Damn, dat linker meisje heeft nu al dat lollipop effectquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:23 schreef SEMTEX het volgende:
Het vorige deel: De lelijkste outfitjes #23
Waar het zusje van Miley Cyrus die ambities heeft:
[ afbeelding ]
En nu: jullie beurt!
Ja, vind ik ook. Da's niet best eigenlijk.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:20 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Ze doet me steeds meer aan Janice Dickinson denken... steeds als ik er vluchtig langsblader zie ik gelijkenissen.
Ze heeft wel wat weg van dat jongste kind uit The Nanny.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:26 schreef purplerose het volgende:
[..]
Damn, dat linker meisje heeft nu al dat lollipop effectDr gezicht lijkt trouwens al 30 en dr lijf 10
Ik vind dat wel leuk. Beetje Jolie de zeemeermin.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:00 schreef Miss_paraplu het volgende:
[ afbeelding ]
Angelina Jolie in een of ander gewaad
Past mooi bij de rest van haar plastic.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:04 schreef June. het volgende:
Zie nu pas dat Katie Price een iPod op haar hoofd heeft
Ik vind het wel wat hebben.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:00 schreef Miss_paraplu het volgende:
[ afbeelding ]
Angelina Jolie in een of ander gewaad
ja en die van kirsten bell ookquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:58 schreef Goudvis87 het volgende:
Vind de outfit van Alan Cumming juist wel cool
Heerlijk om te zien dat sommige celebs ook een dikke reet krijgen!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nelly Furtado in een vage catsuit-creatie die haar curves niet echt flatteert.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Damn, wat is hier gebeurd?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Das niet dik hoor, dat is precies goed.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:29 schreef Starlie het volgende:
[..]
Heerlijk om te zien dat sommige celebs ook een dikke reet krijgen!
quote:Op donderdag 2 september 2010 21:55 schreef hexje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Taylor Momsen (17)
Niet helemaal fair, want ze deed mee aan een optreden van de Pussycat Dolls.quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:10 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Kelly Osbourne, looking trashy at the viper room
[ afbeelding ]
Ons Nel kan ook geplaatst worden bij Onflatteus op de kiek.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heeft er mi nog nooit zo goed uitgezien... dat rokje met die panty topje, jasje haar.. spot onquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:10 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Kelly Osbourne, looking trashy at the viper room
[ afbeelding ]
Ze ziet er de laatste tijd fantastisch uit. Dat blonde haar staat haar geweldig.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:32 schreef Manono het volgende:
[..]
heeft er mi nog nooit zo goed uitgezien... dat rokje met die panty topje, jasje haar.. spot on
quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:38 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ze ziet er de laatste tijd fantastisch uit. Dat blonde haar staat haar geweldig.
volgens mij wel, en meegedaan aan Dancing with the stars waardoor ze veel is afgevallenquote:Op zondag 5 september 2010 12:27 schreef June. het volgende:
[..]
Inderdaad! Heeft ze een dieet gevolgd oid?
En ze heeft en Eyebrow lift ondergaan desondanks ziet ze er beter uit dan voorheen!quote:Op zondag 5 september 2010 17:45 schreef kvd het volgende:
[..]
volgens mij wel, en meegedaan aan Dancing with the stars waardoor ze veel is afgevallen
Het kon toch ook niet slechter worden?quote:Op zondag 5 september 2010 19:31 schreef DesertRose het volgende:
[..]
En ze heeft en Eyebrow lift ondergaan desondanks ziet ze er beter uit dan voorheen!
Oh dat is wel heel duidelijk ja, als je dat vergelijkt met die foto waar ze nog zo dik is. Niet alle plastisch chirurgie is ev0l dus! Ziet er echt zoveel beter uit!quote:Op zondag 5 september 2010 19:31 schreef DesertRose het volgende:
[..]
En ze heeft en Eyebrow lift ondergaan desondanks ziet ze er beter uit dan voorheen!
Ze had er een leren skinny onder.... De bovenkant is echt afschuwelijk doet me op de een of andere manier aan dit denken:quote:Op zondag 5 september 2010 17:10 schreef rena het volgende:
Irene Moors
[ afbeelding ]Kan alleen de onderkant niet vinden, maar dat zal vast niet veel beter zijn
Waarschijnlijk omdat die touwtjes teveel knellen... ik vind die broek van die ander veel ergerquote:Op vrijdag 10 september 2010 08:18 schreef rena het volgende:
Kim Kardashian
[ afbeelding ]
En waarom draagt haar zus d'r schoenen over haar broek heen?
Die schoenen vind ik juist coolquote:Op vrijdag 10 september 2010 08:33 schreef Cylvia het volgende:
Ik vind die witte schoenen van de mevr. op de achtergrond nóg lelijker dan de broek van Kim.
Ieuw! Met een uithangteen....quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:33 schreef Cylvia het volgende:
Ik vind die witte schoenen van de mevr. op de achtergrond nóg lelijker dan de broek van Kim.
Een vleesjurk heeft ze aan.quote:Op maandag 13 september 2010 08:21 schreef Fratz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kon geen grotere foto vinden.
Vind beide outfits
Die waren toch ook al geflipt over een Gaga Vogue cover(ed in meat)?quote:
Ik verbaas me erom dat ze dat pakje na ál die jaren zelf nog zo mooi vindquote:Op maandag 13 september 2010 09:14 schreef Copycat het volgende:
Props dat Cher nog in dat If I could turn back time-pakje past. Hoe lelijk het ook is.
Ja, daarom zei ik 'weer'quote:Op maandag 13 september 2010 10:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die waren toch ook al geflipt over een Gaga Vogue cover(ed in meat)?
Tis iets anders, dus misschien toch wel een maatje anders gesmokkeldquote:Op maandag 13 september 2010 11:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik verbaas me erom dat ze dat pakje na ál die jaren zelf nog zo mooi vindEn ze past hem wel netjes ja
Dat haarquote:Op maandag 13 september 2010 16:47 schreef Skaai het volgende:
Ik zou niet weten wat ze moet voorstellen, maar deze Karina Smirnoffwas als Tweety op de VMA's.
[ afbeelding ]
Ik voel heel lichtjes mijn maag draaien, maar eerlijk is eerlijk, ik heb nog nooit iemand in zo'n outfit gezien, wauw!! echt origineel haha....quote:Op maandag 13 september 2010 19:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Ook nog even de rolladeschoenen van Miss GaGa in beeld:
[ afbeelding ]
Wow!!! interesting art.....quote:Op woensdag 15 september 2010 08:22 schreef Fratz het volgende:
Over die vleesjurk, ze is niet de eerste.
Deze foto is uit 1987
[ afbeelding ]
en deze hoed van worst
[ afbeelding ]
en een vleeshoed
[ afbeelding ]
nog een jurk
[ afbeelding ]
Ik vind dit helemaal niet lelijk. LC staat alles!quote:
Ik vind hem echt geweldig! Zou hem zo willen hebben, maar kan niet vinden van welk merk hij is. En hij zal me vast niet zo mooi staan als bij LC ben ik bangquote:Op woensdag 15 september 2010 12:56 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik vind dit helemaal niet lelijk. LC staat alles!
LC staat alles ja, zelfs een gepensioneerde-dames-op-Mallorca-printquote:Op woensdag 15 september 2010 12:56 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik vind dit helemaal niet lelijk. LC staat alles!
In de serie is ze beter gekleed.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:12 schreef heaven7 het volgende:
Ik herkende haar niet eens tot op 1 van de laatste foto'sWat zien ze er vaak anders uit dan in de serie/film waar ze inzitten he
What do we get for 10 dollars ?quote:Op woensdag 15 september 2010 12:59 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Leighton Meester
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |