Dat haarquote:Op maandag 13 september 2010 16:47 schreef Skaai het volgende:
Ik zou niet weten wat ze moet voorstellen, maar deze Karina Smirnoffwas als Tweety op de VMA's.
[ afbeelding ]
Ik voel heel lichtjes mijn maag draaien, maar eerlijk is eerlijk, ik heb nog nooit iemand in zo'n outfit gezien, wauw!! echt origineel haha....quote:Op maandag 13 september 2010 19:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Ook nog even de rolladeschoenen van Miss GaGa in beeld:
[ afbeelding ]
Wow!!! interesting art.....quote:Op woensdag 15 september 2010 08:22 schreef Fratz het volgende:
Over die vleesjurk, ze is niet de eerste.
Deze foto is uit 1987
[ afbeelding ]
en deze hoed van worst
[ afbeelding ]
en een vleeshoed
[ afbeelding ]
nog een jurk
[ afbeelding ]
Ik vind dit helemaal niet lelijk. LC staat alles!quote:
Ik vind hem echt geweldig! Zou hem zo willen hebben, maar kan niet vinden van welk merk hij is. En hij zal me vast niet zo mooi staan als bij LC ben ik bangquote:Op woensdag 15 september 2010 12:56 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik vind dit helemaal niet lelijk. LC staat alles!
LC staat alles ja, zelfs een gepensioneerde-dames-op-Mallorca-printquote:Op woensdag 15 september 2010 12:56 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik vind dit helemaal niet lelijk. LC staat alles!
In de serie is ze beter gekleed.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:12 schreef heaven7 het volgende:
Ik herkende haar niet eens tot op 1 van de laatste foto'sWat zien ze er vaak anders uit dan in de serie/film waar ze inzitten he
What do we get for 10 dollars ?quote:Op woensdag 15 september 2010 12:59 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Leighton Meester
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |