Voor mij ook. Vandaar dat ik 10 keer zoveel post als normaalquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:11 schreef x3ro het volgende:
[..]
T is en blijft een vakantiebaan voor mij eh
Nice, dan kan ik tijdens mijn vakantiebaantje elke dag zo'n chick regelenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:27 schreef MarkM het volgende:
[..]
Voor 75 euro kwam ze er meteen aan.
Middagquote:
quote:
Nee, gister ging 't sneller. En ik moet vanavond nog naar de kutsupermarktquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:36 schreef x3ro het volgende:
[..]![]()
Baaaaaaah deze dag komt echt niet vooruit![]()
Uhu gister ging t als een tierelier en nu zit ik hier wat in een Fatpeople bureaustoel te draaien nergens zin in te hebbenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, gister ging 't sneller. En ik moet vanavond nog naar de kutsupermarkt
Does terug smsen ofzo danquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:54 schreef x3ro het volgende:
[..]
Uhu gister ging t als een tierelier en nu zit ik hier wat in een Fatpeople bureaustoel te draaien nergens zin in te hebben(T 'geraamte' van die stoel is serieus massief gegoten staal
!)
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:54 schreef x3ro het volgende:
[..]
Uhu gister ging t als een tierelier en nu zit ik hier wat in een Fatpeople bureaustoel te draaien nergens zin in te hebben(T 'geraamte' van die stoel is serieus massief gegoten staal
!)
Ehr... Ik loop je de ganse ochtend te smsen maar krijg niks terug? 0.o Net nog ene gestuurdquote:
Zit je hem gewoon te smsenquote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:03 schreef x3ro het volgende:
Ow ik zet me gsm aan en uit, krijg ik n sms van 12:24 binnen
T-Mobile phailquote:
Ik ehr.. maar 3quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:10 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb 6, misschien 7 FOK!kers in mijn telefoon.
Van 1 iemand weet ik niet wie het isquote:
Ben naar 2/3 meets geweest. Dan regel je vanzelf nummers zodat je niet alleen staat te wachten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:13 schreef Stroopwafels het volgende:
Ik geen, of er moet er toevallig één lid zijn.
Ojaquote:
Beetje doen alsof je een leven hebt, en dan keihard door de mand vallenquote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:28 schreef Bravebart het volgende:
Waarvan ik er effectief maximaal 10 sms of bel
Dus duidelijk niet met Merelquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:29 schreef Bravebart het volgende:
Ben jij (nog steeds) 06-111, Merel?
Ach, ik gooi gewoon nooit wat wegquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:31 schreef kanovinnie het volgende:
Ik sms nooit met fokkers eigelijk
44
Ik ook niet. Ik heb denk nog nummers van 6 jaar oudquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ach, ik gooi gewoon nooit wat wegIk denk dat ik er een stuk of 10 ook nooit ge-sms't heb, maar het is gewoon handig om nummers te hebben
Niet wekelijks neequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Dus duidelijk niet met Merel
Mja, je weet nooit waar het opeens handig voor kan zijnquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik heb denk nog nummers van 6 jaar oud
Das waar. Dan kan je mensen opbellen als je ze nodig hebt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, je weet nooit waar het opeens handig voor kan zijn
Dayum.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:29 schreef Bravebart het volgende:
Oh wacht, 44Ik rekende er 1 tot Fok!ker wat hij niet is
Idd, en weg=weg hèquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Das waar. Dan kan je mensen opbellen als je ze nodig hebt.
Sowieso kost het me teveel moeite om ze te verwijderen
Vroegah, toen PUB nog gezellig was had iedereen iedereens nummerquote:
In mijn oude huis nog! Wat een eer!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:34 schreef kanovinnie het volgende:
Maar ik heb wel thee gedronken op haar kamer!
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:35 schreef Merel1808 het volgende:
Ik ben nog steeds 06111!
En ik heb Vinnies nr helemaal niet, terwijl ik toch ubergezellig met hem in de auto heb gezeten, en Rene's nr wel heb, hoe dubieus..
En ik weet nooit iemands foknaam bij zn echte naam, en dan ook nog dat gezicht erbij, dus ik hou het bij echte naam en gezicht, want die foknamen veranderen ook elke week
Ja, zeg dat wel! Toen ik nog PUBmama wasquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vroegah, toen PUB nog gezellig was had iedereen iedereens nummer1 grote incest bende was dat
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:37 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ja, zeg dat wel! Toen ik nog PUBmama was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |