Chirurg is toch juist inwendig?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:03 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Bloed, en botbreuken, en snijden enzo, daar weet ik wat van af. Ik wil chirurg worden, met al die interne crap moet je gewoon niet bij mij zijn
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
12 uur op bed gaan en dan om 5.30u weer opstaan.
Beste tt ooit mangquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:05 schreef Bravebart het volgende:
Hahahahahahahahahaha, ik moet nog steeds lachen om de TT, hahahahah![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, wel inwendig, maar interne is iets anders. Interne geneeskunde is alles wat in je lichaam zit, maar waar je niet in gaat snijden. Dus longziekten, en maag-, darm-, lever, en cardiologie, enzo. En dat ga je dan allemaal behandelen met geneuzel en gezever en een paar pilletjes, en ik hou meer van snijdenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Chirurg is toch juist inwendig?
Mee eens ja!quote:
Ik ook. Maar het liefst in vlees wat al dood is. Levend vlees met bloedquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:11 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ja, wel inwendig, maar interne is iets anders. Interne geneeskunde is alles wat in je lichaam zit, maar waar je niet in gaat snijden. Dus longziekten, en maag-, darm-, lever, en cardiologie, enzo. En dat ga je dan allemaal behandelen met geneuzel en gezever en een paar pilletjes, en ik hou meer van snijden
Mooiste wat er isquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ook. Maar het liefst in vlees wat al dood is. Levend vlees met bloed
Dan is het nog altijd soppen voor mij. Maar nee. Ik moet om 6 uur al trainen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]Met welke rede er zo vroeg uit? Fappen?
Soppen klinkt zo fout.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan is het nog altijd soppen voor mij. Maar nee. Ik moet om 6 uur al trainen.
Liever jij dan ik.quote:
Weet ik niet. Pics?quote:
Snelheid ben ik wel tevreden over, alleen de apparatuur moet vervangen worden.quote:
Sweexquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:38 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Snelheid ben ik wel tevreden over, alleen de apparatuur moet vervangen worden.
Heb nu een Sweex router (), maar daar heb 1 verdieping lager geen bereik meer mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |