Dat moet je aan je studieadviseur vragen!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Als ie zijn werk maar doet.
Oh, ik zal hem gelijk even mailen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat moet je aan je studieadviseur vragen!
Die wil het wel even testen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat moet je aan je studieadviseur vragen!
Ja jonge, jij was op vakantiequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
En wanneer kom je nou eens langs BB, DUUHUURT LANG
Maar waarom was je zo nieuwsgierig?quote:
Doet dat!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh, ik zal hem gelijk even mailen.
En ik ga de 9e Sept weer wegquote:
Praten?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:18 schreef Merel1808 het volgende:
Wat doen jullie allemaal met je studieadviseur, iehw!
Jij hebt ook al zo'n zwaar leven of nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En ik ga de 9e Sept weer weg
Oh! Ik kan morgen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En ik ga de 9e Sept weer weg
Mijn vader wel, 1.98 en magerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:12 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Hij is geen bodybuilder, maar zeker geen slungel
Zwaar is relatiefquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:19 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Jij hebt ook al zo'n zwaar leven of niet
Euhm, ik misschienquote:
Mijne is een vrouw, ruilen?quote:
Ja, lijkt me een verstandige wissel!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:20 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Mijne is een vrouw, ruilen?
Mijne zegt alleen maar elke keer dat ik er kom: "Kun je niet beter met deze opleiding stoppen?", dus nu durf ik niet meer![]()
quote:
Dus haal je het niet en kan je nog een jaartje in PUB posten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:20 schreef Bravebart het volgende:
Waarom kom ik de hele dag al bij elke opgave een factor 1000 verkeerd uitIs het niet te hoog, dan is het wel te laag
Okquote:
Waar was ik zo nieuwschierig naar?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar waarom was je zo nieuwsgierig?
Of ben je blijven hangen in het puber tijdperk?
Wat voor opgave's?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:20 schreef Bravebart het volgende:
Waarom kom ik de hele dag al bij elke opgave een factor 1000 verkeerd uitIs het niet te hoog, dan is het wel te laag
Ik zal zo eens even de agenda erbij pakken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OkWant de dagen daarna kan ik weer niet
Oja, vrijdag wel.
Inside lengte info?quote:
Jeeeej!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dus haal je het niet en kan je nog een jaartje in PUB posten.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:20 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Mijne is een vrouw, ruilen?
Mijne zegt alleen maar elke keer dat ik er kom: "Kun je niet beter met deze opleiding stoppen?", dus nu durf ik niet meer![]()
quote:
Die negeerde ik wijselijkquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jammer dat je mijn comment op jouw foto niet zag
quote:
Oh ben ik niet, maar was gewoon even nieuwsgierigquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:22 schreef VASND het volgende:
[..]dat was een garpje gast.
Voel je niet zo aangevallen.
quote:
quote:Met behulp van een pomp wordt een waterige oplossing door een capillair gepompt. De capillair heeft een diameter van 1 mm en een lengte van 50 cm.
a) Bereken het massadebiet van de oplossing die door het capillair stroomt als de drukval 20 000 Pa bedraagt.
Die van jou, is gemaakt voor mij!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja, lijkt me een verstandige wissel!
Die van mij zegt de hele tijd, maak het nou eens af.
NEEEN!quote:
Changé!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:22 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Die van jou, is gemaakt voor mij!
Ok.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh ben ik niet, maar was gewoon even nieuwsgierig
Opgelost, slotje.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:23 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Duh, je moet ook niet denken dat er kPa staat, dan gaat het natuurlijk helemaal mis!
Tevens fipoquote:
En sinds ik gestopt ben met naar de studieadviseur gaan, gaat het beter met mijn sociale, financiele en studieleven, volgens mij heb ik de oplossing gevondenquote:
Wel.quote:
Fuck je het niet up met het omrekenen (als je dat doet) van pascal naar een andere eenheid? Of anders met je inhoud?quote:
GOED HE?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Heuu, is het jullie ook opgevallen.
ENORM RETRO DIT TOPIC.
Doet ik ook nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:23 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Duh, je moet ook niet denken dat er kPa staat, dan gaat het natuurlijk helemaal mis!
Ja best wel.quote:
Nee en nee.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Fuck je het niet up met het omrekenen (als je dat doet) van pascal naar een andere eenheid? Of anders met je inhoud?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |