Voor mij ook. Vandaar dat ik 10 keer zoveel post als normaalquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:11 schreef x3ro het volgende:
[..]
T is en blijft een vakantiebaan voor mij eh
Nice, dan kan ik tijdens mijn vakantiebaantje elke dag zo'n chick regelenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:27 schreef MarkM het volgende:
[..]
Voor 75 euro kwam ze er meteen aan.
Middagquote:
quote:
Nee, gister ging 't sneller. En ik moet vanavond nog naar de kutsupermarktquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:36 schreef x3ro het volgende:
[..]![]()
Baaaaaaah deze dag komt echt niet vooruit![]()
Uhu gister ging t als een tierelier en nu zit ik hier wat in een Fatpeople bureaustoel te draaien nergens zin in te hebbenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, gister ging 't sneller. En ik moet vanavond nog naar de kutsupermarkt
Does terug smsen ofzo danquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:54 schreef x3ro het volgende:
[..]
Uhu gister ging t als een tierelier en nu zit ik hier wat in een Fatpeople bureaustoel te draaien nergens zin in te hebben(T 'geraamte' van die stoel is serieus massief gegoten staal
!)
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:54 schreef x3ro het volgende:
[..]
Uhu gister ging t als een tierelier en nu zit ik hier wat in een Fatpeople bureaustoel te draaien nergens zin in te hebben(T 'geraamte' van die stoel is serieus massief gegoten staal
!)
Ehr... Ik loop je de ganse ochtend te smsen maar krijg niks terug? 0.o Net nog ene gestuurdquote:
Zit je hem gewoon te smsenquote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:03 schreef x3ro het volgende:
Ow ik zet me gsm aan en uit, krijg ik n sms van 12:24 binnen
T-Mobile phailquote:
Ik ehr.. maar 3quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:10 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb 6, misschien 7 FOK!kers in mijn telefoon.
Van 1 iemand weet ik niet wie het isquote:
Ben naar 2/3 meets geweest. Dan regel je vanzelf nummers zodat je niet alleen staat te wachten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:13 schreef Stroopwafels het volgende:
Ik geen, of er moet er toevallig één lid zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |