Die ene die altijd als laatste aankomt en als eerste weer weggaat op meetings waar ik niets te zoeken heb.quote:
Ai nooz, andere lengte.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:53 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
D_A is vrij lang, dat is op zich geen inside info als je wel eens op een meet bent geweest
Ik weet niet wat jij op meets doet, maar ik ken geen enkele lengte van mannen van FOK!.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:53 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
D_A is vrij lang, dat is op zich geen inside info als je wel eens op een meet bent geweest
Naja lang lang...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:53 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Aha. Met barkruk?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die ene die altijd als laatste aankomt en als eerste weer weggaat op meetings waar ik niets te zoeken heb.
Voor een normaal persoon is hij lang jaquote:
En bedankt!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Voor een normaal persoon is hij lang ja
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:55 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ahhhh, dat zou lullig voor D_A zijn als ik daar hier uitspraken over deed
Oeiquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:57 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik vind altijd alle mannen klein, want mn papa is 2.05m en best breed
Achja.. Het viel niet tegen hoor, dat had ik laatst pas voor het eerst, "Eh, nee, doe je broek maar weer aan.."quote:
1.95 maar johquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:59 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Jij bent toch bijna net zolang? En je hebt grotere voeten!
Dat moet toch wel het meest deprimerende zijn om ooit te horen voor 'n vent, heb je ein-de-lijk die lekkere chick aan de haak, alles goed en wel gegaan en dan word je afgewezen om je lulgroottequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:59 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Achja.. Het viel niet tegen hoor, dat had ik laatst pas voor het eerst, "Eh, nee, doe je broek maar weer aan.."
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:59 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Achja.. Het viel niet tegen hoor, dat had ik laatst pas voor het eerst, "Eh, nee, doe je broek maar weer aan.."
Het was een beetje een lullig verhaal, ik vond het allemaal wel leuk enzo, maar ik was echt niet van plan om zover te gaan, en hij deed een beetje zo op eigen initiatief zn broek uit, maar dat had van mij dus niet zo gehoeven, en die aanblik overtuigde dus ook nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:00 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat moet toch wel het meest deprimerende zijn om ooit te horen voor 'n vent, heb je ein-de-lijk die lekkere chick aan de haak, alles goed en wel gegaan en dan word je afgewezen om je lulgrootte.
Wel volledig aan jou die keuze natuurlijk en terecht mits micro
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:59 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Maar je lijkt wel lang!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
1.95 maar johLangere mannen vind ik eng
Om over langere vrouwen nog maar niet te spreken...
Haha, dat moet wel heel pijnlijk zijn geweest voor hem.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:02 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Het was een beetje een lullig verhaal, ik vond het allemaal wel leuk enzo, maar ik was echt niet van plan om zover te gaan, en hij deed een beetje zo op eigen initiatief zn broek uit, maar dat had van mij dus niet zo gehoeven, en die aanblik overtuigde dus ook niet
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:02 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Het was een beetje een lullig verhaal, ik vond het allemaal wel leuk enzo, maar ik was echt niet van plan om zover te gaan, en hij deed een beetje zo op eigen initiatief zn broek uit, maar dat had van mij dus niet zo gehoeven, en die aanblik overtuigde dus ook niet
Dit klinkt, in combinatie's met de andere lengte's, best foutquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:57 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik vind altijd alle mannen klein, want mn papa is 2.05m en best breed
Haha, mooi scenario moet dat geweest zijn.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:02 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Claude VonStroke & Justin Martin - Beat that Birdquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:00 schreef Japsnars het volgende:
http://soundcloud.com/enz(...)ol2-by-enzo-siffredi
Die beat op 0:31
Sowieso, alle nummers in die "To My Minimal Kids" mixesquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Claude VonStroke & Justin Martin - Beat that Bird
Ja, omdat ik 10 cm breed benquote:
quote:
Serieus. Dat zijn hyvesplaatjes voor moeders die elkaar een prettige dag wensenquote:
Als je last hebt van dwerggroei wel, ja.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:07 schreef kanovinnie het volgende:
1 ding heb ik wel geleerd. Als Merel je wilt doet zij je broek wel uit. Doe je hetzelf moet je er vanuitgaan dat je uitgelachen wordt en een koud kopje water eroverheen krijgt
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Serieus. Dat zijn hyvesplaatjes voor moeders die elkaar een prettige dag wensen
DIBSquote:
Als je wat te showen hebt mag je het natuurlijk altijd proberen, maar als ik zelf wil neem ik ook wel initiatief jaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:07 schreef kanovinnie het volgende:
1 ding heb ik wel geleerd. Als Merel je wilt doet zij je broek wel uit. Doe je hetzelf moet je er vanuitgaan dat je uitgelachen wordt en een koud kopje water eroverheen krijgt
Breedheid van toch wel mee?quote:
Of Merel moet ook heel breed zijn zodat je een vertekend beeld krijgt.quote:
Als ie zijn werk maar doet.quote:
Nou, ik val dus afquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:09 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Als je wat te showen hebt mag je het natuurlijk altijd proberen, maar als ik zelf wil neem ik ook wel initiatief ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |