderheid is.. Bart is wel langer dan de andere ex..
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Beter dan een mash-up van Kanonnenvoer en lang haar denk ik
Die ene die altijd als laatste aankomt en als eerste weer weggaat op meetings waar ik niets te zoeken heb.quote:
Ai nooz, andere lengte.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:53 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
D_A is vrij lang, dat is op zich geen inside info als je wel eens op een meet bent geweest
Ik weet niet wat jij op meets doet, maar ik ken geen enkele lengte van mannen van FOK!.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:53 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
D_A is vrij lang, dat is op zich geen inside info als je wel eens op een meet bent geweest
Naja lang lang...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:53 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Aha. Met barkruk?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die ene die altijd als laatste aankomt en als eerste weer weggaat op meetings waar ik niets te zoeken heb.
Voor een normaal persoon is hij lang jaquote:
En bedankt!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Voor een normaal persoon is hij lang ja
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:55 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ahhhh, dat zou lullig voor D_A zijn als ik daar hier uitspraken over deed
Oeiquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:57 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik vind altijd alle mannen klein, want mn papa is 2.05m en best breed
Achja.. Het viel niet tegen hoor, dat had ik laatst pas voor het eerst, "Eh, nee, doe je broek maar weer aan.."quote:
1.95 maar johquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:59 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Jij bent toch bijna net zolang? En je hebt grotere voeten!
Dat moet toch wel het meest deprimerende zijn om ooit te horen voor 'n vent, heb je ein-de-lijk die lekkere chick aan de haak, alles goed en wel gegaan en dan word je afgewezen om je lulgroottequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:59 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Achja.. Het viel niet tegen hoor, dat had ik laatst pas voor het eerst, "Eh, nee, doe je broek maar weer aan.."
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:59 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Achja.. Het viel niet tegen hoor, dat had ik laatst pas voor het eerst, "Eh, nee, doe je broek maar weer aan.."
Het was een beetje een lullig verhaal, ik vond het allemaal wel leuk enzo, maar ik was echt niet van plan om zover te gaan, en hij deed een beetje zo op eigen initiatief zn broek uit, maar dat had van mij dus niet zo gehoeven, en die aanblik overtuigde dus ook nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:00 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat moet toch wel het meest deprimerende zijn om ooit te horen voor 'n vent, heb je ein-de-lijk die lekkere chick aan de haak, alles goed en wel gegaan en dan word je afgewezen om je lulgrootte.
Wel volledig aan jou die keuze natuurlijk en terecht mits micro
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:59 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Maar je lijkt wel lang!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
1.95 maar johLangere mannen vind ik eng
Om over langere vrouwen nog maar niet te spreken...
Haha, dat moet wel heel pijnlijk zijn geweest voor hem.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:02 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Het was een beetje een lullig verhaal, ik vond het allemaal wel leuk enzo, maar ik was echt niet van plan om zover te gaan, en hij deed een beetje zo op eigen initiatief zn broek uit, maar dat had van mij dus niet zo gehoeven, en die aanblik overtuigde dus ook niet
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:02 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Het was een beetje een lullig verhaal, ik vond het allemaal wel leuk enzo, maar ik was echt niet van plan om zover te gaan, en hij deed een beetje zo op eigen initiatief zn broek uit, maar dat had van mij dus niet zo gehoeven, en die aanblik overtuigde dus ook niet
Dit klinkt, in combinatie's met de andere lengte's, best foutquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:57 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik vind altijd alle mannen klein, want mn papa is 2.05m en best breed
Haha, mooi scenario moet dat geweest zijn.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:02 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Claude VonStroke & Justin Martin - Beat that Birdquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:00 schreef Japsnars het volgende:
http://soundcloud.com/enz(...)ol2-by-enzo-siffredi
Die beat op 0:31
Sowieso, alle nummers in die "To My Minimal Kids" mixesquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Claude VonStroke & Justin Martin - Beat that Bird
Ja, omdat ik 10 cm breed benquote:
quote:
Serieus. Dat zijn hyvesplaatjes voor moeders die elkaar een prettige dag wensenquote:
Als je last hebt van dwerggroei wel, ja.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:07 schreef kanovinnie het volgende:
1 ding heb ik wel geleerd. Als Merel je wilt doet zij je broek wel uit. Doe je hetzelf moet je er vanuitgaan dat je uitgelachen wordt en een koud kopje water eroverheen krijgt
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Serieus. Dat zijn hyvesplaatjes voor moeders die elkaar een prettige dag wensen
DIBSquote:
Als je wat te showen hebt mag je het natuurlijk altijd proberen, maar als ik zelf wil neem ik ook wel initiatief jaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:07 schreef kanovinnie het volgende:
1 ding heb ik wel geleerd. Als Merel je wilt doet zij je broek wel uit. Doe je hetzelf moet je er vanuitgaan dat je uitgelachen wordt en een koud kopje water eroverheen krijgt
Breedheid van toch wel mee?quote:
Of Merel moet ook heel breed zijn zodat je een vertekend beeld krijgt.quote:
Als ie zijn werk maar doet.quote:
Nou, ik val dus afquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:09 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Als je wat te showen hebt mag je het natuurlijk altijd proberen, maar als ik zelf wil neem ik ook wel initiatief ja
Kloptquote:
Dat moet je aan je studieadviseur vragen!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Als ie zijn werk maar doet.
Oh, ik zal hem gelijk even mailen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat moet je aan je studieadviseur vragen!
Die wil het wel even testen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat moet je aan je studieadviseur vragen!
Ja jonge, jij was op vakantiequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
En wanneer kom je nou eens langs BB, DUUHUURT LANG
Maar waarom was je zo nieuwsgierig?quote:
Doet dat!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh, ik zal hem gelijk even mailen.
En ik ga de 9e Sept weer wegquote:
Praten?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:18 schreef Merel1808 het volgende:
Wat doen jullie allemaal met je studieadviseur, iehw!
Jij hebt ook al zo'n zwaar leven of nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En ik ga de 9e Sept weer weg
Oh! Ik kan morgen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En ik ga de 9e Sept weer weg
Mijn vader wel, 1.98 en magerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:12 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Hij is geen bodybuilder, maar zeker geen slungel
Zwaar is relatiefquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:19 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Jij hebt ook al zo'n zwaar leven of niet
Euhm, ik misschienquote:
Mijne is een vrouw, ruilen?quote:
Ja, lijkt me een verstandige wissel!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:20 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Mijne is een vrouw, ruilen?
Mijne zegt alleen maar elke keer dat ik er kom: "Kun je niet beter met deze opleiding stoppen?", dus nu durf ik niet meer![]()
quote:
Dus haal je het niet en kan je nog een jaartje in PUB posten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:20 schreef Bravebart het volgende:
Waarom kom ik de hele dag al bij elke opgave een factor 1000 verkeerd uitIs het niet te hoog, dan is het wel te laag
Okquote:
Waar was ik zo nieuwschierig naar?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar waarom was je zo nieuwsgierig?
Of ben je blijven hangen in het puber tijdperk?
Wat voor opgave's?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:20 schreef Bravebart het volgende:
Waarom kom ik de hele dag al bij elke opgave een factor 1000 verkeerd uitIs het niet te hoog, dan is het wel te laag
Ik zal zo eens even de agenda erbij pakken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OkWant de dagen daarna kan ik weer niet
Oja, vrijdag wel.
Inside lengte info?quote:
Jeeeej!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dus haal je het niet en kan je nog een jaartje in PUB posten.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:20 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Mijne is een vrouw, ruilen?
Mijne zegt alleen maar elke keer dat ik er kom: "Kun je niet beter met deze opleiding stoppen?", dus nu durf ik niet meer![]()
quote:
Die negeerde ik wijselijkquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jammer dat je mijn comment op jouw foto niet zag
quote:
Oh ben ik niet, maar was gewoon even nieuwsgierigquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:22 schreef VASND het volgende:
[..]dat was een garpje gast.
Voel je niet zo aangevallen.
quote:
quote:Met behulp van een pomp wordt een waterige oplossing door een capillair gepompt. De capillair heeft een diameter van 1 mm en een lengte van 50 cm.
a) Bereken het massadebiet van de oplossing die door het capillair stroomt als de drukval 20 000 Pa bedraagt.
Die van jou, is gemaakt voor mij!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja, lijkt me een verstandige wissel!
Die van mij zegt de hele tijd, maak het nou eens af.
NEEEN!quote:
Changé!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:22 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Die van jou, is gemaakt voor mij!
Ok.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh ben ik niet, maar was gewoon even nieuwsgierig
Opgelost, slotje.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:23 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Duh, je moet ook niet denken dat er kPa staat, dan gaat het natuurlijk helemaal mis!
Tevens fipoquote:
En sinds ik gestopt ben met naar de studieadviseur gaan, gaat het beter met mijn sociale, financiele en studieleven, volgens mij heb ik de oplossing gevondenquote:
Wel.quote:
Fuck je het niet up met het omrekenen (als je dat doet) van pascal naar een andere eenheid? Of anders met je inhoud?quote:
GOED HE?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Heuu, is het jullie ook opgevallen.
ENORM RETRO DIT TOPIC.
Doet ik ook nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:23 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Duh, je moet ook niet denken dat er kPa staat, dan gaat het natuurlijk helemaal mis!
Ja best wel.quote:
Nee en nee.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Fuck je het niet up met het omrekenen (als je dat doet) van pascal naar een andere eenheid? Of anders met je inhoud?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |