Damn, dat linker meisje heeft nu al dat lollipop effectquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:23 schreef SEMTEX het volgende:
Het vorige deel: De lelijkste outfitjes #23
Waar het zusje van Miley Cyrus die ambities heeft:
[ afbeelding ]
En nu: jullie beurt!
Ja, vind ik ook. Da's niet best eigenlijk.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:20 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Ze doet me steeds meer aan Janice Dickinson denken... steeds als ik er vluchtig langsblader zie ik gelijkenissen.
Ze heeft wel wat weg van dat jongste kind uit The Nanny.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:26 schreef purplerose het volgende:
[..]
Damn, dat linker meisje heeft nu al dat lollipop effectDr gezicht lijkt trouwens al 30 en dr lijf 10
Ik vind dat wel leuk. Beetje Jolie de zeemeermin.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:00 schreef Miss_paraplu het volgende:
[ afbeelding ]
Angelina Jolie in een of ander gewaad
Past mooi bij de rest van haar plastic.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:04 schreef June. het volgende:
Zie nu pas dat Katie Price een iPod op haar hoofd heeft
Ik vind het wel wat hebben.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:00 schreef Miss_paraplu het volgende:
[ afbeelding ]
Angelina Jolie in een of ander gewaad
ja en die van kirsten bell ookquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:58 schreef Goudvis87 het volgende:
Vind de outfit van Alan Cumming juist wel cool
Heerlijk om te zien dat sommige celebs ook een dikke reet krijgen!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nelly Furtado in een vage catsuit-creatie die haar curves niet echt flatteert.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Damn, wat is hier gebeurd?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Das niet dik hoor, dat is precies goed.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:29 schreef Starlie het volgende:
[..]
Heerlijk om te zien dat sommige celebs ook een dikke reet krijgen!
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:55 schreef hexje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Taylor Momsen (17)
Niet helemaal fair, want ze deed mee aan een optreden van de Pussycat Dolls.quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:10 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Kelly Osbourne, looking trashy at the viper room
[ afbeelding ]
Ons Nel kan ook geplaatst worden bij Onflatteus op de kiek.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heeft er mi nog nooit zo goed uitgezien... dat rokje met die panty topje, jasje haar.. spot onquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:10 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Kelly Osbourne, looking trashy at the viper room
[ afbeelding ]
Ze ziet er de laatste tijd fantastisch uit. Dat blonde haar staat haar geweldig.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:32 schreef Manono het volgende:
[..]
heeft er mi nog nooit zo goed uitgezien... dat rokje met die panty topje, jasje haar.. spot on
quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:38 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ze ziet er de laatste tijd fantastisch uit. Dat blonde haar staat haar geweldig.
volgens mij wel, en meegedaan aan Dancing with the stars waardoor ze veel is afgevallenquote:Op zondag 5 september 2010 12:27 schreef June. het volgende:
[..]
Inderdaad! Heeft ze een dieet gevolgd oid?
En ze heeft en Eyebrow lift ondergaan desondanks ziet ze er beter uit dan voorheen!quote:Op zondag 5 september 2010 17:45 schreef kvd het volgende:
[..]
volgens mij wel, en meegedaan aan Dancing with the stars waardoor ze veel is afgevallen
Het kon toch ook niet slechter worden?quote:Op zondag 5 september 2010 19:31 schreef DesertRose het volgende:
[..]
En ze heeft en Eyebrow lift ondergaan desondanks ziet ze er beter uit dan voorheen!
Oh dat is wel heel duidelijk ja, als je dat vergelijkt met die foto waar ze nog zo dik is. Niet alle plastisch chirurgie is ev0l dus! Ziet er echt zoveel beter uit!quote:Op zondag 5 september 2010 19:31 schreef DesertRose het volgende:
[..]
En ze heeft en Eyebrow lift ondergaan desondanks ziet ze er beter uit dan voorheen!
Ze had er een leren skinny onder.... De bovenkant is echt afschuwelijk doet me op de een of andere manier aan dit denken:quote:Op zondag 5 september 2010 17:10 schreef rena het volgende:
Irene Moors
[ afbeelding ]Kan alleen de onderkant niet vinden, maar dat zal vast niet veel beter zijn
Waarschijnlijk omdat die touwtjes teveel knellen... ik vind die broek van die ander veel ergerquote:Op vrijdag 10 september 2010 08:18 schreef rena het volgende:
Kim Kardashian
[ afbeelding ]
En waarom draagt haar zus d'r schoenen over haar broek heen?
Die schoenen vind ik juist coolquote:Op vrijdag 10 september 2010 08:33 schreef Cylvia het volgende:
Ik vind die witte schoenen van de mevr. op de achtergrond nóg lelijker dan de broek van Kim.
Ieuw! Met een uithangteen....quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:33 schreef Cylvia het volgende:
Ik vind die witte schoenen van de mevr. op de achtergrond nóg lelijker dan de broek van Kim.
Een vleesjurk heeft ze aan.quote:Op maandag 13 september 2010 08:21 schreef Fratz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kon geen grotere foto vinden.
Vind beide outfits
Die waren toch ook al geflipt over een Gaga Vogue cover(ed in meat)?quote:
Ik verbaas me erom dat ze dat pakje na ál die jaren zelf nog zo mooi vindquote:Op maandag 13 september 2010 09:14 schreef Copycat het volgende:
Props dat Cher nog in dat If I could turn back time-pakje past. Hoe lelijk het ook is.
Ja, daarom zei ik 'weer'quote:Op maandag 13 september 2010 10:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die waren toch ook al geflipt over een Gaga Vogue cover(ed in meat)?
Tis iets anders, dus misschien toch wel een maatje anders gesmokkeldquote:Op maandag 13 september 2010 11:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik verbaas me erom dat ze dat pakje na ál die jaren zelf nog zo mooi vindEn ze past hem wel netjes ja
Dat haarquote:Op maandag 13 september 2010 16:47 schreef Skaai het volgende:
Ik zou niet weten wat ze moet voorstellen, maar deze Karina Smirnoffwas als Tweety op de VMA's.
[ afbeelding ]
Ik voel heel lichtjes mijn maag draaien, maar eerlijk is eerlijk, ik heb nog nooit iemand in zo'n outfit gezien, wauw!! echt origineel haha....quote:Op maandag 13 september 2010 19:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Ook nog even de rolladeschoenen van Miss GaGa in beeld:
[ afbeelding ]
Wow!!! interesting art.....quote:Op woensdag 15 september 2010 08:22 schreef Fratz het volgende:
Over die vleesjurk, ze is niet de eerste.
Deze foto is uit 1987
[ afbeelding ]
en deze hoed van worst
[ afbeelding ]
en een vleeshoed
[ afbeelding ]
nog een jurk
[ afbeelding ]
Ik vind dit helemaal niet lelijk. LC staat alles!quote:
Ik vind hem echt geweldig! Zou hem zo willen hebben, maar kan niet vinden van welk merk hij is. En hij zal me vast niet zo mooi staan als bij LC ben ik bangquote:Op woensdag 15 september 2010 12:56 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik vind dit helemaal niet lelijk. LC staat alles!
LC staat alles ja, zelfs een gepensioneerde-dames-op-Mallorca-printquote:Op woensdag 15 september 2010 12:56 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik vind dit helemaal niet lelijk. LC staat alles!
In de serie is ze beter gekleed.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:12 schreef heaven7 het volgende:
Ik herkende haar niet eens tot op 1 van de laatste foto'sWat zien ze er vaak anders uit dan in de serie/film waar ze inzitten he
What do we get for 10 dollars ?quote:Op woensdag 15 september 2010 12:59 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Leighton Meester
[ afbeelding ]
Lenny nee wat je doequote:Op vrijdag 24 september 2010 13:33 schreef SEMTEX het volgende:
Misschien ben ik niet openminded genoeg, maar zulke lange laarzen voor een man vind ik ongelofelijk tranny:
[ afbeelding ]
Lenny Kravitz
O wat lelijk!!quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:33 schreef SEMTEX het volgende:
Misschien ben ik niet openminded genoeg, maar zulke lange laarzen voor een man vind ik ongelofelijk tranny:
[ afbeelding ]
Lenny Kravitz
bij mariah carey wordt nu al maanden gespeculeerd dat haar gewichts toename te danken is aan een zwangerschap...onderhand had die buik allang zichtbaar moeten ze zijn....conclusie is dus gewoon dat ze moddervet is gewordenquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:50 schreef SEMTEX het volgende:
Mariah Carey oogt als een hobbit:
[ afbeelding ]
Tijgerprint hoe kan het ook anders voor ordi Fergie.quote:Op maandag 27 september 2010 08:39 schreef rena het volgende:
Fergie gaat ook al voor de vormeloze hobbezak look, zou ze bezwangerd zijn?
[ afbeelding ]
Die van Rihanna is voor haar nieuwe clip. Was net bij Boulevard.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:29 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Rihanna, zou ze het er om doen?
[ afbeelding ]
gaat het nummer over een prostituee die na het zwemmen ook gaat sporten? (ik kan er namelijk niets van maken)quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:14 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Die van Rihanna is voor haar nieuwe clip. Was net bij Boulevard.
Waarschijnlijk "dit is niet een avondje zoals voor anderen, op Pink ribbon, want ik ben nog met chemo bezig".quote:Op donderdag 30 september 2010 15:13 schreef apestaartje2 het volgende:
Is dit een typisch voorbeeld van 'ik ben ongesteld en al mijn hormonen zijn in de war, dus ik doe maar alsof ik het hier leuk heb, terwijl ik het liefst iedereen neer zou willen schieten?'
Ik vind het tofquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:29 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Lady gaga, dat mens wordt saai
[ afbeelding ]
En toch vind ik het lelijkquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:34 schreef ivetje het volgende:
Drew is dan ook naar een wedstrijd van de Floride Marlins geweest. Vind het dat nog redelijk rechtvaardigen haha! Snap wel dat je je uitdost voor een wedstrijd. En die haai op d'r hoofd is meesterlijk
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:09 schreef Poison-Ivy het volgende:
Tyra heeft zich laten inspireren door spiderman
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op zondag 3 oktober 2010 14:57 schreef Markeerstift het volgende:
Volgens mij is dat rokje van die Kendal Jenner van de H&M!
Thanks!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:37 schreef rena het volgende:
Kendall Jenner is het halfzusje van de Kardashians.
Nee! In een rokje van H&M op de rode loper.quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:57 schreef Markeerstift het volgende:
Volgens mij is dat rokje van die Kendal Jenner van de H&M!
Ja, borstkanker.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:09 schreef bloodymary het volgende:
Ik zal wel onder een steen gelegen hebben, maar heeft Anita Doth dan eigenlijk kanker gehad, dat ze van dat gekke haar heeft?
Dat bloesje loopt lekker uit op de heupenquote:
Idd, wie dat heeft bedacht moet ze ook per direct ontslaanquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat bloesje loopt lekker uit op de heupenWel lekker local, dat wel
Prima, maar zo'n broek doet voor niemand iets goeds.quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:33 schreef heaven7 het volgende:
Oh ik vind het top dat ze zich ook lekker normaal kleedt!
Heeft niks met normaal kleden te maken, dat is prima, maar ze kiest vormen waarbij je heupen XL lijken, terwijl het volgens mij best meevalt. En die broek zit ook lekker in het kruisquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:33 schreef heaven7 het volgende:
Oh ik vind het top dat ze zich ook lekker normaal kleedt!
Dat is waar, voor dit topic is het eigenlijk niet lelijk genoeg.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:53 schreef heaven7 het volgende:
Ik vind dat allemaal nog wel meevallen. Zou het zelf ook niet kiezen maar zo afzichtelijke is het nou ook weer niet.
Daar is volgens mij inderdaad iets niet helemaal goed gegaan met de scalpel.quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:59 schreef Chule het volgende:
Christina's borsten zien er een beetje vreemd uit, of ligt dat aan mij.
Ze heeft op 12 januari 2008 een zoon gekregen. Alweer effe geledenquote:Op maandag 18 oktober 2010 09:27 schreef Tsunade het volgende:
Misschien van de borstvoeding? Ze heeft toch net een kind gekregen of loop ik weer achter
ja zon vermoeden had ik al haha... oepsquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:44 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ze heeft op 12 januari 2008 een zoon gekregen. Alweer effe geleden.
quote:ach, Freddy Mercury kreeg het voor elkaar om met een schoonmaaksters-outfitje weg te komen. Dan kan dit er ook wel bijOp dinsdag 19 oktober 2010 23:08 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Adam Lambert, on stage. maar who cares
[ afbeelding ]
Toch is paars zijn kleurtje wel.
quote:Looks like they're having another lazy day...
quote:Ze jat zoveel looks dat ik niet eens meer weet wie ze nou wil imiteren. Marilyn Manson, Courtney Love of Blondie?
quote:ik ben echt fan geweest he van haar streetstyle..
quote:Ik ook. Alleen is de stijl die jij bedoelt helemaal bedacht door haar styliste. Ik vond dat destijds ook een supertoffe stijl. Veel zwart/wit, leer, een beetje stoer en toch classy.Op donderdag 28 oktober 2010 11:14 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
ik ben echt fan geweest he van haar streetstyle..
-edit- ooit
quote:Nee hoorOp vrijdag 29 oktober 2010 13:40 schreef bloodymary het volgende:
Heb ik heel lang onder een steen geleefd als ik niet weet wie Taylor Momsen is?
quote:Nee, ken er ook alleen van dit topicOp vrijdag 29 oktober 2010 13:40 schreef bloodymary het volgende:
Heb ik heel lang onder een steen geleefd als ik niet weet wie Taylor Momsen is?
Wat is er zo lelijk aan de outfit van Rita Wilson???quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 15:40 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Rita Wilson (vrouw van Tom Hanks, blijkbaar)
[ afbeelding ]
Julianne Moore
[ afbeelding ]
Jessica Lowndes
[ afbeelding ]
Nee hoor, ik heb hetzelfde.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:43 schreef sherezade het volgende:
[..]
Wat is er zo lelijk aan de outfit van Rita Wilson???
Het is mijn smaak ook niet maar ik vind het wel bij haar passen ze is ookal op leeftijd..
Ik heb wel lelijkere outfits gezien...of ben ik de enige??
Ik denk voor de opnames van 91210.quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:21 schreef rena het volgende:
Laat me raden; Jessica Lowndes is een kerstfilm aan het opnemen? Is wel duidelijk op een filmset
Nee hoor, ik vind het ook erg bij haar passen qua leeftijd en overall look van haar. Het is misschien ietwat truttig, maar zo oogt zij ook dus het past perfectquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:43 schreef sherezade het volgende:
[..]
Wat is er zo lelijk aan de outfit van Rita Wilson???
Het is mijn smaak ook niet maar ik vind het wel bij haar passen ze is ookal op leeftijd..
Ik heb wel lelijkere outfits gezien...of ben ik de enige??
Is dat een vervolg op 90210 of gewoon een typo?quote:Op zondag 31 oktober 2010 07:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik denk voor de opnames van 91210.
Scherp!quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:17 schreef ivetje het volgende:
[..]
Is dat een vervolg op 90210 of gewoon een typo?
Dat laatste.quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:17 schreef ivetje het volgende:
[..]
Is dat een vervolg op 90210 of gewoon een typo?
Thanks. Tuttig it is.quote:
Mooi juist!quote:Op woensdag 3 november 2010 13:21 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Christina Ricci, volgens mij verschimmelt er iets.
[ afbeelding ]
De outfits vind ik wel meevallen, maar wat de hell is er met haar hoofd gebeurdquote:Op zondag 7 november 2010 17:39 schreef SEMTEX het volgende:
Dannii Minogue's outfits worden afgezeken door The Daily Mail (http://www.dailymail.co.u(...)rike-style-wars.html). En deze zijn inderdaad wat vreemd/oncharmant
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
omg wat is er gebeurd met haar figuur? die rode jurk doen haar heupen niet goedquote:Op zondag 7 november 2010 17:39 schreef SEMTEX het volgende:
Dannii Minogue's outfits worden afgezeken door The Daily Mail (http://www.dailymail.co.u(...)rike-style-wars.html). En deze zijn inderdaad wat vreemd/oncharmant
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kindje gekregenquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:27 schreef sherezade het volgende:
[..]
omg wat is er gebeurd met haar figuur?
Lijkt wel een omgebouwde man.quote:
Vond het een beetje Emma Peel-achtig. Maar dan niet erg geslaagd, moet ik zeggen.quote:Op donderdag 11 november 2010 08:48 schreef Copycat het volgende:
Ik vind dat jurkje van Victoria heel sixties stylish. Audrey H. meets Twiggy.
Ik vind het niet lelijk, alleen ehh..waar zijn haar voeten?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Salma Hayek er ook lelijk uit kon zien.![]()
Who cares als je zulke tieten hebt?quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:15 schreef Moja het volgende:
Ik vind het niet lelijk, alleen ehh..waar zijn haar voeten?
Diarree met een kettingquote:
Rolladequote:
Oeiquote:
Wat is daar mis mee? Vind het juist wel erg mooi.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:23 schreef rena het volgende:
[..]
OeiHaar make up is ook érg slecht gedaan
ik heb de Olsen twins nog nooit lachend op een foto gezien....ze zien er altijd zo uit als ze een paar avondjes hebben doorgezakt met steeds dezelfde levenlose gezichtsuitdrukkingquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:08 schreef Skaai het volgende:
Ashley Olsen ziet er niet eens uit als een 'bohemian chique' zwerver. Wel een suffe outfit.
Sproetjes?quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:12 schreef ivetje het volgende:
Ik vind de benen van Julienne Moore schrikbarender dan haar jurk! Wat heeft ze gedaan, het lijkt alsof er een bush op staat van hier tot tokio
Dat zijn sproetenquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:13 schreef ivetje het volgende:
Ik vind de benen van Julianne Moore schrikbarender dan haar jurk! Wat heeft ze gedaan, het lijkt alsof er een bush op staat van hier tot tokio
Die film is er niet in 3Dquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:54 schreef Roguee het volgende:
ja man die meid is gewoon net naar de nieuwste Harry Potter 3D geweest!
Waarom staat Christina Ricci op die verhoging?quote:
Natuurlijk?quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:37 schreef shinydiscoball het volgende:
Aw ik vind Christina er daar echt prachtig uitzien![]()
Heel natuurlijk voor haar doen
Mooie make-up, mooi haar, simpele jurk maar mooie kleur en het staat haar super.
quote:Op maandag 22 november 2010 09:43 schreef rena het volgende:
Mariah Carey is al 15 maanden zwanger lijkt het wel met deze outfit:
[ afbeelding ]
Nou, echt hè. Ik las eerst die comment en daarna keek ik de fotoquote:Op zondag 21 november 2010 18:15 schreef June. het volgende:
[..]
Natuurlijk?Het is nog steeds een en al plamuur en nepheid..
Ik heb het idee dat Lourdes van Madonna hier ook altijd mee aankomt en dan roept iedereen "oh ik hou zo van haar stijl"quote:
Ik ben gefascineerd door dat stukje van moeders, is het middenrif bij de top, bij dat kijkgaatje?quote:
Wat een afschuwelijke jurk. Van top tot knie wanstaltig. Dat zie je toch als je in de spiegel kijkt?quote:Op donderdag 25 november 2010 12:27 schreef rena het volgende:
Mia Wasikowska (Alice in Wonderland)
[ afbeelding ]
Ik stoor me aan het streepprintje dat niet overloopt. En de printjescombo is ook niet geweldig.quote:Op vrijdag 19 november 2010 00:52 schreef SEMTEX het volgende:
Kelly O. gaat er steeds meer als een bodybuilder uitzien. De jurk van Eva Mendes vind ik mooi
Waarom deze er niet meteen bij?quote:Op woensdag 24 november 2010 10:44 schreef SacreCoeur het volgende:
Ze is 't wc-papier vergeten.
[ afbeelding ]
Een of ander hiphop wijf die in random videoclips met haar kont zit te schudden ofzo.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:20 schreef Skaai het volgende:
Wie is Nickyi Minaj? Waar moeten we haar van kennen?
ja ass heeft ze meer als genoegquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Een of ander hiphop wijf die in random videoclips met haar kont zit te schudden ofzo.
En ze doet zelf ook nog iets met muziek.
Fout.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Een of ander hiphop wijf die in random videoclips met haar kont zit te schudden ofzo.
En ze doet zelf ook nog iets met muziek.
Ik denk dat ze wangimplantaten heeft. Een vrouw van die leeftijd heeft niet meer zulke appelwangetjes.quote:
Dat noemen we een hourglass figuur, vroeger iets om naar te streven maar dat is overschaduwd door het stokjes figuur wat vrouwen nu moeten hebbenquote:Op woensdag 10 november 2010 23:32 schreef sherezade het volgende:
[..]
aha maar vreemd dat de verhoudingen nu zo uiteen lopen,voor de rest is ze gewoon smal
Wtf!quote:
je zit achter internet, je weet een naam en dan google je niet even?quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:44 schreef purplerose het volgende:
[..]
Wtf!![]()
wie is het en wat doet zij/hij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |