Herkansing?quote:
Nou, ik heb één set meequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ga je allemaal kleren meenemen dan voor een dagje Phantasialand?
Gozerquote:
Staat zo matig, ik heb al van die denderende cijfers, en dan krijg je helemaal zo'n lijstje met 6-5-1-3-4-NAV-3-NAV-6-2-7-NAVquote:
Mja, ik ken hetquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:26 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Staat zo matig, ik heb al van die denderende cijfers, en dan krijg je helemaal zo'n lijstje met 6-5-1-3-4-NAV-3-NAV-6-2-7-NAV
Dat is kutquote:
Dan slaap ik zeker niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is kutNeem ff een boompje!
Whehe. Speed, dan ga je de komende dagen nog wel door!quote:
Ik voel me altijd pas matig als ik voor de 5e keer bij een tentamen zit, en dat je dan allemaal mensen om je heen hoort die het voor de eerste keer doen "Vet makkelijk man, ik wist alles!" en dat je gewoon wéét dat jij hem weer verprutst hebtquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, ik ken hetSommige tweedejaars vakken heb ik gewoon pas 1 keer gedaan omdat het gewoon echt kansloos is als ik niet keihard leer, een week lang
Dat dan ook weer nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Whehe. Speed, dan ga je de komende dagen nog wel door!
Ik ken hetquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:29 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik voel me altijd pas matig als ik voor de 5e keer bij een tentamen zit, en dat je dan allemaal mensen om je heen hoort die het voor de eerste keer doen "Vet makkelijk man, ik wist alles!" en dat je gewoon wéét dat jij hem weer verprutst hebt
Paar glazen sterke drank, slaap je zoquote:
Ik heb vorige week woensdag (op mijn VERJAAAAAAARDAG nota bene) mijn allerlaatste kans voor de P gehad, als ik die nu niet gehaald heb ben ik de sigaar, dan mag ik het héle aankomende jaar doen over 1 studiepuntquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ken hetHad ik laatst bij een eerstejaars vak
Soms word ik er echt moedeloos van
Maar dan ben ik morgenochtend niet scherp.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Paar glazen sterke drank, slaap je zo
Gast, we zitten hier even in een serieus gesprekquote:
Same herequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:32 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb vorige week woensdag (op mijn VERJAAAAAAARDAG nota bene) mijn allerlaatste kans voor de P gehad, als ik die nu niet gehaald heb ben ik de sigaar, dan mag ik het héle aankomende jaar doen over 1 studiepunt
Jongen, ik ken je niet (toch?), maar laat ik je een wijze les geven. Slapen is een instelling. Je gaat in je bed liggen, ontspant al je spieren en dan besluit je gewoon 'Nu draai ik me om, en dan slaap ik'. En dan draai je je om en dan slaap je.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:32 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Maar dan ben ik morgenochtend niet scherp.
Ohjeeeeeeee! Maar dat is toch bij je master pas? Of ben jij al zover?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Same hereHarde knip gaat over 5 dagen in hier
Het is mstrquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:34 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Jongen, ik ken je niet (toch?), maar laat ik je een wijze les geven. Slapen is een instelling. Je gaat in je bed liggen, ontspant al je spieren en dan besluit je gewoon 'Nu draai ik me om, en dan slaap ik'. En dan draai je je om en dan slaap je.
Mensen die er moeilijker over doen dan dit, zijn gewoon te gestresst, denken teveel over dingen na en zouden eens moeten leren om alles los te laten.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:34 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ohjeeeeeeee! Maar dat is toch bij je master pas? Of ben jij al zover?
Hij is flink veranderd sinds hij geen 15 meer isquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:35 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dát had ik nou niet gedacht bij die username
Ik ben m'n ID kwijt en ga morgen naar Duitsland en kan er niet over uit waar hij is gebleven.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:34 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Jongen, ik ken je niet (toch?), maar laat ik je een wijze les geven. Slapen is een instelling. Je gaat in je bed liggen, ontspant al je spieren en dan besluit je gewoon 'Nu draai ik me om, en dan slaap ik'. En dan draai je je om en dan slaap je.
Mensen die er moeilijker over doen dan dit, zijn gewoon te gestresst, denken teveel over dingen na en zouden eens moeten leren om alles los te laten.
Ik ken het gevoel.. En uitdaging, dat mis ik ook, maar dan had ik misschien een andere studie moeten gaan doenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik ben al aankomend 5e-jaars hè
En al die kutvakken die ik voor de zoveelste keer doe ben ik nu wel zatIk wil weer eens wat nieuws leren
Open er een topic over! Oh wachtquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:36 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik ben m'n ID kwijt en ga morgen naar Duitsland en kan er niet over uit waar hij is gebleven.
Truequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:36 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel.. En uitdaging, dat mis ik ook, maar dan had ik misschien een andere studie moeten gaan doen
Misschien is het je niet voor te stellen als je niet vlakbij de grens woont, maar je kunt de grens gewoon over wandelen of rijden, er staan echt geen nazi's met uzi's te wachten om je auto te doorzoeken. Het is kut dat dat ding weg is, maar écht geen probleem voor een simpel ritje naar Duitsland.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:36 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik ben m'n ID kwijt en ga morgen naar Duitsland en kan er niet over uit waar hij is gebleven.
Ja dat heb ik gemerkt, complete negeerstandquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gast, we zitten hier even in een serieus gesprek
Weet ik, maar toch.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:37 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Misschien is het je niet voor te stellen als je niet vlakbij de grens woont, maar je kunt de grens gewoon over wandelen of rijden, er staan echt geen nazi's met uzi's te wachten om je auto te doorzoeken. Het is kut dat dat ding weg is, maar écht geen probleem voor een simpel ritje naar Duitsland.
Ach, ik zou nog een paar dagen doorzoeken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:38 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Weet ik, maar toch.
Nu moet ik aangifte gaan doen, nieuwe ID aanvragen, al dat geleuter.
Doe ik ook.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ach, ik zou nog een paar dagen doorzoeken.
Chill, hoezo Nederlands? Ik ga nog een half jaartje embryo's tekenen en daarna zoek ik iets interessants scheikundigs of natuurkundigs met veel sommen om te makenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
TrueIk ga misschien Nederlands erbij doen komend jaar, als ik me anders toch verveel
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gemerkt, complete negeerstand
Waarom aangifte doen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:38 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Weet ik, maar toch.
Nu moet ik aangifte gaan doen, nieuwe ID aanvragen, al dat geleuter.
D_Aquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:39 schreef Merel1808 het volgende:
[..]![]()
Ben jij ook al iemand die ik ken?
Mja, ik heb een lichtelijke obsessie met Nederlands de laatste tijdquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:39 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Chill, hoezo Nederlands? Ik ga nog een half jaartje embryo's tekenen en daarna zoek ik iets interessants scheikundigs of natuurkundigs met veel sommen om te maken
Ohquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:41 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Omdat je anders geen nieuwe kan aanvragen
Ojaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:42 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nietusssss, die is toch al op vakantie met Clara?
Mijn doel voor dit jaar is ook om Turks te leren, dat moet ik ook nog even ergens regelen, maar via de uni is het echt fokking duur, dus dat zie ik nog niet zo zitten..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, ik heb een lichtelijke obsessie met Nederlands de laatste tijdPlus ik erger me steeds meer aan spelfouten en wil nu wel eens weten waar ik zelf nog kan verbeteren
Oeh, scheikunde
LOIquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:43 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Mijn doel voor dit jaar is ook om Turks te leren, dat moet ik ook nog even ergens regelen, maar via de uni is het echt fokking duur, dus dat zie ik nog niet zo zitten..
Nope, dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:39 schreef Merel1808 het volgende:
[..]![]()
Ben jij ook al iemand die ik ken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |