Je moet toch wat in de wereld, mijn doel voor afgelopen vakantie was om backgammon te leren spelen, dat is alvast een doel wat ik behaald hebquote:
Ik ken het wel, maar daar houdt het dan ook opquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:44 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Je moet toch wat in de wereld, mijn doel voor afgelopen vakantie was om backgammon te leren spelen, dat is alvast een doel wat ik behaald heb
Nou zegquote:
Ja, dan ook.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als je hem, zonder dat je er wat aan kan doen, kwijt bent geraakt
Vét leuk spel!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ken het wel, maar daar houdt het dan ook op
Vaag zegquote:
Ok! Leer het me maar eensquote:
Oja, dat zouden we deze zomer doenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:48 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
We doen een keer een Vondelpark-chill-meet en dan neem ik mn bord mee
heb je je zusje gepijpt?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:15 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ben al kapot moe sinds 9 uur sochtens en nog steeds ben ik wakker.
Ben ik zwanger?
Dat was volgens mij iets wat ik zou gaan organiserenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oja, dat zouden we deze zomer doen![]()
Wil je zwanger worden?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:15 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ben al kapot moe sinds 9 uur sochtens en nog steeds ben ik wakker.
Ben ik zwanger?
Morgen? Het is nacht.quote:
Nee. Ik ga zo werken.quote:
VROEG? Man, ik was er om 5.30u al uit.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:02 schreef kanovinnie het volgende:
Mogguh. Waarom ben jij altijd zo vroeg?
/carequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
VROEG? Man, ik was er om 5.30u al uit.
Ok. Ga je nog iets doen vandaag?quote:
Dat zou ik niet aan kunnenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ook. Je punt?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Top gemaakt dus? Ik zag dat je tot 1 uur ofzo zat te SC'en?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:41 schreef Merel1808 het volgende:
Zo, binnen 40 minuten klaar, surveillant: 'Appeltje eitje?' 'Joah..'
3 uur eerder dan jou naar huisquote:
3 uur langer in mn nest liggen 't sochtendsquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
3 uur eerder dan jou naar huis
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:46 schreef x3ro het volgende:
[..]
3 uur langer in mn nest liggen 't sochtends![]()
Vervelen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ok. Ga je nog iets doen vandaag?
Vakantie is voorbij toch? Teminste, voor mij wel. Dit is mijn laatste week.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:52 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Vervelen.
En beetje op internet kijken voor vakantie baan met vaste werktijden.
Meh dat vind ik dus nietquote:
Nee, gewoon alles gegokt dus, als ik dit tentamen gehaald heb, heb ik nooit meer vertrouwen in het medisch onderwijsquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Top gemaakt dus? Ik zag dat je tot 1 uur ofzo zat te SC'en?
Gewoon 12 uu rnaar bed. De eerste week is het kut, daarna pak je in je weekend wat extra slaapquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:53 schreef x3ro het volgende:
[..]
Meh dat vind ik dus nietWanneer ik zo vroeg op ben moet ik ook weer aso vroeg naar bed, en dan heb ik gans niks meer aan mijn avond
Voor mij ook, maar vast ideeën opdoen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vakantie is voorbij toch? Teminste, voor mij wel. Dit is mijn laatste week.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:54 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nee, gewoon alles gegokt dus, als ik dit tentamen gehaald heb, heb ik nooit meer vertrouwen in het medisch onderwijs
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:41 schreef Merel1808 het volgende:
Zo, binnen 40 minuten klaar, surveillant: 'Appeltje eitje?' 'Joah..'
Dat heb ik een jaar zo vol gehouden maar dat doe ik niet weerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gewoon 12 uu rnaar bed. De eerste week is het kut, daarna pak je in je weekend wat extra slaap
Wat deed je dat jaar dan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat heb ik een jaar zo vol gehouden maar dat doe ik niet weer.
Bloed, en botbreuken, en snijden enzo, daar weet ik wat van af. Ik wil chirurg worden, met al die interne crap moet je gewoon niet bij mij zijnquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dan durf ik nooit meer een ziekenhuis in. Wie weet krijg ik wel iemand zoals jij die gewoon wat gokt
" het bloed, dan moet het een schaafwond zijn. Kan niet anders."
Oh wacht, het was toch een slagaderlijke bloeding
Chirurg is toch juist inwendig?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:03 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Bloed, en botbreuken, en snijden enzo, daar weet ik wat van af. Ik wil chirurg worden, met al die interne crap moet je gewoon niet bij mij zijn
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
12 uur op bed gaan en dan om 5.30u weer opstaan.
Beste tt ooit mangquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:05 schreef Bravebart het volgende:
Hahahahahahahahahaha, ik moet nog steeds lachen om de TT, hahahahah![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, wel inwendig, maar interne is iets anders. Interne geneeskunde is alles wat in je lichaam zit, maar waar je niet in gaat snijden. Dus longziekten, en maag-, darm-, lever, en cardiologie, enzo. En dat ga je dan allemaal behandelen met geneuzel en gezever en een paar pilletjes, en ik hou meer van snijdenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Chirurg is toch juist inwendig?
Mee eens ja!quote:
Ik ook. Maar het liefst in vlees wat al dood is. Levend vlees met bloedquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:11 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ja, wel inwendig, maar interne is iets anders. Interne geneeskunde is alles wat in je lichaam zit, maar waar je niet in gaat snijden. Dus longziekten, en maag-, darm-, lever, en cardiologie, enzo. En dat ga je dan allemaal behandelen met geneuzel en gezever en een paar pilletjes, en ik hou meer van snijden
Mooiste wat er isquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ook. Maar het liefst in vlees wat al dood is. Levend vlees met bloed
Dan is het nog altijd soppen voor mij. Maar nee. Ik moet om 6 uur al trainen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]Met welke rede er zo vroeg uit? Fappen?
Soppen klinkt zo fout.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan is het nog altijd soppen voor mij. Maar nee. Ik moet om 6 uur al trainen.
Liever jij dan ik.quote:
Weet ik niet. Pics?quote:
Snelheid ben ik wel tevreden over, alleen de apparatuur moet vervangen worden.quote:
Sweexquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:38 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Snelheid ben ik wel tevreden over, alleen de apparatuur moet vervangen worden.
Heb nu een Sweex router (), maar daar heb 1 verdieping lager geen bereik meer mee.
Sweex is best ok johquote:
Geef mij maar Linksys.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sweex is best ok johLekker goedkoop en het doet vaak wel wat het moet doen
Dat ligt hier ook, alleen het valt er wel eens uit. Gelukkig doet ons eigen netwerk het weer.quote:
Heb ik. Mimo, alles derop en deraanquote:
Echt welquote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:48 schreef Hyman het volgende:
Ik heb een thomson router, waarvan het wifi nouwelijks tot 10 meter reikt
Duh, maar dat is ook een factor 2 duurder.quote:
Dat heb ik dus ook.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:48 schreef Hyman het volgende:
Nouw wat?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:48 schreef Hyman het volgende:
Hoi exmodquote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:52 schreef x3ro het volgende:
Bah, nu pas weer de kans te lezen hierFudge drukte
quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:57 schreef x3ro het volgende:
[..]
![]()
Dat is niet normaalIk doe dat nooit, dat harde werken
![]()
ja manquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:16 schreef MarkM het volgende:
Heimen ging op Lowlands flink van bil, daarom is hij nu zo stil.
T is en blijft een vakantiebaan voor mij ehquote:
Oh? Chick geregelt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |