Hoorde hun nieuwe nummer vandaag toevallig, net zo kut als die ziekte maar swa.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:30 schreef cinnamongirl het volgende:
Er staat haar een zware reeks van chemokuren te wachten.
dude... Keb hier alle cd's van 2 unlimited!quote:Anita en Ray Slijngaard zijn juist bezig aan het terugkomen met hun succesformule '2 Unlimited', die je waarschijnlijk alleen kent als je van vóór 1980 bent.
Nou... da's wel erg radicaal. Dat is een optie als je erfelijk belast bent en de kans aantoonbaar zeer groot is dat je borstkanker krijgt, of óók kanker in je andere borst. Ik denk niet dat er veel vrouwen zijn die dit doen als ze 'gewone' borstkanker hebben.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:44 schreef Guus Muisarm het volgende:
Is de optie die dat meiske uit (hoe heet die serie, Al Bundy) deed iets? ipv chemokuur gewoon amputatie? Beide is kut natuurlijk.
Je bedoelt van voor 1990? er zijn slechts weinig mensen van in de twintig die hun niet kennen.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:30 schreef cinnamongirl het volgende:
Dit vervelende nieuws kwam net langs bij RTL Boulevard.
Anita en Ray Slijngaard zijn juist bezig aan het terugkomen met hun succesformule '2 Unlimited', die je waarschijnlijk alleen kent als je van vóór 1980 bent.
Ik was een jaar of 16 tijdens hun hoogtijdagen, maar het zou inderdaad kunnen dat ze ook veel kinderen tot hun fans konden rekenen!quote:Op maandag 11 januari 2010 22:21 schreef Ryon het volgende:
[..]
Je bedoelt van voor 1990? er zijn slechts weinig mensen van in de twintig die hun niet kennen.
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 11 januari 2010 22:46 schreef Witteveldroos het volgende:
Ik weet dat je het kunt.
Ze heeft er eentje, een zoontje van vier. Of ze momenteel een relatie heeft, weet ik verder niet.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:59 schreef milia het volgende:
Gatverdamme, ik lees dit net en vind het vreselijk voor haar en haar kind(eren?)
Er loopt momenteel een grote petitie online om het borstkanker onderzoek te laten vervroegen:quote:Op dinsdag 12 januari 2010 06:55 schreef DarkElf het volgende:
wat hoor je toch best vaak dat vrouwen van deze leeftijd borstkanker krijgenen dan nog steeds screenen ze pas vanaf 50 jaar. Vreemd. Eniewee hoop dat t weer goed komt voor haar.
hehe, ik wou net zeggen.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:33 schreef herschi het volgende:
ja die ken je alleen als je van voor 1980 bent![]()
![]()
ik ook, je hoort het te vaak vind ik bij jonge vrouwenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 07:56 schreef Etoile het volgende:
Getver wat een naar nieuws voor haar. Ik had het idee dat zij (meer dan Ray) er echt met veel plezier weer aan begon.
[..]
Er loopt momenteel een grote petitie online om het borstkanker onderzoek te laten vervroegen:
http://petities.nl/petitie/borstkankeronderzoek-vervroegen
Ik ben helemaal voor in ieder geval.
Ik heb een tijd geleden op TV gezien dat de kankerstichting zelfonderzoek niet meer promoot, omdat aangetoond is dat dat niet tot minder sterfgevallen leidt. Onbegrijpelijk toch?!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 07:56 schreef Etoile het volgende:
Getver wat een naar nieuws voor haar. Ik had het idee dat zij (meer dan Ray) er echt met veel plezier weer aan begon.
[..]
Er loopt momenteel een grote petitie online om het borstkanker onderzoek te laten vervroegen:
http://petities.nl/petitie/borstkankeronderzoek-vervroegen
Ik ben helemaal voor in ieder geval.
Dat kan, dat hoeft nietquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:01 schreef Notorious het volgende:
Hopelijk komt alles goed!
Ik was echt zo'n megafan back in the 90's heb alle albums en bijna alle singles.
Wel knap dat ze gewoon op wereldtournee gaat van zo'n chemokuur wordt je toch echt ziek en zwak enzo?
quote:Op maandag 11 januari 2010 19:30 schreef cinnamongirl het volgende:
Dit vervelende nieuws kwam net langs bij RTL Boulevard.
Anita en Ray Slijngaard zijn juist bezig aan het terugkomen met hun succesformule '2 Unlimited', die je waarschijnlijk alleen kent als je van vóór 1980 bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |