En toch vind ik het lelijkquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:34 schreef ivetje het volgende:
Drew is dan ook naar een wedstrijd van de Floride Marlins geweest. Vind het dat nog redelijk rechtvaardigen haha! Snap wel dat je je uitdost voor een wedstrijd. En die haai op d'r hoofd is meesterlijk
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:09 schreef Poison-Ivy het volgende:
Tyra heeft zich laten inspireren door spiderman
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op zondag 3 oktober 2010 14:57 schreef Markeerstift het volgende:
Volgens mij is dat rokje van die Kendal Jenner van de H&M!
Thanks!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:37 schreef rena het volgende:
Kendall Jenner is het halfzusje van de Kardashians.
Nee! In een rokje van H&M op de rode loper.quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:57 schreef Markeerstift het volgende:
Volgens mij is dat rokje van die Kendal Jenner van de H&M!
Ja, borstkanker.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:09 schreef bloodymary het volgende:
Ik zal wel onder een steen gelegen hebben, maar heeft Anita Doth dan eigenlijk kanker gehad, dat ze van dat gekke haar heeft?
Dat bloesje loopt lekker uit op de heupenquote:
Idd, wie dat heeft bedacht moet ze ook per direct ontslaanquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat bloesje loopt lekker uit op de heupenWel lekker local, dat wel
Prima, maar zo'n broek doet voor niemand iets goeds.quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:33 schreef heaven7 het volgende:
Oh ik vind het top dat ze zich ook lekker normaal kleedt!
Heeft niks met normaal kleden te maken, dat is prima, maar ze kiest vormen waarbij je heupen XL lijken, terwijl het volgens mij best meevalt. En die broek zit ook lekker in het kruisquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:33 schreef heaven7 het volgende:
Oh ik vind het top dat ze zich ook lekker normaal kleedt!
Dat is waar, voor dit topic is het eigenlijk niet lelijk genoeg.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:53 schreef heaven7 het volgende:
Ik vind dat allemaal nog wel meevallen. Zou het zelf ook niet kiezen maar zo afzichtelijke is het nou ook weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |